راه های بزرگ کردن سینه | ورزش و تغذیه

بزرگ کردن سینه

اندازه پستان با ترکیبی از ژنتیک ، سبک زندگی و وزن بدن تعیین می شود. اگر علاقه دارید بدون جراحی شانس بزرگ کردن سینه را امتحان کنید ، گزینه های شما محدود است. مراقب مکمل ها ، گیاهان ، کرم ها ، پمپ های بزرگ کننده و ماساژهایی باشید که به عنوان درمان های طبیعی تبلیغ می شوند. هیچ مدرکی در مورد موثر بودن آنها وجود ندارد.

ورزش هایی که روی عضلات سینه ، پشت و شانه تمرکز دارند می توانند به تقویت و تقویت عضلات قفسه سینه در پشت بافت پستان کمک کرده و وضعیت بدن را بهبود بخشند. این هفت تمرین را می توانید در خانه با وزنه ، قوطی غذا یا بطری آب پر از ماسه یا سنگ انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که از تکنیک مناسب برای گرفتن بهترین نتیجه و جلوگیری از آسیب دیدن استفاده می کنید.

پرس های دیواری

  • مقابل دیوار بایستید و کف دست خود را صاف بر روی آن فشار دهید در همان ارتفاع قفسه سینه
  • به آرامی و با کنترل حرکت کنید تا جایی که سرتان تقریباً به دیوار برخورد نکند.
  • به حالت اولیه برگردید.
  • 10 تا 15 بار تکرار کنید.

پرس سینه

حلقه های بازو

  • بازوها را به سمت کنار و در سطح شانه دراز کنید.
  • به آرامی یک دقیقه دایره های کوچک را به عقب ایجاد کنید.
  • اکنون به مدت یک دقیقه دایره های کوچک جلو را ایجاد کنید.
  • سپس با استفاده از یک دامنه حرکت کوچک ، بازوها را به مدت یک دقیقه بالا و پایین کنید.
  • یک یا دو بار با وقفه بین این کار را تکرار کنید.
  • برای پیشرفت بیشتر می توانید وزنه های کوچکی به این تمرین اضافه کنید.

بزرگ کردن سینه

حرکت پرس دست ها

  • در حالیکه کف دستهایتان را در هم قرار داده اید نشسته یا بایستید.
  • بازوهای خود را تا زمانی که پشت شما قرار بگیرند باز کنید و خم شوید.
  • بازوها را به هم برگردانید.
  • این کار را به مدت یک دقیقه انجام دهید. برای دشواری بیشتر از وزنه یا باند مقاومت استفاده کنید.

پرس دست

ژست نماز

  • بازوها را دراز کرده و کف دست خود را به مدت 30 ثانیه فشار دهید.
  • آرنج را در 90 درجه خم کرده و کف دست خود را به حالت ایستاده در مقابل قفسه سینه به حالت ایستاده به مدت 10 ثانیه فشار داده و رها کنید.
  • این کار را 15 بار تکرار کنید.

ژست عبادت

پرس قفسه سینه افقی

  • بازوها را جلوی بدن خود دراز کرده و آنها را با زاویه 90 درجه خم کنید.
  • بازوهای خود را به همان اندازه که باز می شوند باز کنید و دوباره کنار هم قرار دهید. این کار را به مدت یک دقیقه انجام دهید.
  • در پایان همه این تمرینات استراحت کنید ، و حداقل یک بار دیگر تکرار کنید.

پرس سینه

پرس بالا سینه

  • در هر دست خود یک دمبل بگیرید و دستان خود را بالا بیاورید تا با شانه های شما هم راستا باشند و آرنج ها را خم نگه دارید.
  • بازوهای خود را به آرامی صاف کرده و از جلوی خود دراز کنید. ممکن است بخواهید یک دست را یک بار دراز کنید.
  • سپس دست خود را به سمت شانه ها برگردانید و مچ دستان را به آرامی پایین بیاورید.
  • آرنج ها را در بدن قرار داده و حرکت را کند و کنترل کنید.

سه ست 12 تایی انجام دهید

پرس بالا سینه

حرکت شنا

  • روی زمین دراز بکشید و کف دست خود را در قسمت خارجی سینه قرار دهید.
  • بدن خود را تا انتها فشار دهید تا بازوها تقریباً صاف شوند ، اما در آرنج کمی خم شوید.
  • با استفاده از مقاومت کنترل شده بدن را به آرامی به سمت عقب پایین بیاورید. آرنج ها را در کنار خود قرار دهید.

سه ست 12 تایی انجام دهید

شنا

برخی از غذاها با افزایش میزان استروژن در بدن نقش مهمی در افزایش سایز سینه شما دارند. این لیست شامل میوه ها و سبزیجات پر استروژن ، آجیل ، میوه های خشک ، لبنیات ، غذاهای دریایی و غیره است. اما ، رابطه این عوامل با اندازه پستان چیست؟ در این مقاله بیشتر بدانید.

غذاهای غنی از استروژن چگونه به بزرگ کردن سینه کمک می کنند؟

رشد سینه ها فرآیندی مداوم در زندگی دختران است و درست از بدو تولد او اتفاق می افتد. در دوران بلوغ ، بدن دچار تغییرات هورمونی فوق العاده ای می شود که منجر به رشد بافت های پستان می شود. اندازه مشاعره از فردی به فرد دیگر متفاوت است و توسط عوامل مختلفی مانند ارثی ، رژیم غذایی ، سبک زندگی و هورمون های موجود در بدن تعیین می شود.

یکی از این هورمون ها که مسئول رشد سینه ها است ، استروژن است. این عامل توسط تخمدان ترشح می شود و نقش مهمی در تنظیم چرخه قاعدگی و حفظ اندازه پستانها دارد. سطح کم استروژن می تواند منجر به مشاعره کوچکتر و آویزانی شود.

برای جبران این ضرر ، پزشکان اغلب مکمل های استروژن مانند قرص های ضد بارداری را برای این خانم ها تجویز می کنند. با این حال ، آنها منجر به عوارض جانبی ناخواسته می شوند و حتی ممکن است تغییرات دائمی در بدن ایجاد کنند. یکی از راه های مقابله با این مشکل به طور طبیعی گنجاندن مقدار زیادی غذای حاوی استروژن است. داشتن آنها همراه با تمرینات افزایش دهنده قفسه سینه و یک سبک زندگی سالم ممکن است تفاوت قابل توجهی در اندازه و شکل پستان داشته باشد.

بهترین مواد غذایی برای بزرگ کردن سینه

قبل از اینکه به فکر لانه گزینی پستان، جراحی یا داروهای مضر باشید ، بگذارید هر یک از این غذاهای بزرگ کردن سینه را بررسی کنیم و نقش آنها را در افزایش سایز پستان درک کنیم:

شیر سویا و توفو

سویا یک ماده غنی از پروتئین است که به سرعت در بین علاقه مندان به سلامتی محبوبیت پیدا می کند. حتی مصرف شیر سویا به دلیل فواید بیشماری که برای بدن دارد ، زیاد شده است. بررسی های اخیر نشان داده است که سویا حاوی فیتواستروژن است که از استروژن های طبیعی بدن زن تقلید می کند. اعتقاد بر این است که داشتن سویا در مقادیر متوسط ​​باعث تورم و بزرگ شدن سینه ها می شود.

توفو نوع دیگر خوراکی سویا است که بیشترین تعداد ایزوفلاون را دارد. با این حال ، مطالعات همچنین نشان می دهد که مصرف زیاد سویا ممکن است خطر سرطان پستان را به دلیل استروژن های اضافی افزایش دهد.

آجیل و میوه های خشک

آجیل و میوه های خشک نه تنها گزینه های میان وعده ای عالی را ایجاد می کنند بلکه به بزرگ کردن سینه نیز کمک می کنند. غذاهایی مانند گردو ، پسته و بادام زمینی مقدار مناسب استروژن و ایزوفلاون را در بدن تأمین می کنند. میوه های خشک مانند خرما ، آلو خشک و زردآلو خشک همچنین حاوی درصد بالایی از استروژن غذایی همراه با تأمین مواد مغذی اصلی مانند فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی هستند

شیر و لبنیات

مصرف لبنیات مانند شیر و پنیر می تواند سینه های بزرگتری به همراه استخوان های محکم به شما بدهد. به خصوص ، شیر تولید شده از گاوها حاوی مقادیر بسیار زیادی هورمون های تولید مثل زنانه مانند استروژن ها ، پروژسترون و پرولاکتین است که رشد پستان را تشویق می کند. همچنین ، شیر گاو دارای درصد چربی بالایی است. بنابراین ، مصرف منظم آن می تواند رسوبات چربی در پستان شما را چند برابر کند تا بزرگتر به نظر برسند.

پاپایا

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما پاپایا در بزرگ کردن سینه کمک می کند. در مقایسه با پاپایای رسیده ، پاپایای خام یا نارس حاوی مقادیر زیادی فیتواستروژن است که مشابه استروژن ها هستند اما در گیاهان تولید می شوند. بسیاری از افراد با نوشیدن میلک شیک تهیه شده با پاپایای خام و شیر ، رشد سایز سینه خود را تجربه کرده اند.

با این حال ، پاپایای خام حاوی مقادیر زیادی پاپائین است که ممکن است منجر به واکنش های آلرژیک و سقط شود. بنابراین ، بهتر است قبل از شروع آن با پزشک مشورت کنید.

غذای دریایی

غذاهای دریایی سرشار از منگنز است که اثر استروژنی بر بدن دارد. مصرف غذاهایی مانند صدف ، میگو ، صدف ، میگو و برخی از انواع ماهی ها ممکن است از رشد سینه به دلیل این تقلید هورمونی پشتیبانی کند. آنها با تقویت هورمون های جنسی در بدن و کمک به رشد بافت های پستان کار می کنند.

عصاره بذر شنبلیله

شنبلیله یک گیاه فیتواستروژن است که می تواند اندازه پستان شما را افزایش دهد. این دانه ها تولید دو هورمون مهم برای بزرگ کردن پستان را تحریک می کنند. استروژن و پروژسترون. شناخته شده است که دانه های شنبلیله جوانه زده دارای مقدار غلیظی از دیوسژنین است که یک استروژن طبیعی است که در افزایش سایز پستان پشتیبانی می کند.

بذر کتان

دانه های کتان یا "Alsi" دانه هایی با ابعاد کوچک هستند ، اما با تغذیه بسیار بسته بندی می شوند. آنها انبوهی از مزایای سلامتی را برای بدن فراهم می کنند که یکی از آنها بزرگ شدن سینه است. دانه های کتان سرشار از لیگنان است که مانند فیتواستروژن ها کار می کنند. 800 دانه غنی از لیگنان بیش از هر دانه یا غذای طبیعی دیگر ، دانه های کتان ممکن است به شما در دستیابی به سینه های بزرگتر کمک کند.

میوه ها

میوه های تازه مانند توت ، که شامل توت فرنگی ، قره قاط و توت سیاه هستند ، سرشار از استروژن هستند که می توانند به افزایش اندازه فنجان شما کمک کنند. همراه با این میوه ها ، غذاهایی مانند سیب ، آلو ، زردآلو و هلو نیز دارای مقدار قابل توجهی استروژن در آنها هستند. داشتن این میوه ها به طور منظم به شما کمک می کند تا چند سانتی متر دور پستان خود را افزایش دهید!

یام وحشی

یام وحشی ، به لطف دیوسژنین موجود در آن ، یک اثر استروژنی قوی بر بدن دارد. درست مثل شنبلیله ، این ماده غذایی می تواند به تحریک رشد بافت های پستان کمک کند. با این حال ، مطالعات همچنین نشان می دهد که یام وحشی می تواند باعث افزایش احتباس مایعات در بدن ، در افزایش وزن و سنگینی در پستانها شود. بنابراین ، قبل از استفاده از آن لازم است با پزشک صحبت کنید.

دانه کنجد

دانه های کنجد با طعم آجیل بسته بندی می شوند تا طعم سالاد و برش های نان شما را خوش طعم کنند. این دانه های ریز همراه با مزایای آشپزی بسیار سرشار از فیتواستروژن هستند که می توانند فعالیت استروژن را در زنان تنظیم کنند. طبق یک مطالعه ، نتیجه گیری شد که دانه کنجد به دلیل وجود ترکیبات فعال مانند فلاونوئیدها و اسیدهای آمینه موجود در آنها ، در رشد اندازه بافت پستان موثر است.

داروهای گیاهی برای بزرگ شدن پستان

اگر شما می خواهید در مورد برخی گیاهان و ریشه هایی که می توانند اندازه پستان شما را افزایش دهند ، بدانید ، این اطلاعات می تواند مفید باشد:

Pueraria Mirifica

این گیاهی بومی جنوب شرق آسیا است و به طور گسترده در تایلند رشد می کند. این ماده اصلی در طب باستان تایلند است که به عنوان جوان پسند زن شناخته می شود. این گیاه مملو از فیتواستروژن است که هورمون استروژن را در بدن تقلید می کند. این ممکن است از رشد بافت های پستان حمایت کند. Pueraria به صورت پودر در دسترس است و می توانید آنها را در هر فروشگاه آنلاین خریداری کنید.

ریشه دونگ کوآی

این یکی دیگر از داروهای گیاهی برای بزرگ کردن سینه است. دونگ کوآی به طور گسترده ای در چین برای درمان علائم یائسگی استفاده می شود. بسیاری از آزمایشات نشان داده اند که ریشه اثرات استروژن مانند بر بدن دارد و ممکن است در افزایش اندازه فنجان کمک کند. با این حال ، همان مطالعات نشان داده است که مصرف بیش از حد این ریشه می تواند باعث سرطان های پستان شود. بنابراین ، مصرف آن بدون پرسیدن پزشک توصیه نمی شود.

نکات اضافی برای بزرگ کردن سینه

همراه با غذاهای فوق العاده رشد پستان ، برای داشتن مشاعره بزرگتر باید این نکات را نیز رعایت کنید:

یوگا

یوگا یکی از بهترین روش ها برای افزایش سایز سینه است. ژست هایی مانند بوژانگاسانا ، اوشتاسانا ، گوموخاسانا و ... می توانند به طور طبیعی اندازه نیم تنه را افزایش دهند. با افزایش خونرسانی به این اندام ها ، یوگا می تواند سلامت کلی پستان را نیز تقویت کند.

تکنیک های ماساژ

یک ماساژ خوب پستان نه تنها می تواند اندازه سینه را افزایش دهد بلکه باعث می شود که آنها مقوی باشند. ماساژ همچنین گردش خون در پستانها را بهبود می بخشد و ظاهر کلی آنها را بهبود می بخشد.

 تغییر در سبک زندگی

  • وزن سالم داشته باشید.
  • به یک رژیم غذایی مغذی و متعادل بپردازید.
  • اطمینان حاصل کنید که ویتامین ها و مواد معدنی کم ندارید.
  • حداقل نیم ساعت در روز ورزش کنید.
  • سیگار کشیدن ، الکل یا هر عادت دیگری را که می تواند شکل بدن شما را خراب کند ترک کنید.
  • معاینات منظم را انجام دهید و اقدامات اصلاحی به موقع انجام دهید

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/