پیش بینی جنسیت جنین با حلقه ازدواج

ruthblack__1540200640_14219

اگر به عنوان یک زن حامله از مادربزرگ یا زنان کهن‌سال فامیل خود در مورد پیش‌بینی جنسیت جنین داخل رحم زنان باردار سؤالاتی بپرسید، چند دقیقه طول می‌کشد تا آن‌ها، پسر یا دختر بودن نوزاد شما را تشخیص دهند. با این حال، اگر این افراد توانستند به درستی جنسیت نوزاد شما را پیش‌بینی کند، تعجب نکنید! روش‌های مختلفی برای پیش‌بینی جنسیت جنین داخل رحم زنان باردار در نسل‌های گذشته وجود داشته و زنان قدیم، مانند ما به تکنولوژی پیشرفته برای تشخیص جنسیت جنین  خود دسترسی نداشتند. یکی از چالش‌های جالب برای پیش‌بینی جنسیت نوزاد متولد نشده، روش عجیب و غریب استفاده از حلقه و نخ است. پیش‌بینی جنسیت نوزاد در دوران بارداری بسیار جالب است، زیرا به پدر و مادر او کمک می‌کند تا با نوزاد خود ارتباط برقرار کنند. بنابراین، اگر دوست دارید برای این کار، شما نیز از روش حلقه و نخ استفاده  کنید، حتماً مقاله زیر را با دقت بخوانید. مطالب این مقاله، به شما کمک می‌کند تا میزان دقت و صحت تست حلقه را درک نموده و برای پیش‌بینی جنسیت نوزاد متولد نشده خود از سایر فرهنگ‌ها نیز استفاده کنید. با این حال، به شما بگویم که این چالش، هیچ حمایت علمی ندارند.

اگر به دنبال روشی برای تعیین جنسیت جنین خود هستید این مطلب معرفی 4 روش علمی برای تعیین جنسیت جنین را بخوانید.

چگونه می‌توان از آزمایش حلقه برای پیش‌بینی جنسیت جنین داخل رحم زنان باردار استفاده نمود؟

اگر شما هم به عنوان یک زن حامله به انجام برخی از کارها، برای حدس زدن جنسیت نوزاد متولد نشده خود اعتقاد دارید، می‌توانید حلقه عروسی را نیز برای این منظور امتحان کنید. این کار، علاوه بر این که ایده جالب است، می‌تواند بازی جذابی برای تعیین جنسیت نوزاد شما باشد. برای امتحان کردن این بازی، باید نحوه انجام آن را بدانید تا بتوانید تشخیص دهید که نوزاد درون رحم شما پسر است یا دختر. چگونگی کار به شرح زیر است:

ابتدا حلقه عروسی خود را به یک تکه نخ بلند بسته، سپس همان‌طور که روی تختخواب دراز کشیده‌اید، آن را از بالا به حالت آویزان بر روی شکم خود نگه دارید. برای انجام این کار، می‌توانید از شریک زندگی خود نیز کمک بخواهید، چون نگه داشتن حلقه بر روی شکم و چرخاندن آن نیاز به کمک دیگری دارد. اجازه دهید نخ، بدون هیچ گونه دخالت جسم خارجی همچنان به حالت آزاد چرخیده و در یک حالت ثابت بایستد.

همچنین، برای انجام این آزمایش، مادر حامله می‌تواند از ایجاد چند تغییر بهره ببرد. این تغییرات عبارتند از: -

  • به جای استفاده از یک نخ برای آویزان نمودن حلقه می‌توان از تار موی خود مادر نیز استفاده کرد.
  • همچنین، به جای حلقه عروسی جایگزین نمودن سوزن در صحت آزمایش هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی‌کند.
  • حلقه را به جای روی شکم روی مچ دست نیز می‌توان نگه داشت.

اگر قصد دارید حلقه را بر روی مچ دست خود امتحان کنید، باید مدت زیادی صبر کنید تا نخ روی کف دست شما چرخیده و جنسیت نوزاد را نشان دهد. علاوه بر این موارد، این آزمایش را می‌توان در حالت ایستاده نیز انجام داد؛ طوری که نخ حامل حلقه درست مقابل شکم شما قرار گیرد. همچنین، مادران باردار می‌توانند در صورت تعویض حلقه ازدواج خود، از حلقه‌های دیگر به جای آن استفاده کنند؛ ولی ظاهراً اکثر زنان از حلقه‌های عروسی خود برای انجام آزمایش استفاده می‌کنند.

تفسیر نتایج آزمایش حلقه:

 نتایج حاصل از آزمایش حلقه برای تعیین جنسیت جنین داخل رحم زنان باردار در مقایسه با روش‌های دیگر که از مواد شیمیایی استفاده می‌کنند، بسیار آسان و امن  است؛ اگر حلقه در جهت دایره‌وار حرکت کند، شما جنین دختری را حامله هستید. اما اگر جهت حرکت حلقه به سمت جلو و عقب باشد، شما می‌توانید در انتظار تولد نوزاد پسر باشید.

آیا تست حلقه ازدواج در پیش‌بینی جنسیت جنین داخل رحم زنان باردار، درست و دقیق عمل می‌کند؟

اگر شما به دنبال روش‌های پیشگویی‌ جنسیت اثبات‌شده توسط علوم پزشکی هستید، آزمایش حلقه ازدواج مناسب شما نخواهد بود. این تست بخشی از اعتقادات قومی قبیله‌ای بوده و چگونگی عملکرد آن را هیچ‌کس نمی‌داند. به همین دلیل، ممکن است برای بسیاری از خانواده‌ها غیرمنطقی به نظر رسیده و بیش از یک بازی تلقی نشود. اگر چه انجام این ترفند رایگان بوده و برای تعیین جنسیت همه نوزادان مورد استفاده قرار می‌گیرد، بروز برخی مشکلات، زمانی که فرد نتیجه تفسیر را با کمک ناخودآگاه ذهن خود و حرکات ایدئوموتور حلقه تفسیر می‌کند، می‌تواند ذهن مادر را درگیر نموده و آرمش او را به هم بزند.

اگر به دنبال روش علمیتعیین جنسیت جنین خود هستید این مطلب 4 راه تعیین جنسیت جنین با آزمایش های پزشکی را بخوانید.

حرکت‌های ایدئوموتور حلقه ازدواج چیست؟

این حرکات جنبش‌های عضلانی ظریفی هستند که بدون هیچ گونه تلاش آگاهانه فرد بر روی نخ بسته شده به حلقه رخ می‌دهد. اثر ایدئوموتور هنگامی اتفاق می‌افتد که فرد نتیجه آزمایش را با انتظارات خود تطبیق دهد. به عنوان مثال، اگر مادری انتظار تولد نوزاد دختر را داشته باشد، ممکن است به صورت خودکار حرکت نخ را در یک جهت دایره‌وار انجام دهد. البته این حرکات آگاهانه نبوده و به صورت ناخواسته رخ می‌دهند. به همین دلیل، دکتر ویلیام بپا کارپنتر عبارت "عمل ایدئوموتور" را این گونه معنی می‌کند: "نوع جنبش‌ها و حرکات عضلانی مادر، واکنشی برای پاسخ به تأثیرات خارجی است".

آزمایش حلقه ازدواج ایمن برای پیش‌بینی جنسیت جنین:

همان‌طور که می‌دانید ایمنی مادر و جنین داخل رحم او در دوران بارداری بسیار مهم است. با این حال، اشتیاق مادر برای دانستن جنسیت نوزاد گاهی اوقات می‌تواند منجر به اخذ تصمیمات ناخودآگاه در او شود. آزمایش حلقه گزینه مناسبی برای همگان بوده و انجام آن کاملاً ایمن و ساده می‌باشد. همچنین، انجام این تست یک راه عالی برای سرگرم کردن مادر باردار بوده و او نباید سعی کند بر اساس نتایج آزمایش، جنسیت نوزاد را به صورت قطعی در نظر بگیرد. در برخی موارد، نتیجه این تست ممکن است دقیق و درست نباشد.

روش‌های دیگر سرگرم‌کننده برای پیش‌بینی جنسیت نوزاد متولد نشده در دوران بارداری:

 آزمایش‌های دیگری هم برای پیش‌بینی جنسیت نوزادان متولد نشده وجود دارد که هم سرگرم‌‌کننده بوده و هم می‌توانند به راحتی بر روی زنان باردار امتحان شوند. در ادامه این مقاله، تعدادی از این موارد بیان شده است که به شرح زیر می‌باشند:

1- جنین، كجای رحم مادر باردار قرار دارد؟

جالب است بدانید که با چگونگی قرار گرفتن جنین در داخل رحم مادر حامله می‌توان جنسیت نوزاد  را پیش‌بینی کرد. البته این روش نیز ناشی از اعتقادات و تجارب گذشتگان بوده و یک فولکلور مردمی محسوب می‌شود! بر اساس این نظریه، اگر مادری جنین دختر را در داخل شکم خود حمل می‌کند، اندازه شکم او کوچک و بسیار جمع و جور می‌باشد. این در حالی است که اگر او حامل نوزاد پسر باشد، درست برعکس این حالت رخ خواهد داد. البته در این آزمایش منطق را در نظر نگیرید، زیرا اکثر پزشکان متخصص زنان و زایمان عقیده دارند جایی از رحم مادر که نوزاد در آن قرار دارد، هیچ ارتباطی با جنسیت، تن عضلات، وزن و شکل بدن نوزاد ندارد.

2- به صدای قلب کوچک جنین گوش کنید:

یکی دیگر از راه‌های بسیار محبوب برای پیش‌بینی جنسیت نوزاد گوش دادن به ضربان قلب او است. اگر قلب جنین بیش از 140 بار در دقیقه بزند، نوزاد دختر بوده و اگر ضربان قلب او کمتر از این تعداد را نشان دهد، جنین داخل رحم مادر پسر می‌باشد. نتایج مطالعات اخیر محققان نشان داده است که قلب جنین دختر بعد از هفته 30 از دوران بارداری سریع‌تر از قلب نوزادان پسر می‌زند. اما قبل از اعلام این فولکلور علمی، ما نیاز به انجام مطالعات بیشتر در این رابطه  داریم. واقعیت این است که اختلاف زیادی در مورد تعداد ضربان قلب جنین دختر و پسر در سه ماهه اول  بارداری وجود ندارد.

3- میزان گرایش مادر باردار به مصرف غذاهای مختلف:

 در طول دوران بارداری، میل مادران به مصرف غذاهای مختلف کاملاً متفاوت است. بنابراین توجه داشته باشید آنچه یک مادر باردار در این دوران می‌خورد، ممکن است نشان‌دهنده جنسیت نوزاد درون رحم او باشد. زنانی که در دوران حاملگی نمی‌توانند مصرف شیرینیجات را در وعده‌های غذایی خود متوقف کنند، باید آماده به دنیا آوردن نوزاد پسر باشند. این در حالی است که اگر زن باردار در هنگام گرسنگی دوست داشته باشد تا از غذاهای سالم و مغذی تغذیه کند، یقیناً نوزاد او در آینده یک دختر خواهد بود!

برای اطلاع از این که میتوانید جنسیت جنین خود را انتخاب کنید این مطلب آیا می توانم جنسیت جنینم را انتخاب کنم ؟ (بخش اول) را بخوانید.

4- سیمای زنان در دوران بارداری:

در نهایت، به خاطر داشته باشید که اگر صورت زنی در دوران بارداری درخشان و زیبا گردد، او در آینده صاحب نوزاد پسر خواهد شد؛ اما اگر زیبایی چهره مادر در دوران بارداری از بین برود، نوزاد او دختر خواهد بود. نوزادان دختر سارق زیبایی مادر در دوران بارداری می‌باشند!

5- ویار صبحگاهی مادر تا چه حد شدید است؟

اگر زنی در ماه‌های اول از دوران بارداری خود، ویار صبحگاهی را با شدت بالا تجربه کند، او را به داشتن نوزاد دختر متهم می‌کند. اما اگر میزان این ویار کم باشد، خداوند پسر کوچکی را به او خواهد بخشید.

در نهایت، به یاد داشته باشید که این راهکارها فقط به عنوان یک سرگرمی بوده و برای پیش‌بینی دقیق و درست جنسیت نوزادان متولد نشده مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. پس سعی نکنید برای تشخیص جنسیت نوزاد خود، انجام انواع آزمایشات را نادیده بگیرید! در صورتی که به عنوان والدین نوزاد متولد نشده احساس خستگی می‌کنید یا به دنبال استفاده از برخی روش‌های سرگرم‌کننده در این دوران هستید، می‌توانید مانند زن و شوهرهای قدیمی این نوع تست‌ها را امتحان کنید. دانستن دقیق جنسیت نوزاد برای تصمیم‌گیری در مورد رنگ وسایل نوزاد شما، به علم پزشکی نیاز دارد!

 

نظر (3)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

من ۹ آذرپریودشدم میخواستم بدونم زمان دقیق تخمک گذاری من چندمه؟واینکه کی رابطه داشته باشم؟ممنون میشم جوابموبدید

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام عزیزم دقیقن از روز اول عادت ماهانه میشی حساب کن تا روز ۱۲ هم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
چهارده روز قبل از پریود بعدیتون روز تخمک گذاری شماست از دو هروز قبلش یک در میان نزدیکی داشته باشین.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/