نبایدهای قبل از رابطه جنسی | چه کارهایی قبل از سکس ممنوع است؟

نبایدهای قبل از رابطه جنسی

به‌عنوان یک خانم باتجربه، احتمالاً با بدن خود راحت‌تر شده‌اید، و با حرکات و پوزیشن‌ های جنسی که در طول رابطه جنسی آنها را دوست دارید آشنا شده اید اما حتی باهوش‌ترین زنان هم می‌توانند اشتباهات قبل از رابطه جنسی را مرتکب شوند. و آن خطاهای پیش‌بینی نشده می‌تواند یک غوغای شگفت‌انگیز در رابطه جنسی را به یک رابطه بد با تجربه ناراحت کننده تبدیل کنند.

کارهایی که نباید قبل از رابطه جنسی انجام داد

از محافظت از خود در برابر بیماری‌های مقاربتی گرفته تا اجتناب از خشکی اعضای بدن و گوزهای خجالت‌آور ممکن است سکس را به یک تجربه ناخوشایند تبدیل کند. در اینجا 6 نکته منفی قبل از رابطه جنسی وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از آغاز یک رابطه جنسی دلپذیر آنها را بدانید.

مصرف آنتی هیستامین

نیکول ای ویلیامز، جراح متخصص زنان و زایمان می گوید: آنتی هیستامین ها با خشک کردن غشاهای مخاطی شما برای از بین بردن احتقان بینی کار می کنند و با انجام این کار، می توانند سایر قسمت های بدن، به ویژه واژن را نیز خشک کنند. به طور خلاصه، مهم نیست که چقدر فعال باشید، واژن شما پیام را دریافت نمی کند. پس به خاطر داشته باشید که مصرف آنتی هیستامین قبل از رابطه جنسی می تواند سکس را دردناک کند.

خوردن غذاهای تند

کاترین بولینگ، پزشک مراقبت های اولیه در مرکز پزشکی مرسی می گوید: «غذاها می توانند بر بو و طعم واژن تأثیر بگذارند. غذاهای فوق‌العاده تند می‌توانند باعث گاز معده، نفخ و گوز شوند که به سادگی از بین نمی‌روند. بدتر از آن، بقایای باقیمانده روی دست‌ها و دهان‌تان پس از خوردن است که می تواند اندام های جنسی شما را بدبو کند. خوردن غذاهای تند یا با بوی شدید جزء نبایدهای قبل از رابطه جنسی است.

نوشیدن بیش از حد

نوشیدن سبک مشروبات می‌تواند برخی از افراد را در خلق و خوی خوبی در رابطه جنسی قرار دهد، اما زیاده‌روی در آن می‌تواند حواس شما را مختل کند – و ممکن است شما را به شدت درگیر کند. دکتر ویلیامز می‌گوید: «از آنجایی که الکل یک عامل افسردگی شناخته شده است، توانایی شما برای تجربه ارگاسم ممکن است در صورت وزوز کردن بیش از حد کاهش یابد.

در واقع، یک مطالعه در دانشگاه میسوری-سنت. لوئیس دریافت که 11 درصد از مصرف کنندگان الکل در رسیدن به ارگاسم مشکل داشتند: مردانی که مشروبات الکلی می نوشیدند انزال سخت تری داشتند (جناسی کاملاً هدفمند)، در حالی که زنان برای ارضای بزرگ خود به یک تحریک اضافی از سکس نیاز داشتند.

 استفاده از مسواک برقی

عجیب به نظر می رسد اما استفاده از مسواک برقی و دهان شویه های حاوی الکل ممکن است شما را مستعد ابتلا به بیماری های مقاربتی کند. Tsippora Shainhouse، متخصص پوست و مو می‌گوید: «مشابه مخاط حساس واژن، چرخاندن موها می‌تواند باعث پارگی‌های ریز در لثه‌ها شود، و دهانشویه‌های خشن مبتنی بر الکل می‌توانند مخاط شما را خشک و تحریک کنند و آن را مستعد ابتلا به زخم‌ها و انقباض بیماری‌های مقاربتی کنند». پس سعی کنید دهانی خوشبو در سکس داشته باشید اما مخاط و لثه ها را زخم نکنید.

نبایدهای قبل از رابطه جنسی

اصلاح قبل از رابطه جنسی

یکی از نبایدهای قبل از سکس اصلاح بلافاصله قبل از رابطه جنسی است. دکتر Shainhouse می‌گوید: اگر شما زنی هستید که ترجیح می‌دهید موهای خود را کوتاه کنید، بهتر است یک شب قبل از نوکی بتراشید تا به پوست خود فرصت بهبودی بدهید. او می افزاید: «تراشیدن لایه بالایی پوست را لایه برداری می کند و این ناحیه را حساس تر می کند. می‌تواند فولیکول‌های مو را تحریک کند و باعث ایجاد بثورات ناهموار صورتی شود، و می‌تواند باعث بریدگی‌های کوچک شود که پوست شما را در برابر عفونت‌های بالقوه مانند تبخال و HPV باز می‌کند.همچنین این یکی از دلایل اصلی خارش واژن شماست. از یک تیغ چند تیغه برای اصلاح دقیق تر با یک ضربه استفاده کنید و یک لایه نازک از کرم هیدروکورتیزون 1% برای کاهش التهاب بمالید. دکتر Shainhouse می گوید، اگر علائمی از تحریک در اطراف وجود داشت، صبح روز بعد دوباره استفاده کنید.

 استفاده از غذا برای عشق بازی

نمایش سس شکلاتی قبل از بازی در حال حاضر داغ است، اما عفونت مخمر پس از رابطه جنسی می تواند در پی این تجربه هیجان انگیز باشد. دکتر بولینگ می‌گوید: «استفاده از هر چیزی که شکر در آن به‌عنوان روان‌کننده باشد (خواه عمداً یا غیرعمد) می‌تواند باعث عفونت قارچی شود، زیرا مخمر با شکر رشد می‌کند. پس از استفاده از غذاها برای هیجان بخشیدن به رابطه جنسی جزء موارد ممنوعه قبل از رابطه جنسی است.

دعوا و جر و بحث

شاید فکر کنید که رابطه جنسی می تواند دعوا و بحثی که با همسرتان داشته اید را از یاد ببرید اما بهتر است به جای استفاده از سکس به عنوان راهکار به دنبال گفت‌وگو و حل مشکل باشید. سکس آن هم در زمانی که هر دو عصبانی هستید ممکن است باعث آسیب به اندام های تناسلی‌ تان شود.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/