انواع کاندوم و توضیحات آن | بهترین نوع کاندوم کدام است؟

کاندوم

برداشتن کاندوم می تواند یک تجربه سرگرم کننده باشد اما با وجود انواع آن در بازار ، چگونه می توان از بین آنها انتخاب کرد؟ نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که آیا شما قصد دارید از کاندوم به عنوان پیشگیری از بارداری استفاده کنید یا فقط می خواهید از آن برای لذت جنسی استفاده کنید.

انواع کاندوم

اگر به این وسیله برای حاملگی یا محافظت در برابر بیماری های مقاربتی احتیاج دارید ، حتماً برچسب آن را بخوانید تا ببینید آیا سازمان بهداشت جهانی برای آن منظور تأیید کرده است. سازمان بهداشت جهانی ایجاب می کند که این وسیله پیشگیری از بارداری دارای تاریخ انقضا باشند.

کاندوم های درخشان در تاریکی

مدل های براق در تاریکی هیجان انگیز هستند. اکثر مارک های آن برای جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند. قبل از پوشیدن آن حداقل باید 30 ثانیه در معرض نور قرار گیرید تا بتواند درخشان شود. آنها معمولاً غیر سمی بوده و در سه لایه ساخته می شوند. لایه داخلی و خارجی از لاتکس منظم تشکیل شده در حالی که لایه سوم حاوی رنگدانه ای ایمن است که شروع به درخشیدن می کند و بین دو لایه لاتکس مهر و موم می شود. این نوع از محصول پیشگیری از بارداری یک سورپرایز سرگرم کننده در رابطه را ایجاد می کند.

طعم دار

بسیاری از مارک های ادعا می کنند که کاندوم های آنها طعم های عالی و رایحه های دلپذیری دارند. عطر و طعم ممکن است در روان کننده وجود داشته باشد یا روی آن پوشانده شود. طعم دهنده هایی مانند نعناع ، انگور ، پرتقال ، موز ، توت فرنگی ، حباب ، شکلات ، وانیل ، بیکن و کولا را پیدا خواهید کرد. گاهی اوقات آنها متناسب با عطر و طعم رنگی هستند ، برای موز زرد و برای توت فرنگی قرمز است.

این نوع برای ایجاد لذت در رابطه جنسی دهانی مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از مارک های آن نیز از نظر استحکام و محافظت از نظر سازمان بهداشت جهانی تأیید شده اند.

خاردار یا بافت دار

شما احتمالاً عبارت تبلیغاتی "ribbed for his enjoy" را شنیده اید. این مدل ها به منظور افزایش لذت برای زن ، مرد یا هر دو شریک زندگی (بسته به جایی که خارها و دنده های برجسته شده اند) شکل و بافت دارند. برخی از آن ها دارای دو قسمت دنده در بالا و پایین هستند که تحریک را دقیقاً در مکان مناسب برای خانم ها می افزاید. برخی دیگر حاوی صدها خار برجسته در بیرون برای رضایت زنان یا در داخل برای افزایش لذت مردان است. این نوع گاهی برای لذت متقابل به بازار عرضه می شوند. این گونه ها معمولاً گسترده تر  و دارای شکل کمرنگ تر هستند. این مدل راحتی مردان را افزایش می دهد و باعث می شود انتهای عصب در حساس ترین حالت خود باقی بمانند و به طور قابل توجهی لذت مردان بیشتر شود.

انواع کاندوم

گرم کننده

مدل های گرم کننده معمولاً از لاتکس نازک تری ساخته می شوند تا به افزایش احساس کمک کنند. آنها معمولاً حاوی یک روان کننده گرم کننده هستند که با رطوبت طبیعی بدن فعال می شود و در هنگام رابطه جنسی گرم می شود. احساسات ملایم و گرم برای تقویت لذت برای هر دو شریک زندگی است.

کاندوم افزایش لذت

شکل ایده پشت مدل های لذت بخش این است که با نوک بزرگ و کیسه ای شل تر می شوند. نوک های گسترده تر این نوع اصطکاک بیشتری را امکان پذیر می کند زیرا لاتکس اضافی انتهای عصب را در نوک آلت تناسلی تحریک می کند. برخی از آنها ، مانند Trojan Twisted ، یک شکل پیچ در پیچ و پیچشی را نیز ارائه می دهند که اقدامات با شدت بیشتری را امکان پذیر می کند. این نوع طراحی باعث تحریک انتهای عصب و افزایش لذت برای زنان و مردان می شود.

رنگی

این نوع تقریباً در هر رنگی موجود است. شما حتی می توانید مدل های سه رنگ پیدا کنید که دارای رنگ های ملی کشورها هستند. نوع دو رنگ نیز موجود است که ممکن است در تعطیلات استفاده از آن جالب باشد - مانند سیاه و نارنجی برای هالووین ، قرمز و سبز برای کریسمس و صورتی و قرمز برای ولنتاین. بسیاری از انواع رنگی آن برای جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی هستند ، بنابراین حتماً برچسب روی آن را بخوانید.

لاتکس

این مدل اولین فناوری جدید مورد تایید سازمان بهداشت جهانی در بیش از 50 سال گذشته است. این مدل ها دارای QuikStrips هستند - که کاملاً شبیه زبانه های کششی روی باند کمک است. آنها به شما کمک می کنند تا آن را به راحتی بپوشید و از یک دام مشترک که می تواند منجر به خرابی آن شود، جلوگیری می کند. هنگامی که کاندوم Sensis از بسته فویل خود خارج می شود ، انتهای برجسته نوارهای کششی در قسمت بالای آن کشف می شود. پس از آن می توانید این برجستگی ها را احساس کنید. با در دست گرفتن این مدل می توانید آن را پایین آورده و به سرعت و به درستی آن را بپوشید (سپس نوار را دور بریزید).

نعناعی

مدل های نعناع نشاط آور هستند. نام تجاری LifeStyles Kiss of Mint این مدل را ارائه می دهد ، این مدل، نوع بدون روغن که با پودری پوشانده شده و طعم شیرین نعناع شیرین را فراهم می کند. مدل های Trustex Mint به رنگ سبز هستند و با فرمول بدون قند ساخته می شوند. مدل های نعناعی مورد علاقه و ایمن برای رابطه جنسی دهانی است و همچنین برای محافظت از بارداری مورد تایید است. این کاندوم ها کمی گسترده تر از حد متوسط ​​هستند و دارای یک نوک مخزن شعله ور (کمی باد می کنند) که باعث افزایش احساس مرد می شود.

تیکلر فرانسوی

 مدل تیکلر یا نوک غلغلک، نوک نرم لاستیکی دارند یا از ژله نرم ساخته شده اند. آنها به سبک های مختلف با گره و برجستگی و شکل وجود دارند که با "قلقلک" دیواره های داخلی واژن تحریک می کنند. از آنجا که آنها جدید هستند ، پیشگیری از بارداری یا بیماری را فراهم نمی کنند. این موارد ممکن است توسط زوج هایی که زن از روش کنترل بارداری هورمونی یا دائمی استفاده می کند ، استفاده شود. در غیر این صورت ، یک مرد می تواند یک مدل معمولی زیر آن بپوشد تا از بارداری محافظت کند.

خوراکی

مدل خوراکی معمولاً در بسته های چهار تایی عرضه می شوند و با طعم های مختلف در دسترس هستند. این مدل رول شده و سپس قابل خوردن است. انواع خوراکی فقط برای استفاده های جدید هستند - آنها هیچ نوع محافظتی در برابر بارداری یا بیماری های مقاربتی ایجاد نمی کنند.

کاندوم

شما می توانید در انتخاب وسیله پیشگیری از بارداری ماجراجو باشید و در عین حال از خود و شریک زندگی خود محافظت کنید. چه آنها را برای شریک زندگی خود بخرید و چه خودتان ، بیش از هر زمان دیگری دستتان در انتخاب باز است اما حتما مطمئن شوید که نوع آن مورد تایید سازمان های جهانی هستند یا خیر.

بهترین نوع کاندوم کدام است؟

استفاده از کاندوم برای پیشگیری از بارداری و انتقال بیماری های جنسی بسیار مهم است اما انتخاب بهترین نوع آن شاید کار سختی باشد. انواع مختلف مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است اما شما می توانید با استفاده از انواع مختلف بهترین و راحت ترین مدل را انتخاب کنید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/