رابطه جنسی نرمال چقدر طول میکشد؟ | تکنیک طولانی کردن زمان سکس

zamaneh-sex

طول رابطه جنسی نشان دهنده کیفیت رابطه است. رابطه های خیلی کوتاه و یا خیلی طولانی نشانه‌ای از وجود مشکل در رابطه جنسی است. البته در افراد مختلف این مساله متفاوت است.

زمان سکس نرمال چقدر طول میشکسد؟

طبق نظرسنجی اعضای انجمن جنسی برای درمان بیماری های جنسی و تحقیقات در سال 2005 ، رابطه جنسی واژینال به طور معمول سه تا هفت دقیقه طول می کشد.

براساس این بررسی رابطه جنسی واژن که یک یا دو دقیقه طول بکشد "خیلی کوتاه است". رابطه جنسی واژینالی که 10 تا 30 دقیقه طول بکشد، "خیلی طولانی" در نظر گرفته می شود.

بنابراین چه مدت باید رابطه جنسی واژن ادامه یابد؟ متخصصین روابط جنسی که بررسی کرده اند می گویند 7 تا 13 دقیقه "مطلوب" است. بیشتر مطالعات در این مورد مبتنی بر زمان تأخیر در انزال داخل عروقی (IELT) است. IELT به زمانی گفته می شود که فرد با آلت تناسلی در هنگام انقباض واژن ، انزال کند.

بسیاری از افراد پس از اوج گرفتن را پایان رابطه جنسی در نظر می گیرند. این ممکن است از طریق لمس کردن ، رابطه جنسی دهانی ، رابطه جنسی واژن ، رابطه جنسی مقعد یا ترکیبی حاصل شود. اگر مقاربت تنها مؤلفه تعریف رابطه جنسی شما باشد ، بنابراین رابطه جنسی فقط چند دقیقه طول خواهد کشید. همچنین شایان ذکر است که استفاده از IELT به عنوان پایه فرض می کند که مقاربت واژینال آلت تناسلی مرد استاندارد است.

رابطه جنسی باید بیش از هر چیز لذت بخش باشد. برخی از افراد یک برخورد طولانی و حسی را می خواهند ، در حالی که برخی دیگر چیزی سریع و خشن می خواهند.

 نکته اصلی این است که شما بجای توجه به زمان رابطه جنسی، رابطه ای رضایت بخش داشته باشید.

عوامل اختلال در میزان زمان رابطه جنسی

در بعضی موارد، عوامل بیولوژیکی اساسی ممکن است در طولانی شدن فعالیت جنسی شما تأثیر بگذارد.

سن

با بزرگتر شدن ممکن است متوجه شوید که:

  • تحریک بیشتر طول می کشد
  • نعوظ دستیابی و نگهداری دشوارتر است
  • تغییرات هورمونی به مواردی مانند خشکی واژن و کاهش میل جنسی کمک می کند

مدت سکس

دستگاه تناسلی

شکل دستگاه تناسلی شما نیز ممکن است عاملی باشد. محققان در یک مطالعه در سال 2003 دریافتند که شکل آلت تناسلی (به طور خاص خط الراس در اطراف سر) ممکن است در حال رقابتی تر باشد.

خط الراس قادر به جبران هرگونه مایع منی موجود در مهبل است. تحریکات عمیق تر و شدیدتر باعث جابجایی بیشتر مایع منی می شود. این به شریک انزال اجازه می دهد تا محل مایع منی خود را فراهم کند و احتمال تولید مثل را افزایش می دهد.

با استفاده از تحول رقابتی به عنوان پس زمینه این می تواند توضیح دهد که چرا برخی از افراد احساس ادامه فشار بر روی انزال را احساس درد می کنند. ادامه حرکت ممکن است مایع منی را جابجا کرده و احتمال تولید مثل را کاهش دهد.

اختلال عملکرد جنسی

انزال زودرس می تواند باعث شود شما اوج خود را سریعتر از حد ممکن ترجیح دهید. اگر افراد در انزال تأخیر داشته باشند، ممکن است شرایط اوج بیشتری را به خود اختصاص دهند.

کوتاه کردن زمان رابطه جنسی

اگر می خواهید سریعا ارضا شوید این تاکتیک ها را استفاده کنید:

خودت را لمس کن

خودارضایی می تواند راهی عالی برای اطمینان از دستیابی به ارضای جنسی باشد. از این گذشته ، بدن خود را به بهترین شکل می شناسید! اگر شریک زندگی تان در حال لمس کردن شما است ، یک منطقه دیگر را کشف کنید. کلیتوریس خود را مالش دهید و یا نوک سینه ها را به آرامی بچسبانید. همچنین می توانید از ارضا متقابل لذت ببرید ، که در آن هر یک از خودتان لذت می برید. این به شما امکان می دهد در حالی که هنوز صمیمی هستید، سریعتر اوج بگیرید و زمان رابطه جنسی را کوتاه کنید. (ولی من به شخصه خود ارضایی رو توصیه نمیکنم)

به شریک زندگی خود بگویید که چه می خواهید

برقراری ارتباط و گفتن خواسته های خود با شریک زندگی تان و بالعکس می تواند به شما کمک کند تا هر دو آنچه برای ایجاد ارگاسم یکدیگر لازم است درک کنید.

شما می توانید از آنچه یاد می گیرید برای رسیدن به خط پایان سریعتر و رضایت بخش دو طرفه استفاده کنید.

موقعیت های ایجاد کننده اوج را امتحان کنید

اگر می دانید که موقعیتهای خاص نسبت به سایرین احساس بهتری به شما می دهد، در صورت لزوم تغییر دهید و موقعیت جدید را تجربه کنید. این می تواند شامل موقعیت هایی باشد که دخول عمیق تر می شود یا مواردی که باعث می شوند همزمان از خود یا شریک زندگی خود لذت ببرید.

طولانی کردن زمان رابطه جنسی

اگر می خواهید تمایل جنسی خود را طولانی تر کنید ، این تکنیک ها ممکن است به شما کمک کنند. روش توقف سماناین روش همچنین به عنوان "لبه" شناخته می شود و شامل متوقف کردن همه تحریکات جنسی است وقتی احساس می کنید که نزدیک به انزال هستید. شما و شریک زندگی تان می توانید پس از گذشت این احساس، فعالیت خود را از سر بگیرید و از همین طریق زمان رابطه جنسی را طولانی تر کنید.

 اگرچه این تکنیک در ابتدا برای کمک به شخصی که دچار انزال زودرس در مردان، ایجاد شد اما می تواند توسط هر کسی که به دنبال طولانی شدن اوج است مورد استفاده قرار گیرد. تکنیک فشار جانسون و مسترزاین روش مستلزم فشردن انتهای آلت تناسلی برای چند ثانیه درست قبل از انزال تا زمان فروکش کردن است.

تعریف رابطه جنسی، انتظارات فردی و تمایلات متقابل همه تأثیر گذار بر این است که چه مدت رابطه جنسی ممکن است دوام داشته باشد. اگر نگران این هستید که تا کی قادر به برقراری رابطه جنسی هستید ، درمورد قرار ملاقات با پزشک یا سایر متخصصین مراقبت های بهداشتی به فکر باشید. آنها می توانند در مورد احساساتتان بحث کنند ، به هر سؤالی که دارید پاسخ دهید و هرگونه علائم اساسی یا ناراحتی های دیگر را ارزیابی کنند.

زمان رابطه جنسی

زمان رابطه جنسی نرمال باید چند دقیقه طول بکشد ؟

بسته به نوع رابطه جنسی از نوع اورال، واژینال و مقعدی زمان رابطه جنسی متفاوت است اما به طور متوسط زمان رابطه جنسی واژینال 7 تا 13 دقیقه است و کمتر از آن کوتاه و بیشتر از آن طولانی است.

زمان رابطه جنسی را می‌توان کوتاه یا طولانی کرد؟

بله. برخی تکنیک‌ها مانند خودارضایی می تواند زمان رابطه را کوتاه و استفاده از اسپری تاخیری می تواند زمان رابطه جنسی را طولانی تر کند.

 

نظر (2)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
بنظر من این زمان به خود نفرات ربط داره این که هر دو طرف رابطه بتونن تا آخر با لذت ادامه بدن مهتر از زمان هست

This comment was minimized by the moderator on the site

اره دسته ولی خوب پارتنرها باید حواسشون به هم باشه که درصورت نیاز به هر طریقی که میتونن شریکشونو هندل کنن تا به ارگاسم برسه
برا من این حالت خیلی پیش اومده و همسرم با زبون و یا انگشت کمک کرده به اوج برسم

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/