رابطه جنسی در میانسالی | سکس خطر سرطان را کاهش می‌دهد

رابطه جنسی در میانسالی

شما می توانید در هر سنی زندگی جنسی سالم و با ارزش داشته باشید. این نکات به شما کمک می کند با افزایش سن ، صمیمیت و لذت را افزایش دهید.

رابطه جنسی در میانسالی

رابطه جنسی می تواند یک تجربه عاطفی قدرتمند و ابزاری عالی برای محافظت یا بهبود سلامتی باشد و مطمئناً نه تنها برای افراد جوان است بلکه نیاز به صمیمیت بدون محدودیت سن است. مطالعات تأیید می کنند که مهم نیست که جنسیت شما چه باشد ، شما می توانید تا زمانی که می خواهید از رابطه جنسی لذت ببرید.

به عنوان یک میانسال ، ممکن است احساس عاقلانه‌تری نسبت به سالهای اول خود داشته باشید و بدانید که در رابطه جنسی چه چیزی برای شما بهتر است. افراد مسن معمولاً اعتماد به نفس و خودآگاهی بیشتری دارند و از آرمانهای غیر واقعی جوانان و تعصبات دیگران رهایی هستند و با بزرگ شدن كودكان و تقاضای كمتر، زوجين بهتر است بدون حواس پرتی های قديمی ، از يكديگر آرامش و لذت ببرند.

با این وجود به دلایل بسیاری بسیاری از میانسالان نگران رابطه جنسی در میانسالی هستند و در نهایت از رویارویی جنسی دور می شوند. برخی از افراد مسن یا از پیر شدن بدن خود و یا با "عملکرد" ​​خود احساس خجالت می کنند، در حالی که برخی دیگر تحت تأثیر بیماری یا از دست دادن شریک زندگی هستند. بدون اطلاع دقیق و یک ذهن باز یک وضعیت موقت می تواند به یک وضعیت دائمی تبدیل شود. شما می توانید با تحرک از این کار جلوگیری کنید. کارهای زیادی برای جبران تغییرات طبیعی که با افزایش سن انجام می شود ، می توانید انجام دهید. با داشتن اطلاعات و پشتیبانی مناسب، سالهای بعدی شما می تواند زمان هیجان انگیزی برای کشف هر دو جنبه احساسی و جسمی جنسی شما باشد.

قبول کنید چه کسی هستید و جشن بگیرید

رابطه جنسی در میانسالی ممکن است مانند دوران جوانی شما نباشد اما قرار نیست چیز بدی باشد. در حقیقت، رابطه جنسی خوب می تواند همیشه لذت بخش باشد. همانطور که متوجه هستید هویت قدیمی خود را در آغوش می گیرید، می توانید:

  • از مزایای تجربه استفاده کنید: استقلال و اعتماد به نفس که با افزایش سن می تواند برای همسر شما یا شرکای بالقوه بسیار جذاب باشد. ممکن است آنچه که در 22 سالگی انجام دادید در 62 یا 72 سالگی انجام دهید واحساس بهتری داشته باشید و به احتمال زیاد اکنون می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خودتان داشته باشید که چه چیزی شما را هیجان زده و خوشحال می کند.
  • به جلو نگاه کنید: با افزایش سن سعی کنید انتظارات را برای زندگی جنسی خود رها کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا از نحوه متفاوت بودن مسائل جلوگیری نکنید. اگر در سالهای جوانی از یک زندگی جنسی فعال لذت بردید ، هیچ دلیلی برای کاهش آن وجود ندارد ، مگر اینکه خودتان بخواهید.
  • عشق و قدردانی از خود: به طور طبیعی بدن شما با افزایش سن دچار تغییراتی می شود. شما وقتی جوان تر بودید متفاوت تر به نظر می رسیدید اما اگر بتوانید این تغییرات را طبیعی ارزیابی کنید و سر خود را بالا نگه دارید نه تنها احساس بهتری خواهید داشت ، بلکه برای دیگران نیز جذاب تر خواهید بود. اعتماد به نفس و صداقت باعث احترام دیگران می شود و می تواند جذاب باشد.

سکس در پیری

با همسرتان گفت‌وگو کنید

هرچه بدن و احساسات با افزایش سن تغییر می کنند، مهمتر از همیشه ارتباط افکار، ترس ها و خواسته های خود با شریک زندگی است. برای رابطه جنسی در میانسالی شریک زندگی خود را تشویق کنید تا کاملاً با شما ارتباط برقرار کند. صحبت صریح در مورد رابطه جنسی ممکن است به راحتی برای شما پیش نیاید، اما بهبود ارتباط شما و احساس نزدیکی هر دو به شما کمک می کند و باعث لذت بخش تر شدن رابطه جنسی می شود.

هنگام شروع رابطه جنسی راهکارهای زیر را امتحان کنید:

  • بازیگوش باشید: بازیگوش بودن می تواند ارتباط در مورد رابطه جنسی را بسیار ساده تر کند. برای سبک تر کردن روحیه از شوخ طبعی، اذیت کردن ملایم و حتی کنایه استفاده کنید.
  • صادق باشید: صداقت هر دو شریک را معتمد و آرام می کند و می تواند بسیار جذاب باشد. به شریک زندگی خود بگویید که در یک زندگی جنسی چه احساسی دارید و به چه چیزی امیدوار هستید.
  • در مورد ایده های جدید بحث کنید: اگر می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید در مورد آن با شریک زندگی خود صحبت کنید و درمورد ایده های او نیز آغوشتان باز باشد. میانسالی با اوقات فراغت بیشتر و حواس پرتی کمتر می تواند زمان خلاقیت و اشتیاق باشد.
  • مدرن شوید: شما ممکن است متعلق به نسلی باشید که در آن موضوعی تابو بود. اما صحبت صریح در مورد نیازها ، خواسته ها و نگرانی های شریک زندگی تان می تواند شما را نزدیکتر کند و به شما کمک کند هم از رابطه جنسی در میانسالی و هم صمیمیت لذت ببرید.

روی صمیمیت و لمس بدنی تمرکز کنید

یک زندگی جنسی خوب در هر سنی بیش از رابطه جنسی مهم است. حتی اگر مشکلات سلامتی یا ناتوانی جسمی دارید ، می توانید با اعمال صمیمی درگیر شوید و از نزدیکی با شخص دیگری بهره مند شوید. فشارها را کنار بگذارید و ایده های قدیمی خود را در مورد اینکه "رابطه جنسی باید" چگونه باشد کنار بگذارید. به جای آن، بر اهمیت صمیمیت و تماس متمرکز شوید.

بدون فشار کاری یا فرزندان، نگرانی بسیاری از افراد مسن به مراتب بیشتر برای اختصاص لذت و صمیمیت دارد. از وقت خود برای صمیمی تر شدن استفاده کنید.

  • تجربه خود را طولانی کنید: رابطه جنسی در میانسالی را با یک شام عاشقانه یا صبحانه شروع کنید. ادبیات و شعرهای عاشقانه یا وابسته به عشق شهوانی را به اشتراک بگذارید. داشتن یک تجربه جنسی یا غیرجنسی در کنار هم راهی قدرتمند برای ارتباط نزدیک است.
  • خجالتی نباشید: دست ها را نزدیک نگه دارید و شریک زندگی خود را لمس کنید و او را ترغیب کنید تا شما را لمس کند. به شریک زندگی خود بگویید که عاشق او هستید و ایده های خود را در مورد تجربیات جدید جنسی که ممکن است در کنار هم داشته باشید به اشتراک بگذارید.
  • آرام باشید: چیزی را پیدا کنید که هر دو شریک را آرام کند، شاید سعی کنید ماساژ یا حمام را در کنار هم انجام دهید. آرامش باعث ایجاد اطمینان و آسایش می شود و می تواند به مشکلات نعوظ و خشکی کمک کند.

این راز نیست که رابطه جنسی می تواند به تولید عامل "احساس خوب" کمک کند.این امر عمدتاً به این دلیل است که در طول رابطه جنسی، ترشحی از اندورفین ها وجود دارد که باعث ایجاد احساس خوشحالی یا خوشحال می شوند. این موضوع تنها سلامت روان ما را تحت تأثیر قرار نمی دهد، زیرا سطح بالاتر اندروفین با فعال شدن بیشتر سیستم ایمنی بدن همراه است که ممکن است خطر سرطان و بیماری های قلبی را کاهش دهد. به همین دلیل متخصصان بر رابطه جنسی در میانسالی تاکید دارند زیرا خطر برخی بیماری ها را کاهش می‌دهد.

رابطه جنسی در میانسالی 

مزایای رابطه جنسی در میان سالی چیست؟

برای سکس در پیری خجالت را کنار بگذارید و آرام باشید زیرا رابطه جنسی نه تنها شما را شادتر می‌کند بلکه خطر سرطان و بیماری های قلبی را هم کاهش می‌دهد.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/