بهترین زمان سکس | چه ساعتی رابطه جنسی نداشته باشیم؟

بهترین زمان رابطه جنسی

علم اسرار بسیاری را در طول سالها نشان داده است اما این یافته ممکن است تحریک کننده ترین این دانستنی ها باشد. بهترین زمان برای رابطه جنسی طبق گفته متخصصان هورمون بهترین زمان روز برای رابطه جنسی حدود ساعت 3 بعد از ظهر است ، زیرا دراین زمان زن و مرد بیشترین همگام سازی هورمونی را دارند. در حالی که ممکن است مردان در اوایل صبح تا اواسط صبح عملکردهای بدنی بالایی داشته باشند (به دلیل تقویت تستوسترون) اما بعد از ظهر به اوج استروژن می رسند که این امر باعث می شود که احساسات بیشتری نسبت به همسران خود داشته باشند. در آن زمان زنان هم قله ای در سطح کورتیزول تجربه می کنند که به تقویت انرژی و هوشیاری کمک می کند.

اما اگر ساعت 3 بعد ازظهر برای شما کار نمی کند، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد صبح زمان مناسبی برای سکس است. در یک مطالعه از 1000 نفری که توسط Forza Supplements انجام شده ، مشخص شد که بهترین زمان رابطه جنسی در حدود ساعت 7:30 دقیقه صبح است ، یعنی حدود 45 دقیقه بعد از زمان بهینه برای بیدار شدن است. محققان به این نتیجه رسیدند که رابطه جنسی صبحانه باعث تحریک اندورفین ها می شود که فشار خون و استرس را کاهش می دهد و شما را برای داشتن یک روز خوب آماده می کند.

زمان رابطه جنسی

بهترین زمان رابطه جنسی برای هرگروه سنی مختلف

دکتر کلی در روزنامه تلگراف نوشته است: "ساعت بدن شما با افزایش سن تغییر می کند ، در واقع ساعت بدنی سیستم ایمنی بدن و هر یک از تریلیون سلول بدن را کنترل می کند." بنابراین زمان مناسب سکس برای هر گروه سنی چه زمانی است؟

  • دهه بیست زندگی، ساعت 15:00: دکتر کلی ، اوج میل جنسی را برای این محدوده سنی ساعت سه بعد از ظهر می داند. در حالی که آنها می توانند در هر ساعت از شب رابطه جنسی بخواهند اما در این نقطه اوج انرژی و لذت جنسی وجود دارد.
  •  دهه سی، ساعت 8:20: تغییر ساعت بدن در این سن به این معنی است که زودتر بیدار می شوید؛ بنابراین رابطه جنسی صبح ایده خوبی است. دکتر Kelley دقایقی سحرآمیز را حدود ساعت 8:20 صبح نشان می دهد ، هنگامی که نور خورشید باعث افزایش تستوسترون در زنان و مردان می شود.
  • دهه چهل، ساعت 22:20: در این دهه زودتر از دیگران احساس هوشیاری خواهید کرد، بنابراین باید زودتر به رختخواب بروید. دکتر کلی در این دهه سنی قبل از رفتن به خواب و بعد از ساعت 10 شب رابطه جنسی را بسیار خوب توصیه می کند.
  • دهه پنجاه، ساعت 22:00: صبح ها برای افراد 50 ساله کسل کننده است ، بنابراین زمان ایده آل برای سکس نیست و به جای آن ساعت ده شب بهترین زمان رابطه جنسی است.
  • دهه شصت، 20:00: بعد از ارگاسم، اکسی توسین را آزاد می کنید ، که یک هورمون بیداری است. پس هرچه زودتر در اواخر سن خود به رختخواب بروید زیرا ممکن است بخواهید مقداری قبل از تلاش برای خواب رابطه جنسی برقرار کنید که این کار به رابطه جنسی خوب کمک می کند.

بهترین زمان رابطه جنسی برای بارداری

شاید شنیده باشید که روز 14 چرخه شما زمان تخمک گذاری است. در نتیجه ، بسیاری از خانمها در روزهای 11 ، 12 و 13 رابطه جنسی برقرار می کنند زیرا که این امر بهترین شانس را برای باردار شدن به شما می دهد. اما بسیاری از خانمها در روز 14 تخمک گذاری نمی کنند و تخمک گذاری طبیعی ممکن است در اوایل روز 10 و در اواخر روز 20 رخ دهد. اگر چرخه های نامنظم داشته باشید ، ممکن است تخمک گذاری حتی بعداً اتفاق بیفتد اما به طور معمول بهترین زمان رابطه جنسی برای بارداری همان روز 14 چرخه جنسی است. محاسبه روز 14 از ابتدای شروع پریود آغاز می شود.

چه ساعاتی رابطه جنسی نداشته باشیم؟

طب سنتی زمان خاصی را برای رابطه جنسی تعیین نمی کند اما تاکید دارد که هیچگاه با شکم پر رابطه جنسی برقرار نکنید و بین سکس و غذا خوردن فاصله زمانی سه ساعته را رعایت کنید و غذاهای مقوی برای تقویت میل جنسی مصرف کنید. همچنین از نظر طب سنتی پس از رابطه جنسی از فعالیت شدید جسمی و مصرف مایعات به ویژه آب سرد حتما خودداری کنید.

با تمام این توصیفات شما بهترین کسی هستید که می توانید بهترین زمان رابطه جنسی خودتان را تنظیم کنید. شما می توانید در ساعت های گفته شده رابطه برقرار کنید و بهترین زمان سکس خود و همسرتان را ثبت کنید.

بهترین ساعت سکس

بهترین زمان رابطه جنسی چه ساعتی است؟

طبق تحقیقات بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی ساعت 3 بعد از ظهر است که زن و مرد در اوج درگیری هورمونی قرار دارند. البته صبح ساعت 7:45 دقیقه نیز زمان مناسبی برای برقراری رابطه جنسی است.

چه زمانی رابطه برقرار کنیم تا باردار شویم؟

بهترین زمان سکس برای بارداری 14 روز پس از آغاز چرخه جنسی است. شما از ابتدای روز پریود تا 14 روز بعد را محاسبه و رابطه جنسی برقرار کنید. البته روزهای 10، 11، 12 و 13 نیز مناسب برای رابطه جنسی و بارداری است.

چند نکته مهم که قبل از شروع رابطه جنسی حتما باید رعایت کنید

  1.  اگر قصد پیشگیری از بارداری دارید، لوازم بهداشتی لازم مانند کاندوم را نزدیک خود بگذارید.
  2. موارد بهداشت فردی مانند، مسواک، استفاده از عطر مناسب، اصلاح موهای زاید و ... را رعایت کنید.
  3.  اگر در دوران پریود همسرتان قصد برقراری رابطه جنسی دارید، حتما مطمئن شوید که قبل از شروع رابطه جنسی، لوازم بهداشتی مانند تامپون یا کاپ قاعدگی را خارج کرده باشید.
  4. از لباس‌های تحریک کننده و جذاب بپوشید.

 

نظر (1)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

بله من هم خیلی وقت بود دنبال این جواب ها می گشتم اما با اومدن به این سایت ی سری از مشکلات ام حل شد و الان با همسرم هیج مشکلی درباره ی رابطه زناشویی نداریم

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/