8 پوزیشن جنسی راحت | سکس را لذت بخش کنید

پوزیشن جنسی

اگر بخش کوچکی از بدن شما در هنگام رابطه جنسی در حال فکر کردن به تمام کردن رابطه جنسی است، وقت آن رسیده است که استراتژی اتاق خواب خود را دوباره بررسی کنید. رابطه جنسی هرگز نباید ناراحت کننده و دردآور باشد. در این مقاله چندین پوزیشن جنسی مخصوص برای رابطه جنسی راحت و لذت بخش را مرور می‌کنیم.

رابطه پرتحرک

هر خاطره قدیمی از روزهای معصومیت دارید را کنار بگذارید؛ زمانیکه تنها چیزی که از رابطه جنسی می دانستید، ریتمیک بالا و پایین رفتن در سکس بود. در عوض یک پوزیشن جنسی جدید از رابطه ایجاد کنید؛ به جای باز کردن کردن پاهای خود، پاهای شریک زندگی تان را به راحتی دور بدن خود تنگ کرده و اجازه لمس متقابل دستگاه تناسلی را بدهید. این کار بسیار مفید و لذت بخش است زیرا به اندازه آلت بستگی ندارد بلکه به ارتباط نزدیک شما و شریک زندگی تان بستگی دارد.

نشستن روی بالش

بالش مورد علاقه خود را بردارید و برای حمایت بیشتر آن را در زیر لگن خود قرار دهید. زانوهایتان را خم کنید، لگن خود را به سمت بالا بیاورید و پاهای خود را به اندازه کافی از هم باز کنید تا اجازه دخول فراهم شود. نکته جالب در مورد این موقعیت این است که به شما اجازه می دهد تا عمق دخول را کنترل کنید و تحریک کلیتوری را بیشتر کنید.

پوزیشن جنسی

قرار گرفتن زن روی مرد

کنترل را در دست بگیرید و به بالا بروید. این موقعیت برای بعضی از اوقات دلپذیر ایده آل است زیرا امکان بوسیدن صمیمی و زل زدن به چشم را فراهم می کند و به شما امکان می دهد ریتمی را که بیشتر از آن لذت می برید ایجاد کنید. نه تنها شما قادر خواهید بود کلیتوریس خود را به دلخواه خود قرار دهید و لذت جنسی را افزایش دهید ، بلکه می توانید لگن خود را به عقب و جلو نیز صاف کنید تا یک ریتم راحت ایجاد شود که این کار ارگاسم زنان را راحت می کند.

پوریشن سکس

تکیه دادن به دیوار

در این پوزیشن جنسی یک دیوار یا میز پیدا کنید تا در برابر آن تکیه دهید و روبروی هم قرار بگیرید و انتخاب کنید که چه کسی پاهای دیگری را نگه خواهد داشت و پای خود را برای پشتیبانی از پای شخص دیگر ستون می کند. با مالیدن کلیتوریس در مقابل دستگاه تناسلی شریک زندگی خود ، یکدیگر را تحریک کرده و سپس یک ریتم راحت ایجاد کنید تا بتوانید بدن خود را بهم نزدیک یا دورتر کنید.

پوزیشن جنسی راحت

رابطه از کنار

می توانید با یکدیگر روبرو شوید، یا خود را موقعیتی بگذارید تا از پشت اجازه دخول دهید. در موقعیتی که همسرتان از کنار آلت خود را وارد می کند، از باسن خود برای کنترل سرعت استفاده کنید و شریک زندگی خود را همچنان ثابت نگه دارید ، در حالی که شما با سرعت خود حرکت می کنید و دخول را کنترل می کنید.

سکس

رابطه دوگانه

با انجام کارهایی که هردو همزمان احساس خوبی داشته باشید، موقعیت مورد علاقه خود را ترسیم کنید. اگر عادت دارید که کلیتوریس خود را در حالی که روی پشت قرار دارید ، با یا بدون یک اسباب بازی جنسی تحریک کنید، این کار را انجام دهید در حالی که از شریک زندگی خود دعوت می کنید تا سینه های شما را لمس کند یا شما را ببوسد. ایجاد این احساس دوگانه می تواند موجب پویایی در پوزیشن های جنسی باشد.

رابطه جنسی

رابطه خرگوشی

چه کسی گفته که اسباب بازی های جنسی فقط برای بازی انفرادی است؟ گرد و غبار ویبراتور مورد علاقه خود را تمیز کنید و آن را به شریک زندگی خود نشان دهید. برنامه ریزی کنید تا در حالی که موقعیت های مختلف آزمایش می کنید، از آن استفاده کنید و مستقیماً از آن برای تحریک کلیتوری استفاده کنید.

برای افزایش لذت یا تشویق یکدیگر از تنظیمات مختلف لرزش استفاده کنید. سعی کنید تا وقتی که قادر به عقب ماندن نیستید ، از انجام ارگاسم خودداری کنید. مهمترین چیز هنگام اضافه کردن یک اسباب بازی جنسی جدید ، این است که شما هر دو در مورد هر چیزی و همه چیز ارتباط برقرار می کنید.

رابطه جنسی راحت

بایکوت رابطه

اگر همه چیز را امتحان کرده اید و هنوز هم درد را هنگام رابطه تجربه می کنید پس وقت آن است که دخول را تحریم کنید. برای جایگزینی ، تمرینات تمرکز حواس را انجام دهید. به جای رابطه جنسی، تمرکز خود را روی پرورش لمس حسی، ماساژ وابسته به عشق شهوانی و لذت انجام دهید. برای ادویه ابن نوع رابطه در طول این استراحت می توانید پوزیشن 69 امتحان کنید. به پشت دراز بکشید و آلت شریکتان را روی دهان قرار دهید و شریکتان هم در حالیکه روی شما دراز کشیده آلت شما را در دهانش قرار دهد.

رابطه 69

در پایان به یاد  داشته باشید که با داشتن یک نگرش مثبت جنسی، یک ذهن آزاد،ارتباط جنسی مداوم و ارتباط کافی جنسی، خواهید فهمید که روش های مختلفی برای رابطه جنسی و رفع نیاز جنسی نسبت به سایر افراد وجود دارد. اما قبل از اینکه هر موقعیت جدیدی را امتحان کنید ، به یاد داشته باشید که بهترین نوع رابطه جنسی نوع است که در آن تبادل احساسات و خواسته ها آزادانه بیان می شود.

کدام پوزیشن های جنسی راحت است؟

اگر در رابطه های جنسی درد دارید و می خواهید رابطه راحت و لذت بخشی داشته باشید روی یک بالش بروید و آن را در زیر لگن خود قرار دهید. زانوهایتان را خم کنید، لگن خود را به سمت بالا بیاورید و پاهای خود را به اندازه کافی از هم باز کنید تا اجازه دخول فراهم شود. همچنین می توانید با تکیه به دیوار و قرار گرفتن روبروی هم دخول انجام دهید.

پوزیشن 69 چیست؟

در این پوزیشن شما به صورت برعکس روی همسرتان دراز بکشید و همزمان که آلت همسرتان را در دهان می گیرید همسرتان هم باید آلت شما را بمکد. این نوع رابطه جنسی باعث لذت بردن هردو نفر شما از سکس می شود.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/