همه چیز درباره اولین رابطه جنسی | راه هایی برای کاهش درد

اولین رابطه جنسی

در مورد رابطه جنسی افسانه های زیادی وجود دارد و یکی از آنها این است که دختران در اولین رابطه جنسی صدمه می بیند. اگرچه ناراحتی جزئی شایع است، اما نباید درد شدید ایجاد شود. در این مقاله آنچه باید برای کمک به آرامش اعصاب، به حداقل رساندن ناراحتی و گذراندن اوقات خوب نیاز دارید در اینجا آورده شده است.

بار اول برای همه متفاوت است

مهم است که به یاد داشته باشید که تعریف مشخصی از "بکارت" وجود ندارد. بسیاری از افراد تصور می کنند "از دست دادن بکارت شما" به معنای "داشتن رابطه جنسی واژنی برای اولین بار" است، اما تعریف رابطه جنسی گوناگون است. برخی افراد رابطه جنسی را عملی می دانند که در آن آلت تناسلی مردانه در واژن نفوذ کند. برخی دیگر ممکن است آن را شامل تحریک دهانی ، تحریک با انگشت و یا نفوذ مقعد بدانند.

از آنجا که تعریف همه از رابطه جنسی متفاوت است - و به دلیل این که اولین بار برای همه متفاوت است – در این مقاله به چند فعالیت جنسی متفاوت می پردازیم که چگونه با آنها ناراحتی را به حداقل برسانید.

نکات کلی برای کاهش درد اولین رابطه جنسی

صرف نظر از نوع رابطه جنسی که می خواهید امتحان کنید ، چند نکته یا قاعده کلی وجود دارد که می توانید برای راحت تر کردن اولین تجربه جنسی خود استفاده کنید.

با آناتومی بدن خود آشنا شوید

خودارضایی می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که در طول رابطه جنسی چه چیزی احساس خوبی دارد و می تواند به شما کمک کند با بدن خود بیشتر آشنا شوید.

به عنوان مثال اگر قصد دارید در طی رابطه جنسی از طریق واژن دخول کنید ، از انگشتان دست خود یا یک اسباب بازی جنسی استفاده کنید تا بفهمید چه احساسی دارد. ممکن است متوجه شوید که برخی از زوایا یا موقعیت ها برای شما ناراحت کننده هستند در حالی که دیگر کارها لذت بخش هستند. با مسلح کردن خود به این دانش، می توانید به شریک زندگی خود بگویید که چگونه شما را خوشحال کند.

درباره نگرانی تان با همسرتان حرف بزنید

اگر عصبی هستید ، درباره آن با همسرتان صحبت کنید. اگر نگران این هستید که به شما آسیب برسد به آنها بگویید. در کنار هم ، می توانید اقدامات احتیاطی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که هم از نظر جسمی و هم از نظر عاطفی راحت باشید.

انتظارات واقع بینانه در مورد عملکرد جنسی و ارگاسم داشته باشید

در اولین رابطه جنسی ممکن است احساس کنید که باید در رابطه جنسی "طولانی دوام بیاورید" - یعنی قبل از ارگاسم و انزال طولانی مدت رابطه جنسی داشته باشید. در حالی که ممکن است این اتفاق بیفتد اما بسیار طبیعی است که این اتفاق هم رخ ندهد.بسیاری از افراد اولین بار که رابطه جنسی برقرار می کنند به ارگاسم می رسند و همسرشان را هم به ارگاسم می رسانند اما همه اینطور نیستند و این خوب است! رابطه جنسی مهارتی است که می توانید با گذشت زمان بهتر شوید. تقریباً مانند رانندگی یا حتی پیاده روی ، ممکن است سریعاً درخشان نباشید. اما می توانید مهارت و مهارت خود را با گذشت زمان از طریق تمرین و تئوری بهبود بخشید.

تعیین انتظارات واقع بینانه در مورد لذت جنسی و ارگاسم بسیار مهم است ، زیرا می تواند برخی از فشارها را از بین ببرد.

اولین رابطه جنسی

آرام باشید

رابطه جنسی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد، بنابراین ممکن است به سرعت پیش بروید، به خصوص اگر عصبی هستید! اما کسی که آهسته و پایدار حرکت می کند برنده مسابقه است.

در ابتدا از حرکات کند و ملایم استفاده کنید و اگر دوست دارید آن را تغییر دهید. خوب است هر نوع دخولی را آهسته بروید ، زیرا می تواند به عضلات واژن یا مقعد شما فرصت دهد تا احساس راحتی کند و عادت کند. کم کردن سرعت همچنین به شما می دهد تا از تجربه لذت ببرید.

وقت خود را برای عشق بازی صرف کنید

در اولین رابطه جنسی عشق بازی راهی عالی برای آرامش ذهن، افزایش آگاهی بدن و تجربه لذت جنسی است. عشق بازی می تواند متفاوت در افراد مختلف باشد. پیش نوازی شامل موارد زیر است:

  • بوسیدن
  • نوازش (برهنه یا با لباس لباس)
  • صحبت کردن در مورد رابطه جنسی
  • برخی فعالیت های جنسی (مانند رابطه جنسی دستی یا دهانی)

از روغن استفاده کنید

اگر قصد برقراری رابطه جنسی دارید ، روان کننده ها می توانند مفید باشند. این امر به ویژه در صورتی که قصد دارید آلت تناسلی به داخل مهبل یا مقعد برود لازم است.  اگر از کاندوم استفاده می کنید ، روغن می تواند باعث ایجاد سوراخ در کاندوم شود و این امر فایده ای ندارد.  به جای آن می توانید وازلین را خیس کنید و یا یک روان کننده مبتنی بر آب بگیرید.

پوزیشن های مختلف را امتحان کنید

اگر یک موقعیت جنسی برای شما ناراحت کننده است ، می توانید دیگری را امتحان کنید. موقعیت های جنسی ساده برای اولین بار شامل موارد زیر است:

  • دختر بالا
  • مدل داگی
  • 69

اگر با این موقعیت ها آشنا نیستید نگران نباشید، هرچه را احساس می کنید راحت است پیدا کنید. البته موقعیتی که شما انتخاب می کنید به نوع دستگاه تناسلی شما ، دستگاه تناسلی شریک زندگی شما و نوع عمل جنسی که می خواهید در آن شرکت کنید بستگی دارد. ممکن است نیاز باشد که موقعیت های جنسی پرماجرا و حتی آکروباتیک را امتحان کنید تا اولین بار خود را به یاد ماندنی کنید. اما نیازی به امتحان کردن چیزی نیست که به طور بالقوه ناراحت کننده باشد. اغلب ، بهتر است دخول را ساده انجام دهید.

رابطه دهانی برای اولین بار

در اولین رابطه جنسی از نوع اورال از تماس دندان های خود بر روی دستگاه تناسلی شریک زندگی خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند دردناک باشد (مگر اینکه آنها به طور خاص آن را بخواهند ، زیرا برخی از افراد از این کار لذت می برند!). بوسه های ملایم و لیس  زدن می توانند لذت بخش باشند، مهم نیست که شما این کار را به آلت تناسلی مرد، واژن زن یا مقعد انجام دهید.

رابطه واژینال برای نخستین بار

از روغن استفاده کنید ، به خصوص اگر واژن شما خیلی مرطوب نباشد. اگر شریک زندگی شما قصد دارد از انگشتان دست خود برای دخول استفاده کند ، حتماً ناخن های خود را بگیرد و قبلاً دستان خود را بشوید. ناخن های بلند می توانند باعث ناراحتی این تجربه شوند. به آرامی در هنگام دخول حرکت کنید. اگر برای اولین بار با انگشتان دست دخول کرده اید ، شریک زندگی شما در ابتدا می تواند از یک یا دو انگشت استفاده کند و در صورت تمایل به آرامی بیشتر بسازد. همچنین می توانید یک بالش را در زیر لگن خود قرار دهید و قبل از دخول دراز بکشید. بسیاری از افراد این کار را راحت تر می دانند.

رابطه معقدی برای اولین بار

وقتی برای اولین بار رابطه جنسی مقعد به وجود می آید ، روغن کاری ضروری است. بر خلاف واژن، مقعد به تنهایی روان کننده های جنسی طبیعی تولید نمی کند. استفاده از انگشتان دست یا اسباب بازی های جنسی کوچک قبل از تلاش در راه دخول آلت تناسلی، می تواند مفید باشد. این می تواند به شما در آرامش جسمی و روحی کمک کند. بافت مقعد کاملاً ظریف است و رابطه جنسی سریع یا خشن باعث درد می شود.

سکس

اولین رابطه جنسی با خونریزی یا بدون خونریزی؟

بسته به نوع پرده بکارت شما خونریزی در اولین رابطه جنسی رخ می دهد البته کسانی که پرده حلقوی دارند ممکن است هیچ خونریزی و یا لکه خونی نداشته باشند. پرده بکارت برخی زنان هم در رابطه دوم جنسی پاره می شود و پرده برخی خانم ها هنگام زایمان طبیعی از بین می رود.

علائم هشداردهنده در رابطه جنسی

درد نسبتا شدید در اولین رابطه جنسی طبیعی است اما گاهی اوقات ، درد در طول رابطه جنسی ناشی از یک بیماری زمینه ای است. در موارد خاص این درد می تواند تحریک دستگاه تناسلی یا دخول را ناراحت کننده بکند.

موارد زیر می تواند باعث درد در رابطه شود:

  • خشکی واژن
  • عفونت های قارچی
  • عفونت ادراری (UTI)
  • بیماری التهابی لگن
  • آندومتریوز
  • سیستیت
  • واژینیت (التهاب واژن)
  • واژینیسموس (سفت کردن غیر ارادی عضلات واژن)
  • واکنش آلرژیک به کاندوم یا روان کننده ها

راه های کاهش درد در اولین رابطه جنسی چیست؟

عشق بازی طولانی مدت، استفاده از روغن‌ها، آگاهی از آناتومی بدن و راه های لذت جنسی و امتحان کردن پوزیشن های مختلف می تواند درد در اولین رابطه جنسی را کاهش دهد.

در اولین رابطه جنسی پرده بکارت پاره می شود؟

بسته به نوع پرده بکارت در اولین یا دومین رابطه جنسی پرده پاره می شود. البته کسانی که پرده حلقوی دارند خونریزی چندانی ندارند و ممکن است هیچگاه دچار خونریزی نشوند که این مساله دلیل بر نبود پرده بکارت نیست.

دلیل درد در اولین رابطه جنسی چیست؟

تنگ بودن راه واژن و یا خشک بودن واژن یکی از دلایل اصلی درد در اولین رابطه است اما درد شدید و ادامه دار نشانی از بیماری های دستگاه تناسلی دارد که باید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/