7 روش موثر برای تحریک جنسی | مثبت اندیشی جنسی چیست؟

تحریک جنسی

مثبت اندیشی جنسی یکی از قدرتمندترین مواردی است که با آن در تحریک جنسی روبرو خواهید شد. منفی نگری جنسی نیز به همان اندازه قدرتمند است و هرگونه جرقه جنسی را در یک ثانیه نابود می کند.

بنابراین ، این چیز به ظاهر ناچیز به نام میل جنسی می تواند باعث ایجاد رابطه جنسی خوب یا وحشتناک شود. اما میل جنسی چیست؟ افکاری که شما نسبت به تجربه جنسی خود دارید اعم از خوب ، بد یا هرچیزی میل جنسی نام دارد.

آیا می توانید آنچه در رابطه جنسی می خواهید را تصور کنید؟ شما نفس زنان منتظر ماندید تا لباسهای زیر را ببینید، همدیگر را لمس کنید، بو کنید ، لباس های خود را پاره کنید و رابطه جنسی خشن داشته باشید. از آنجا که ساعت ها پیش بینی مثبت درباره رابطه جنسی داشتید، وقتی که وارد رابطه جنسی شوید هم فوراً برانگیخته می شوید و یک رابطه جنسی لذت بخش خواهید داشت.

اگر امروز قرار است رابطه جنسی داشته باشید تمام طول روز با افکار مثبت به تحریک جنسی فکر کنید و اضطرابی درباره رابطه نداشته باشید تا حتی پیش از آغاز رابطه جنسی تحریک شوید. وقتی رابطه جنسی شروع می شود، توانایی تحریک جنسی زمان دو برابر بیشتر طول می کشد (اگر اصلاً این اتفاق بیفتد) زیرا شما مجبور هستید از الگوی تفکر منفی خود خارج شوید و احساسات مثبت جنسی خود را بروز دهید.

زنان حداقل 10 تا 15 دقیقه زمان برای گرم شدن نیاز دارند، این 15 دقیقه متوسط زمان برای تحریک جنسی زنان است. وقتی به طور ناگهان رابطه جنسی به پایان می رسد، او فرصتی برای لذت بردن از خودش ندارد. حتی اگر به اوج لذت جنسی زنانه برسد، زمانِ کم در تحریک جنسی باعث نارضایتی عمیق نسبت به هر رابطه جنسی در آینده می شود.

متأسفانه ، اگر زوج سالها بدون بحث درباره این شرایط منفی جنسی و ایجاد افکار مثبت نسبت به رابطه جنسی زندگی کنند، تغییری در علاقه آنها به رابطه جنسی به وجود نمی آید. به خصوص برای زنانی که تمایل دارند رابطه طولانی داشته باشند و از طریق رابطه جنسی انرژی منفی خود را تخلیه کنند. برخی اوقات سالهای سال این نارضایتی جنسی طول می کشد اما نگران نباشید، این مشکل حتی بعد از سالها قابل حل شدن است. از آنجایی که رابطه جنسی یک رابطه دو نفره است ، وظیفه شما و همسرتان ایجاد شور و انگیزه برای تحریک جنسی و یک سکس خوب است. در اینجا پنج پیشنهاد برای شروع ارائه شده است.

تحریک جنسی

روش هایی برای تحریک جنسی

رابطه جنسی خوب قبل از اتاق خواب شروع می‌شود

کمی صمیمیت، محبت و لمس بدن یکدیگر کمک می کند تا یک زوج به راحتی در اتاق خواب رابطه داشته باشند. هر روز به دنبال روش هایی باشید که یک عمل مثبت و دوست داشتنی 10 ثانیه ای داشته باشید.

حرف های مثبت درباره رابطه جنسی بزنید

از نحوه برقراری رابطه جنسی آگاه باشید. گفتگوهای سرگرم کننده و دوست داشتنی در مکالمات روزانه به ویژه در مورد یک عمل جنسی در آینده، روشی ساده برای ایجاد احساسات مثبت جنسی جدید است.

رابطه جنسی سرگرم کننده برنامه ریزی کنید

بسیاری از زوج ها بدون برنامه به اتاق خواب می روند و همان روش قدیمی رابطه جنسی را دارند. تنوع، ادویه سکسی زندگی است و تاثیر زیادی برای تقویت میل جنسی شما دارد. بهتر است که به نوبت هرکدامتان روش جدیدی را پیشنهاد دهید. لازم نیست راه های تحریک جنسی زیادی را بلد باشید: ماساژ، دوش گرفتن باهم و یا روشن کردن شمع در اتاق خواب می تواند از راه های تحریک جنسی باشد.

چیزی که از رابطه جنسی می خواهید را به همسرتان بگویید

برای کمک به شریک زندگی خود در برنامه ریزی یک شب عالی جنسی ، به او بگویید که دوست دارید چه کاری در سکس انجام دهید. ایده عالی این است که هر دوی شما "لیست خواسته های جنسی" را پر کنید و آن را به شریک زندگی خود بدهید. به سادگی با تبادل این لیست به خواسته های هم پی می برید و رابطه جنسی عالی خواهید داشت.

همدیگر را سوپرایز کنید

هر چند وقت یکبار (هر چند ماه) به چیزهای خوبی فکر کنید که می توانید برای شریک زندگی خود انجام دهید. سوپرایز کردن شریک زندگی  قطعاً یک پیشنهاد برد-برد در بسیاری از سطوح روابط است.

راه های تحریک جنسی و ایجاد میل جنسی مثبت لزوماً پیچیده نیست ، اگرچه ممکن است کمی زمان ببرد. اگر برخی نکات ساده را رعایت کنید خودتان می بینید که چگونه افکار مثبت در رابطه جنسی می تواند زندگی جنسی شما را به کلی تغییر دهد.

پیش نوازی طولانی مدت داشته باشید

اغلب زوج ها مرتکب این اشتباه می‌شوند که بعد از رفتن به رخت خواب بلافاصله وارد رابطه جنسی می شوند در حالی که یکی از راه های تحریک جنسی عشق بازی طولانی مدت است. شما می توانید عشقبازی را هنگام دیدن فیلم آغاز کنید و این کار را به اتاق خوابتان برسانید تا یک رابطه جنسی بسیار خوب داشته باشید.

از همدیگر تعریف کنید

تعریف کردن از اندام همسرتان می تواند یکی از ایده آل‌ها برای تحریک جنسی باشد. از چهره، اندام های جنسی و حتی صدای همسرتان تعریف کنید تا با اشتیاق بیشتری وارد رابطه جنسی شود.

از چه راهی همسرم را تحریک کنم؟

داشتن عشق بازی طولانی مدت، مثبت اندیشی درباره رابطه جنسی در طول روز، برنامه ریزی برای یک رابطه سرگرم کننده و مشخص کردن اینکه چه چیزی از یک رابطه جنسی می خواهید از راه های تحریک جنسی است.

راه های افزایش علاقه به رابطه جنسی چیست؟

اگر شما در طول روز اضطراب و نگرانی در خصوص رابطه جنسی داشته باشید با گذشت زمان از رابطه جنسی فراری خواهید شد و لذتی از آن نمی‌برید اما اگر در طول روز به چیزهایی که دوست دارید در رابطه رخ بدهد فکر کنید تحریک شده و علاقه بیشتری به یک رابطه گرم جنسی خواهید داشت.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/