فیلم سکسی و داستان پورن به جز عوارض فوایدی هم دارد!

تماشای فیلم سکسی

بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا به تماشای محصولات پورنوگرافی که همان فیلم عکس و داستانهای سکسی است می پردازد. جالب است که بدانید بیشترین مخاطب فیلم های سکسی و داستان های پورن با میانگین دو سوم، آقایان هستند و یک سوم باقی مانده خانم ها. با افزایش آگاهی بیشتر مردم از تماشای فیلم سکسی و اثرات آن آگاهی دارند؛ اما باز هم به دلیل ناشناخته بودن مسائل جنسی و محدودیت تحقیقات کامل در باره ی آنها، هنوز هم باورها و حدس و گمان های غلطی در مورد آنها وجود دارد. هیچ چیز ذاتاً بد نیست. با این حال، اگر شما به عنوان یک فرد مذهبی تماشای فیلم سکسی، یا خواندن داستان سکسی یا مداومت به دیدن عکس سکسی را تأیید نمی کنید و نمی خواهید که به هیچ وجه در معرض آن قرار بگیرید، هیچ مشکلی نیست. تصمیم گیری در این مورد، ترجیح شخصی شما است.

اگر شما هم نگران اثرات این محصولات بر روی روابط زناشویی خود هستید، با مامانم دات کام همراه باشید تا اثرات مخرب آن را بررسی کنیم. سؤال مهم این است که چطور برخی از افراد درگیر فیلم سکسی می شوند؟ آیا می توان منابع معتبری برای استفاده از پورن پیدا کرد که بدون عواقب منفی باشد؟ جالب است بدانید که شما در هر شرایطی می توانید از پورن لذت ببرید؛ چه مجرد باشید و چه درگیر یک رابطه متأهلی. استفاده از فیلم و عکس سکسی می تواند به افزایش لذت جنسی شما و همسرتان کمک قابل توجهی کند. همچنین، این فیلم ها، عکس ها و داستان ها می توانند خطوط ارتباطی شما با همسرتان را باز کنند. با این حال، استفاده از پورن باید توسط هر دو فرد درگیر در رابطه تأیید شود؛ به عنوان مثال، اگر یکی از شما فیلم ها، عکس ها و داستان های سکسی را مناسب می دانید، اما همسرتان کاملاً مخالف آن ها باشد یا فیلم سکسی را مستهجن بداند، استفاده از آن برای بهبود رابطه جنسی شما ایده مناسبی نخواهد بود. البته، برخی از کارشناسان عقیده دارند که استفاده بیش از حد پورن گاهی اوقات می تواند منجر به انتظارات جنسی غیر واقعی یا مسائل مربوط به تصویر بدن در یکی از زوجین شود. نتایج تحقیق اخیر دانشمندان در این مورد، در سال 2018 نشان داده است که افرادی که به طور مکرر فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن را استفاده می کنند، از روابط عاشقانه و زندگی جنسی خود ناراضی هستند.

اگر شما هم فیلم سکسی می بینید، این نکات را به یاد داشته باشید.

مهم است که به یاد داشته باشید که آنچه در یک فیلم سکسی می بینید، واقعیت نیست.

 بازیگران و کارگردانان بسیاری دور هم جمع می شوند تا فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن را برای مخاطبان خود، به صورت هدفمند تهیه کنند. وقتی شما فیلم سکسی تماشا می کنید، در واقع درگیر یک کار داستانی می شوید. این روند به طور خودجوش و طبیعی، مانند یک فیلم اکشن یا یک کمدی عاشقانه باعث تحریک احساسات شما می شود. نه اینکه داستان های سکسی تخیلی باشند؛ اما شما باید در صورت عدم استفاده از این موارد نیز احساسات خوبی داشته باشید. این در حالی است که برخی از افراد بی تجربه بعد از تماشای فیلم سکسی شروع به مقایسه بدن خود، عملکرد جنسی و توانایی جذب شریک زندگی خود با معیارهای داستان می کنند. این روند می تواند اعتماد به نفس و عزت نفس بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار دهد.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن برای آموزش رابطه جنسی مناسب نیستند؛ در حالی که ممکن است فرزند شما از تماشای فیلم و عکس سکسی یا خواندن داستان سکسی یک یا دو چیز یاد بگیرد، اما نباید این دسته از منابع جایگزینی برای آموزش رابطه جنسی محسوب شود؛ این دو مورد کاملاً متفاوت می باشند.

فیلم سکسی

پورن، تخیل خالص است.

 از آنجایی که فیلم ، داستان و عکس سکسی برای بهبود روابط انسانی، رشد جنسی یا سلامت جنسی افراد جامعه ایجاد نشده اند، بنابراین احتمالاً از واقعیت های منطقی نیز در تهیه آن ها استفاده نشده است. بر این اساس، اگر در مورد سلامت جنسی خود سؤالی دارید، بهتر است با پزشک متخصص یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مانند یک روانشناس باتجربه در حوزه روابط جنسی معتبر صحبت کنید. بسیاری از افراد فکر می کنند که پورن باید به برنامه درسی جنسی نوجوانان اضافه شود؛ اما این ایده نادرست است، زیرا فرزند شما را قبل از آمادگی جنسی کامل، در معرض روابط جنسی و مسائل مختلف با آن قرار می دهد. در چنین شرایطی، بچه ها به ساخت ایده هایی در مورد پورن می پردازند، بدون این که به تفاوت های ظریف این منابع با زندگی واقعی توجه داشته باشند. در نهایت، در نظر داشته باشید که بدون راهنمایی درست و علمی، برخی از انواع پورنو می تواند باعث سردرگمی فرزند شما در مورد مسائل جدی مانند ارگاسم و رابطه جنسی سالم شود.

با همه این توصیفات، از بین بردن حس وحشت در مورد رابطه جنسی می تواند باعث حفظ سلامت افراد جامعه شود. با این حال، نمی توان گفت که در جامعه امروز، چند نفر از عکس، داستان و فیلم سکسی استفاده می کنند. حتی امروزه، برخی از افراد در کشورهای مذهبی ممکن است تمایلی به اعتراف در مورد استفاده از پورن نداشته باشند. حتی تعریف پورن می تواند از دیدگاه افراد مختلف، متفاوت باشد. آنچه می دانیم این است که استفاده از پورن، برای بهبود روابط عاشقانه بسیاری از زوج ها مورد استفاده قرار می گیرد. از طرف دیگر، پورن این روزها در دسترس همه است؛ افراد بیشتری این نوع فیلم ها، عکس ها و داستان ها را بررسی می کنند و صحبت کردن در مورد آن ها راحت تر شده است؛ اما استفاده از فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن چه تأثیر مثبتی بر زندگی افراد دارد؟

پورن می تواند فواید بسیاری داشته باشد، مانند عادی سازی میل جنسی و اکتشاف راحت تر بدن خود.

 به این نکته مهم توجه داشته باشید که همه انسان ها با طیف گسترده ای از خواسته ها به دنیا می آیند. ممکن است گاهی اوقات از خود سؤال کنیم که آیا داشتن نیاز جنسی طبیعی است یا خیر. وقتی صحبت از تمایلات جنسی می شود، ما اغلب بسیار شرمنده می شویم. استفاده از منابع پورن به افراد بی تجربه کمک می کند تا درک کنند که نیاز جنسی با سایر نیازهای اساسی انسان تفاوتی ندارد. همچنین، استفاده از این فیلم ها، عکس ها و داستان ها می تواند یک راه منطقی برای درک رابطه جنسی و کشف بدن خود باشد.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که من تنها کسی هستم که نمی دانم یک موقعیت یا ایده جنسی خاص چیست؟

 این موضوع یکی از دلایل مهمی است که افراد، به ویژه افراد جوان، برای برآورده کردن کنجکاوی خود به فیلم ، عکس و داستان سکسی روی می آورند. دوران نوجوانی، دوران کاوش و کشف است؛ این مورد می تواند در حوزه مسائل جنسی نیز گسترش یابد. جالب است بدانید که پسرها تمایل بیشتری به استفاده از منابع پورن، نسبت به دخترها دارند؛ اما دخترها بیشتر از کتاب هایی استفاده می کنند که به طور صریح، مسائل جنسی را مورد بررسی قرار می دهند. نتایج تحقیقات اخیر دانشمندان نشان می دهد که 75 تا 90 درصد از افراد در سرتاسر دنیا به جستجوی عکس، داستان و فیلم سکسی در اینترنت می پردازند. مهم ترین علل این نوع جستجو شامل موارد زیر می باشند:

  • از روی کنجکاوی
  • برای بهبود مهارت ها و دانش جنسی خود
  • برای افزایش لذت جنسی و علاقه شدید به رابطه جنسی

علاوه بر این موارد، برخی از افراد به دنبال روشی مطمئن برای کشف و اعتبارسنجی قدرت جنسی بدن خود هستند. یک منبع معتبر ادعا می کند که استفاده از فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن می تواند برای افرادی که می خواهند جنسیت خود را کشف کنند یا هویت جنسی خود را بهتر بشناسند، مفید خواهد بود. این امر به ویژه برای افرادی که در مناطق روستایی یا جوامعی زندگی می کنند که مشارکت آشکار با دیگران در مورد جنسیت دشوار است، می تواند فایده بسیاری داشته باشد. با همه این توضیحات، اگر فردی حواس خود را بر روی فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن متمرکز کرده و به منابع واقعی در این حوزه توجهی نکند، مصرف منظم این دسته از فیلم ها می تواند عوارض جانبی جدی را به دنبال داشته باشد. در نظر داشته باشید که تماشای پورن زیاد و غرق شدن در دنیای فانتزی فیلم ها ممکن است منجر به انتظاراتی در فرزند شما شود که هرگز برآورده نمی شوند. همچنین، استفاده از این منابع می تواند انتظارات نوجوانان از بدن خود را بالا ببرد. علاوه بر این موارد، ممکن است انتظار داشته باشید که شریک جنسی شما مانند ستاره پورن عمل کرده یا کارهایی را انجام دهد که خود او علاقه ای به آن ها ندارد.

سکس خوب

تحقیقات در مورد تأثیر استفاده مکرر از فیلم سکسی ادامه دارد.

 مشکل اصلی در مورد فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن، این است که بسیاری از مردم از ترس قضاوت، تمایلی به صحبت در مورد آن ها ندارند. بخش عمده ای از تحقیقات علمی به گزارشگری خود متکی است. برخی از دانشمندان نیز تأثیرات استفاده از پورن را کاملاً به صورت ذهنی مورد بررسی قرار می دهند. بر این اساس، هنگام بررسی یافته های تحقیقات، مهم است که درک کنیم که چگونه این مطالعه انجام شده است، شرکت کنندگان در این آزمایش چه کسانی بودند و چه کسی بودجه مطالعه را تأمین می کند. همچنین، شایان ذکر است که مطالعات مختلف در مورد استفاده از محصولات پورن می توانند نتایج متناقضی داشته باشند؛ به عنوان مثال، نتایج یک تحقیق نشان می دهد که استفاده از منابع پورن می تواند عواقب مختلفی را به دنبال داشته باشد که شایع ترین این موارد به شرح زیر می باشند:

  • تعداد بیشتر شرکای جنسی
  • سن پایین برای داشتن مقاربت جنسی
  • رضایت جنسی و رابطه عاشقانه کمتر

این در حالی است که منبع معتبر دیگری نشان می دهد که استفاده از فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن ممکن است رابطه جنسی اول بسیاری از افراد را به تأخیر اندازد؛ حتی برخی از افراد تمایل دارند تا به جای داشتن رابطه جنسی واقعی، به تماشای پورن بپردازند. اگرچه تحقیقات بیشتری در این حوزه در حال انجام است، ما باید مسیری طولانی طی شود تا مزایا و معایب استفاده از فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن به طور قطعی مشخص گردد.

باورهای نادرست در مورد استفاده از فیلم عکس و داستان سکسی

آموزش رابطه جنسی درست با تماشای فیلم سکسی یا خواندن داستان سکسی

برخی از زوجین تصور میکنند با تماشای فیلم سکسی می توانند روش یک سکس درست را یاد گرفته و راه های درست و بهتر تحریک همسر را آموزش ببینند. باید گفت یکی از نامعتبرترین منابع برای کشف جسم و حساسیت های جنسی همسر شما فیلم های سکسی است. زیرا روش های تحریک هر شخص با دیگری متفاوت است و سلایق و روحیات متفاوتی وجود دارد. از آن گذشته اغلب فیلمنامه ی یک فیلم سکسی از پیش تعیین شده است؛ برای لذت بیشتر مخاطب رابطه ی جنسی درون فیلم به طرز اغراق آمیزی طولانی بوده و انزال و ارگاسم های طرفین کاملا ساختگی است؛ پوزیشن هایی که در یک فیلم سکسی می بینید اغلب برای کسی که فاعل رابطه ی جنسیست مشکل اما برای فیلمبرداری به شدت آسان است. پس در نتیجه نمی توان گفت یک منبع آموزشی قطعی و معتبر برای کشف بهترین رابطه ی جنسی شما با همسرتان است.

با دیدن فیلم سکسی و خواندن داستان سکسی تحریک جنسی و گرم مزاجی افزایش پیدا می کند.

این هم یکی دیگر از باورهای غلط درمورد استفاده از منابع پورن است. وظیفه ی یک فیلم سکسی ارائه ی تحریک و لذت جنسی اغراق شده در بیشترین حد به مخاطب است؛ در نتیجه هر چه بیشتر به آن اعتیاد داشته باشید با محرک های طبیعی از جمله بدن همسرتان، برانگیخته نمی شوید. کم کم انتظارتان از همسرتان بالا می رود و تصور می کنید دیگر آن جذابیت سابق یا حتی جذابیت در حد نرمال را ندارد. هر چه بیشتر عکس های سکسی و فیلم هایی از این دست تماشا کنید در رابطه ی جنسی عاشقانه ی خود بیشتر شکست می خورید.

هر کسی که اعتیاد به تماشای فیلم سکسی دارد یا پس زمینه ی موبایلش عکس سکسی است یک بیمار روانی است.

این جمله کاملا اشتباه است. غریزه ی جنسی یک غریزه ی منطقی و خدادادی است که در همه ی انسانها وجود دارد و گرایش به تماشای فیلم یا عکس سکسی طبیعی است. مهم این است که اجازه ندهیم تماشای آن بیش از اندازه شود یا تاثیری در روابط ما با همسرمان داشته باشد.

بیماری روحی

اثرات مخرب گرایش بیش از حد به دیدن فیلم سکسی و خواندن داستان سکسی

از بین رفتن اعتماد نسبت به شریک جنسی

حتما متوجه شده اید که در فیلم های سکسی زنان به صورت منفعل و ساده لوح نشان داده می شوند که بیشتر در حال عشوه گری و لوندی و جذب و فریب مردان از طریق رابطه جنسی هستند؛ معمولا به خاطر پول پرستی سعی در جذب مردان دارند یا با یک معشوقه ی نادان و ساده لوح هستند که میل سیری ناپذیری نسبت به سکس دارند؛ و مردان هم همیشه آماده ی برقراری رابطه جنسی متنوع با افراد گوناگون می باشند. این تفکر در صورت تکرار می تواند تصور شما را از جنس مخالف و خودتان تغییر داده وکم کم الگوی ذهنی و عقاید شما تغییر کند و در نهایت اعتماد خود را به شریک جنسی خود از دست بدهید و نتوانید لذت داشتن یک رابطه ی جنسی عاشقانه و پرمعنا را تجربه کنید.

تماشای مداوم فیلم سکسی باعث به هدر رفتن غریزه جنسی مرد می شود.

با تماشای مداوم اندام برهنه و متنوع زنانی که هر کسی نمی تواند مانند آنان باشد باعث کسلی و بی میلی نسبت به همسر خود می شود. طبیعی است که هر کسی تخصصی دارد و از آن راه پول در می آورد. یک پورن استار باید هم خوش اندام و تحریک کننده باشد، این وظیفه ی اوست. اما برای یک بانوی خانه دار و همسر یک مرد وظایف بزرگتر و مهمتری وجود دارد که جدا از جراحی های متعدد زیبایی و جنسی است و تقریبا غیر ممکن است از همسر خود انتظار داشتن چنین بدنی را داشته باشید. البته این مسئله مسئولیت تلاش برای جذابیت ظاهری معقول و منطقی زوجین برای همدیگر را سلب نمی کند و باید سلامتی و ظاهر منطقی خود را حفظ کنید.

تاثیر فیزیولوژیکی زیاده روی در تماشای فیلم سکسی

تماشای بیش از حد این فیلم ها باعث کاهش عقلانیت و افزایش گناه می شود. سلامت جنسی نیازمند یک تحریک معقول و واقعی سالم است که یک ارضا جسمی و روحی سالم را هم در پی دارد، تماشای زیاد این فیلم ها ارضا ناسالم و عدم تعادل روحی و عقلی را در پی دارد.

پورنوگرافی باعث آسیب رساندن به مغز می شود.

محققات و پزشکان آلمانی دریافته اند تماشای بیش از حد فیلم سکسی می تواند تاثیری معادل با تاثیر استفاده از مواد مخدر روی مغز داشته باشد. همچنین تحقیقات اخیر در دانشگاه کمبریج نشان می دهد ساختار مغزی افراد معتاد به پورنو دقیقا شبیه ساختار مغز افراد الکلیک است. با انجام آزمایشات MRI مشاهده شد اعتیاد به پورنوگرافی بخشی از مغز که مربوط به احساس آرامش، خلاقیت و خوشبختی است را هدف می گیرد. هر بار که یک فیلم سکسی می بینید یا داستان سکسی می خوانید مقدار بسیاری هورمون تستوستورن، اکسی توسین و دوپامین در بدن ترشح می شود که ترشح بیش از حد آنان باعث خستگی مغز شده و به حافظه، تمرکز و خلاقیت فرد آسیب می زند.

اعتیاد به پورن

خودارضایی از عوارض دیگر تماشای بیش از حد پورن است.

با تماشای بیش از حد فیلم داستان و عکس سکسی همیشه در حالت تحریک مداوم قرار دارید؛ همیشه در شرایط برقراری رابطه جنسی نیستید و به همین دلیل برای خاموش کردن میل جنسی به خودارضایی رو می آورید و این خود باعث اعتیاد دیگری به نام اعتیاد به خودارضایی می شود.

تضعیف انسانیت از اثرات تماشای فیلم و عکس سکسی

هر چه بیشتر سراغ محصولات پورن برویم، قبح برخی مسائل و رفتارها و آداب نگارش که نه تنها اسلام بلکه عقلا و عرف جوامع نیز آن را زشت و دور از ارزش انسانی می دانند شکسته می شود و باعث انحطاط فرهنگ باارزش انسانی می شود. خشونت و شهوت که محور اصلی این فیلم هاست رواج پیدا می کند و سلامت روانی کاهش پیدا می کند. عفت اجتماعی کاهش پیدا می کند و نگرش و نگاه افراد به یکدیگر جنسی شده و گناه افزایش می یابد.

الگوهای جدید و اشتباه برقراری رابطه و تحریک جنسی

در فیلم سکسی اغلب روابط جنسی خلاف عرف و خاص بسیاری را مشاهده می کنیم که به قصد تحریک بیشتر بیننده طراحی می شوند. سکس های همزمان با چند نفر جنس مخالف یا هم جنس، رابطه های نامتعارف با افراد و گروه های سنی و روحی متنوع باعث تغییر تصور بیننده می شود و رفته رفته ممکن است با توجه به کاهش محرک در دنیای واقعی، گرایش به امتحان این گونه الگوها برای تحریک جنسی خود داشته باشد.

فیلم سکسی رواج تبعیض جنسی می دهد.

در فیلم پورن معمولا می بینیم زن یک موجود منفعل و بی اختیار است که گویی صرفا برای رفع نیاز مرد آفریده شده و اهمیتی به شخصیت و مقام او داده نمی شود. آقایان با تماشای بیشتر این نوع فیلم سکسی رفته رفته همسر خود را وسیله ای برای رفع نیاز جنسی خود قلمداد کرده و کم کم از دیدن شخصیت و ارزش های وجودی او غافل می شوند.

بی اعتمادی به همسر

در پایان، آیا می توان تعیین کرد که استفاده از فیلم، عکس و داستان سکسی برای شما "خوب" است یا "بد"؟ همه چیز در این مورد، به نوع فکر شما بستگی دارد، نه آنچه که دیگران فکر می کنند. اگر از پورن لذت می برید و این روند هیچ مشکلی در زندگی عادی شما ایجاد نمی کند؛ به این معنی است که شما می توانید از این منابع استفاده کرده و لذت ببرید؛ اما اگر فکر می کنید که استفاده از فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن اشتباه است، باز هم به انتخاب خود می توانید درگیر این منابع نشوید. در واقع، می توان ادعا کرد که پورن، در حالت کلی بد نیست. اگر در حال حاضر تصویر بدنی ضعیفی دارید یا از عملکرد جنسی خود نگران هستید، ممکن است فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن به شما کمک کند؛ اما اگر برخی نشانه ها را در بدن خود مشاهده می کنید، از این منابع دوری کنید. مهم ترین این موارد به شرح زیر می باشند:

  • شما زمان زیادی را صرف فیلم ، عکس و داستان سکسی می کنید.
  • استفاده از این منابع به روابط شما تأثیر می گذارد.
  • احساس می کنید که کنترل استفاده از پورن خود را ندارید و از دیدن آن ها ناراحت می شوید.
  • استفاده از فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن انتظارات جنسی شما غیر واقعی کرده است.
  • تجربه سکس انفرادی با شریک جنسی خود بعد از تماشای فیلم ها، عکس ها و داستان های پورن دشوار می شود.
  • شما از تماشای فیلم ، عکس و داستان سکسی احساس شرم یا گناه می کنید.

اگر نگران عادات جنسی خود هستید، از یک پزشک متخصص در این حوزه کمک بگیرید؛ اگر پزشک مراقبت های اولیه را سراغ دارید که در زمینه سلامت جنسی نیز تخصص دارد، بهتر است با او در مورد نیازهای بدن خود مشورت کنید. همچنین، شما می توانید به یک پزشک متخصص رابطه جنسی معتبر مراجعه کنید که می تواند به شما در کشف تأثیر فیلم ها، عکس ها و داستان های سکسی در زندگی کمک قابل توجهی کند.

حرف آخر در مورد استفاده از فیلم، عکس و داستان سکسی؛ بسیاری از افراد می توانند به طور مرتب از فیلم، عکس و داستان سکسی لذت ببرند یا فقط یک بار بدون نگرانی آن ها را بررسی کنند. این در حالی است برخی دیگر، این منابع را دوست ندارند. در نهایت، به این نکته مهم توجه داشته باشید که پورن، مانند خیلی چیزها، یک موضوع شخصی است. شما باید خودتان تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما بهتر است.

نارضایتی جنسی

پرسش و پاسخ های متداول

آیا می توان از محصولات پورن به عنوان منبعی برای بهبود روابط جنسی یا آموزش آن استفاده کرد؟

خیر. نامعتبرترین منبع برای یادگیری روابط جنسی مشاهده فیلم های سکسی است که موجب کژکاری و نارضایتی جنسی در دنیای واقعی می شود. برای بهبود روابط جنسی به یک سکس تراپیست مراجعه کنید.

آیا کسی که فیلم پورن می بینید بیمار روانی است و باید به روانپزشک مراجعه کند؟

خیر. غریزه ی جنسی یک امر طبیعی است و گرایش به سرگرمی های جنسی از فطرت انسان سرچشمه میگیرد. اما اگر در تماشای آن زیاده روی می کنید یا نمی توانید از آنها دست بکشید به کمک یک روانشناس یا روانپزشک نیاز دارید.

آیا دیدن فیلم سکسی موجب آسیب جسمی هم می شود؟

چندان اطلاعات معتبری در باره ی آسیب های جسمی و فیزیکی اعتیاد به پورنوگرافی در دست نیست اما موجب آسیب های مغزی و کاهش حافظه و تمرکز و همچنین موجب افسردگی می شود.

 

نظر (4)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

مقاله خیلی خوبی بود اکثر مقاله ها از زاویه دید اعتقادی - سیاسی این موضوع رو بررسی کردند. من آدم معتقدی هستم ولی آدم باید صادق باشه و فیلم پورن هم نگاه کردم تا ببینم این چه کوفتی هست که خیلی ها دروازه ورود بهشت و جهنم رو از روی دیدن یا ندیدن فیلم...

مقاله خیلی خوبی بود اکثر مقاله ها از زاویه دید اعتقادی - سیاسی این موضوع رو بررسی کردند. من آدم معتقدی هستم ولی آدم باید صادق باشه و فیلم پورن هم نگاه کردم تا ببینم این چه کوفتی هست که خیلی ها دروازه ورود بهشت و جهنم رو از روی دیدن یا ندیدن فیلم پورن می سنجند. با اون قسمت مقاله خیلی موافقم که دیدن فیلم پورن باعث نوعی آرامش میشه و درواقع یک نوع ارضاء روحی ولی غیرواقعی بوجود میاره و باعث میشه که میل جنسی کاهش پیدا کنه. به این دلیل منطقی هست که دیدن فیلم پورن رو خوب نمی دونم نه اینکه خدایی که اون بالا نشسته و من که از شرک و زنا و قتل و ربا و ... دوری کردم رو بخواد بخاطر دیدن فیلم پورن بندازه جهنم نرم فیلم پورن ببینم.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

تو ای مقاله بدی های زیادی در مورد این نوع فیلم ها گفته شد ولی یه بدی که داره اینه که تشویق به نگاه کردن ولی کم که این غیر ممکنه نمیدونم نویسنده با چه هدفی نوشته خود ایشون میگه اعتیاد اوره بعدشم میگه کم خوبه کی این حرفاروزده اگه اسلام میگه حرومه...

تو ای مقاله بدی های زیادی در مورد این نوع فیلم ها گفته شد ولی یه بدی که داره اینه که تشویق به نگاه کردن ولی کم که این غیر ممکنه نمیدونم نویسنده با چه هدفی نوشته خود ایشون میگه اعتیاد اوره بعدشم میگه کم خوبه کی این حرفاروزده اگه اسلام میگه حرومه کمو زیاد نداره ادم با یه بار دیدن تباه میشه

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

حرفت غلطه من با شوهرم نگا میکنم از روشم تقلید میکنسم تازه برا بچمم میخورم ک نره نگا کنه تا بزرگ شد

This comment was minimized by the moderator on the site

خیلییییی ضرر داره بی نهایت پس خانمی که گفته نخیر خود شون مطمئنا مریض روانین و گمراه مطمئن باشید

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/