سکس از پشت و خطر بارداری | آموزش سکس مقعدی سالم + فیلم

سکس از پشت

سکس از پشت یا آنال سکس، نوعی از سکس است که با دخول آلت، انگشت یا زبان به مقعد انجام می پذیرد. سکس مقعدی با اینکه برای خانم ها ممکن است بسیار دردناک باشد اما بین آقایان محبوبیت زیادی دارد و بین آقایان همجنسگرا از روال بیشتری هم برخوردار است.رابطه جنسی مقعدی اگر به شیوه ی درست و بهداشتی انجام نشود می تواند عوارض بسیاری را هم برای مرد و هم برای زن به دنبال داشته باشد و ناقل بیماری های بسیار خطرناک و حتی غیرقابل درمانی هم باشد. سکس از عقب یک رابطه ی منع شده از طرف علم پزشکی و علم مذهبی و شرعی می باشد؛ اما اگر به شیوه ی درست و البته به دفعات کم انجام شود نه تنها می توان از آن لذت برد، بلکه می توان به زن کمک کرد تا با انال سکس ارضا شده و به ارگاسم هم برسد. با ما همراه باشید تا رابطه جنسی مقعدی را بررسی و عوارض آن را مرور کنیم؛ در نهایت روش کاهش خطر و تجربه ی سکس مقعدی بهداشتی و خوبی را بازنگری کنیم.

آیا سکس از پشت امکان دارد؟

طبق آمار مرکز کنترل بیماری ها (CDC)، رابطه جنسی مقعدی در درجه اول در بین زوج های زیر 45 سال رایج است. ممکن است شما رابطه جنسی مقعدی را به عنوان نفوذ آلت تناسلی مرد به مقعد خانم تصور کنید، اما چند گزینه دیگر نیز در این مورد وجود دارد. رابطه جنسی مقعدی می تواند با انگشتان دست یا زبان انجام شود. همچنین، برخی از زوج ها از اسباب بازی های جنسی مانند ویبراتورها نیز برای برقراری رابطه جنسی مقعدی استفاده می کنند.

در نظر داشته باشید که مانند هر نوع فعالیت جنسی دیگر، رابطه جنسی مقعدی نیز ذاتاً ناامن نیست؛ این کار فقط نسبت به برخی اشکال دیگر فعالیت جنسی نیاز به برنامه ریزی، آمادگی و ارتباط بیشتری دارد. سلامت خانم باید در طول سکس مقعدی اولویت اصلی باشد؛ اما مطمئناً لذت بردن طرفین از رابطه ​​نیز بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سکس از پشت، ادامه این مقاله را با دقت بخوانید.

عوارض سکس از پشت

همانطور که گفته شد رابطه جنسی از پشت عملیست که هم علم پزشکی و هم شرعی آن را نهی می کند و جزو روابط جنسی پرخطر محسوب می شود. آناس سکس، برای کسی که مورد دخول قرار می گیرد بسیار دردناک است و حتی با روان کننده ها، ژل ها و مواد بی حسی هم ممکن است دردناک باشد، به عضلات روده ای، عضلات محافظ مقعدی و لایه های درونی مقعد آسیب برساند یا موجب ایجاد زخم و عفونت شود؛ یا حتی منجر به بواسیر شود. مقعد کانالی برای انتقال مدفوع به خارج از بدن است، بنابراین هر چقدر هم تمیز شده و به بهداشت آن اهمیت داده شود، باز هم ممکن است مقدار بسیار کمی از مدفوع در آن باقی بماند. اگر بعد از آنال سکس، آلت مردانه تمیز نشود ممکن است برای مرد منجر به بیماری های عفونی و بیماری های جنسی شود، یا اگر بعد از سکس مقعدی بلافاصله بدون تمیز کردن آلت، آن را داخل واژن کنیم، ناقل میکروب ها و باکتری ها به اندام جنسی و رحم زن شده و می تواند بیماری و مشکل در باروری زن را به همراه داشته باشد. فشار آلت به روزنه مقعد بیرون زدگی رکتوم را هم به همراه دارد. اسفنکتر مقعد، برای نگهداری مدفوع و کلا بسته شدن دهانه مقعد آفریده شده و در صورت مداومت به سکس معقدی، دچار شلی شده و بی اختیاری را به همراه دارد.

انتقال عفونت های منتقله از راه جنسی: عفونت ها و بیماری هایی که در حین رابطه جنسی واژینالی منتقل می شوند (مانند HIV، سوزاک، کلامیدیا و تبخال)، می توانند از طریق رابطه جنسی مقعدی نیز گسترش یابند. در حقیقت، رابطه جنسی مقعدی خطرناک ترین رفتار جنسی برای انتقال و ابتلا به ویروس HIV برای زنان و مردان است؛ احتمال مبتلا شدن زنان به بیماری HIV بر اثر رابطه جنسی مقعدی 13 برابر بیشتر از مردان است.

بواسیر:کشش و فشار رابطه جنسی مقعدی می تواند بواسیر را تحریک کند؛ بعید نیست که رابطه جنسی مقعدی باعث پارگی رگ های خونی و کشیده شدن روده و مقعد شود.

سوراخ شدن روده بزرگ: این اتفاق بسیار نادر می باشد، اما ممکن است که نفوذ به مقعد بتواند سوراخی در روده بزرگ خانم ایجاد کند. لازم است بدانید که ترمیم این پارگی به جراحی نیاز دارد. بنابراین اگر به دنبال رابطه جنسی مقعدی، خونریزی شدید رکتوم و درد شکم را تجربه کردید، حتما به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید.

دیگر عوارض رایج سکس از پشت در صورت رواج و دفعات زیاد:

سگس خوب

دلیل گرایش به آنال سکس

گاهی عدم انزال مرد یا گشادی دریچه واژن زن یا حتی گاهی کنجکاوی در مورد تجربه سکس از پشت، از جمله مواردی هستند که باعث اشتیاق و علاقه مردان به رابطه از پشت می شود. در حالت اول و دوم، می توان با کمک همسر و تحریک نقاط حساس بدن مرد، به انزال و ارضا شدن او کمک کرد. کنجکاوی نیز موردی است که اگر با کمک مرد و آرامش و شکیبایی و صد البته رضایت زن، می تواند انجام بشود. گذشته از اینها گاهی انورگاسمی خانم ها موجب می شود تا آقایان حس قدرتمندی و فرمانروایی خود را روی تخت از دست بدهند و دست به دامن راههایی غیر از دخول واژینال برای تحریک جنسی زن شده و به او برای ارضا شدن کمک کنند؛ که این مسئله هم باز با کمک شریک جنسی قابل حل است. در کنار این موارد، میتوان موارد زیر را هم دلایل گرایش به آنال سکس برشمرد:

  • تنوع جنسی
  • علاقه ی آقایان به پوزیشن سکس از پشت
  • در خانم ها ممکن است به دلیل :
  • ترس از رابطه ی واژینال، عدم لذتبخشی سکس واژینال
  • حفظ پرده ی بکارت
  • جلوگیری از باروری

در کنار این مسائل، معمولا کسانی که به تجاوز، دگر آزاری یا کودک آزاری مبتلا هستند هم گرایش به سکس از پشت دارند.

سکس مقعدی از نظر اسلام

آنال سکس در حالت کلی، در اکثر ادیان منع شده است، به خصوص در اسلام و بر اساس نظر بسیاری از مراجع تقلید به دلیل عوارض سخت و غیرقابل تحمل یا جبران آن، آن را در بسیاری از موارد مکروه می دانند و در صورت تمایل یا اجبار، رعایت جانب احتیاط و بهداشت را واجب دانسته و توصیه می کنند با رعایت موارد بهداشتی بوده و به حداقل دفعات برسد. اما در کل، سکس از مقعدی، یک سکس ممنوع نیست و اگر طرفین راضی به آن باشند، می توانند از آن در صورت رعایت جوانب لذت ببرند. زیرا لازمه ی سکس، رضایت هر دو طرف است و اگر یکی از طرفین از آن لذت نمی برد یا علاقه ای به آن ندارد دیگر نباید تکرار شود و از نظر اسلامی، تن دادن به سکس از پشت، برای زن تمکین محسوب نمی شود و در صورت عدم رضایت به رابطه جنسی مقعدی ، می تواند به جرم درخواست سکس مقعدی از سوی مرد، شکایت رسمی یا اعتراض کند.

سکس از پشت

آیا در سکس مقعدی امکان بارداری وجود دارد؟

در سکس از پشت، به تنهایی احتمال بارداری بسیار کم است، این نوع بارداری بیشتر زمانی رخ می دهد که سکس از عقب همراه با دیگر انواع سکس خصوصا واژینال ترکیب شود، یا اینکه اسپرم ها از راه واژن وارد رحم زن شوند. در کل از لحاظ علمی، باروری یعنی منی حاوی اسپرم مرد به تخمک های بارور و آماده ی داخل رحم یا لوله ی فالوپ برسد. از طرفی آنال سکس به نوعی از سکس اطلاق می شود که آلت مرد وارد مقعد زن شود؛ پس در نتیجه این دو مسئله اصلا ربطی به هم ندارند و باروری پس از سکس مقعدی فقط در صورتی امکان پذیر است که اسپرم ها از دهانه ی مقعد به سمت واژن حرکت کنند.

در حقیقت احتمال بارداری از مقعد در صورتی که مقعد زن سالم باشد تقریبا صفر است

در چه شرایطی احتمال بارداری از پشت هست؟

بارداری از طریق سکس از پشت به سه روش ممکن است اتفاق بیفتد که بالا ذکر شده که احتمال آن بسیار کم است. اکنون توضیحاتی در رابطه با این احتمالات کمتر توضیح می دهیم:

انزال خارج از مقعد

اگر مرد بیرون از مقعد یا اطرافف دهانه ی آن دچار انزال شود و منی خارج از دهانه ریخته شود یا به راحتی از مقعد خارج شود، امکان دارد از راه پرینه (فاصله ی مابین ورودی واژن و مقعد) به واژن برسد؛ در نتیجه با ورود آن به واژن و بالا رفتن از لوله فالوپ و برخورد با تخمک ها احتمال بارداری ایجاد میکند.

وجود فیستول

فیستول به هر نوع منفذی که مابین دو محیط غیرمرتبط گفته می شود. فیستول هایی که می توانند باعث بارداری در سکس مقعدی شوند دو نوعند: فیستول راست روده ای واژنی و فیستول راست روده ای-ورودی واژنی.

در فیستول راست روده واژنی مابین واژن و راست روده منفذی وجود دارد که وظیفه ی اتصال این دو قسمت به هم را برعهده دارد. این اتفاق می تواند در صورت وجود آسیب های مادرزادی، عفونت و باکتری یا اشتباهات جراحی اتفاق بیفتد. عوارض آن هم مواردی از قبیل بی اختیاری مدفوع یا گاز روده از طریق واژن باشد که این موارد هم بسته به اندازه فیستول است. اگر دچار این عارضه هستید ممکن است بعد از رابطه ی جنسی اسپرم همسر شما وارد واژن شود.

در فیستول راست روده ی ورودی واژنی، این منغذ نسبت به مورد قبلی کمی پایینتر قرار می گیرد و ورودی واژن و راست روده ها به هم وصل می کند. عوارض این مشکل نیز مانند نوع دیگر آن است که توضیح داده شد و امکان بارداری هم به همان شیوه است. این مورد بسیار بسیار نادر است اما در کل غیرممکن نیست.

پارگین دائمی (persistent cloaca)

پارگین دائمی نوعی اختلال مادرزادی در انسان است که در آن راه مقعد، ورودی واژن و میزراه با هم یکی هستند. در این اختلال نادر معمولا از عمل جراحی برای درمان استفاده می شود، اما ممکن است پس از عمل جراحی نیز حدودی از بدشکلی باقی بماند. این اتفاق ممکن است در هر بیست هزار نفر برای یک نفر بیفتد و پدیده‌ای بسیار نادر است.

عارضه ی پارگین دائمی، یک نوع اختلال مادرزادی محسوب می شود. در این مورد ورودی واژن و میزراه معمولا با هم ترکیب می شوند. برای درمان این اختلال که بسیار نادر است (به طوری که از هر 20هزار نفر یک نفر به آن مبتلا می شود.) از عمل جراحی استفاده می شود، اما در مواردی ممکن است پس از جراحی نیز این اختلال ممکن است کمی باقی بماند.

مواردی که باید قبل از آنال سکس در نظر گرفت

اگر به عنوان یک زوج جوان در مورد سکس از پشت کنجکاو هستید، قبل از حضور در اتاق خواب خود، اطلاعات دقیقی در مورد این نوع فعالیت به دست آورید. به این نکته مهم توجه داشته باشید که پیروی از اقدامات احتیاطی مناسب، تنها راه کاهش احتمال صدمه یا بروز هر نوع بیماری است. همچنین، هنگامی که در مورد رابطه جنسی مقعدی احساس اطمینان کنید، بیشتر از این تجربه لذت خواهید برد. در ادامه این مقاله، برخی از مهم ترین مواردی که زوج های جوان باید در مورد سکس مقعدی در نظر داشته باشند، ارائه شده است که مهم ترین این موارد به شرح زیر می باشند:

بر خلاف واژن زنان، مقعد فاقد روان کننده است

مهبل هر خانمی به طور طبیعی، دارای روان کننده است. در واقع، هنگامی که زنی تحریک می شود، واژن، خود روان کننده ای را برای برقراری رابطه جنسی بدون درد فراهم می کند. اما مقعد زنان اینطور نیست؛ این بدان معنی است که شما باید قبل از رابطه جنسی مقعدی، مقعد همسر خود را با مواد روان کننده، روغن کاری کنید. نفوذ بدون استفاده از روان کننده می تواند بافت ظریف داخل مقعد را پاره کند؛ این شرایط نیز می تواند منجر به درد و خونریزی شدید خانم شود.

مانند بافت واژن زنان، بافت داخل مقعد نسبت به بافت خارجی آن حساس تر است

بافت و پوست اطراف مقعد زنان به عنوان یک محافظ برای قسمت پایینی دستگاه گوارش عمل می کند. با این وجود، بافت داخل مقعد نازک تر ، ظریف تر و احتمالاً در برابر نفوذ ضعیف تر است؛ رابطه جنسی مقعدی ممکن است باعث پارگی و خونریزی شدید خانم شود. این شرایط احتمال انتقال عفونت، ویروس یا باکتری را به بدن خانم ها بعد از رابطه جنسی مقعدی افزایش می دهد. به عنوان یک خانم جوان و بی تجربه به یاد داشته باشید که حتی اگر شریک زندگی شما به هیچ گونه عفونت جنسی (STI) مبتلا نباشد، باز هم باکتری ها می توانند از روی پوست او به داخل بدن شما منتقل شوند.

مانند واژن، مقعد زنان نیز دارای عضله ای است که باید شل شود تا نفوذ راحت تر صورت گیرد

اسفنکتر مقعد زنان به عنوان یک دروازه برای مقعد عمل می کند. برای داشتن رابطه جنسی مقعدی لذت بخش، مهم است که این عضله شل شود. این اتفاق، نه تنها رابطه جنسی مقعدی را برای شما لذت بخش تر می کند، بلکه خطر پارگی یا ناراحتی را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. پس، آرامش خود را حین رابطه جنسی مقعدی حفظ کنید.

مانند واژن، مقعد زنان نیز حاوی باکتری هایی است

عفونت منتقله از راه جنسی، تنها چیزی نیست که شما باید بعد از رابطه جنسی مقعدی نگران آن باشید. باكتري هايي كه در ناحيه مقعد يا نزديك آن زندگي مي كنند، نیز به آساني قابليت انتشار دارند؛ در صورتي كه احتياط هاي لازم را پس از نفوذ به مقعد خانم انجام نشود. پس، اگر برای رابطه جنسی مقعدی کاندوم پوشیده اید، حتماً قبل از رابطه جنسی واژینالی، آن را تعویض کنید. اگر هم کاندوم ندارید یا از دستان خود یا اسباب بازی برای رابطه جنسی مقعدی استفاده می کنید، حتما بعد از رابطه، آن ها را کاملاً بشویید یا می توانید از دستکش لاتکس استفاده کنید؛ توجه کنید دستکش و کاندوم شما نباید حاوی مواد آلرژی زا باشد.. در نهایت، به این نکته مهم توجه داشته باشید که باکتری هایی مانند هپاتیت A و coli می توانند از طریق رابطه جنسی مقعدی محافظت نشده گسترش یابند.

نارضایتی جنسی

نگرانی های رایج در مورد رابطه جنسی مقعدی

برای زوج هایی که تمایل به رابطه جنسی مقعدی دارند، پاسخ به برخی سؤالات شایع می توانند کمک کننده باشد تا تصمیم بهتری برای ادامه رابطه خود بگیرند. رایج ترین این موارد عبارتند از:

آیا مقعد خانم بعد از رابطه جنسی مقعدی صدمه دیده است؟

شاید؛ این نکته مهم را در نظر داشته باشید که اگر رابطه جنسی مقعدی به درستی انجام شود، می تواند احساس خوبی به هر دو طرف القا کند. اما این بدان معنا نیست که شما اولین بار - یا حتی در چند بار اول – برخی دردهایی را تجربه نخواهید کرد. بر این اساس، یک بار رابطه جنسی مقعدی را تجربه کنید؛ اگر ناراحت کننده بود، روند کار را متوقف کرده و سعی کنید از انگشتان دست یا یک اسباب بازی کوچک تر استفاده نمایید.

آیا خونریزی در حین رابطه جنسی مقعدی طبیعی است؟

شاید؛ ممکن است شما در چند بار اول رابطه جنسی مقعدی خونریزی را تجربه کنید. با این حال، به عنوان یک خانم جوان و بی تجربه به خاطر بسپارید که خونریزی مقعد شما باید در جلسات بعدی متوقف شود. اگر اینگونه نشد یا اگر خونریزی با هر دور مقاربت بدتر شد، با پزشک متخصص زنان و زایمان در این مورد صحبت کنید. این وضعیت ممکن است ناشی از نفوذ ناگهانی باشد یا وجود یک بیماری اساسی را در بدن شما نشان دهد.

آیا رابطه جنسی مقعدی بر توانایی زنان در دفع مدفوع تأثیر خواهد گذاشت؟

ممکن است پس از پایان یافتن رابطه جنسی مقعدی، شما نیاز به دفع مدفوع داشته باشید؛ اما در حالت کلی، رابطه جنسی مقعدی بر روند دفع مدفوع زنان هیچ تاثیری نخواهد داشت. علیرغم اسطوره های قدیمی و نتایج مطالعات نامعتبر، رابطه جنسی مقعدی باعث بروز اختلال در دفع مدفوع زنان نمی شود. همچنین، لازم است بدانید که رابطه جنسی مقعدی باعث بروز یبوست نیز نمی شود.

نحوه انجام رابطه جنسی مقعدی ایمن

ا همه این توصیفات، رابطه جنسی مقعدی می تواند راه عالی برای تفریح ​​با همسر خود باشد. شما فقط باید برنامه ریزی و آماده سازی دقیقی برای این ماجراجویی جنسی جدید داشته باشید. تا زمانی که هر دوی شما نکات ایمنی را رعایت کنید، می توانید از این تجربه با هم بودن لذت ببرید. برای این منظور:

با شریک زندگی خود صحبت کنید:

 به عنوان یک خانم با همسر خود رک باشید، در باره ی نگرانی ها، مشغله ها و مواردی که از نظر روانی و ذهنی در رابطه با سکس از پشت درگیرتان می کند صحبت کنید و رک باشید. نباید این رابطه برای شما حس زورگویی و تحمیل، خجالت یا عدم اعتماد به نفس را به همراه داشته باشد.

رابطه جنسی مقعدی نباید یک درخواست غافلگیرانه باشد؛ این نوع درخواست اعتماد و رضایت هر فردی را از بین می برد. اگر علاقه دارید تا رابطه جنسی مقعدی را با همسر خود امتحان کنید، با او در این مورد گفتگو کنید. در یک روز مساعد، با همسر خود در مورد رابطه جنسی مقعدی صحبت کرده و به او بگویید که در این مورد کنجکاو هستید. اگر او نیز احساس متقابلی داشته باشد، ماجراجویی هیجان انگیزی در انتظار شما است. با این حال، اگر خانم شما به رابطه جنسی مقعدی رضایت نداد، ناراحت نشوید؛ موارد زیادی در اتاق خواب وجود دارد که به عنوان یک زوج عاشق و خوشبخت می توانید از آن ها لذت ببرید.

مواد کثیف درون روده را در نظر بگیرید.

اگر نگران هستید که انجام رابطه جنسی مقعدی باعث کثیف کاری شود و می خواهید همه چیزی تمیز پیش برود، می توانید بعد از دفع مدفوع، از مواد آنما برای تمیز کردن نیمه تحتانی روده همسرتان استفاده کنید؛ اما این کار ضروری نیست. لازم است بدانید که محصولات آنما را می توانید در اکثر داروخانه ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی پیدا کنید.

ناخن های خود را کوتاه کنید.

با کوتاه کردن ناخن ها خطر بریدن یا خراشیدن شریک زندگی خود را کاهش دهید. ناخن های بلند شما ممکن است بافت نازک و ظریف مقعد خانم را پاره کند که می تواند منجر به خونریزی می شود. همچنین، مواد کثیف درون ناخن های بلند خطر شیوع باکتری هایی را که می توانند باعث عفونت شوند، افزایش می دهد. حتماً بعد از رابطه جنسی مقعدی، دستان خود را به خوبی بشویید و زیر ناخن های خود را پاک کنید؛ به خصوص قبل از وارد کردن آن ها به مهبل یا دهان همسر خود.

از کاندوم استفاده کنید.

افرادی که رابطه جنسی مقعدی دارند، در معرض خطر بیشتر ابتلا به عفونت های منتقله از راه جنسی هستند؛ اما استفاده از کاندوم این خطر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. اگر می خواهید بعد از رابطه جنسی مقعدی به واژن همسر خود منتقل شوید، حتما از کاندوم جدید استفاده کنید. اگر هم از کاندوم برای رابطه جنسی مقعدی استفاده نمی کنید، قبل از وارد کردن آلت خود به مهبل خانم، آن را بشویید.

قبل از سکس مقعدی، زن را به ارگاسم برسانید.

زن اگر به ارگاسم برسد عضلات کف لگنش گشاد شده و از هم باز می شود و درد سکس مقعدی کاهش می یابد.

رابطه جنسی

در موقعیت مناسبی قرار بگیرید.

بسیاری از افراد متوجه می شوند که دراز کشیدن بر روی شکم، بهترین موقعیت برای رابطه جنسی مقعدی است، زیرا این کار به شما اجازه می دهد تا نقطه ورود را تنظیم کنید. سبک سگی نیز موقعیت مناسبی برای رابطه جنسی مقعدی است، زیرا در این شرایط، خانم می تواند برای کنترل عمق و سرعت ورود به آرامی خود را حرکت دهد. اما در کل، بهتر است همان پوزیشن عمومی (زن به پشت روی زمین دراز کشیده باشد مرد روی او باشد) در اول کار امتحان شود، زیرا در این حالت عضلات و استخون لگن گشاده شده و احتمال دردناک بودن آنال سکس کم باشد.

روغن کاری برای رابطه جنسی مقعدی ضروری است.

همان طور که قبلا اشاره شد، برای راحتی رابطه جنسی مقعدی، شما باید مقدار زیادی روان کننده استفاده کنید. برای این منظور، به دنبال گزینه های مایع باشید، زیرا کاندوم شما نمی تواند با مواد جامد به راحتی چرب شود. همچنین، یک پارچه تمیز یا دستمال مرطوب را در دست نگه دارید تا چربی اضافی آلت خود را پاکسازی کنید.

روند کار را آهسته پیش ببرید و در طول رابطه جنسی مقعدی با شریک زندگی خود هماهنگ باشید.

 برای برقراری رابطه جنسی مقعدی بدون درد، 10 تا 15 دقیقه با همسر خود عشق بازی کنید تا او گرم شود. این کار به بدن او کمک می کند تا اسفنکتر مقعد را شل کند؛ در نتیجه، رابطه جنسی مقعدی می تواند تجربه لذت بخش تری برای هر دو طرف باشد. همچنین، روند کار را به آرامی انجام دهید، از روغن زیادی استفاده کنید و اگر رابطه جنسی مقعدی برای خانم شما خیلی دردناک شد، در همان لحظه مقاربت را متوقف کنید. هدف ما این نیست که اولین بار، شما با آلت تناسلی خود نفوذ کنید؛ با استفاده از یک انگشت و سپس، با دو یا سه انگشت همسر خود را تحریک کنید. بعد از چند بار، متوجه می شوید که روند کار راحت تر شده و همسر شما، دیگر درد اولیه را ندارد.

بپذیرید که احتمالا رابطه جنسی مقعدی، مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

 این یک واقعیت است که رابطه جنسی مقعدی می تواند برخی مشکلات جسمی را به دنبال داشته باشد. بر این اساس، اگر با مشکلات دستگاه گوارشی درگیر هستید، بهتر است از رابطه جنسی مقعدی دوری کنید.

بعد و قبل از رابطه جنسی مقعدی، خود را تمیز کنید.

 اگرچه مقعد و روده شما از آنچه که فکر می کنید، تمیزتر است، اما همیشه ماده مدفوع میکروسکوپی در آن وجود خواهد داشت. با تعویض کاندوم و شستشوی مناسب آلت خود می توانید خطر ابتلا به عفونت را کاهش دهید. شما هرگز نباید ابتدا رابطه جنسی مقعدی را تجربه کرده؛ سپس، بدون تمیز کردن آلت خود وارد واژن یا دهان شوید.

آیا رابطه جنسی مقعدی می تواند به ارگاسم منجر شود؟

در نظر داشته باشید که رابطه جنسی مقعدی نیز می تواند به ارگاسم منجر شود؛ اما این رابطه فقط باید یک روش سرگرم کننده برای بازی با همسر خود در نظر گرفته شود. مقعد زنان مملو از اعصاب حساس است که به راحتی تحریک می شوند. همچنین، تنگی مقعد خانم می تواند برای همسر او خوشایند باشد. رابطه جنسی مقعدی غده پروستات مردان را نیز تحریک می کند که می تواند روند ارگاسم مرد را تقویت کند. در مورد زنان، تحریک کلیتوری ممکن است در طول رابطه جنسی مقعدی، برای رسیدن به اوج، ضروری باشد؛ اما همه خانم ها از این طریق به ارگاسم نمی رسند. برای رسیدن به اوج، رابطه جنسی دهانی یا واژیننالی ممکن است بهترین کار باشد.

نکته آخر در مورد رابطه جنسی مقعدی

رابطه جنسی مقعدی یکی از راه های جالب برای کشف لذت های جدید است. برای ایمنی سکس و لذت بردن از این نوع رابطه جنسی، مقدمات احتیاطی را انجام دهید. اگر رابطه جنسی مقعدی را امتحان کردید، اما آن را دوست نداشتید، هیچ مشکلی ندارد. هزاران راه دیگر برای تفریح​​، لذت بردن از یکدیگر و امتحان کردن وجود دارد. در نهایت، به یاد داشته باشید که صداقت در مورد تجربه خود می تواند به شما و همسرتان در رشد و یادگیری رابطه جنسی بهتر کمک شایانی کند. فراموش نکنید آنال سکس به دفعات زیاد به هیچ عنوان توصیه نمی شود و به عنوان یک رابطه جنسی متنوع برای تنوع بخشیدن به حال و هوای جنسی انجام می پذیرد. اگر ضایعه مقعدی یا درد در حین سکس از پشت دارید آن را متوقف کنید و به راه های دیگر بیندیشید.

پرسش و پاسخ های متداول

آیا سکس از پشت توسط پزشک قابل تشخیص است؟

اگر به دفعات سکس مقعدی داشته باشید بله توسط پزشک متخصص قابل تشخیص است.

از چه زمان به بعد عوارض انال سکس نمایان می شود؟

در صورتی که سکس از پشت کمتر از 2 – 3 دفعه باشد نباید انتظار تغییر شکل مقعد یا عوارض سکس مقعدی را داشت، اما در صورتی که تعداد آنال سکس افزایش یابد، با کاهش چین و چروک های دهانه ی مقعد، ضخامت پوست اطراف مقعد و ادامه ی آن را تا ناحیه پوستی مخاطی با معاینه ی پزشک می توان تشخیص داد.

آیا سکس از پشت موجب بزرگ شدن باسن می شود؟

خیر، این مسئله به هیچ عنوان پیشینه ی علمی و پزشکی ندارد و شایعه ای بیش نیست.

آیا رابطه جنسی مقعدی موجب بزرگ شدن دهانه مقعد می شود؟

بله مداومت در رابطه جنسی مقعدی  موجب گشادی دریچه خروجی مقعد می شود.

آیا در سکس مقعدی امکان بارداری وجود دارد؟

بله / همانطور که در  فیلم و متن توضیح داده شد در  3 حالت احتمال باردری از طریق رابطه جنسی مقعدی وجود دارد.

حکم شرعی آنال سکس چیست؟

در صورت رضایت همسر(زن) مکروه و در صورت عدم رضایت حرام است.

 

نظر (13)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام در سکس مقعدی اگر ماهی یک بار و به آرامی باشه آیا باعث بی اختیاری در مدفوع می‌شود؟ میترسم شوهرم خیانت کنه اگر قبول نکنم

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام منم دوست دارم اما زنم راضی نمیشه خیلی میخام چیکار کنم

This comment was minimized by the moderator on the site

آیا ریختن منی در مقعد اشکال داره,

This comment was minimized by the moderator on the site

خیر
در موارد فوق نادر میتونه موجب بارداریشه

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام, من اوایل ازدواجم یکبار امتحان کردم ولذت بردم,ولی همسرم خیلی اذیت شد,دیگه انجام ندادم, الانم دوست دارم بعد از چند سال که گذشته امتحان کنم ولی نمیشه,چون آلتم نسبت به قبل هم بزرگتر و هم کلفت شده, واقعا خیلی سخته,نمیشه,واسه من لذت داره,اما اون...

سلام, من اوایل ازدواجم یکبار امتحان کردم ولذت بردم,ولی همسرم خیلی اذیت شد,دیگه انجام ندادم, الانم دوست دارم بعد از چند سال که گذشته امتحان کنم ولی نمیشه,چون آلتم نسبت به قبل هم بزرگتر و هم کلفت شده, واقعا خیلی سخته,نمیشه,واسه من لذت داره,اما اون نمیتونه تحمل کنه

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

خیلی قشنگ اموزش داد کف کردم

This comment was minimized by the moderator on the site

یک سوال دارم اگه بچه ها مون سکسمون رو ببینم چی؟

This comment was minimized by the moderator on the site

نسترن جان دیدن اتفاقی صحنه رابطه زناشویی والدین به خودی خود باعث آسیب روانی کودک نمی شود، مگر اینکه خانواده برخورد درستی با فرزند خود در آن هنگام نداشته باشد
مشکل از اونجایی پیش میاد که کودک با دیده خشونت به این موضوع نگاه میکند و پدرمادرها هم...

نسترن جان دیدن اتفاقی صحنه رابطه زناشویی والدین به خودی خود باعث آسیب روانی کودک نمی شود، مگر اینکه خانواده برخورد درستی با فرزند خود در آن هنگام نداشته باشد
مشکل از اونجایی پیش میاد که کودک با دیده خشونت به این موضوع نگاه میکند و پدرمادرها هم در اون لحظه برخورد مناسبی با این موضوع نمیکنند

ابتدا خودتونو بپوشانید و در صورتی که کودک از شما سوال پرسید ، برایش توضیح دهید چیزی که اتفاقی شاهدش بوده، به معنی دعوا و خشونت بین پدر و مادر نیست ، با زبان کودکانه و ساده به او بگویید وقتی مامان باباها همدیگر را خیلی دوست دارند، یکدیگر را در آغوش می گیرند، نوازش می کنند، می بوسند و می خندند تا عشقشان را به هم نشان دهند.

هیچگاه درباره اصل رابطه زناشویی و فرایند آن برای کودک توضیح ندهید
وبه اون بگوید که نباید در این باره باکسی صحبت کنند

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام آیا زن که چند بار رابطه مقعدی داشته باشد و بعدش شوهر نکند از پشت دل زن میخواهد دیکروقت یعنی معتاد آب منی میشود زن از پشت

This comment was minimized by the moderator on the site

ببخشید چطوری قبل از سکس معقدی،معقد رو تمیز کنیم؟

This comment was minimized by the moderator on the site

دوش مقعدی رو‌تو‌ گوگل سرچ‌کن انجام بده

This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام اگر شکم شمار کار کرده باشد بهتر است و درد کمتری حس میکنید مقداری مایع دستشویی خوشبو کف دست خود ریخته وب آرامی شستشو دهید

This comment was minimized by the moderator on the site

خوب آموزش داد

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/