ارگاسم زن | 10 روش سریع رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان

ارگاسم زن

ارگاسم زن از جنبه ‌های فیزیکی و روانشناسی دارای اهمیت بالایی است. حقایق مختلفی درباره این فرایند طبیعی وجود دارد که از جمله آن ‎ها می ‌توان به شکاف ارگاسم، نقطه G، اهمیت سن خانم در ارگاسم و موارد مشابه اشاره کرد. اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد ارگاسم زنان به دست آورید، ادامه این مقاله را با دقت بخوانید. در ادامه این مقاله، مهم ‎ترین واقعیت ها در مورد ارگاسم زنان مورد بررسی قرار می گیرند که شامل موارد زیر می باشند:

آیا ارگاسم زن به نوع خاصی از ارگاسم اشاره دارد؟

خیر، ارگاسم یک اصطلاح فراگیر برای هر نوع ارگاسم مربوط به دستگاه تناسلی زن است. ارگاسم می تواند از طریق کلیتوریس، واژن، حتی دهانه رحم یا ترکیبی از این سه اتفاق بیفتد. علاوه بر این موارد، برخی از پزشکان متخصص زنان و زایمان عقیده دارند که دستگاه تناسلی زنان تنها گزینه برای دستیابی به اوج لذت جنسی نیست.

 آیا ارگاسم زن می تواند کلیتوریایی باشد؟

بله، تحریک مستقیم یا غیرمستقیم کلیتوریس می تواند منجر به ارگاسم کلیتوریایی زنان شود. هنگامی که مالش این عضله به درستی انجام شود، خانم تحریک شده و بعد از مدت کوتاهی، به ارگاسم می رسد. در این مورد، انگشتان دست، کف دست یا ویبراتور کوچک می تواند به شما در تسریع روند ارگاسم کلیتوریایی کمک کند؛ اما، اطمینان حاصل کنید که کلیتوریس شما خیس است و آن را به آرامی در یک جهت، به طرف بالا یا پایین ماساژ دهید. بعد از مدت کوتاهی، روند حرکت را سریع‎تر کرده و کلیتوریس را فشار دهید. هنگامی که احساس کردید که به اوج لذت جنسی می رسد، فشار بیشتری را به کلیتوریس وارد کنید.

آیا ارگاسم زنان می تواند واژینالی باشد؟

اگرچه تعداد معدودی از افراد قادر به ارگاسم از طریق تحریک واژن هستند، اما مطمئناً این نوع رابطه جنسی نیز می تواند سرگرم‎کننده باشد! اگر شما هم قادر به ارگاسم از طریق تحریک واژن هستید، برای اوج لذت جنسی شدید آماده شوید که در اعماق بدن احساس می شود. دیواره جلوی واژن محل استقرار فورنیکس قدامی یا نقطه G است. نتایج تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که تحریک این نقطه می تواند منجر به لذت شدید و حتی ارگاسم زنان شود. برای این منظور، اگر همسرتان یک انگشت یا دو انگشت خود را وارد مهبل شما کند، می تواند روند تحریک را آغاز کند. برای تحریک نقطه G، او باید روی دیواره جلوی مهبل (واژن) متمرکز شود و انگشتان دست خود را داخل و خارج کنید. با فشار و حرکتی که او به بدن شما وارد می کند، احساس لذت کرده و به ارگاسم می رسید.

Happy and old couple

آیا ارگاسم زن می‎ تواند از طریق دهانه رحم رخ دهد؟

تحریک گردن رحم زنان این پتانسیل را دارد که منجر به ارگاسم کامل بدن شود؛ این شرایط می تواند موج‎هایی از لذت را به سر تا انگشتان پاهای شما منتقل کند. اغلب پزشکان متخصص زنان و زایمان، این نوع ارگاسم را ماندگارترین نوع ارگاسم در زنان می‎  دانند، زیرا دهانه رحم انتهای پایین این عضو است؛ بنابراین رسیدن به این نقطه به معنی ورود عمیق به بدن زنان است. برای رسیدن به ارگاسم از طریق تحریک دهانه رحم، آرامش و تحریک کامل بسیار مهم است. از تخیل خود استفاده کنید، کلیتوریس خود را مالش دهید یا به شریک زندگی خود اجازه دهید تا مقدمات کار را فراهم کند. موقعیت سگ کوچولو در رابطه جنسی به شما اجازه می دهد تا نفوذ عمیق ‎تری به رحم داشته باشید؛ بنابراین، از شریک زندگی خود بخواهید تا این رابطه را آرام شروع کند، به تدریج وارد مهبل شما شده و عمیق ‎تر، کار را ادامه دهد تا شما لذت بیشتری ببرید.

آیا ترکیبی از همه موارد فوق، می‎ تواند باعث ارگاسم بهتر زنان شود؟

بله، با تحریک هم ‌زمان واژن و کلیتوریس، هر خانمی می تواند به اوج لذت جنسی برسد. اوج قدرتمندی یک مرد، زمانی دیده می شود که او بتواند از داخل و خارج بدن، همسر خود را تحریک کرده و به ارگاسم برساند. در این شرایط، با لمس کردن مناطق حساس از بدن زنان می توان لذت آن‌ ها را به میزان قابل توجهی افزایش داد. برای این منظور، شما می‎ توانید هم‌زمان از دست‎ها و آلت تناسلی خود برای تحریک و ارگاسم زن استفاده کنید؛ در حین مقاربت جنسی، با دست‎ های خود با کلیتوریس خانم بازی کنید تا عضلات مهبل درگیر شده و روند ارگاسم سریع ‎تر پیش رود.

دلایل به ارگاسم نرسیدن زنان

حدود ده درصد از زنان در روابط جنسی‌شان به ارگاسم نمی‌رسند که این مساله باید مورد توجه قرار گیرد.بی‌علاقگی، استرس، وضعیت روحی نامناسب و نزدیکی به روش اشتباه از جمله دلایل به ارگاسم نرسیدن زنان است.

10 روش برای رسیدن به ارگاسم در زنان

اگر شما برای رسیدن به ارگاسم دچار مشکل هستید حتما به نکات زیر توجه کنید:

افزایش تعداد دفعات رابطه جنسی

هرقدر که تعداد دفعات رابطه جنسی را افزایش دهید احتمال رسیدن به ارگاسم بسیار بیشتر است زیرا بافت واژن نیاز به تحریک مداوم دارد تا بیدار شود.

کاهش دغدغه‌های ذهنی

اغلب زنان تصور می‌کنند که سینه‌های کوچک یا بدن بدفرمی دارند و همین مساله باعث آزار آنها شده و ارگاسم زن را مختل می‌کند. به جای فکر کردن به چنین مسائلی به بهداشت بدن و موهایتان برسید.

از شکست نترسید

یکی از دلایلی که باعث می‌شود ارگاسم زن مختل شود ترس از خوب نبودن در رابطه جنسی است. به یاد داشته باشید که شما یک خانم هستید و در هر صورت برای شریک جنسی‌تان جذابید و از شکست در رابطه جنسی نترسید.

تاثیر دارو بر رابطه جنسی

داروهای افسردگی

مصرف داروهای ضد افسردگی باعث می‌شود ارگاسم خوبی نداشته باشید و ارگسم زن را در دچار مشکل می‌کند.

آموزش غلط به کودکان

اگر درباره روابط جنسی به صورت اشتباهی به کودکان آموزش دهید ممکن است در آینده و در زندگی مشترک روابط جنسی آنها دچار مشکل شود.

طلب نوازش کنید

نوازش و عشق بازی یکی از راه‌هایی است که ارگاسم زنان را آسان تر می‌کند.

بجث و دعوا ممنوع!

برای رسیدن به ارگاسم باید دوست و شریک عاشقانه‌های همسرتان باشید و دعوا را تمام کنید زیرا بحث و دعوا مانع ارگاسم زن است.

استفاده از ژل‌های آمیزشی

بسیاری از زنان به دلیل خشکی واژن از نزدیکی رنج می‌برند و ارگاسم خوبی هم ندارند. برای برطرف کردن این موضوع از ژل‌های آمیزشی استفاده کنید.

عفونت‌ها را درمان کنید

عفونت ناحیه تناسلی و عفونت واژن می‌تواند مانع از لذت جنسی شود و هرچه سریعتر به دنبال درمان باشید.

زودانزالی را درمان کنید

در صورتی که مرد زود انزال باشد ارگسم زن رخ نمی‌دهد. برای حل این مشکل حتما به متخصص مراجعه کنید.

 آیا تحریک نقاط دیگر از بدن زنان می توانند باعث ارگاسم شود؟

دستگاه تناسلی زنان بهترین منطقه برای تجربه ارگاسم کامل است، اما این عضلات تنها گزینه شما نیستند. بدن هر خانمی مملو از مناطق اروژن با پتانسیل ارگاسم بالا است است. برخی از مهم‎ترین این موارد به شرح زیر می باشند:

نوک پستان‎های زنان

لازم است بدانید که نوک سینه‎ های هر خانمی پر از گیرنده ‎های عصبی است که می تواند هنگام بازی با آن‌ ها، احساس خوبی را به فرد القا کند. نتایج تحقیقات اخیر دانشمندان نشان می‎ دهد که در هنگام تحریک نوک پستان‎ های زنان، قشر حسی دستگاه تناسلی آن‌ ها نیز را تحت‎الشعاع قرار می گیرد. در واقع، نوک پستان‎ های زنان همان ناحیه از مغز را تحت تأثیر قرار می‎دهد که در هنگام تحریک واژن یا کلیتوریس واکنش نشان می دهد. همچنین، برخی از پزشکان متخصص زنان و زایمان عقیده دارند که تحریک نوک پستان ‎های زنان امواج لذت ‎بخش بدن را منفجر می‎ کند؛ بنابراین، از دستان خود برای نوازش و فشار دادن نوک پستان ‎های زنان و سایر قسمت ‎های بدن آن‌ ها استفاده کنید. در ابتدای رابطه جنسی، مستقیم به سراغ نوک پستان‎ های همسر خود نروید؛ به آرامی، بدن او را لمس کنید، سپس با نوک انگشتان خود، با مالیدن و فشار دادن نوک پستان ‎های خانم، عشق خود را به او نشان دهید تا به حداکثر لذت برسد.

نحوه ارگاسم زنان

مقعد زنان

جالب است بدانید که با تحریک مقعد نیز می توان ارگاسم زن را رقم زد. در واقع، نقطه G یک دیواره بین روده راست و مهبل است که می‎توانید به طور غیر مستقیم، با استفاده از انگشت یا هر وسیله جنسی دیگر تحریک شود. برای این منظور، انگشتان خود را به مقدار زیادی چرب کرده و اطراف سوراخ مقعد همسر خود را ماساژ دهید. این روند نه تنها باعث لذت بیشتر خانم می شود، بلکه او را برای ارگاسم کامل آماده می کند. سپس، قسمت بیرونی و داخل دهانه مقعد را ماساژ دهید و به آرامی، انگشت خود را درون مقعد وارد کنید. حرکتی ملایم را امتحان کنید؛ هم‌زمان با ورود و خروج به مقعد خانم، سرعت خود را افزایش دهید تا او را به اوج لذت جنسی برسانید.

مناطق حساس بدن زنان

بدن هر خانمی واقعاً سرزمین عجایب است؛ به عنوان مثال، گردن، گوش‎ ها و قسمت تحتانی کمر سرشار از گیرنده ‎های عصبی هستند که لمس کردن آن ‌ها باعث تحریک زنان می شود. ما نمی توانیم دقیقاً بگوییم که کدام قسمت ‎های بدن زنان حساس است، اما می توانیم به شما بگوییم که همه خانم ‎ها دارای مناطق حساس هستند و پیدا کردن آن‌ ها قطعاً ارزش این تلاش را دارد. برای پیدا کردن مناطق حساس بدن همسر خود، پوست تک تک اعضای بدن او را لمس کنید تا به نتیجه برسید. این تمرین، نه تنها باعث لذت بیشتر زنان شده؛ بلکه شما را با مناطق حساس بدن همسرتان آشنا می‎ کند.

 نقطه G بدن زنان کجاست؟

این نقطه، منطقه ‎ای در امتداد دیواره جلوی مهبل است که تحریک آن باعث ارگاسم شدید و مرطوب شدن مهبل هر خانمی می شود. استفاده از انگشتان دست، بهترین روش برای یافتن نقطه G بدن زنان و تحریک آن است. همچنین، چمباتمه زدن بهترین موقعیت برای یافتن این نقطه حساس است. برای یافتن نقطه G بدن همسر خود، از او بخواهید تا چمباتمه بزند، به طوری که قسمت پشت ران ‎ها کاملاً خم شود. در این وضعیت، انگشتان دست خود را درون واژن خانم قرار دهید؛ انگشتان را به سمت ناف خم کرده و آن ‌ها را حرکت دهید. اگر احساس کردید که همسرتان حس خوبی دارد، بدانید که نقطه G بدن او را پیدا کرده ‎اید و می‎ توانید خانم خود را به ارگاسم کامل برسانید.

هنگام ارگاسم زن چه اتفاقی در بدن او می‎‎افتد؟

به این نکته مهم توجه داشته باشید که بدن هر خانمی متفاوت از دیگران است؛ روند ارگاسم زنان نیز با یکدیگر فرق می کند. برخی از زنان با شدت بالایی به ارگاسم می رسند؛ در حالی که برخی دیگر به آرامی و تنها با مرطوب شدن آلت تناسلی خود، اوج لذت جنسی را تجربه می‎ کنند. با همه این توصیفات، آنچه از نظر جسمی در هنگام ارگاسم زنان اتفاق می افتد، عبارتند از:

  • واژن و رحم خانم به سرعت منقبض می شود
  • او در قسمت ‎های دیگر بدن خود مانند شکم و پاها انقباضات غیر ارادی عضلات را تجربه می‎ کند
  • ضربان قلب و تنفس خانم سریع می‎ شود
  • فشار خون او افزایش می یابد

علاوه بر این موارد، ممکن است زنان در هنگام ارگاسم، تنش ناگهانی ناشی از اوج لذت جنسی یا انزال را نیز تجربه کنند.

چه چیزی باعث تفاوت ارگاسم زن با ارگاسم مرد می شود؟

 هیچ تفاوتی بین ارگاسم زن با ارگاسم مرد وجود ندارد؛ هر دو شامل افزایش جریان خون به دستگاه تناسلی، سریع‎ تر شدن روند تنفس، ضربان قلب و انقباضات عضلات هستند. تنها تفاوت ارگاسم زنان با ارگاسم مردان این است که روند ارگاسم زن ممکن است بیشتر طول بکشد؛ به طور متوسط ​​از 13 تا 51 ثانیه، در حالی که ارگاسم مرد معمولاً بین 10 تا 30 ثانیه است. همچنین، در صورت تحریک مجدد، خانم‎ ها معمولاً می توانند ارگاسم بهتری را داشته باشند. این در حالی است که مردان برای مدتی بعد از ارگاسم، نمی توانند دوباره تحریک شوند؛ این دوره می‎ تواند از چند دقیقه تا چند روز ادامه داشته باشد.

آیا زنان می توانند انزال را تجربه کنند؟

بله! و این یک اتفاق عادی است. جدیدترین مطالعه مقطعی پزشکان متخصص زنان و زایمان در مورد انزال خانم‎ ها نشان داده است که بیش از 69 درصد از زنان در هنگام ارگاسم، انزال را نیز تجربه می‎ کنند. انزال هنگامی اتفاق می افتد که مایعات از طریق مجرای ادرار یا در حین تحریک جنسی، از دهانه مجرای شما خارج شود. مایع انزال یک مایع غلیظ و سفید است که شبیه به شیر کم رنگ می‎ باشد و حاوی برخی ترکیبات مشابه مایع منی است.

 شکاف ارگاسم چیست؟

اگرچه تعداد کمی از مردان با ارگاسم مشکل دارند، اما پزشکان ادعا می کنند که این موارد کمیاب است. در مقابل، تعداد قابل توجهی از زنان می ‌گویند که در آخرین رابطه جنسی خود ارگاسم را تجربه نکرده ‌اند؛ در حالی که طرف مقابل آن ‌ها احساس می ‌کند که این اتفاق افتاده است. یک مطالعه جدید در مورد ارگاسم زوج ‎های متأهل نشان داده است که 87 درصد از مردان و تنها 49 درصد از زنان به طور مداوم در طی فعالیت جنسی خود ارگاسم را تجربه می‎ کنند؛ اما سؤال مهم این است که چرا شکاف ارگاسم رخ می‎ دهد؟ محققان به طور مشخص پاسخ این سؤال را نمی‎ دانند؛ برخی معتقدند که این اتفاق ممکن است بیولوژیکی باشد، در حالی که برخی دیگر دیدگاه ‎های فرهنگی و اجتماعی و عدم آموزش درست کودکان را مقصر بروز شکاف ارگاسم می دانند.

 فکر نمی‎ کنم که قبلاً ارگاسم شده باشم، اما تمایل دارم تا آن را تجربه کنم. چه کاری می توانم انجام دهم؟

ارگاسم زن در زندگی واقعی می‎ تواند بسیار متفاوت از آنچه که در تلویزیون نشان داده می‎ شود، باشد. بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید، این است که فشار را کنار بگذارید تا بتوانید از رابطه جنسی با همسر خود لذت ببرید. این سناریویی است که کمک قابل توجهی به همه خانم‎ها می‎ کند؛ وقت بگذارید تا با بدن خود آشنا شوید و روی احساسات خود تمرکز کنید.

آیا در صورت عدم تجربه ارگاسم باید به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کنم؟

برخی از افراد راحت‎ تر از دیگران به ارگاسم می رسند؛ بنابراین عدم ارگاسم سریع به معنای بروز مشکل در بدن شما نیست. با این حال، اگر احساس می کنید در ارگاسم مشکل دارید یا با نگرانی های دیگری مواجه هستید، به پزشک یا سایر ارائه‎ دهندگان مراقبت‌ های بهداشتی که در زمینه بهداشت جنسی تخصص دارد، مراجعه کنید.

رابطه جنسی در پیری

آیا روند ارگاسم زن با افزایش سن بهتر می ‌شود؟

بدون شک افزایش سن باعث می شود تا شما درباره بسیاری از تغییرات بدن خود ناراحت باشید، اما افزایش سن می تواند به شما کمک کند تا رابطه جنسی بهتری را تجربه کنید. جالب است بدانید که ۶۱ درصد از زنان بین ۱۸ تا ۲۴ ساله، ۶۵ درصد زنان در سن ۳۰ سالگی و ۷۰ درصد زنان در سن ۴۰ تا ۵۰ ساله ارگاسم را در رابطه جنسی تجربه می کنند. تاکنون، هیچ تحقیق معتبری نشان نداده است که چرا افزایش سن باعث ارگاسم بهتر زنان می ‌شود، اما به نظر می ‌رسد که دلیل این اتفاق افزایش تجربه، اعتماد به نفس و علاقه ‌ای است که زنان در زندگی مشترک طولانی مدت خود به دست آورده ‎اند.

چند حدیث معنوی درباره آمیزش جنسی

وقتی یکی از شما آمیزش می‌کند، همانند پرنده‌ها به سمت زن نرود (یعنی با عجله و شتاب اقدام نکند) صبر کند و خود را نگه دارد./ پیامبر اکرم (ص)

وقتی کسی خواست با همسرش همبستر شود باعجله حرکت نکند که زنها هم حاجتی دارند./ امام علی (ع)

 

نظر (6)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

نه من 22 سال سن دارم خانومم هر وقت به از گلیم میرسه ال از واژنش در میاد آب مثل ادرار هستش فکر کنم این ارگاسم باشه

This comment was minimized by the moderator on the site

میشه معلومات بدهید که کدام علائم مشخص به ما نشان میته که یک خانم به ارگاسم واقعی رسیده است تشکر

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام مروه جان
بخوام صادقانه سخن بگم برای رسیدن به ارگاسم خوب باید خودتو از باب روانی اماده نگاه داری و شریکت هم تا حد ممکن باید به این امر کمک کنه

ولی از باب ظاهری ارگاسم علائمی داره که این میتونه به نسبت نفر متفاوت باشه
شانه های فیزیکی اختصاصی...

سلام مروه جان
بخوام صادقانه سخن بگم برای رسیدن به ارگاسم خوب باید خودتو از باب روانی اماده نگاه داری و شریکت هم تا حد ممکن باید به این امر کمک کنه

ولی از باب ظاهری ارگاسم علائمی داره که این میتونه به نسبت نفر متفاوت باشه
شانه های فیزیکی اختصاصی در ارگاسم یا ارضا شدن زنان را می‌توان این‌ گونه برشمرد:
تغییر سریع رنگ لب‌‌های فرج (لبیا)، انقباض واژن، رحم و اسفنکتر مقعد، رفع احتقان آرئول، افزایش شدت نبض واژن و افزایش سطح پرولاکتین که این علایم نشان دهنده ارضاء شدن زنان است.

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

باسن و الت و پستان زن خیلی ظریف است و برای سکس خیلی مناسب است.لیسیدن پستان ها و الت زن او را به ارگاسم نز دیک می کند.باسن هم برای نوازش و لیسیدن و بوسدن مناسب است.سکس مقعدی خیلی خوب نیست چون زن را آزرده می کند

This comment was minimized by the moderator on the site

چقسم بفهمیم که به ارگاسم رسیده است یک خانم

This comment was minimized by the moderator on the site

البته ببخشید مه سوال داشتم نظر نی خوب بعضی خانم‌ها اصلأ به ارگاسم نمیرسند واوضاع روحی شان به هم میخورد چی باید کرد؟؟

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/