چگونه زنی جذاب باشیم؟ | رازهای ساده جذاب بودن

چطور جذاب باشیم

جذابیت چیز جالبی است. اگر مثل خیلی ها هستید و فکر می کنید که ظاهر فیزیکی نیروی محرک جذابیت است، اشتباه می کنید. در حالی که ظاهر فیزیکی نقش مهمی دارد ، اما افکار شما و چگونگی حمل خودتان قدرت اصلی جذابیت هستند.

چگونه زنی جذاب باشید؟

برای جذابیت لازم نیست که در جدیدترین مدل ها لباس بپوشید یا از مارک های گران استفاده کنید. همچنین برای رسیدن به وزن ایده آل بدن خود نیازی به از دست دادن وزن نیست. با یک طرز فکر مناسب می توانید از زیبایی طبیعی خود رونمایی کنید. در اینجا ده روش رایگان و ساده آورده شده است که چطور جذاب باشیم آن هم زنی جذاب که همه را محو می کند.

واقعی باشید

بسیاری از افراد با قرار دادن شخصیت های دروغین به جای خود، واقعیت خود را پنهان می کنند. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، نه تنها مانع از خود واقعی خود می شوید ، بلکه روابط نادرستی نیز ایجاد می کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که خطاهای خود را پنهان کنید یا وانمود کنید که آنها وجود ندارند. بلکه خصوصیات واقعی خود را در آغوش بگیرید هیچ کس انتظار ندارد که شما کامل باشید کسانی که به خود وفادار هستند ذاتاً جذابیت بیشتری دارند.

هرگز از کوتاه آمدن خجالت نکشید. واقعی بودن به معنای پذیرفتن کیستی و در نتیجه دوست داشتن خود است. فقط وقتی خودتان را دوست داشته باشید ، می توانید عاشقانه واقعی دیگران را شروع کنید و هرچه احترام به خود افزایش می یابد ، جذابیت شما نیز افزایش می یابد - احترام به خود بهترین راه جذابیت موجود است و یکی از پاسخ های این سوال است که چطور جذاب باشیم.

با هدف صحبت کنید

چیز جذابی در مورد کسانی وجود دارد که با گفته های خود هدف دارند. فقط به خاطر پرکردن وقت صحبت نکنید. وقتی صحبت می کنید ، با اقتدار صحبت کنید.

گوش کنید

در دنیای فزاینده نظر ، مهارت گوش دادن واقعی به یک هنر گمشده تبدیل شده است. وقتی صحبت می کنید ، واقعاً صحبت کنید - و وقتی گوش می دهید ، واقعاً گوش دهید. قضاوت را به حالت تعلیق درآورید و قلب و ذهن خود را برای گوش دادن باز کنید. شخصی که واقعاً بلد است گوش دهد مغناطیسی دارد که همه را جذب می کند.

بخندید

وقتی می خندید ، زیبایی درونی تان می تابد. گرچه ممکن است در این کار زیاده روی کنید، اما خندیدن تقریباً همیشه مثبت است. به علاوه ، شوخ طبعی جذاب است. هیچ کس دوست ندارد دور یک جمع باشد که همگی بداخلاق هستند پس یکی از راه های اینکه چطور جذاب باشیم، خندیدن است.

لبخند بزنید

در کنار خندیدن ، لبخند زدن یکی از ساده ترین راه های تابش جذابیت است. وقتی لبخند می زنید ، با همه اطرافتان ارتباط برقرار می کنید. آیا می دانید موفق ترین افراد کسانی هستند که بیشتر لبخند می زنند؟ درست است. به علاوه ، لبخند مسری است. لبخند شما به لبخند زدن دیگران کمک می کند.

چطور جذاب باشیم

با سر بالا راه بروید

چگونه راه می روید - با سر پایین؟ یک تغییر ساده در نحوه راه رفتن شما باعث شگفتی در نحوه دیده شدن توسط دیگران خواهد شد. حس اعتماد به نفس خیلی طول می کشد اما نگاه کنید و زیبایی های جهان را مشاهده کنید و به نوبه خود آن را به نمایش بگذارید.

به چشم مردم نگاه کنید

توانایی نگاه کردن به چشم دیگران اعتماد به نفس خاصی را نشان می دهد. همچنین امکان ارتباط بهتر با دیگران را فراهم می کند. برقراری ارتباط چشمی با کسانی که در اطراف هستند را تمرین کنید. آنها را تصدیق کنید. نگاه کردن به چشمان آنها اهمیت شما را نشان می دهد.

شکایت نکنید

اگر مانند اکثر مردم هستید ، بسیاری از افکار و گفتگوهای شما شامل شکایت است. شکایت مانند صندلی گهواره ای است. در ابتدا احساس راحتی می کنید و احساس می کنید در حال انجام کاری هستید ، اما در نهایت به جایی نمی رسید. تمام توان خود را انجام دهید تا شکایت نکنید.

در ضمن این یک حقیقت اساسی است که کسانی که شکایت می کنند موقعیت های بیشتری را برای شکایت از آنها جذب می کنند. در عوض ، هر لحظه را به عنوان یک برکت در آغوش بگیرید. اگر غر زدن را انتخاب می کنید انتظار نداشته باشید که بدرخشید.

احساس جذابیت کنید

 اگر احساس نکنیم جذاب هستیم،پس چطور جذاب باشیم؟ هرکدام از ما زیبایی طبیعی سرریز می کنیم. وقتی احساس جذابیت می کنید جذابیت را آزاد می کنید. بین اعتماد به نفس و خودشیفتگی مرز خوبی وجود دارد - همیشه از مورد دوم خودداری کنید. وقتی صادقانه باور کنید فردی جذاب هستید ، اطرافیان شما نیز همین فکر را خواهند کرد.

اجتماعی باشید

مردم بسته و غیرقابل دسترسی نیستند. نسبت به روابط اصیل گشوده باشید و شاهد گسترش ارتباطات باشید. همه ما بخشی از نژاد بشر هستیم. وقتی به دیگران اجازه می دهید با شما ارتباط برقرار کنند ، فوراً جذابیت بیشتری پیدا می کنید. واقعی ، اجتماعی و مایل به ارتباط باشید و روابط واقعی خود را نشان دهید.

شما یک انتخاب دارید می توانید ظرافتی را که قبلاً به عنوان یک انسان در اختیار دارید ، بیان کنید ، یا به سرسختی جلوه کنید، این انتخاب شماست.

راه های جذابیت زنان

چطور زنی جذاب باشیم؟

اینکه چطور زنی جذاب باشیم کار سختی نیست، کافی است که خود واقعی تان باشید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید، در حرف زدن هدف داشته باشید و بیشتر مواقع لبخند به لب داشته باشید این ها راه های جذاب بودن برای زنان است بدون آنکه هزینه‌ای داشته باشد.

 

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/