سوالات مهم در استخدام پرستار کودک | ویژگی‌های پرستار بچه

 پرستار کودک

فرض کنید که شما باید به یک سفر مهم کاری بروید و نمی ­توانید فرزندتان را همراه خود ببرید. در خانه هم هیچ کس برای مراقبت از کودک کوچک شما وجود ندارد؛ شریک زندگی شما نیز مشغول کار است. در این شرایط، چگونه می ­توانید کودک خود را با خیال راحت در خانه بگذارید؟ در این لحظه، به یاد تبلیغات آنلاین در مورد پرستار بچه می­افتید؛ تصمیم می ­گیرید برای مصاحبه با یک پرستار بچه تماس بگیرید، اما نمی ­دانید که باید چه سؤالاتی  برای استخدام پرستار کودک بپرسید، زیرا این اولین باری است که کودک خود را تنها می­گذارید. بدیهی است که شما نمی­خواهید به هیچ وجه، شانس خود را برای استخدام پرستار کودک از دست بدهید.

استخدام پرستار کودک را از کجا شروع کنیم؟

برای استخدام پرستار کودک شما می‌توانید راه‌های مختلفی را امتحان کنید. شما می‌توانید از دوستان و آشنایانتان پرس‌وجو کنید و یا در اینترنت به جست‌وجو بپردازید. در هر صورت برای استخدام پرستار کودک یادتان باشد که خودتان دنبال این کار بروید.

مزایا و معایب استخدام پرستار کودک

استخدام پرستار کودک مزای و معایبی می‌تواند داشته باشد که باید به آنها توجه کنیم.

مزایا

نماندن در خانه: شما اگر یک پرستار کودک استخدام کنید می‌توانید به سرکار خود برگردید و دیگر در خانه نمانید.

مراقبت شخصی: استخدام پرستار کودک باعث می‌شود که بچه توجه و مراقبت شخصی و بهتری را دریافت کند.

انعظاف‌پذیری بیشتر: اگر شما برای فرزندتان استخدام پرستار کودک را در نظر بگیرید می‌توانید زمانتان را بهتر مدیریت کنید و برنامه‌هایتان انعطاف بیشتری از زمانی که کودکتان در مهد است، دارد.

معایب

تعامل اجتماعی کمتر کودک: با استخدام پرستار کودک ممکن است تعامل اجتماعی فرزندتان نسبت به زمانی که در مهد است کمتر شود.

نداشتن حریم خصوصی: یادتان باشد که استخدام پرستار کودک می‌تواند محدوده حریم شخصی را کاهش دهد.

هزینه بر بون: استخدام پرستار کودک مستلزم هزینه‌های زیادی است که از ابتدا باید حساب آن را داشته باشید.

با همه این توصیفات قبل از استخدام پرستار کودک برای فرزندتان، پرسیدن چندین سؤال، امری بسیار مهم است. این سؤالات می ­تواند بینش دقیقی در مورد مهارت ­ها و رفتارهای پرستار بچه به شما ارائه دهد. برای آسان­تر کردن این روند، در ادامه این مقاله، مهم­ترین سؤالاتی که شما باید از پرستار بچه، قبل از استخدام او بپرسید، ذکر شده است.

ساختار مصاحبه برای استخدام پرستار کودک

 خوب است که سؤالات مصاحبه، در قالب مشخصی آماده شود. در ادامه این مقاله، یک ساختار متشکل از پنج بخش جهت مصاحبه با پرستار بچه ارائه شده است که این موارد به شرح زیر می ­باشند:

  • بررسی پس ­زمینه پرستار بچه
  • آگاهی از اطلاعات شخصی پرستار بچه
  • بررسی میزان توانایی حرفه­ ای پرستار بچه
  • قابلیت اطمینان و میزان آمادگی پرستار بچه برای مواقع اضطراری
  • حقوق و ادامه همکاری طولانی مدت با پرستار بچه

در ادامه، سؤالاتی که می ­توانید در هر بخش برای پرستار کودک بپرسید، ارائه شده است.

استخدام پرستار کودک

بررسی پس ­زمینه پرستار بچه

 بررسی پس­ زمینه هر فرد به شما کمک می­ کند تا اولین برداشت ­های خود را در مورد پرستار بچه خود به دست آورید. در همین مرحله اول، شما در مورد اعتبار کلی پرستار بچه، اطلاعاتی به دست می ­آورید. در این مورد، تا آنجایی که می­توانید با دوستان و آشنایان خود صحبت کنید. در واقع، اگر کسی آن خانم را می ­شناسد، با او تماس گرفته و اطلاعات دقیقی در مورد پرستار کودک به دست آورید. در ادامه این مقاله، سؤالات مربوط به پس­ زمینه پرستار بچه به طور کامل مورد بررسی قرار می ­گیرد که مهم­ترین این موارد به شرح زیر می ­باشند:

چگونه پرستاری از بچه ­ها را یاد گرفته­ اید؟

در واقع، با این سؤال، شما می ­خواهید بدانید که آیا خانم موردنظر برای اولین بار پرستاری بچه را بر عهده می ­گیرد یا قبلاً این کار را انجام داده است؟

قبلاً چه مدت پرستاری از بچه­ ها را بر عهده داشتید؟

دانستن این نکته حائز اهمیت است، زیرا هرچه پرستار بچه شما باتجربه ­تر باشد، بازخورد بهتری خواهد داشت.

آیا قبلاً کودکان از این پرستار بچه شکایت کرده ­اند؟

کودکان غالباً از شخصی که مراقب آن­ها است، شکایت می ­کنند؛ اما بزرگ‌سالان باید این رفتار کودکان را نادیده گرفته و با مهربانی، با آن­ها رفتار کنند. بر این اساس، مهم است که بدانیم آیا تاکنون، کودکان از این پرستار بچه شکایت کرده ­اند یا نه. نوع شکایات کودکان به شما کمک می­کند تا رفتار پرستار بچه را درک کرده و از خلق و خوی احتمالی او در ارتباط با فرزند خود آگاه شوید.

آیا قبلاً حادثه نامساعدی برای پرستار بچه رخ داده است؟

لازم نیست که کارفرمای قبلی، پرستار بچه را بیرون اندازد! شما فقط می ­خواهید بدانید که وقتی فرد موردنظر، پرستار بچه بود، آیا اتفاق نامساعدی در خانه رخ داده است یا خیر. به عنوان مثال، آیا او مرغی را که برای بچه پخت می­ کرد، سوزانده است؟ آیا او میل شدیدی به مصرف تنقلات دارد؟این سؤالات باید به شما کمک کند که بفهمید آیا پرستار بچه قابل اعتماد است یا خیر.

دستمزدی که قبلاً دریافت می ­کردید، چقدر بود؟

این سؤال به شما کمک می ­کند تا از درآمد پایه ­ای پرستار بچه جهت مذاکره در مورد حقوق و دستمزد و استخدام پرستار کودک استفاده کنید.

آگاهی از اطلاعات شخصی پرستار کودک

بعد از این که پس ­زمینه پرستار بچه را مورد بررسی قرار دادید، او برای مصاحبه در مقابل شما قرار می ­گیرد. شما باید مصاحبه را با سؤالاتی شروع کنید که به درک شخصیت پرستار بچه کمک کند. از فرد موردنظر برای حضور در جلسه مصاحبه، رزومه بخواهید؛ اما اگر رزومه آماده­ ای هم نداشته باشد، اشکالی ندارد، زیرا شما می ­توانید از طریق برخی سؤالات ساده، اطلاعات دقیقی در مورد پرستار بچه کسب کنید. برخی از مهم­ترین این سؤالات به شرح زیر می­ باشند:

چرا پرستاری از بچه ­ها را به عنوان شغل انتخاب کردید؟

جالب است بدانید که این سؤال ساده، نقطه شروع هر نوع مصاحبه ­ای است. همچنین، سؤال کردن در مورد علت انتخاب شغل پرستار بچه، این امکان را به شما می­دهد تا بدانید که او واقعاً یک پرستار بچه تمام وقت است یا اینکه فقط در وقت آزاد خود، این کار را انجام داده است.

بهترین بخش در مورد شغل پرستاری از بچه ­ها چیست؟

هنگام استخدام پرستار کودک دقت کنید که فرد موردنظر چطور به این سؤال شما جواب می ­دهد. در واقع، با این سؤال، شما می ­توانید زبان بدن پرستار بچه را بشناسید؛ این که او در مورد شغل خود چقدر پرشور است.

آیا چیزی در مورد شغل پرستاری از بچه­ ها وجود دارد که شما را آزار دهد؟

ممکن است برخی از پرستار بچه­ ها در مورد اتفاقات ناخوشایند حرفه خود صحبت کنند. با این حال، یک پرستار بچه خوب از صحبت کردن در مورد مزایای شغل خود خسته نمی­ شود. از این گذشته، در نظر داشته باشید که در هر حرفه­ای جوانب و جوانب مثبت وجود دارد و کار پرستار بچه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آیا امکان دارد که در مورد خانواده خود به من اطلاعاتی بدهید؟

سؤالاتی درباره اینکه فرد موردنظر از کجا آمده است، در مورد والدین او و اینکه آیا فرزندانی دارد، باعث می ­شود که شما در مورد خلق و خوی پرستار بچه اطلاعات دقیق­تری به دست آورید. در این مورد، توجه داشته باشید که پرستار بچه‌ ها ممکن است فرزندی نداشته باشد، اما می ­تواند در کار خود حرفه­ای عمل کند.

بهترین مورد در مورد بودن با بچه ­ها چیست؟

این سؤال در استخدام پرستار کودک به شما این امکان را می ­دهد تا ارزیابی کنید که آیا پرستار بچه ذاتاً عاشق کودکان است یا عشق او فقط با انگیزه حرفه­ای فوران می ­کند. پرستار بچه، یک معامله­گر نیست؛ اما همیشه خوب است که اطلاعات دقیقی در مورد پرستار بچه خود به دست آورید، این‌طور نیست؟

وقتی کودکی شما را اذیت کند، چه کار می ­کنید؟

شما می ­توانید در این زمینه، صحبت­ های زیادی با فرد موردنظر بکنید. شما می­ توانید تجربیات خود را در مورد پرستاری از فرزندتان و نحوه روبرو شدن با اذیت­های او، با پرستار بچه در میان بگذارید. این کار به پرستار بچه کمک می ­کند تا در این مورد اطلاعات صادقانه­ای به شما بدهید.

بچه ­ها بیشتر از همه، چه ویژگی شما را دوست دارند؟

هنگام استخدام پرستار کودک ببینید که او چقدر درباره این سوال صادق است؛ یک پرستار بچه باتجربه چیزهای زیادی برای پاسخگویی به این سؤال خواهد داشت.

به نظر شما، والدین ایده ­آل یک کودک چه ویژگی­ هایی دارد؟

در نظر داشته باشید که پرستار بچه­ به صورت تمام وقت در منزل شما نیست؛ او جایگزین والدین نمی ­شود. والدین هنوز هم باید وظایف خود را در قبال فرزند خود انجام دهند. پرستار بچه می­ تواند در مورد والدین ایده ­آل نظرات خود را ارائه دهد. پس، به او فرصتی دهید تا با این سؤال نظرات خود را ابراز کند و از اینکه شخصی این را از پرستار بچه پرسیده است، خوشحال خواهد شد.

ویژگی پرسنار بچه

اگر کودکی به حرف شما گوش نداد، چه می ­شود؟

این یک وضعیت فرضی است؛ این سؤال می ­تواند رفتار پرستار بچه در مقابل لجبازی کودک را مشخص کند.

آیا با حیوانات خانگی یا پرنده ­ها راحت هستید؟

اگر شما حیوانات خانگی در منزل خود دارید یا فرزندان شما عاشق غذا دادن به پرندگان در بالکن یا باغچه هستند، شما باید این سؤال را از پرستار بچه بپرسید.

آیا رژیم غذایی، اعتقادات و الزامات پزشکی خاصی دارید؟

در استخدام پرستار کودکاین سؤال به شما کمک می­ کند تا از قوانین شخصی و علایق پرستار بچه آگاه شوید؛ اینکه آیا او نیازها یا انتظارات خاصی دارد یا نه. همچنین، بسیار مهم است که بدانیم آیا پرستار بچه ما مشکل پزشکی دارد و داروی خاصی مصرف می­کند یا نه.

بررسی میزان توانایی حرفه­ ای پرستار کودک

 پس از این بررسی­ها برای استخدام پرستار کودک شما باید همه چیز را در مورد جزئیات حرفه­ای و مهارت­ های کلی پرستار بچه بدانید. برخی از مهم­ترین سؤالات این حوزه به شرح زیر می­ باشند:

آیا امکان دارد که در مورد تجربه­ های کاری خود اطلاعاتی به من بدهید؟

برای پاسخ به این سؤال، کافی است که پرستار بچه کل تجربه کاری خود را برای شما بشمارد. اگر او قبلاً تجربه کاری داشت، شما می­ توانید  در مورد ساعات مطالعه پرستار بچه اطلاعات دقیق­تری به دست آورید.

آیا شما در حال حاضر در جای دیگری کار می ­کنید؟

اگر فرد موردنظر قبلاً در جایی استخدام بود، می ‌توانید دلیل ترک کار قبلی را از او بپرسید. همچنین، اگر پرستار بچه مایل به کار پاره وقت است، می ­توانید از او بپرسید که چگونه قصد دارد برنامه خود را مدیریت کند.

مدارک تحصیلی شما چیست؟

هنگام استخدام پرستار کودک درباره بالاترین مدرک تحصیلی پرستار بچه و محل تحصیل او سؤالاتی بپرسید تا اطلاعات دقیق در مورد میزان مهارت­های پرستار بچه خود به دست آورید.

آیا دوره خاصی برای پرستاری از بچه ­ها را گذرانده­ اید؟

داشتن گواهینامه حرفه ­ای، یک ویژگی مثبت است، زیرا نشان می ­دهد که پرستار بچه در مورد کار خود جدی است.

با کودکان لجباز و بی‌نظم چه می‌ کنید؟

 یک پرستار بچه خوب این اطمینان را به شما می ­دهد که همیشه یک قدم جلوتر از کودک لجباز و شلوغ شما است.

آیا در پرستاری از بچه ­های گروه سنی خاص تخصص دارید؟

لازم است بدانید که کودکان در مراحل مختلف زندگی، رفتارهای متفاوتی را از خود نشان می­دهند. ممکن است یک پرستار بچه احساس کند که او برای بچه ­های گروه سنی خاص مناسب است.

آیا می ­توانید آشپزی، تعویض پوشک، بازی با کودک و تغذیه او را به طور هم‌ زمان انجام دهید؟

اگر پرستار بچه بتواند همه این کارها را به طور هم‌زمان انجام دهد، ایده ­آل خواهد بود.

وظایف پرستار کودک

چگونه می ­توانید کودکان را مشغول نگه دارید؟

از پرستار بچه در مورد فعالیت­ ها و بازی ­هایی که او بلد هست، سؤال کنید. همچنین، از او بپرسید که چگونه می ­تواند بچه­ های لجباز را تحت کنترل خود نگه دارد.

آیا شما می ­توانید از چند بچه به صورت هم‌زمان نگهداری کنید؟

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که کودک یکی از خویشاوندانتان در خانه شما بماند یا دوستان شما فرزندان خود را برای یک شب، نزد شما بگذارند. مهم است که پرستار بچه با این شرایط کنار بیاید و حتما هنگام استخدام پرستار کودک این سوال را مطرح کنید.

آیا کارفرمای قبلی شما می ­تواند اطلاعاتی به من بدهید؟

در نهایت، اگر شخصی وجود دارد که پرستار بچه، فرزند او را قبلاً نگه داشته­ است، شما باید از او، در مورد مهارت شغلی و خلق و خوی پرستار بچه اطلاعات دقیق به دست آورید.

قابلیت اطمینان و میزان آمادگی پرستار بچه برای مواقع اضطراری

پرستار بچه شما، بیشتر اوقات در کنار فرزندتان خواهد بود. بر این اساس، بسیار مهم است که او در رسیدگی به شرایط پیچیده، قابل اعتماد و ماهر عمل کند. شما باید جهت آگاهی از قابلیت اطمینان و میزان آمادگی پرستار بچه خود برای مواقع اضطراری، برخی سؤالات را از او بپرسید که مهم­ترین این موارد به شرح زیر می­ باشند:

آیا شما به راحتی می­ توانید کودکان را در بیرون از منزل رصد کنید؟

ممکن است پرستار بچه مجبور شود تا کودک شما را در بیرون از خانه همراهی کند؛ او را به پارک یا مراکز تجاری ببرد یا کودک را از مدرسه بردارد. مطمئن شوید که پرستار بچه با انجام این فعالیت ­ها مشکلی ندارد؛ در واقع، او فقط قصد ندارد که در خانه کار کند.

 کجا زندگی می­ کنید و چگونه به منزل ما رفت و آمد خواهید کرد؟

از آنجایی که ممکن است ببرد هر روز به محل زندگی شما سفر کند، دانستن زمان رفت و آمد و نحوه حمل و نقل او امری بسیار مهم است.

در صورت نیاز می ­توانید همراه با کودک سفر کنید؟

ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که شما انتظار داشته باشید تا پرستار بچه با کودک از شهر خارج شود. برخی از پرستارهای بچه با این مورد، مشکل دارند. بهتر است قبل از استخدام پرستار کودک، از انتخاب او مطلع شوید.

چگونه می ­توانید زمان تماشای تلویزیون و استفاده از اینترنت را برای کودکان تنظیم کنید؟

 تلویزیون و اینترنت اسباب ­بازی­ های جدیدی برای کودکان، در دنیای مدرن امروزی هستند؛ اما، بر خلاف اسباب ­بازی ­های واقعی، روند کنترل استفاده از این دسته سرگرمی ­ها ضروری است. بر این اساس، برای جلوگیری از قرار گرفتن بیش از حد کودک در جلوی تلویزیون و استفاده بیش از حد از اینترنت، پرستار بچه باید روش ­هایی را بلد باشد.

آیا تاکنون، همراه با یک کودک در شرایط اضطراری قرار گرفته ­اید؟

با این سؤال، شما دوست دارید بدانید که آیا پرستار بچه کاملاً سریع و متفکر است یا نه؛ وقتی اوضاع بحرانی شود، پرستار بچه می ­تواند از فرزند شما مراقبت کند.

آیا می‌ توانید کمک ­های اولیه را انجام دهید؟

یک پرستار بچه خوب، کمک­ های اولیه را به خوبی انجام می­ دهد. کمک ­های اولیه، حداقل مهارت اضطراری است که انتظار می ­رود یک پرستار بچه بتواند انجام دهد. در واقع، یک پرستار بچه باید به طور ایده­آل بداند که چگونه می ­تواند به کودکی که در حال خفگی است، کمک کرد.

آیا شنا بلد هستید؟

اگر استخری در ساختمان محل زندگی شما وجود دارد یا فرزندتان برای آموزش شنا به استخر و ساحل می ­رود، حتماً در این مورد با پرستار بچه صحبت کنید.

آیا می ­توانید CPR را انجام دهید؟

CPR یک مهارت پیشرفته است؛ در صورت گذراندن یک دوره حرفه­ای، پرستار بچه می ­تواند این کار را انجام دهد. به خاطر بسپارید که CPR به معنای احیای قلبی ریوی است که در آن، فردی که دچار ایست قلبی شده، احیا می­ شود. این روند شامل احیا دهان به دهان است که در آن نجات­دهنده، فردی را که دچار اختلال تنفسی شده است، به صورت مصنوعی احیا می ­کند.

آیا گواهینامه رانندگی دارید؟

اگر انتظار دارید که پرستار بچه ماشین خانواده را سوار شود و از آن برای انتقال کودک استفاده کند، داشتن گواهینامه رانندگی یکی از شرایط ضروری شما خواهد بود.

بیمه عمر یا بیمه درمانی دارید؟

ممکن است شرایطی پیش بیاید که پرستار بچه خودش را مجروح کند یا ممکن است او با یک مشکل پزشکی جدی روبرو شود. اگر پرستار بچه دارای بیمه عمر یا بیمه خدمات پزشکی داشته باشد، شرایط برای شما به عنوان یک کارفرما بسیار ساده ­تر خواهد بود.

پرستار بچه

حقوق و ادامه همکاری طولانی مدت با پرستار بچه

در ادامه این مقاله، مباحث مربوط به درآمد، قابلیت اطمینان و پایبندی به شغل مورد بررسی قرار می ­گیرد. برای این منظور، شما باید از فرد موردنظر سؤالاتی بپرسید که مهم­ ترین این موارد به شرح زیر می ­باشند:

میزان حقوق درخواستی شما چقدر است؟

در استخدام پرستار کودک این سؤال به طور مستقیم مطرح شود؛ از پرستار بچه سؤال کنید که چه انتظاری در مورد درآمد خود دارد. البته، شما ممکن است از اطلاعات صحبت با کارفرمای قبلی پرستار بچه برای مذاکره با او استفاده کنید.

آیا انتظار دریافت اضافه ­کاری دارید؟

شاید پرستار بچه بخواهد برای هر کار اضافی که انجام می­ دهد، مبلغی دریافت کند. در مورد چنین شرایطی، شفاف ­سازی کنید تا بعداً از بروز سوء­تفاهم جلوگیری شود.

آیا انتظار پیش­ پرداخت دارید؟

برخی از پرستاران بچه ممکن است انتظار داشته باشند که درصدی از هزینه خود را قبلاً دریافت کنند.

چه مقدار کمک هزینه اضافی نیاز دارید؟

اگر پرستار بچه به بیرون از خانه برود یا به همراه فرزندتان سفر کند، در کیف پول خود نیاز به پول اضافی دارد. از او بپرسید که آیا او این کمک هزینه اضافی را به صورت ماهانه می ­خواهد یا هر زمان که چنین شرایطی پیش آمد، هزینه­های مصرفی را از شما دریافت می ­کند.

آیا می ­توانید در برخی موارد، از جیب خود پولی پرداخت کنید؟

در برخی موارد، ممکن است پرستار بچه مجبور شود تا از جیب خود پولی بپردازد و سپس آن را از شما بازپرداخت کند پس هنگام استخدام پرستار کودک این سوال را نیز بپرسید.

شما کدام روش پرداخت را ترجیح می ­دهید؟

اگر پرستار بچه شما پول نقد را ترجیح می ­دهد­، ممکن است مجبور شوید تا رسیدی برای هر پرداخت آماده کنید. اگر پرداخت دیجیتالی را ترجیح دهد، حفظ رسیدها بسیار ساده­تر خواهد بود.

انتظار چند روز مرخصی دارید؟

پرستار بچه یک کارمند است و مانند هر کس دیگری، دوست دارد تا چند روز مرخصی داشته باشد. هنگام استخدام پرستار کودک در مورد مرخصی­های او بحث کنید و در این مورد به اجماع برسید.

آیا اگر بیمار شوید، جایگزینی برای خود ارسال می­ کنید؟

در صورت عدم توانایی حضور در محل کار، آیا پرستار بچه می ­تواند جایگزینی موقت و قابل اعتماد را ترتیب دهد.

 هزینه پرستار کودک

آیا پرونده­ های حقوقی معلقی دارید؟

این، یک سؤال صادقانه برای حفظ امنیت کودک است. اگر پرستار بچه سوءپیشینه داشته باشد؛ بدین معنی است که نمی ­تواند پرستار مناسبی برای فرزند شما باشد و استخدام پرستار کودک فعلی منتفی می‌شود.

آیا می ­توانم انتظار داشته باشم که شما در مدت کوتاهی کار خود را آغاز کنید؟

با این سؤال، شما می­ فهمید که پرستار بچه از چه زمانی می ­تواند کار خود را آغاز کند.

اگر فکر می­کنید پرستار بچه برای این کار ایده­آل است، می ‌توانید در مورد جنبه­های دیگری با او صحبت کنید.

صحبت­ های بعد از انتخاب پرستار بچه

 شما باید بعد از تایید پرستار کودک نیز برخی شرایط را مشخص کنید. مهم­ترین این موارد به شرح زیر می ­باشند:

  • تاریخ شروع کار: روزی که او به عنوان پرستار بچه فرزندتان، به طور رسمی کار خود را آغاز می ­کند.
  • تعداد ساعات کار روزانه: تعداد کل ساعاتی که انتظار دارید پرستار بچه کار کند.
  • مسائل پزشکی کودک: جزئیات شرایط پزشکی که فرزند شما از آن رنج می ­برد و نحوه آماده­سازی پرستار بچه برای مقابله با وضعیت احتمالی باید مورد بررسی قرار گیرد. در صورت لزوم، نیازهای ویژه کودک باید با پرستار بچه در میان گذاشته شود؛ به عنوان مثال، اگر کودک شما مبتلا به آسم است، می ­توانید روش صحیح استفاده از داروی استنشاقی را به پرستار بچه یاد دهید.
  • قوانین خانواده: اطلاعات دقیقی در مورد همه چیز، از جمله رژیم غذایی خانواده به پرستار بچه ارائه دهید. ضروری است که او به قوانین منزل شما پایبند باشد.
  • استفاده از وسایل خانه: شما ممکن است به پرستار بچه اجازه دهید تا از آشپزخانه برای پختن وعده­های غذایی استفاده کند یا ممکن است به او اجازه دهد در ساعات کاری از ماشین شما برای کارهای شخصی استفاده کند. در مورد مجوزها واضح باشید تا بعداً، سوءتفاهمی وجود نداشته باشد.
  • بازدید از دوستان یا اعضای خانواده: تصمیم بگیرید که آیا می­ توانید اجازه دهید که پرستار بچه، در منزل شما اعضای خانواده و دوستان خود را ملاقات کند یا نه.

در نهایت، اگر پرستار بچه با توافق­نامه مشکلی نداشت، می­توانید با او قرارداد بسته و استخدام پرستار کودک را قطعی کنید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/