ناملایمات بارداری را به روش طبیعی برطرف کنید

namolayemat haye bardari

در دوره‌ای از زندگی شما احتمالاً به شما یادآوری شده است که "از سفر لذت ببرید". این توصیه حکیمانه برای بیشتر ماجراهای زندگی است. اما به ویژه برای 40 هفته معجزه آسایی که با کودک در حال رشد در درون خود خواهید گذراند؛ صدق می‌کند. 

می‌دانید که بارداری می‌تواند یک دوران ناراحت کننده باشد، پر از علائم عجیب و گاه دردناک که بسیار مورد توجه ویژه عزیزان و غریبه‌ها است. اما بیایید صادقانه بگوییم: باردار بودن می‌تواند مزایای جانبی سرگرم کننده نیز داشته باشد. در این‌جا چند مورد از مواردی وجود دارد که فقط در دوران بارداری می‌توانید از آن‌ها خلاص شوید ... بنابراین برای لذت بردن از آن، کمی وقت بگذارید!

  • خوردن زیاد

در واقع، یک مادر باردار فقط قرار است کالری بیشتری بخورد تا کودک خود (یا نوزادان) را تغذیه کند. اما این تنها و تنها زمان زندگی است که می‌توانید به خودتان اجازه دهید که بدون احساس گناه میزان خوردن و آشامیدن را افزایش دهید. 

  • رد شدن از صفوف طولانی

برای بسیاری از خانم‌ها، بارداری تنها مواردی است که در زندگی اتفاق می‌افتد که مردم به خاطر لحظات عاشقانه‌ای که خود نیز تجربه کرده‌اند؛ ترحم می‌کنند. و اجازه می‌دهند از صف‌ها بگذرند. در واقع خیلی عادلانه به نظر می‌رسد.

  • خوابیدن زیاد

در دوران کودکی، حتی در صورت لزوم، به خوابیدن در ساعات روز تشویق می‌شویم. در بزرگسالان، خواب زیاد جالب نیست. ما عموماً سعی می‌کنیم خودمان را تا حد استاندارد با بهره‌وری بالا نگه داریم. و در اواسط روز سست نشویم. ولی در دوران بارداری می‌توانید بدون نگرانی از تعبیر دیگران، زمان زیادی را به خواب تخصیص دهید. 

  • نشستن در زمانی که دیگران ایستاده‌اند.

غریبه‌ها (به هر حال کسانی که کارهای محترمانه را انجام می‌دهند) به احترام زنان باردار در محیط‌های عمومی صندلی‌ها را خالی می‌گذارند. و به درستی که ایستادن در هر مدتی از بارداری بسیار دشوار و ناخوشایند است. 

  • دور زدن مسئولیت‌های خاص خانه

به طور کلی به زنان باردار توصیه می‌شود که کار با برخی از مواد تمیز کننده شیمیایی خانگی را محدود کنند. و به هر حال خم شدن و کشش بیش از حد تهاجمی ممکن است سخت یا حتی خطرناک باشد. بنابراین بارداری زمانی است که بسیاری از خانم‌ها از کارهای خانه راحت می‌شوند. کافی است فقط بنشینید و با جستجو در فروشگاه آنلاین تخت ماساژ، مقدمات لازم را برای همراهی همسرتان در این سفر فراهم نمائید.

مسئولیت مشترک زوجین در دوران بارداری

ازدواج دو نفر را به هم نزدیک می‌کند، سپس زندگی خود را به عنوان یکی پیش می‌برند. هر مسئولیت در ازدواج باید توسط زن و شوهر تقسیم شود و این امر به فرزند نیز مربوط می‌شود. اگرچه نقش‌ها و مسئولیت‌های بین والدین می‌تواند با توجه به پویایی هر یک از زوجین تغییر کند، اما هر دو والدین در طول بارداری مسئولیت مساوی دارند. 

در حالی که بارداری و زایمان شغل مادر است، اما شما بعنوان شریک زندگی او نیز می‌توانید بار را تقسیم کنید. از این طریق بسیار سرگرم کننده‌تر است. بالاخره برای شروع این سفر دو نفر هم مسیر بوده‌اند!

شما به عنوان یک شوهر، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می‌توانید به همسرتان کمک کنید تا در بارداری خود تا حد ممکن روان باشد. در اینجا ما ایده‌ای برای شما داریم که به عنوان یک شوهر در طی یک فصل مهم از زندگی خود می‌توانید شریک باشید. کاری که شما به عنوان شریک می‌توانید برای کمک به آن انجام دهید، انجام ماساژ است.

به بردن همسرتان به مراکز اسپا و دارای مجوز ماساژ برای زنان باردار فکر نکنید. دردسرهای رانندگی، ترافیک و جای پارک، می‌تواند مراقبت‌های مورد نظر را برای همسران باردار شما دشوار کند. شما لازم نیست ماساژور باشید، فقط باید دست داشته باشید و یک تخت ماساژ تاشو. یک شریک خوب در طول چهل هفته وقت زیادی را برای مالش و ماساژ پاهای همسر خود صرف خواهد کرد. انجام آن آسان است و به شما کمک می‌کند تا از طریق لمس فیزیکی به شریک زندگی خود متصل شوید. یک قانون خوب این است که هر زمان هر دوی شما کنار هم نشسته باشید، چه برای تماشای تلویزیون یا هنگام معاشرت با دوستان، این کارها را ادامه دهید. از فرصتی که برای برقراری ارتباط خوب فراهم می‌کند نیز غافل نشوید. فقط با یک ماساژ ده دقیقه‌ای فرصت بسیار خوبی برای صحبت در مورد روزهای یکدیگر یا پرسیدن احساس وجود دارد.

اگر می‌خواهید فوراً بدانید که در حال ایجاد تغییر هستید، با ماساژ دادن پا، مچ پا و ساق پا شروع کنید. برای یک زن باردار، ماساژ پا همچون یک جشن تولد و برنده شدن در قرعه کشی است که در یک رویداد شگفت‌انگیز و تغییر دهنده زندگی قرار دارد.

علاوه بر ماساژ پا، ماساژهای پشت و گردن نیز در لیست مواردی که برای زنان باردار حیرت انگیز است وجود دارد. بارداری هر روز چالشی جدید در نحوه ایستادن، نشستن و نگه داشتن بدن او به وجود می‌آورد. استرسی را که او متحمل شده است، اضافه کنید و در گردن، شانه‌ها و کمر فشار جدی ایجاد کنید.

نقش ماساژ در دوران بارداری

بارداری یک دوران شادی گذار برای مادر آینده است، اما همچنین می‌تواند استرس زا باشد. بارداری استرس زیادی را بر روی مفاصل وارد می‌کند، می‌تواند گردش خون را دچار مشکل کند. بر الگوی خواب تأثیر می‌گذارد و باعث ایجاد استرس، افسردگی یا اضطراب می‌شود. ماساژ قبل از تولد برای کاهش علائم بارداری روزمره کار می‌کند، در حالی که بارداری را به تجربه دلپذیری تبدیل می‌کند. ماساژ دوران بارداری:

  • بسیاری از ناراحتی‌های طبیعی بارداری مانند کمر درد، سفتی گردن، گرفتگی عضلات پا، سردرد و تورم پا را برطرف می‌کند.
  • کیفیت خواب را بهبود می‌بخشد.
  • تولید سروتونین و تولید احساسات مثبت می‌کند.
  • خستگی و گرفتگی را کاهش می‌دهد.
  • جریان مایع لنفاوی را تقویت کرده و بدن را برای آزادسازی زباله‌های متابولیکی آماده می‌کند.
  • افسردگی یا اضطراب ناشی از تغییرات هورمونی را برطرف می‌کند.
  • گردش خون، که به نوبه خود بی‌حسی دست و فشار خون را کنترل می‌کند.
  • در هنگام تولد به عنوان یک اقدام راحتی، و پس از تولد برای کاهش استرس پس از زایمان عمل می‌کند.
  • برای تقویت تنفس عمیق‌تر و رفع گرفتگی ناراحت کننده در بینی و سینوس‌ها مناسب می‌باشد.

در دوران بارداری و زایمان مردان اغلب احساس می‌کنند که کمی بیشتر از قطعات یدکی هستند. با مفید واقع شدن خود و داشتن تعامل جسمی با همسر باردار خود، نمی‌توانید تسلیم این احساس شوید. در لمس کردن با دست‌ها چیزی واقعاً قدرتمند و اولیه وجود دارد. احساسی و شگفت انگیز است و به شما امکان می‌دهد با شریک زندگی خود واقعاً ارتباط برقرار کنید.

بنابراین کاری که می‌توانید در این زمینه انجام دهید این است برخی از تکنیک‌های اساسی ماساژ برای دوران بارداری را یاد بگیرید. و با خرید تخت ماساژ، فضایی در خانه ایجاد کرده و با انجام ماساژ همسر خود را همراهی کنید. بسیار لازم است که همسر باردار شما بداند که در این مسیر تنها نیست!

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/