طرز تهیه کوکو سیب زمینی پخته، کوکو سبزی ساده

کوکوی مرغ

کوکو یکی از غذا های بسیار خوشمزه و سنتی ایرانی می باشد که اکثر سنین دوست دارند و می تواند یک غذای مقرون به صرفه و ارزان قیمت باشد و چون خیلی زود آماده می شود بین دانشجو ها و زنان شاغل بسیار محبوب است. کوکو ها را می توانید با سبزیجات، مرغ، صیفی جات تهیه کنید. در بین ایرانی ها کوکو ها بسیار محبوب هستند و انواع و اقسام مختلقی دارند. در هر شهری کوکو های مخصوص به خودشان را می توان یافت، ولی بعضی از کوکو ها در کل ایران با رسپی یکسانی تهیه می شوند. کوکو ها بیشتر با نان تازه و سبزی یا ترشی سرو می شود و یا می توانید به عنوان مکمل در کنار پلو ها نیز سرو کنید. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از پر طرفدارترین کوکو ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از کوکو سیب زمینی، کوکو سبزی، کوکو مرغ همراه ما باشید.

طزر تهیه کوکو سیب زمینی

 کوکو سیب زمینی

کوکو سیب زمینی یکی از انواع کوکو ها می باشد که بسیار پر طرفدار است و شما می توانید با سیب زمینی خام یا پخته آن را تهیه کنید. شما می توانید با افزودن کمی سبزی معطر یا پنیر پیتزا کوکو سیب زمینی را تغییر دهید و یا به روش اصلی آن را تهیه و به همراه نان تازه و خیارشور و گوجه سرو کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کوکو سیب زمینی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه کوکو سبزی

 کوکو سبزی

کوکو سبزی یکی از محبوب ترین کوکوهای ما ایرانی ها می باشد که بسیار ساده و کم هزینه می باشد و شما با سبزی کوکوی و کمی ادویه و تخم مرغ می توانید یک غذای درجه یک ایرانی داشته باشید. این غذا کاملا اصیل ایرانی می باشد و می توانید به تنهایی و یا در کنار پلو های دیگر همانند سبزی پلو به خصوص در ایام عید یا ماه رمضان سرو کنید. شما می توانید کوکو سبزی را به صورت قالبی سرخ کنید و یا همه مواد را داخل تابه ریخته و سرخ کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه کوکو سبزی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه کوکو مرغ

 کوکوی مرغ

کوکو مرغ یکی از انواع کوکو ها می باشد که می توانید مرغ را به صورت خام یا پخته شده تهیه کنید. کوکوی مرغ از جمله کوکوهای بسیار معروف و مشهور می باشد که روش تهیه آسانی دارد. کوکو مرغ طعم فوق العاده و لذیذی دارد. اما برای مشاهده دستور کوکو مرغ به سایت آلامتو مراجعه کنید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/