کرم پودر ضد آفتاب ایرانی چه مارکی خوبه بخریم؟

zede-aftab

در بحث مراقبت از پوست، اولین فاکتوری که باید حتماً رعایت شود استفاده روزانه از ضد آفتاب است. چه بخواهید آرایش کنید و چه نخواهید در هر صورت باید صبح که از خواب بیدار می‌شود حتماً به صورتتان ضد آفتاب بزنید چرا که اشعه‌های مضر خورشیدی می‌توانند به سلول‌های پوستی شما آسیب بزنند و علاوه بر آفتاب سوختگی، سبب تغییر رنگ پوست و ایجاد لکه بر روی آن شوند. اولین قلم آرایش روزانه، کرم پودر است. کرم پودر الانزا را باید بعد از کرم ضد آفتاب الانزا بزنید تا از در امان ماندن پوستتان اطمینان داشته باشید. آرایش کردن در صبح هر روز، به اندازه کافی وقت بر هست. تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه می‌شد مراحل آرایش را کم‌تر کرد؟ مثلاً کرم پودر و ضد آفتاب را ترکیب کرد؟ اگر شما به این ایده فکر نکرده‌اید، شرکت‌های ساخت لوازم آرایشی فکر کرده و این ایده را عملی کرده‌اند!  کرم پودرِ ضد آفتاب محصولی جدید در صنعت لوازم آرایشی است که توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند. شرکت‌های ایرانی نیز توانسته‌اند این محصول را با کیفیت و اثرگذاری بالایی تولید کنند. سوالی که ذهن خریداران را به خود مشغول کرده این است که "کرم پودر ضد آفتاب ایرانی چه مارکی خوبه؟" در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را به شما شرح بدهیم.

کرم پودر ضد آفتاب ایرانی چه مارکی خوبه؟

  • مارک سیتالگا (Seatalga)

سیتالگا نام برند واحد تولید لوازم آرایشی و زیباییِ شرکت البرز تجارت یگانه است که سابقه ای درخشان در تولید محصولات درموکازمتیک دارد.

کرم پودر با کیفیت این برند ایرانی، دارای درصد قابل توجهی از SPF است. اس پی اف (SPF) که با نام‌های "ضریب محافظت در برابر اشعه‌های خورشیدی"، "فاکتور محافظتی در برابر اشعه‌های مضر خورشیدی" و... نیز شناخته می‌شود نشان‌دهنده میزان محافظتی است که کرم مورد استفاده در برابر اشعه‌های UVA و UVB ایجاد می‌کند. طبیعتاً هر چه عدد SPF بالاتر باشد؛ محافظت بیشتر است. حد استاندارد SPF  از عدد ۱۵ به بالا است.

کرم پودرهای ضد آفتاب، معمولاً SPF ۱۵ و یا ۳۰ دارند که در نوع خود بسیار مناسب هستند و برای استفاده روزانه به عنوان ضد آفتاب کاملاً اثرگذار هستند.

کرم پودر مارک سیتالگا، SPF ۳۰ دارد که آن را به عنوان یک کرم پودر ضد آفتاب، بسیار مناسب کرده است. همچنین به عنوان کرم پودر نیز، بسیار فوق العاده عمل کرده و تمام نیازهای شما اعم از یکسان سازی پوست صورت و پوشاندن لک‌ها را برآورده می‌سازد. این کرم پودر ضدآفتاب همچنین آبرسان نیز هست و با آبرسان پوست شما، آن را سالم‌تر و شفاف‌تر از همیشه می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های خارق العاده این کرم می‌توان به بدون بو، ضد آب و سبک بودن آن اشاره کرد. کرم پودر سیتالگا فاقد چربی و مناسب برای انواع پوست است. همه ویژگی‌های گفته شده سبب می‌شوند که این کرم پودر پاسخی مناسب برای سوال "کرم پودر ضد آفتاب ایرانی چه مارکی خوبه" باشد.

  • مارک آلیس (Alice)

برند آرایشی ایرانی آلیس، توانسته امروزه جایگاه بسیار خوبی در این صنعت پیدا کند. کرم پودر آن مدل Perfectionist’s ، دارای SPF ۱۵ است که ان را تبدیل به یک کرم پودرِ ضد آفتاب فوق العاده کرده است. از دیگر ترکیبات این کرم می‌توان به ویتامین E اشاره کرد که یک ترکیب فوق العاده برای مبارزه با رادیکال‌های ازاد و خنثی سازی اثر مخرب آن بر پوست است.

 این کرمِ فاقد چربی، پارابن و مواد مضر است که آن را برای پوست چرب مناسب کرده و همچنین هیچ گونه اثر منفی بر روی پوست ندارد. پارابن یکی از مواد مورد استفاده در لوازم آرایشی است که می‌تواند در پوست نفوذ کرده و در آنجا ماندگار شود؛ همچنین ممکن است اثرات فاجعه باری نظیر سرطان سینه و اختلال در هورمون‌ها را به دبنال داشته باشد. کرم پودر ضد افتاب آلیس توقعات شما از یک کرم پودر روزمره نظیر سبک بودن، پوشش‌دهی کامل پوست و ماندگاری بالا را نیز برآورده خواهد ساخت.

  • مارک سینره (Cinere)

سینره، برند آرایشی موفق ایرانی با تهیه لوازم آرایشی بر پایه مواد گیاهی توانسته در مراقب و حتی درمان پوست و مو موفق عمل کند. کرم پودر ضد چروک این برند که خاصیت قوی ضد آفتابی نیز دارد؛ کاملاً مناسب خانم‌هایی است که از به وجود آمدن چروک‌های روی صورتشان آزرده خاطر هستند. یکی از اثرات بد اشعه‌های مضر خورشیدی، افزایش چین و چروک بر روی پوست است؛ این کرم پودر طراحی شده که نه تنها چروک‌های شما را از بین ببرد بلکه از به وجود آمدن چروک بیشتر جلوگیری کند.

SPF ۳۰، ضد آب بودن و پوشانندگی بالا باعث می‌شود این کرم پودر ضد افتاب یک انتخاب عالی محسوب شود. برند سینره از هر گونه انجام تست حیوانی به دور است و اگر دوستدار طبیعت و حیوانات هستید می‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید.

آیا استفاده از کرم پودر ضد آفتاب به اندازه صد آفتاب اثربخش است؟

همان طور که گفته شد، SPF ۱۵ و بالاتر به عنوان میزان مناسب شناخته شده و می‌توانند برای استفاده‌های روزمره انتخاب خوبی باشند. فرقی نمی‌کند کرمی که استفاده می‌کنید کرم پودر باشد و یا ضد آفتاب وقتی که میزان SPF، یکسان باشد. اما اگر به توصیه پزشک نیازمند استفاده از ضد آفتابی قوی‌تر هستید می‌توانید به صورت جداگانه از ضد آفتاب‌هایی با SPF بالاتر استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که قوی‌ترین ضد آفتاب‌ها هم پس از ۲ ساعت تقریباً خاصیت خود را از دست می‌دهند و نیاز به تمدید دارند.

چرا به جای محصولات خارجی، بهتر است از کرم پودر ضد افتاب ایرانی استفاده کنیم؟

به دو دلیل، اول این که محصولات خارجی قیمت بسیار بالایی دارند و اگر بخواهید به صورت روزمره از آنها استفاده کنید؛ هزینه‌ بسیاری را باید صرف آنها کنید. محصولات ایرانی قیمتی مناسب‌تر دارند.

دلیل دوم هم این است که محصولات آرایشی ایرانی، با اقلیم، آب و هوا و ژنتیک ایرانی‌ها سازگاری بیشتری دارند. این تصور که محصولات خارجی بهتر هستند در بسیاری از موارد اشتباه است؛ چرا که ایران به عنوان کشور پر مصرف در زمینه محصولات آرایشی، دارای برندهای معتبری در این زمینه است که ارائه دهنده محصولات بسیار با کیفیتی هستند.

کرم پودر ضد آفتاب را از الانزا بخرید.

علاوه بر کرم‌های گفته شده شما می‌توانید انواع مختلف کرم پودرها و ضد آفتاب‌ها، لوازم ارایشی، بهداشتی و مراقبتی، عطر، لوازم شخصی برقی، انواع پوشاک زنانه و مردانه را ضمانت اصالت کالا و ۷ روز مهلت بازگشت کالا از فروشگاه اینترنتی الانزا به آدرس elanza.com مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی الانزا elanza.com یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید غیر حضوری شما است که این امکان را به شما می دهد تا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به صورت چت آنلاین یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت (02191008292) در صورت بروز مشکل ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه ی خرید اینترنتی را نداشته باشید. 

ادرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول - کدپستی: 1969754864

آدرس اینترنتی فروشگاه الانزا: elanza.com

ایمیل ارتباطی: cs[at]elanza.com

اینستاگرام الانزا: www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا: www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا: www.aparat.com/Elanzacom

 

نظر (1)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

عالی بود مطابتون مرسی

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/