چرا باید از روغن مو گیاهی استفاده کنیم؟

roganeh-mo2

با توجه به شرایط زندگی امروز بشر و روبرو شدن با فشار های عصبی و استرس به صورت مکرر، به وجود آمدن بیماری و عارضه برای مردم دور از انتظار نیست؛ یکی از این عوارض که عمدتا بر اثر استرس و بعضا بخاطر مسائل وراثتی دامنگیر تعداد زیادی از افراد جامعه شده است ریزش مو می باشد.

ریزش مو ممکن است به دلیل عوامل مختلف و در هر ناحیه از بدن صورت بگیرد،ولی نکته قابل تامل در رابطه با ریزش مو راه درمان این عارضه است.در سال های اخیر تاثیر مثبت محصولات گیاهی بر ریزش مو توانسته است اعتماد اکثر مردم جهان را به خود جلب کند.استفاده از روغن های به دست آمده از گیاهان طبیعی را می توان موثر ترین و بهترین روش درمان ریزش مو و رویش مجدد مو معرفی کرد.در ادامه سعی داریم شما را با یکی از بهترین روغن های مو که تاثیر بسزایی در کاهش ریزش مو،رشد مجدد مو و حتی تقویت مژه و ابرو داشته است آشنا کنیم.

روغن مو سوپر میکس از چه ترکیباتی ساخته شده است:                                               

روغن مو سوپر میکس، از ترکیب عصاره های بیش از 40 گیاه دارویی به وجود آمده است.برخی از گیاهان به کار رفته در فرمولاسیون این روغن که سر منشاء طبیعی دارد،گیاهانی نادر و کمیاب و بعضی از آن ها گیاهانی فصلی بوده که فقط در فصل های خاصی از سال قابل دسترس هستند.استفاده از روغن مو سوپر میکس توسط آقایان و بانوان بلامانع بوده و هر دو گروه می توانند از خواص این روغن نهایت استفاده را ببرند.

ترکیبی بودن این روغن باعث شده تا مصرف کننده با استفاده از یک روغن مو،از خواص درمانی چندین نوع گیاه دارویی بهره مند شود.

این روغن تقویتی ترکیبی از محاسن بسیاری برخوردار است،به طور مثال می توانیم به این خاصیت روغن مو سوپر میکس اشاره کنیم که این روغن علاوه بر نقش بسزایی که در رشد موها دارد می تواند همزمان باعث تقویت ریشه و افزایش ضخامت طولی و عرضی شاخه های مو شده و شکستگی ها یا به اصطلاح عامیانه موخوره های موجود در ساقه مو را از بین ببرد.

ترکیبات گیاهی به کار رفته در فرمولاسیون روغن سوپر میکس موجب شده تا این روغن مو توانایی برطرف کردن انواع ریزش مو اعم از ریزش مو ناحیه ای، وراثتی، سکه ای و ریزش مو ناشی از وارد آمدن شوک و یا حتی تغییر ناگهانی سطح هورمون ها را دارا باشد.در واقع می توان گفت برای افرادی که از ریزش مو رنج می برند خرید روغن سوپر میکس مانند پکیج رفع ریزش مو عمل کرده و آن ها را از سایر درمان های این عارضه بی نیاز می کند.

چگونه رویش مجدد موها به وسیله روغن سوپر میکس مو ممکن می شود؟

آلودگی هوا،تغذیه نا مناسب یا عوارض داروهای مختلف و... از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار در ریزش موها به شمار می روند؛بسیاری از افرادی که از این عارضه رنج می برند به دنبال راهی برای درمان آن هستند، با پیشرفت علم،روز به روز برای دانشمندان و مردم روشنتر می شود که دوای بسیاری از امراض را می توان از آغوش طبیعت به دست آورد.

برای فهمیدن چگونگی رویش مجدد مو ها به وسیله روغن سوپر میکس ابتدا باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که آیا رویش مجدد از بین رفته امکان پذیر است یا نه،برای بررسی این موضوع ابتدا می بایست علت ریزش مو را ریشه یابی کنیم به طور مثال موهایی که در اثر تغذیه غیر اصولی یا استرس زیاد از دست رفته اند به مراتب نسبت به  موهای ریخته شده در اثر عامل وراثت قابل بازگشت تر هستند.

برای ریزش مو درمان های مختلفی اعم از شامپوهای تقویتی،محلول های شیمیایی،جراحی و انواع دارو های

شیمیایی و... وجود داردکه علی رغم عوارضی که ممکن است پس از مصرف این داروهای شیمیایی به بدن مصرف کننده وارد شود،نتیجه مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت.

استفاده از روغن سوپر میکس به علت برخورداری از منشاء طبیعی، بدون بروز هیچگونه عارضه ای پس از مصرف، می تواند کمک شایانی به رویش مجدد موهای شما بکند.

روغن تراپی،یکی از راه های افزایش سلامت مو و پوست سر

روغن تراپی را می توان بهترین گزینه برای اشخاصی که همیشه به فکر سلامت، تغذیه و محافظت از  موهای خود هستند، معرفی کرد.در روغن تراپی می توان از انواع روغن های گیاهی اعم از زیتون،بادام و... استفاده نمود.روغن تراپی موجب می شود یک لایه محافظ روی کوتیکول های مو ایجاد شده و موها را در برابر مخرب های محیطی مقاوم سازد،از طرفی روغن تراپی باعث افزایش خون رسانی به ریشه مو شده و تقویت ریشه و همزمان ساقه مو را به دنبال دارد.

یکی از بهترین روغن هایی که می توان از آن جهت روغن تراپی استفاده کرد،روغن سوپر میکس مو می باشد،چرا که علاوه بر تاثیرات فراوانی که روی ساقه مو می گذارد با تنظیم PH و چربی پوست سر،موجب تقویت چندین برابری ریشه مو شده و از پوسته پوسته شدن پوست کف سر و ایجاد شوره روی موها جلوگیری می کند.

معرفی روغن تقویتی برای مژه و ابرو

داشتن مژه های بلند و ابروهایی پر پشت موجب جوان تر به نظر رسیدن افراد شده و از آن مهم تر جلوه ای زیبا و خوشایند به صورت می بخشد، چرا که مژه و ابرو از مهم ترین اجزای صورت هستند که تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارند، به همین دلیل است که با استفاده از ریمل و مداد ابرو، میتوان تغییر زیادی را در چهره به وجود آورد.اهمیت مژه و ابرو به حدی است که عده ای دست به تاتو و کاشت مژه می زنند که میتواند عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.ولی بهتر آن است که قبل از رفتن به سراغ عمل های جراحی و تتو از روغن های تقویتی که می تواند نتیجه مطلوب را به دنبال داشته باشد استفاده نمود.

روغن مژه و ابرو سوپر میکس به دلیل برخورداری از  مواد مغذی مختلف همچون آهن،انواع پروتئین ها،ویتامین  E و دیگر مواد مغذی،موجب تقویت ریشه و ساقه موهای ابرو و مژه شده و زیبایی چهره را چندین برابر می کند. این روغن ترکیبی از عصاره های هفت گیاه دارویی بسیار مقوی می باشد،به همین جهت میتوان آن را بهترین محصول جهت تقویت مژه و ابرو معرفی کرد.

خواص روغن ترکیبی گیاهی میکس مژه و ابرو:

وجود ترکیبات گیاهی مختلف در این روغن موجب شده تا رشد طولی و افزایش ضخامت تارهای موی ابرو و مژه به صورت همزمان اتفاق بیفتد.همچنین روغن ترکیبی مژه و ابروی سوپر میکس مانند یک آبرسان قوی عمل کرده و درخشش مژه و ابرو را چند برابر می کند.

اکثر افراد به دلیل حالت روغنی و چرب روغن های گیاهی که معمولا تا مدت طولانی نیز روی پوست می مانند،از استفاده ی این روغن ها سر باز میزنند،ولی روغن مژه و ابروی سوپر میکس،به سرعت توسط موهای مژه و ابرو جذب شده و چربی آن مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

برای کسب نتیجه بهتر،لازم است دو بار در طول روز،دو الی سه قطره از این روغن را روی ابرو ریخته و اندکی با سر انگشتانتان ماساژ دهید،برای استعمال این روغن روی مژه نیز می توانید از گوش پاک کن استفاده کنید.تقریبا پس از سه ماه نتیجه مطلوب را میتوان مشاهده کرد.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/