اکسسوری‌ هایی برای زیبایی | چگونه زیباتر دیده شویم

اکسسوری برای زیبایی

از لحظه‌ای که صبح برای کار آماده می‌شویم، کاری انجام می‌دهیم تا خودمان را خوب جلوه دهیم. برخی ناخودآگاه این کار را انجام می‌دهند، اما همه ما این کار را انجام می‌دهیم و همه می‌خواهیم بهترین چهره خود را به دنیا نشان دهیم، تا اگر زیبا نباشیم، حداقل جذاب و قابل احترام باشیم.

بنابراین چگونه لوازم جانبی می توانند در این زمینه کمک کنند؟ آنها مقدار کمی از جادوی ما هستند، راه ما برای مد و نشان دادن زیبایی طبیعی خود با کمک به تمرکز چشم ها بر روی قسمت خاصی از صورت یا بدن ما.

آیا از خود می‌پرسید که چگونه می‌توانید آن‌ها را به بهترین نحو در سبک خود بگنجانید؟ اینجا نکاتی وجود دارد که چگونه اکسسوری برای زیبایی به کار می‌رود.

استفاده از اکسسوری برای زیبایی

جواهرات را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید

معمولاً وقتی به لوازم جانبی فکر می کنیم، جواهرات اولین چیزی است که به ذهنمان خطور می کند. این یک راه آسان برای براق‌تر کردن هر ظاهری است، اما اگر برای پیدا کردن قطعاتی که برایتان زیبا به نظر می‌رسند تلاش کرده‌اید، ممکن است به ته رنگ پوستتان فکر نکرده باشید. اساساً، همه افراد دارای رنگ سرد، گرم یا خنثی هستند و نوع رنگ‌هایی که برای شما مناسب هستند با آن مشخص می‌شود.

به عنوان مثال، اکسسوری‌های طلایی با رنگ‌های گرم پوست، نقره‌ای در پوست‌های سرد زیبا به نظر می‌رسند و ته‌رنگ‌های خنثی می‌توانند هر دو را تکان دهند.

چگونه کدام یک رنگ پوستمان است؟

به رگ های زیر مچ دست خود نگاه کنید. اگر رنگ آنها سبزتر است، شما گرم هستید و اگر آبی تر هستند، پس شما خنک هستید. اگر ترکیبی از هر دو وجود دارد یا نمی توانید رنگ را تعیین کنید، ممکن است خنثی باشید. اساساً به این ترتیب می توانید تمام لباس ها و لوازم جانبی خود را انتخاب کنید. یک کیف به عنوان کانون نگاه شما کیف یکی از آن چیزهایی است که مردم اغلب شما را با پوشیدن آن می بینند، بنابراین باید چیزی را انتخاب کنید که چشم نواز باشد. از آنجایی که باید همه کاره باشد، ما کیف های چرمی، مخصوصاً کیف های چرمی را که کاملاً امسال هستند، توصیه می کنیم. یکی دیگر از گزینه‌های عالی اکسسوری حصیری خواهد بود – آنها برای تابستان عالی هستند و به راحتی با هر لباسی که می‌خواهید هماهنگ می‌شوند.

زیبایی از طریق آرایش

به یک معنا، آرایش نیز راهی برای اکسسوری کردن است و رنگ‌هایی که روی صورت خود می‌زنیم می‌تواند بسیار مکمل لباس‌های ما باشد. امسال، زرق و برق بسیار خشمگین شده است، شکل های گرافیکی خط چشم، رنگ های براق روی پلک ها و برق لب های گیلاسی. آرایش شما راهی برای بیان خود و افزایش بهترین ویژگی های شما است و یادگیری نحوه به کارگیری آن به خوبی می تواند سبک بازی شما را به طور جدی ارتقا دهد.

زیبایی از طریق خالکوبی

مانند آرایش، خالکوبی همه چیز در مورد خلاقیت و ابراز وجود است. این نوع از هنر بدن منحصر به فرد ترین چیزی است که می توانید بپوشید، قوی ترین بیانیه ای است که می توانید بیان کنید. همه چیز مربوط به شماست، که در جوهر نشان داده می شود، درباره تجربیات، خاطرات و باورهای حک شده بر روی پوست.  تتو روی پوست شما نوعی اکسسوری برای زیبایی است که بسیار دائمی است، بنابراین مطمئن شوید که چیزی را انتخاب کنید که واقعاً منحصر به شما باشد.

اکسسوری برای زیبایی

کفش ها برای زیبایی ساخته شده اند

چه چیز سرگرم کننده تر از خرید کفش است؟ با گذشت سال‌ها، به نظر می‌رسد کفش‌های پاشنه بلند در راه هستند (هی، همه می‌خواهند راحت باشند)، اما کفش‌های مشکی در این فصل به‌طور عجیبی مد هستند، و به نظر می‌رسد که آن‌ها کاملاً در تضاد مستقیم با یک ترند محبوب دیگر هستند - کفش‌های کتانی بزرگ. هر چیزی که انتخاب می کنید، البته باید با سبک شما مطابقت داشته باشد. کفش های خوب واقعا می توانند یک لباس را کامل کنند یا حتی آن را کاملاً متحول کنند. اگر یک جفت صندل متالیک انتخاب کنید، یک لباس تابستانی معمولی می‌تواند بسیار جذاب‌تر شود.

اکسسوری مخصوص، امضای شماست

امضا می تواند هر چیزی باشد، از رژ لب خاص گرفته تا یک جفت گوشواره. داشتن چیزی که ادعا می کنید متعلق به خودتان است، واقعاً حس سبک را نشان می دهد، نشان می دهد که ذهنی مدگرا دارید و اهمیت مشخص کردن منحصر به فرد بودن خود را درک می کنید. یک قطعه امضا تقریباً مانند یک برند است، چیزی است که مردم شما را با آن به یاد می‌آورند، بنابراین مطمئن شوید که چیزی را انتخاب می‌کنید که زیاد از پوشیدن آن خسته نمی‌شوید. لوازم جانبی یک سبک خالص هستند. آنها منحصر به فرد بودن شما را به رخ می کشند، بنابراین هر کدام را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که شخصیت شما را منعکس می کند و داستانی در مورد اینکه چه کسی هستید به دنیا بازگو می کند.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/