انواع عطر ایفوریا

atr

یکی از مهمترین مسائلی که افراد دوست دارند به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند آراستگی و خوشبو بودن در جمع است. برای این موضوع برندهای مختلفی از عطر را امتحان می‌کنند. خوشبختانه برندهای معروفی در دنیا وجود دارد که عطرهای درجه یک و مناسب با تمام سنین در نوع زنان و مردانه را تولید می‌کنند. از بهترین برندهای معروف دنیا عطر ایفوریا می‌باشد. کمپانی فشن کلوین کلاین این برند معتبر را در سال ۲۰۰۵ رونمایی کرد. در مدت کوتاهی توانست در تمام دنیا زبانزد دوست‌داران عطر قرار بگیرد. عطر ایفوریا بیشتر در بین بانوان طرفدار دارد، چون عطری شیرین و ملایم دارد. اما مدل‌های مردانه آن نیز مورد توجه افراد و شخصیت‌های خاص دنیا قرار گرفته است. انواع عطر ایفوریا با بسته بندی‌های خلاقانه در بین مردم به فروش می‌رسد.

ممکن نیست این عطر را استفاده کنید و کسی از نام و نشان عطر استفاده شده توسط شما را جویا نشود. با اولین پخش بو و عطر آن در فضا همه مجذوب آن می‌شوند. خوشبو بودن ارتباط مستقیمی با اعتماد به‌نفس افراد دارد، در این صورت افراد و دوستان زیادی به طرف افراد جذب می‌شوند. میزان محبوبیت این عطر به قدری است که میزان خرید این کالا را به شدت افزایش داده است. این موضوع را می‌توانید از ویترین مغازه‌های عطر فروشی مشاهده کنید که قفسه‌های آن مملو از عطرهای زنانه و مردانه ایفوریا می‌باشد. برای شناخت بهتر این محصول به بررسی انواع عطرهای زنانه و مردانه این محصول می‌پردازیم.

عطر ایفوریا یوفوریا زنانه

این نوع از عطر در دو مدل زنانه و مردانه وجود دارد این محصول با رایحه ماندگاری که دارد مناسب محل کار و مهمانی است. عطر ادکلن پریما ایفورال زنانه یکی از مدل‌های جذاب و دوست داشتنی این برند است که مناسب برای افرادی بیست سال به بالا بوده که هر دختر جوان و بزرگسالی می‌تواند از آن استفاده کند. طراحی فوق‌العاده‌ای که دارد آن را به یک اکسسوری تبدیل نموده به طوری که همیشه در ویترین جای دارد. در مورد نوع بویی که به مشام می‌رسد باید گفت که دو نوع بو را به مشام می‌رساند در مرحله اول بوی شرقی گلی و در نهایت رایحه‌ای گرم و شیرین را خواهید داشت. مناسب برای افرادی است که به دنبال رایحه گرم و شیرین هستند. اغلب این عطر را به عنوان عطر زمستانی می‌شناسند و عطرهای گرم محسوب می‌شود.

یک نوع دیگر از ایفوریا یوفوریا به نام روونا ایفوریت است که تمامی ویژگی‌های آن مشابه عطر ادکلن پریما ایفورال است تنها تفاوت آنها در بسته بندی و میزان عطر و پخش رایحه آن می‌باشد. قیمت عطر ایفوریا یوفوریا پریما ایفورال گرانتر از روونا ایفوریت است. تفاوت قیمت این محصولات متناسب با کیفیت، میزان ماندگاری زیاد، سایز و میزان اسانسی که در آن وجود دارد متغیر خواهد بود. بانوانی که دوست دارند عطر ایفوریا باکیفیتی بخرند از مدل پریما استقبال ویژه‌ای می‌کنند. در قبال همین موضوع افرادی هم هستند که همان عطر و بو را می‌پسندند اما دوست دارند هزینه کمتری را بابت آن بپرازند بیشتر از نوع پریما ایفورال خریداری می‌نمایند. خرید هر نمونه از این برندها حسن سلیقه شما را نشان می‌دهد. عطر ایفوریا با نامی همچون ایفوریا وومن نیز شناخته شده‌اند.

عطر ایفوریا مردانه

از نمونه‌های برجسته تولیدات کمپانی کلوین کلاین که توانسته بهترین در دنیا باشد و مردان سرشناس و معروف از آن استفاده می‌کنند عطر ادکلن روونا کالوین کلین ایفوراته مردانه سی کی ایفوریا است. اگر به دنبال عطر خوشبو و دامادی هستید تا در مراسم بدرخشید نیز می‌توانید این رایحه را انتخاب کنید. رایحه طبیعی چوبی مانندی که در این محصول وجود دارد بهترین حسن استفاده از آن می‌باشد. علاوه بر عطر چوبی و معطر رایحه خنک و تلخی به مشام می‌رسد که به نوعی به خاص بودن آن افزوده است. رایحه خنکی که این عطر به انسان القا می‌کند مخصوص فصل گرم تابستان است و تلخ بودن آن بر مزیت استفاده آن افزوده است. بسته بندی شیک آن را فراموش نکنید اگر به دنبال نمونه‌های شیکی هستید حتما عطر ایفوریا را بخرید.

علاوه بر این محصول می‌توانیم به مدل‌های مختلفی از این مجموعه اشاره کنیم که با رایحه و نوع مردانه تولید می‌شوند مانند عطر ادکلن کالوین کلین سی کی ایفوریا لیکویید مردانه، عطر ادکلن ایفوریا گلد مردانه، عطر ادکلن ایفوریا اینتنس و..این موارد از مهمترین تولیدات مردانه این کمپانی بوده که همگی دارای اصالت و تضمین در خرید هستند و بهترین رایحه را به شما ارائه می‌دهند. تلخ، شیرین، گرم و سرد و تند از رایحه‌های دلپذیری است که در این برند معروف دیده می‌شود.

ویژگی‌های انواع عطر ایفوریا

  • تنوع بالا در تولید باعث شده هر کس با هر اندیشه و ذهنیتی موردی را که دوست دارد خریداری کند.
  • قیمت عطر ایفوریا یوفوری مختلف بوده و هر کس با بودجه مناسبی توانایی خرید را دارد.
  • در تولید آن از اسانس‌های طبیعی استفاده شده که یک امتیاز عالی به حساب می‌آید.
  • تنوع در تولیدات زنانه و مردانه که دارای بسته بندی‌های لاکچری و برجسته‌ای است.
  • قدرت پخش آن به مراتب بالاتر از مدل‌های دیگری است و زمان ماندگاری بالایی دارد.
  • انتخاب اول افراد خاص و خوش سلیقه است به طوری که خرید آن چندین برابر مدل‌های مشابه در دنیاست.
  • تنوع در سرد و گرم بودن این امکان را می‌دهد که در فصول مختلفی از هر نوعی که می‌پسندید خریداری کنید.
  • به عنوان یک کادوی تولد یا ولنتاین بهترین گزینه است و محال ممکن خواهد بود کسی با دیدن این عطر ایفرویا به وجد نیاید.

با شناخت کامل و جامعی که از انواع عطر ایفوریا به دست آوردید حال می‌توانید مطابق با ذوقی که دارید یک نوع شیک و عالی آن را بخرید. برای خرید یک نمونه اصل و اورجینال بهتر است از طریق سایت‌های معتبر در این زمینه کمک بگیرید. فروشگاه خوش آرا از معتبرترین و معروف‌ترین مرکز برای خرید انواع عطرهای و ادکلن‌های جهانی بوده و حتی لوازم آرایشی و بهداشتی مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهد. برای ارتباط گیری مستقیم با این سایت از طریق لینکی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم مراجعه کنید. khoshara.com

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/