آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی

amozesh-khayati

آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی در آموزشگاه خیاطی:

در برنامه آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی و طراحی مد با مهارت‌های خلاقانه، یاد می گیرید که برای طراحی لباس علاوه بر خلاقیت، نیاز به دقت بر عوامل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

بسیاری از دانش‌آموختگان موسسه ما به دلیل آموزش بسیار متنوع در دوخت لباس، در صنعت خیاطی و مد بسیار موفق بوده‌اند.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که برای همه دوستداران خیاطی که علاقه‌مند به طراحی لباس هستند! آموزشگاه طراحی لباس آکادمی هنر پارس آموزش های متنوعی برای دوخت انواع لباس در نظر گرفته است. صنعت مد بسیار گسترده تر از چیزی است که بتوانید فکر کنید و مهم ترین عامل گستردگی آن خلاقیت است.

آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که صنعت مد یک فرآیند پیچیده است که نیاز به ارتباطات، پایداری، مرحله بندی، بازاریابی و موارد دیگر دارد. برنامه‌های درجه اول ما برای آموزش دانش‌آموختگان بررسی بازار رقابت، نیاز بازار، دقت به ورود مدل‌های جدید به بازار، توجه به حساسیت های اجتماعی و وضعیت اقتصادی می‌باشد. خدمات آکادمی هنر پارس از طریق مدرسان حرفه‌ای همواره در حال ارتقا و به روز شدن است.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که این موسسه با تعلیم حرفه‌ای خیاطی و برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی در زمینه مد لباس و نحوه دوخت، یکی از بهترین و به روز ترین موسسات در این زمینه می‌باشد که شما می‌تواند در آن موفق به کسب مدرک بین‌المللیgrs شوید.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در مجموعه هنر پارس که مجوز از وزارت ارشاد دارد، آموزش خیاطی و طراحی لباس توسط بهترین و ماهرترین خیاطان روز و فعالان در حوزه مد لباس، صورت می گیرد. مدارک ارائه شده از طرف آموزشگاه ما مورد تائید وزارت ارشاد و بنیاد ملی مد می‌باشد.

مدرک بین المللیgrs چیست و محتوای آن به چه شرح می‌باشد؟

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که استاندارد جهانی بازیافت (GRS) در ابتدا توسط گواهینامه‌های اتحادیه کنترل در سال 2008 ساخته شد و مالکیت آن در 1 ژانویه 2011 به بورس نساجی منتقل شد. GRS یک استاندارد بین‌المللی، داوطلبانه و کامل محصول است که شرایط لازم را برای صدور گواهینامه شخص ثالث بازیافت شده ارائه می‌دهد. شرح محتوا، زنجیره حضانت، اقدامات اجتماعی و زیست‌محیطی و محدودیت‌های شیمیایی در این مدرک قیدشده است.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که GRS  به وجود آمده است تا نیازهای شرکت‌هایی را که به دنبال تائید محتوای بازیافت شده محصولات خود هستند را برآورده سازد و همچنین شیوه‌های مسئولانه اجتماعی، زیست‌محیطی و شیمیایی در تولید آن‌ها را تائید کند. اهداف GRS تعیین الزامات برای اطمینان از مطالبات دقیق محتوای و شرایط کار خوب  و تأثیرات مضر محیطی و شیمیایی را به حداقل می‌رسد. این شامل شرکت‌هایی در زمینه جین سازی، ریسندگی، بافندگی، رنگ‌آمیزی و چاپ و دوخت در بیش از 50 کشور جهان است.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که استاندارد ادعا شده بازیافت شده (RCS) و استاندارد جهانی بازیافت شده (GRS) استانداردهای بین‌المللی و داوطلبانه‌ای هستند که الزامات مربوط به صدور گواهینامه شخص ثالث از ورودی بازیافت شده و زنجیره حضانت را تعیین می‌کنند. هدف مشترک این استانداردها افزایش استفاده از مواد بازیافتی است. GRS شامل معیارهای اضافی برای الزامات پردازش اجتماعی و زیست‌محیطی و محدودیت‌های شیمیایی می‌باشد.

تاریخچه پوشاک در ایران

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که لباس بدن را از سرما، گرما، رطوبت، ضربه و آسیب حفظ می‌کند همچنین به‌عنوان پوشش اندام و نقاط شرمگاهی مورد استفاده قرار گیرند. لباس با توجه به گذشت زمان،  اعتقادات مذهبی و فرهنگی  و پیشرفت وسایل دوخت و دوز و بافت پارچه تغییر می‌کند.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که ازآنجاکه ایران کشوری باستانی با تمدن کهن است مدل‌های مختلفی از لباس را در دوران مختلف و اقوام گوناگون عرضه کرده است. تا جایی که تاریخ نویسان بررسی کرده‌اند همواره زنان و مردان ایرانی پوشیده بوده‌اند. حتی برخی تاریخ نویسان پوشش آراسته‌ی زنان ایرانی را ریشه‌ی ایجاد حجاب در دنیا می‌دانند.

تاریخ سرزمین ما با بار فرهنگی عمیق و ریشه‌دار، غنی‌شده است، زنان ایرانی از زمان مادها حجاب کاملی داشته‌اند حتی در زمان قبل از زرتشت و بعدازآن، حجاب زنان ایرانی تا حد کاملی است.

پوشش ایرانیان در دوره‌ی مادها

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که پوشاک زنان در دوره مادها ازنظر شکل با پوشاک مردان شباهت زیادی داشت و تنها اختلاف آن‌ها بین پوشش سر مشخص می‌شد.

پوشش ایرانیان در دوره‌ی هخامنشیان

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در آن دوره لباس و پوشاک همانند دوره قبلی بود ولی در لباس زنان پیراهنی ساده و بلند به شکل راسته با آستین کوتاه وجود داشت. همچنین چادرى روى همه لباس‌های خود می‌پوشیدند.

 پوشش ایرانیان در دوره‌ی اشکانیان

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در این دوره پوشاک زنان شامل پیراهنی بلند تا نوک پا، پرچین و آستین‌دار با یقه راسته بوده است که پیراهن گشاد و کوتاه دیگری با یقه باز روی آن‌ها می‌پوشیدند.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که همچنین در این دوره زنان با فلزاتی منقوش و برجسته لباس خود را زیور می‌دادند. رنگ چادر زنان اشکانى روشن و معمولاً بهرنگ‌های سفید یا ارغوانى بوده است.

پوشش ایرانیان در دوره‌ی ساسانیان

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در دوره ساسانیان دین زرتشت، دین رسمى کشور شد سپس اوستا ترجمه شده و آتشکده‌ها بازسازى شدند. با ترویج باورهای دینی ازآنجاکه در ایران کمبود حجاب حس نمی‌شد در این دین چندان به مساله حجاب پرداخته نشده است.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که لباس زنان ساسانی یک پیراهن بلند، پرچین و گشاد است که آن را با یک نوار در زیر سینه جمع می‌کردند، اغلب یقه‌ی پیراهن گرد یا یقه جلو باز تا زیر سینه بوده است. چادرهای استفاده شده در این دوره گشاد تا ساق پا بوده است.

پوشش ایرانیان در دوره‌ی صفویان

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که دربار صفوی به رسوم مذهبی و هنر توجه داشته‌اند و در این میان پوشاک بانوان، بافت و طراحی خاصی به خود گرفته است.

در این دوره اغلب پیراهن‌ها، رنگارنگ و با نقش گل و زربفت بوده است و با کمربندی لباس را محکم به کمر می‌بستند، استفاده از کلاه، چارقد، جوراب ساق کوتاه و شلوار پنبه‌ای در فصل زمستان رایج بوده است.

پوشش ايرانيان در دوره‌ی زندیه

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در دوره زندیه از در تجملات  پوشاک کاسته شد و پوشش زنان پیراهن تنگی بود که جنس پارچه آن از نخ و ابریشم بافته شده بود. در فصل سرما کت بلندی تا نصف بدن را روی پیراهن می‌پوشیدند.

شلوار زنان این دوره همانند مردان، گشاد و بلند بود با طرح راه‌راه که به‌صورت مورب دوخته شده بود و روی این شلوار دامن گشادی نیز می‌پوشیدند.

پوشش سر آن‌ها توری یا پارچه‌ای نازک و زیبا بود که روی سر خود می‌انداختند و با زیور می‌آراستند.

پوشش ايرانيان در دوره‌ی قاجاریه

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که پوشاک زنان در این دوره چندان تغییری نکرد و هنوز چادر نماز یا چارقد استفاده نمی‌شد. مسافرت ناصرالدین‌شاه به فرهنگ سبب تحول در پوشش زنان حرم‌سرا شد، بنابراین در دوران قاجاریه نخستین رویارویی فرهنگ و پوشش با غرب روی داد و ارتباط ایرانیان با فرنگیان موجب استفاده مردان از پیراهن و کفش چرمی‌شد و ژیلت و بلوز با دوخت اروپایی و پارچه‌های کرپ و ساتن و ژرژت معمول شد.

پوشش ايرانيان در دوره‌ی انقلاب اسلامی

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که پس از تحولات سیاسی پس از انقلاب مسئله تعلیم و تربیت زنان و اصلاح پوشش آنان مطرح شد. ابتدا از پوشش چادر سخن به میان آوردند و استفاده از چادر سیاه معمول شد سپس با ورود مانتوهای گشاد با روسری‌های سه‌گوش بزرگ پوشش نسل جدید تغییر کرد ولی در دهه‌ی اخیر اغلب دختران جوانان از مانتوهای رنگی با مدل‌های جدید و پسران از انواع شلوارهای راسته از جنس‌های مختلف با تی‌شرت رنگی استفاده می‌کنند.

تاریخچه طراحی مد غربی

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که تاریخچه طراحی مد با هدف تولید پوشاک، کفش و لوازم جانبی، به نحوه طراحی و ساخت آن‌ها اشاره دارد. صنعت مدرن، مستقر در آموزشگاه‌ها یا خانه‌های مد کوچک که توسط طراحان به‌صورت انفرادی یا گروهی اداره می‌شود، در قرن نوزدهم توسط چارلز فردریک ورث از سال 1858  آغاز شد، وی اولین طراحی بود که برچسب خود را به لباس‌های تولیدشده توسط خودش دوخت.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که مد از زمانی شروع شد که انسان‌ها شروع لباس پوشیدن کردند. طبق تاریخ بشر لباس پوشیدن را بین 100000 تا 500000 سال پیش آغاز کرده است. جنس این لباس‌ها معمولاً از گیاهان، پوست حیوانات و استخوان‌ها بوده است. قبل از اواسط قرن نوزدهم، لباس‌های زنانه توسط خیاطی‌هایی که مستقیماً با مشتری سرو کار داشتند، دوخته می‌شد. بیشتر اوقات، لباس در خانه به‌صورت الگویی دوخته می‌شد و متناسب بود.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در اوایل قرن بیستم، مجلات مد شروع به چاپ عکس‌های لباس کردند و حتی تأثیرگذارتر شدند. در سراسر جهان این مجلات مورد توجه زیادی قرار گرفتند و تأثیر عمیقی بر سلیقه عمومی گذاشتند.

تاریخچه طراحی مد غربی در دهه 1900 و قبل از آن

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که قبل از دهه 1900 اولین طراحان مد به‌عنوان رهبران مد ظاهر شدند، چارلز فردریک ورث به‌عنوان اولین طراح مدرن شناخته می‌شود.

با شروع قرن 19 لباس‌های پوشیده شده توسط خانم‌های شیک رواج یافت و با نزدیک شدن به پایان قرن نوزدهم، افق‌های صنعت مد گسترش یافت، این امر به دلیل داشتن سبک زندگی پایدارتر و مستقل‌تر زنان مرفه در آن دوره بوده است. با این حال، مدهای Belle quepoque هنوز سبک پیچیده‌ی قرن نوزدهم را حفظ کرده‌اند.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در این دوره مزون ردفرن، توسط خیاط انگلیسی جان ردفرن (1820-1895) تأسیس شد، اولین خانه مد به عرضه زنان لباس ورزشی و لباس‌های مناسب بر اساس برابری حقوق با مردان بود.

تاریخچه طراحی مد غربی در دهه 1910

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در سال‌های اولیه دهه 1910، سبک دوخت لباس، شیک و بسیار روان‌تر از قرن 19 شد. دو تا از تأثیرگذارترین طراحان مد روز آن دوره، ژاک دوست و ماریانو فورتونی بودند .

تغییرات لباس در طول جنگ جهانی اول سرعت گرفت. هرچه زنان بیشتر و بیشتر مجبور به کار شدند، خواستار لباس‌هایی بودند که متناسب با فعالیت‌های جدیدشان باشد. تا سال 1915 دامن‌های شیک بالاتر از مچ پا و تا سال 1920 اندازه این دامن‌ها تا سر زانو رسیده بود.

تاریخچه طراحی مد غربی در اواسط قرن بیستم

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که پس از جنگ جهانی دوم، شهرت پاریس به‌عنوان مرکز جهانی مد شروع به فروپاشی کرد. سبک جدیدی از جوانان در دهه 50 پدیدار شد که تمرکز مد را تغییر می‌داد. در غرب اختلاف سنتی بین جامعه بالا و طبقه کارگر به چالش کشیده شد. به‌ویژه، نسل جوان جدید می‌خواست از مزایای جامعه مصرف کننده پررونق بهره‌مند شود. در همین حال ، سرعت در حال توسعه فن‌آوری‌های جدید، تولید یک محصول همیشه در حال بهبود و باکیفیت بالا را آسان کرده است.

تاریخچه طراحی مد غربی در اواخر قرن بیستم

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در اواخر قرن بیستم، مدها با سرعت شروع به عبور از مرزهای بین‌المللی کردند. سبک‌های محبوب غربی در سراسر جهان پذیرفته شد و بسیاری از طراحان خارج از غرب تأثیر عمیقی بر مد داشتند.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در سبک آمریکایی، سبک اغوا کننده و چسبیده بسیار تأثیرگذار بود. در سال 1971 رالف لورن یک بوتیک برای زنان و مردان در بورلی هیلز افتتاح کرد. سبک اشرافی وی باقیمت‌هایی که معمولاً آمریکایی‌ها می‌توانستند از آن برخوردار شوند، بسیار جذاب بود از طرفی طراحی و عرضه لباس ورزشی و شلوار جین نیز به همان اندازه موفقیت‌آمیز بودند.

طراحی مد  چیست؟

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که طراحی مد هنر طراحی لباس است که هم کاربردی و هم ازنظر زیبایی شناختی لذت‌بخش است. برای موفقیت، طراحان مد باید هنر و صنعت خود را به‌خوبی مطالعه کنند. یک دوره طراحی مد می‌تواند مقدمه‌ای برای مطالعه بیشتر در این زمینه با بازار تقاضای بالا باشد.

دوره طراحی مد چیست؟

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که دوره طراحی مد دوره‌ای است که هنر طراحی لباس‌های زیبا و لوازم جانبی مد را در برمی‌گیرد. این دوره‌ها نگاهی به کار طراحان معروف و فرهنگ زمان می‌گذارد تا به دانشجویان نشان دهد که چقدر طرح‌های مد عالی به وجود می‌آیند.

مزایای گذراندن دوره در طراحی مد چه مزایایی دارد؟

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که یک دوره در طراحی مد اصول اولیه طراحی مد را به شما آموزش می‌دهد. این می‌تواند به دانش‌آموختگان نشان دهد که آیا می‌توانند در طراحی مد مناسب حرفه‌ای باشند و زمینه را برای تحصیلات آینده در این زمینه فراهم می‌کند.

هزینه یک دوره در طراحی مد چقدر هزینه دارد و چگونه می‌توان به یک دوره طراحی مد مراجعه کرد؟

برای ثبت‌نام در دوره‌های طراحی مد می‌توانید مستقیماً با دفتر پذیرش آموزشگاه تماس بگیرید.

با دوره‌ای در طراحی مد چه نوع پیشرفت شغلی را می‌توان انتظار داشت؟

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که یک دوره در طراحی مد به شما نشان می‌دهد که اگر دنبال شغل به‌عنوان طراح مد هستید و در دنیای طراحی مد چقدر توانایی دارید.

اطلاعات مربوط به سطح آموزش طراحی لباس و برنامه آموزشی

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در کلیه برنامه‌های طراحی مد، این دوره موضوعات در زمینه طراحی مد، ساخت الگوی لباس، دوخت لباس ، طراحی و بازاریابی لباس مدنظر دارد. در برنامه‌های آموزشی، علاوه بر مطالعه گرایش‌های معاصر در صنعت مد، دانش‌آموختگان به دوخت انواع مدل‌های لباس آشنا می‌شوند. این برنامه‌ها برساخت و طراحی پوشاک تمرکز دارد.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که در موسسه ما دانش‌آموختگان و متقاضیان می‌توانند به شروع فرآیند آموزش خیاطی از مبتدی تا استادی بپردازند و مطمئن باشند که تمامی و هر آنچه که یک خیاط برای ورود به بازار رقابت نیاز دارد را آموزش خواهند دید. دانش‌آموختگان پس از سپری کردن دوره‌های آموزشی موفق به کسب مدرکی معتبر و مورد تائید وزارت ارشاد خواهند شد. تمامی مدارک ارائه شده در این مجموعه معتبر بوده و از ارزش آموزشی بالایی برخوردار است.

آموزشگاه خیاطی آکادمی هنر پارس فرصتی طلایی برای علاقه‌مندان به خیاطی و طراحان لباس است چرا که این موسسه دارای بهترین سطح آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی است.

آموزش مبتدی در طراحی مد

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که از طریق انواع تجارب مفید و آموزش در کلاس، برنامه‌های آموزشی در طراحی مد، مهارت‌های فنی و دانش مورد نیاز برای شروع مشاغل ورودی در صنعت طراحی لباس را به هنر جویان ارائه می‌دهد.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که برنامه آموزشی با تمرکز روی لباس و طراحی مد موضوعات زیر را در برمی‌گیرد:

  • ساخت لباس
  • طراحی و طراحی الگوی
  • تاریخ مد
  • تصویر مد
  • خیاطی
  • رسیدن به بالاترین سطح در طراحی مد

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که یک برنامه فشرده در طراحی مد، دانش و مهارت‌های فنی لازم برای جستجوی موقعیت‌ها در جنبه‌های طراحی و تولید صنعت مد را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. کار دروس بر توسعه مهارت‌هایی که منجر به طراحی لباس‌های خلاقانه می‌شود و در عین ابتکاری و مرتبط بودن، برای دوخت و تولید پوشاک مناسب است، تمرکز دارد. هنر آموزان همچنین یک نمونه کار را متشکل از طرح‌های اصلی ساخته شده، طرح‌های مد و پروژه‌های الگویی ایجاد می‌کنند. اکثر برنامه‌های طراحی مد به یک قطعه کار آزمایی یا کارآموزی نیاز دارند. تهیه پارچه برای تمرین دوخت و طراحی لباس به عهده هنرجویان است.

دوره‌های برنامه مهارت‌های مورد نیاز برای مفهوم سازی، توسعه و ارائه لباس‌های اصلی و لوازم جانبی تمیز را ارائه می‌دهد. در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که برنامه آموزشی اصلی طراحی مد شامل موضوعات موضوعی زیر است:

  • تکنیک‌های پیشرفته خیاطی
  • ساخت و ساز پارچه و پوشاک
  • طراحی مد
  • ارتقاء مد
  • برنامه‌های رایانه‌ای در طراحی مد
  • طراحی مجموعه
  • ارائه مدرک معتبر در طراحی مد

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که برای ارائه مدرک معتبر در طراحی مد باید دانش‌آموختگان درک پیشرفته‌ای از مطالعه و پیش‌بینی بازار رقابت، تکنیک‌های ارائه مد و روش‌های تحقیق داشته باشند و نمونه کار حرفه‌ای با مجموعه‌ای از بهترین کارها برای بررسی لازم است.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که نمونه‌هایی از موضوعاتی که در طی یک برنامه سطح آموزشی جهت ارائه مدرک معتبر تحت پوشش قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:

  • چشم اندازهای تاریخی مد
  • طراحی پارچه
  • ارائه مد
  • ساختن الگو
  • برنامه‌های طراحی با کمک رایانه
  • دراپی و اتصالات

پس از اتمام دوره‌های آموزشی شما می‌توانید به‌عنوان خیاطی زبده، طراح لباس، دستیار طراح، سبک مد، تولید کننده الگوی تولید یا خالق یک الگوی جدید خیاطی کسب درآمد کنید.

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که با گرفتن مدرک در طراحی مد، شما می‌خواهید برای طیف گسترده‌ای از اشتغال در صنعت مد و در آموزش طراحان مد آینده آماده شوید. فرصت‌های شغلی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • طراح مد
  • طراح لباس
  • مدرس طراحی مد
  • طراح اصلی
  • صاحب بوتیک

در آموزش طراحی لباس با مدرک بین‌المللی باید بدانید که گرفتن مدرک و پیشرفت در طراحی مد برای افراد علاقه‌مند پایه و اساس ایجاد، بازاریابی، تاریخ و نظریه طراحی لباس را فراهم می‌کند. دانش‌آموختگان برای تعدادی از مشاغل موجود در این زمینه مانند طراح، سازنده الگوی یا سبک، آماده می‌شوند.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/