راهنمای انتخاب لباس زنانه | رازهای شیک پوشی

لباس زنانه

برقراری تعادل در زندگی شغلی ، خانواده و وقت گذاشتن برای خودمان و بیرون آمدن از سبک متداول در هر روز ممکن است غیرممکن به نظر برسد - اما اینطور نیست! ما از شیک ترین خانم هایی که می شناسیم (آرایشگران) پرسیدیم که راز آنها برای برقراری این تعادل چیست چیست؟

راهنمای انتخاب لباس زنانه

برخی خانم ها بدون اینکه هزینه زیادی انجام بدهند و مدام لباس عوض کنند و لباس های گرانقیمت بخرند همیشه شیک و جذاب هستند. دلیل این موضوع شناخت برخی نکات برای انتخاب لباس است که با دانستن این نکات شما هم می توانید به شیک پوشی مورد نظر خودتان برسید.

برنامه ریزی کنید

شما نمی توانید برای همه چیز برنامه ریزی کنید، اما اجازه ندهید که صبح ها شما را غافلگیر کنند. اگر می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید ، برنامه ریزی کنید تا لباس هایی را برای صبح های بدون استرس و روزهای بدون حسرت آماده کنید.

لباس زنانه

لباس راه راه شما را لاغر و بلند نشان می دهد

دوست دارید که اندامتان کشیده و قدتان بلندتر دیده شود؟ پس لباسهای راه راه بپوشید. لباسهایی با طرح ساده راه راه شما را بلندتر جلوه می دهد اما لباس هایی با طرح شلوغ شما را چاقتر و کوتاه تر به نمایش می گذارد پس به این نکته هم توجه کنید. 

لباس شیک

به دنبال الهام (STYLISH) باشید

زنان شیک را برای دنبال کردن پیدا کنید - خواه این ستاره سبک Instagram شما یا دختر عموی بهترین دوست خواهرتان باشد. شیک پوشانی را که سبک به شما الهام می کند کشف کنید، سپس برای کمک به برنامه ریزی لباس خود، از عکس های آنها به عنوان الهام استفاده کنید. در انتخاب لباس زنانه بنا نیست شما همیشه طبق سلیقه خودتان پیش بروید، گاهی تقلید هم چیز بدی نیست!

در صورت شک لباس بیشتری بردارید

اگر همیشه در مورد اینکه چه چیزی بپوشید دودل هستید ، مقصد خود و کسانی را که می بینید در نظر بگیرید. اگر شک دارید ، در کنار لباس پوشیده شده لباس های بیشتر بردارید. اگر نگران این هستید که بیش از حد ساده به نظر برسید ، یک لایه گاه به گاه مانند شلوار جین یا کت بار را به همراه داشته باشید تا ظاهری شیک و بدون دردسر به ظاهرتان بدهد. "

انتخاب لباس زنانه

لباس زنانه شیک

از منطقه راحتی خود خارج شوید

اینکه هرگز سعی نمی کنید چیز جدیدی را امتحان کنید غلط است؛ خواه شامل یک رنگ روشن باشد که از پالت خنثی معمول شما را متمایز کند یا تغییر رنگ شلوار جین که سبک عالی از تلاش برای چیزهای جدید است. چه کسی می داند شاید شما ممکن است عاشق گرایش های جدیدی باشید!

از اکسسوری ها استفاده کنید

سعی کنید حداقل یک وسیله جانبی بپوشید، خواه این یک گردنبند بی نظیر باشد ، یک کیف پاپ رنگ یا یک گوشواره عالی (یا همه موارد بالا).

مدل لباس زنانه

پاهای چاق و دامن کوتاه

دامن کوتاه برای کسانی که پاهای پر و ساق پای چاقی دارند گزینه مناسبی به نظر نمی رسد زیرا پاهایشان را زیبا نشان نمی دهد. با این حال اگر اصرار به پوشیدن دامن های کوتاه دارید از دامن و لباسهای تک رنگ استفاده کنید و به سراغ دامت های طرح دار و شلوغ نروید.

مدل لباس

یک کمد لباس کپسولی بسازید

یک اسلحه نه چندان مخفی در ایجاد سبک، یک کمد لباس کپسولی از لباس زنانه است. کمدی پر از وسایلی که به راحتی قابل اختلاط و مطابقت است می تواند تیپ صبح شما را بسازد. سرمایه گذاری در کارهای کلاسیک که یک عمر دوام دارند ، مانند یک شلوار جین عالی ، یک LBD ساده و جواهرات ساده بسیار عالی است.

حداقل یک سبک خاص داشته باشید

هر چند وقت یکبار ، شما به آن فاکتور ناب" واو "نیاز دارید. خواه یک جفت چکمه شگفت انگیز بالای زانو باشد ، یک لباس قدیمی که از کمد مادر خود گرفته اید یا یک کیف دستی حسادت آور. برای روزهایی که می خواهید واقعاً شیک به نظر برسید ، چیزی را در خانه خود نگه دارید.

مدل جدید لباس زنانه

جدیدترین لباس های زنانه

فرم بدن خود را بشناسید

قانون طلایی زنان شیک؟ ابتدا متناسب باشید. برای این کار ، شناختن شکل بدن مهم است. خود را به شکل گلابی ریز در نظر بگیرید؛ ترجیح می دهید شانه های خود را برجسته کنید؟ کمد خود را با لباسی درست کنید که توجه شما را به شکل و ویژگی های مورد علاقه شما جلب کند. 

سن فقط یک عدد است

وقتی صحبت از امتحان یک لباس جدید یا اکسسوری است که توجه شما را جلب می کند ، اجازه ندهید که سن مانع شما شود که چیز جدیدی را امتحان کنید. یادتان باشد در انتخاب مدل لباس زنانه و یا اکسسوری زنانه سن فقط یک عدد است.

لباس زنانه شیک

لباس

به سایزبندی خود پایبند باشید

اینکه به خاطر چاق یا لاغر بودن خودتان را از لباسی محروم کنید، کار درستی نیست اما شما خودتان دوست دارید فردی چاقی را ببینید که لباسی تنگ پوشیده و اندامش را خراب کرده است؟ یا یک خانم لاغر که لباس بزرگی میپوشد که به تنش زار می زند؟ پس همیشه به سایزبندی خودتان پایبند باشید. 

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/