راهنمای کامل انتخاب لباس بارداری زمستانی | جدیدترین مدل ها

لباس زمستانی بارداری

بسیاری از خانم ها دوران بارداری‌شان در فصل پاییز و زمستان است و به همین خاطر به دنبال لباس های مناسب در این دوران می‌گردند.انتخاب لباس بارداری زمستانی نیاز به توجه به برخی نکات دارد که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم.

راهنمای انتخاب لباس بارداری زمستانی

یقه اسکی های تنگ نپوشید

شاید یکی از انتخاب های شما لباس یقه اسکی بلندی باشد که از گلو و گردن شما محافظت کند اما یادتان باشد با عبور از ماه پنجم بارداری به علت بزرگ شدن جنین و شکم تنفس هم با مشکل مواجه می‌شود و ممکن است نفستان به شماره بیافتد. پس لباس های یقه اسکی در این صورت به شما احساس خفگی خواهند داد و باید آن را فهرست لباس بارداری زمستانی خارج کنید.

لایه بندی کنید!

لایه بندی لباس ها یک استراتژی هوشمندانه برای هوای خنک زمستانی است ، اما لایه بندی به ویژه هنگامی که مادر آینده هستید و بدن شما دمای خود را به اندازه موثر تنظیم نمی کند بسیار مفید است. هورمون ها ممکن است باعث شود شما در دفتر کار خود با گرما و گرگرفتگی و در راهرو با لرز مواجه شوید. ابتدا یک تی شرت مخصوص بارداری - حداقل پنج یا شش لباس - تهیه کنید. (تی شرت های مخصوص بارداری همچنین باعث ایجاد فاصله بین پلیورهای مورد علاقه غیر بارداری و شلوار جین شما می شود و به شما کمک می کند کمد لباس معمولی خود را تا سه ماهه دوم نیز استفاده کنید.)

همچنین یک یا دو تاپ انتخاب کنید و در روزهای معتدل لایه بندی کنید و چند لایه پیراهن آستین بلند برای لایه بندی در روزهای سرد کنار بگذارید. اگر در محیط داخلی بیش از حد دچار گرما می شوید ، لباس 100 درصد پنبه بپوشید که احساس خفگی در شما ایجاد نمی کند. اگر اهل تناسب اندام هستید ، ترکیبی از پنبه و کش را امتحان کنید.

لباس بارداری زمستانی

لباس بارداری زمستانی

لباس بارداری

لباس های پرزدار نپوشید

لباس های زمستانی که پرز دارند ممکن است باعث حساسیت و ناراحتی شما شوند پس پوشیدن آنها را فراموش کنید.

پانچو بپوشید

Ponchos آرزوی یک زن باردار است - در اصل یک پتو دنج است که می توانید در محیط های عمومی فرسوده کنید. آنها هنگام رشد جنین به خوبیشکم شمارا می پوشانند. لباس های ژاکت غیر بارداری شما احتمالاً از ماه هفتم شما متناسب نخواهد بود پس حتما به فکر پانجو در لباس بارداری زمستانی باشید.

لباس شیک

بارداری

ژاکت های کشی آماده کنید

بدیهی است که چند ژاکت زمستانی برای استفاده در بارداری لازم است اما اگر می خواهید بودجه خود را کم کنید ، می توانید از دسته ژاکت کشی در لباس بارداری زمستانی خود استفاده کنید. دلیل؟ حتی اگر سینه شما به اندازه ای که هرگز خوابش را نمی بینید رشد کند ، می توانید ژاکت کشی با لباس غیر بارداری را باز کنید و دکمه های آن را روی لباس ها ، بلوزها و سه لایه های لایه باز بپوشید.

پوتین های گرم بپوشید

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، بوت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و گرد و غبار آن را از بین ببرید ، زیرا تضمین می شود کفش مورد علاقه شما در این فصل باشد. هنگامی که یک دست انداز بزرگ برای دسترسی به کودک پیدا کردید ، ایده پوشیدن کفش راحت - چه رسد به بستن آن - می تواند کاملاً ظاهر شود ، بنابراین چکمه های کشویی راحت تر می شوند. آنها با تمام شلوار استرچهای شما زیبا به نظر می رسند ، به علاوه چکمه های گرم به شما امکان می دهد تا صبح ها پا را با جوراب پرش نکنید.

پوتین زمستانی

پوتین شیک

پوتین در بارداری

جوراب شلواری های گرم بپوشید

اگر در یک اداره کار می کنید یا فقط ترجیح می دهید دامن و لباس بپوشید ، چند جفت لباس راحتی مناسب و گرم بارداری ضروری است. در حالی که برخی از جوراب شلواری های معمول شما ممکن است به خوبی در سه ماهه دوم بارداری شما استفاده شود اما آنها برای همیشه کشیده و شل می شوند - و احتمالاً در طول چند ماه آخر شما دوام نمی آورند. بنابراین به مغازه بروید و یک جفت جوراب شلواری تازه بخرید. جوراب شلواری مشکی و مات همه کاره و با هرچیزی قابل پوشیدن است ، در حالی که گره های کابلی کلاسیک بسیار دنج و گرم هستند. اگر پاهای شما متورم است ، به الگوهای رنگ توجه داشته باشید ، زیرا ممکن است یک رنگ ثابت چندان زیبا به نظر نرسد.

جوراب شلواری در بارداری

شکم بندهای گرم را انتخاب کنید

درست شنیدید، شکم بند! در بین لباس بارداری زمستانی یک شکم بند بافتنی و گرم برای روزهای زمستان حتما مورد نیاز خواهد بود. پس قبل از اینکه زمستان فرا برسد و شکم شما بزرگتر شود به فکر تهیه این شکم بند باشید. این شکم بند می تواند از جنس کشی هم باشد و مهم این است که شکم را جمع کرده و گرم نگه دارد.

بارداری

جوراب های پشمی برای مادران باردار

اغلب مادران باردار در فصل زمستان احساس لرز دارند و بیشتر این سرما را از طریق پاها احساس می کنند. جوراب های پشمی بهترین گزینه برای داخل و خارج از خانه هستند تا پاهایتان را گرم نگه دارید. اگرچه پاپوش‌های حوله ای هم گزینه خوبی هستند اما به اندازه جوراب پشمی موثر نیستند، پس پاپوش‌ها را به لیست خرید لباس بارداری زمستانی اضافه کنید.

شال و کلاه فراموش نشود

التهاب گوش و گلو یکی از بدترین تجربه ها در زمستان است. حالا اگر باردار باشید سختی این اتفاق برایتان بیشتر خواهد شد. پس سعی کنید احساس خفگی و گرگرفتن با شال و کلاه را فراموش کنید و در بیرون از خانه کلا و شال پشمی استفاده کنید. 

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/