راهنمای انتخاب لباس مردانه | جدیدترین مدل لباس مردانه

لباس مردانه

آقایان معمولا لباس کمتری می‌خرند اما در انتخاب لباس وسواس بیشتری به خرج می دهند. برای خرید لباس مردانه آنها بیشتر از مد به کیفیت اهمیت می دهند اما در کنار آن به نکاتی هم توجه می کنند. در این مقاله نکاتی برای انتخاب لباس مردانه آورده شده است.

نکاتی برای انتخاب لباس مردانه متناسب با بودجه

وقتی پول زیادی ندارید، چگونه می توانید همانطور که می خواهید لباس بپوشید؟ در واقع داشتن یک کمد لباس با بودجه محدود تعدادی مزیت دارد. این موضوع به شما کمک می کند آنچه را که واقعاً استفاده می کنید و نیاز دارید، اولویت بندی کنید و اگر آن را جدی بگیرید، مهارت های منحصر به فردی را کسب خواهید کرد که برای سالهای آینده به شما کمک می کند. ما 15 نکته را به اشتراک خواهیم گذاشت که شما می توانید از آن برای جبران کمبود بودجه استفاده کنید.

برای اکثر مردان چالش های ساخت کمد لباس مورد نظرشان به دو چیز برمی گردد: دسترسی و مقرون به صرفه بودن. شما به راحتی نمی توانید کتهای چند صدمیلیونی را بخرید یا جایی زندگی کنید که دسترسی راحت به لباسهای عالی ، گرانقیمت یا لباسهای دیگر را برای شما فراهم کند.

اندازه های خود را بدانید

تناسب لباس مهمترین چیز در مورد لباس است. از آنجا که اندازه لباس بسیار متغیر است و لباس های پرزرق و برق اغلب هیچ برچسبی برای نشان دادن اندازه ندارند، اندازه گیری ها بهترین راه برای درک اینکه آیا لباس خاصی مناسب شما است.این بدان معنی است که شما باید اندازه گیری های بدن خود را بدانید، منظور من اندازه شلوار جین شما نیست. شما فکر می کنید که اندازه های مردانه قابل اعتماد است ، اما من مطمئن هستم که از تجربه خود می دانید که آنها یکسان نیستند و بنابراین به شما کمک نمی کنند لباس های مناسب پیدا کنید. در عوض شما باید رکوردهای دقیق و به روز اندازه گیری های خود را در هر سانتی متر ثبت کنید. دوست یا خیاطی به شما کمک کند تا اندازه گیری های خوبی را انجام دهد.

لباس مردانه

انتخاب لباس مردانه

نیازهای خود را بشناسید

 هر مردی که به خوب لباس پوشیدن اهمیت می دهد باید دقیقاً بداند که در کمد لباسش چیست و برای بهتر شدن آن به چه چیزهایی نیاز دارد. با ارزیابی کمد لباس فعلی خود و شناسایی کمبودها برای تمام فصول شروع کنید. لباسهایی را برای تعویض یادداشت کنید ، مانند بلیزر نیروی دریایی که واقعاً هرگز مناسب شما نیستند، این یکی از رازهای انتخاب لباس مردانه است.

ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما اولین نکته ای که می توانم به شما ارائه دهم این است که از لباس های سفارشی خودداری کنید ، حتی اگر خیاطی واقعاً ارزان قیمت پیدا کنید. وقتی چیزی مد شد ، طبیعی است که بخواهید کت و شلوار زیبایی به آن اضافه کنید اما ارزش دارد که مدتی دست نگه دارید.

تیپ مردانه

 لباس های مردانه

با خیاط تغییرات خود آشنا شوید

 صرف نظر از نوع بدن ، به دنبال خیاط ماهر باشید و بیاموزید چه عناصری را می توان و نمی توان با موفقیت طراحی کرد. به کارهایی که ارائه می دهند و چگونگی پاسخگویی به درخواستهای فردی برای کارهای دشوار مانند کوتاه کردن آستین از سر آستین، نگاهی بیندازید. اگر آنها بتوانند این کار را به درستی انجام دهند ، بنابراین آستین ها به زیبایی بدون دست انداز روی سر آستین یا چین و چروک آستین آویزان می شوند، به احتمال زیاد آنها می توانند کارهای دیگری را که برای انجام آنها لازم است انجام دهند.

راهنمای انتخاب لباس مردانه

تیپ شیک مردانه

در قطعات و لوازم جانبی کمد لباس سرمایه گذاری کنید

یک شلوار طرح دار در لباس های مردانه ممکن است یک لباس جالب برای کمد لباس شما باشد ، اما متمایز بودن آنها به شما اجازه نمی دهد لباس های جدید زیادی را به روشی که جلیقه بورگوندی درست می کند، بسازید. جلیقه های متضاد قیمت کمتری از ژاکت یا کت و شلوار دارند و آنها واقعاً به شما کمک می کنند تا تیپ های جدیدی را با کمد لباس های خود بسازید. 

از کمد لباس خود مراقبت کنید

 مراقبت مناسب از لباسی که در حال حاضر دارید عمر آنها را افزایش می دهد و در طولانی مدت هزینه کمتری خواهد داشت. با این حال ، مراقبت از لباس های شما همیشه ساده نیست. برای کت و شلوار ، کت ، شلوار و کت بالا به این معنی است که باید مرتباً آنها را با برس لباس تمیز کنید. لباس های خود را فقط در صورت لزوم بشویید زیرا مواد شیمیایی سخت و تکنیک استفاده شده طول عمر لباس شما را به شدت کوتاه می کند.

شیک پوشی

تیپ اسپرت مردانه

تیپ رسمی مردانه

افرادی که ارزان می خرند، دو بار خرید می کنند

در نکته شماره 2 در انتخاب لباس مردانه، ما به شما پیشنهاد می کنیم که نیازهای خود را بدانید و به خرید از لیست خود پایبند باشید. با این حال ، اگر می خواهید به چیزی با ارزش داشتن برسی از خرید ارزان بر حذر باشید. کیفیت قیمت آن است ، بنابراین اجازه ندهید یک یافته ارزان شما را به جاروبرقی لباس تبدیل کند. اگر قطعه ای بیش از دو سال دوام نیاورد ، حتی قطعه ای که با 90٪ کاهش همراه است ممکن است کل ارزش آن اتلاف پول باشد. به دست آوردن یک معامله خوب است ، اما یک خریدار هوشمند همچنین در نظر خواهد گرفت که اگر چیزی ارزان بخرند ، سریعا مجبور به تعویض می شوند.

 وسوسه فروش و تخفیف نداشته باشید، ممکن است خرید چیزی در off راه حل واضحی برای خرید با بودجه کم به نظر برسد ، اما مشکل اینجاست که به ندرت چیزهایی که واقعاً به آن نیاز دارید در فروش هستند.

لباس مردونه

در اندازه سازش نکنید

امروزه اکثر مردم نمی دانند تناسب خوب به چه معناست. بدیهی است که این به استانداردهای شما بستگی دارد ، اما شخصاً من هرگز چیزی را در لباس مردانه در فضای قفسه ندیده ام که کاملاً متناسب باشد ، با این حال من افراد زیادی را ملاقات کرده ام که ادعا می کنند چنین چیزی دارند.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/