ایده لباس بارداری | لباس های شیک بارداری

لباس بارداری

بارداری یکی از شیرین ترین دوران زندگی برای هر خانمی است و انتخاب لباس مناسب برای این دوران یکی از وسواس‌های خانم های باردار است. لباس بارداری شیک و راحت اصلی ترین خواسته خانم هاست و برای همین در این مقاله ایده لباس بارداری و اینکه چه لباسی در دوره بارداری مناسب است را آورده‌ایم.

لباس بارداری مناسب کدام است؟

هرلباسی را در دوران بارداری نمی‌توان استفاده کرد و به ویژه در ماه‌های پنجم به بعد که شکم بزرگ می شود و جنین بزرگتر می‌شود باید لباس‌های راحت تری را انتخاب کرد. در این مقاله به چند نمونه از باید ها ونباید های لباس حاملگی اشاره می‌کنیم.

لباس باید راحت باشد

اولین چیزی که در لباس مهم است راحت بودن آن می باشد. زیبایی، رنگ و مدل اگرچه مهم هستند اما یادتان باشد راحتی خودتان و جنین داخل شکمتان را نباید فدای زیبایی ظاهری بکنید. شما در هر صورت یک ملکه هستید حتی اگر ساده‌ترین لباس ها را به تن داشته باشید.

ایده لباس بارداری

شلوار جین ممنوع!

در دوران بارداری استفاده از شلوار جین و شلوارهای تنگ که کمر دکمه‌ای دارند ممکن است به شکم شما فشار بیاورند و شما و جنینتان را ناراحت کنند. به جای شلوارهای جین از دامن شلواری ها و یا شلوارهای کشی که کمر کشی دارند می توانید استفاده کنید. شلوارهای استریج با کمر کشی هم گزینه مناسب برای بارداری هستند.

لباس بارداری

به شکمتان فشار نیاورید

یکی از اصلی ترین ویژگی های لباس در این دوران این است که به شکم و کمرتان فشار نیاورد. لباس های خیلی تنگ یا کمردار می تواند به شکم و جنینتان فشار بیاورد. در عوض می توانید از لباس های گشادتر و به ویژه لباس های رفت و برگشتی که به صورت یک طرف به پهلو می روند استفاده کنید تا کمتر روی شکمتان فشار وارد شود.

لباس شیک بارداری

کفش راحتی به جای کفش پاشنه بلند

حداقل در این دوران کفش پاشنه بلند را فراموش کنید و به سراغ کفش‌های راحتی و طبی بروید. کفش های پاشنه بلند به کمر شما فشار می آورد و با بزرگ شدن شکم و افزایش فشار به کمر ممکن است مشکلات جسمی زیادی را برای شما به وجود آورد. همچنین پیچ خوردن پا و زمین خوردن با کفش پاشنه بلند در دوران بارداری خطرات بسیاری برای جنین شما دارد.

لباس حاملگی

ایده لباس بارداری 

حتی خوش سلیقه ترین و خوش ذوق ترین خانم ها هم همیشه به دنبال لباسهای جدید و ایده لباس هستند. در این مقاله ایده هایی برای خوش پوشی در دوران بارداری را آورده‌ایم.

دامن های پلیسه دار

دامن های پلیسه دار یکی از پیشنهادات عالی برای لباس در دوران بارداری است. این دامن ها با انواع پیراهن های کشی و حریر ست می شوند و علاوه بر زیبایی شکم شما را می پوشانند و جلوه زیبای از بارداری داند.

لباس مناسب بارداری

لباس های نخی ساده

یک پیراهن ساده نخی شاید از نظر شما زیبا نباشد اما علاوه بر راحتی می توانید با یک بافت یا بالا پوش زیبای جلو باز جلوه زیبایی به این لباس ساده نخی بدهید. لباس نخی کوتاه و بلند را می توانید با بالاپوش های توری و بافت ست کنید.

مدل لباس بارداری

لباس های کوتاه و گشاد

می خواهید به یک مهمانی یا عروسی بروید اما نمی دانید چه بپوشید؟ بهترین لباس برای مهمانی ها لباس های کوتاه، ساده و کشاد هستند که می توانی آن را به صورت ساده و یا با یک کت زیبا بپوشید.

لباس کوتاه در بارداری

لباس بلند و چین دار

یکی ازسبک هایی که این روزها طرفداران زیادی دارد لباس های بلند و پوشیده با چین هستند. اگرچه این لباس ها مختص بارداری نیست اما می تواند یکیازگزینه های زیبا و شیک برای بیاس بارداری باشد.

لباس بلند در بارداری

سرهمی‌های زیبا

حالا که در دوران زیبای بارداری هستید فکر می کنید که باید لباس های دخترانه و فانتزی را فراموش کنید؟اصلا این طور فکر نکنید شما همین حالا هم می‌توانید لباس‌های دخترانه ای مانند سرهمی ها را بایک پیراهن زیبا و ساده به تن کنید.

سرهمی جین

 بافتنی های راحت

در زمستان هم سعی کنید خودتان را با لباس های زیاد خفه نکنید! به جای این کار لباس های بافتنی را انتخاب کنید که بافتی راحت و نازک دارند و به خاطر کشی بودن بتوانید آن را استفاده کنید.

لباس بافتنی

دامن های کوتاه 

دامن های کوتاه با پیراهن های شل یکی از شیک ترین ست ها در دوران بارداری است. دامن های کوتاه ساده و یا پلیسه دار را بیشتر با پیراهن ها کوتاه و شل ست می کنند.

شیک پوشی در بارداری

لباس های بلند و ساده

لباس های ساده هیچگاه از مد نمی افتند و شما هم می توانید با پارچه های حریر و توری لباس های بلندی برای دوران حاملگی خودتان بدوزید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/