نکات کلیدی در مورد لباس پوشیدن مردان لاغر

best-men-style-for-office

اگر مرد لاغری هستید که قصد افزایش وزن خود را دارید، به شما توصیه می‌کنیم تا به ورزشگاه رفته و وزن خود را به‌ کمک روش‌های عضله‌سازی بالا ببرید. اما یادتان باشد که اگر فرد لاغری بخواهد وزن خود را افزایش دهد، نیاز به یک دوره زمانی طولانی دارد. در واقع، متابولیسم بدن مردان، ویژگی‌های خاصی داشته و خیلی دیر، خود را با افزایش وزن و ایجاد عضله در بدن تطبیق می‌دهد. بنابراین، مردان باید علاوه بر کاهش متابولیسم سریع بدن خود، برنامه غذایی مناسبی داشته و از انجام کارهای سنگین در زندگی روزمره خود اجتناب کنند، برای کسانی که قصد دارند زمان کمتری را جهت انجام حرکات ورزشی در ورزشگاه سپری کنند، توصیه می‌شود تا بدن خود دوست باشند! در واقع، اگر به عنوان یک مرد جوان لاغر در حال تلاش برای چاق شدن هستید، باید به دنبال یک مشاور باتجربه برای آگاهی از نحوه درست تغذیه و میزان ورزش روزانه باشید.

زمانی که مرد لاغری، خودسرانه به ورزشگاه رفته و برای افزایش وزن خود تلاش کند، بدن او به تنهایی نمی‌تواند این هدف را برآورده کند. در واقع، اگر این فرد بخواهد بیشترین بهره را از انجام حرکات ورزشی در باشگاه برده و حجم عضلات خود را افزایش دهد، حتما باید با یک مشاور تغذیه و یک مربی ورزشی باتجربه همراه شود. با همه این توصیفات، برخی از افراد لاغر نیز به دنبال افزایش وزن نبوده و دوست دارند همواره مانند یک دونده، قوی و باریک اندام بمانند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهند همچنان سبک وزن باقی بمانند، خوشحال باشید، زیرا نیازی به تلاش وافر و تغذیه غیرعادی نخواهید داشت. ا

از آنجایی که افزایش حجم عضلات مردان، آن‌ها را در نگاه اول قوی نشان می‌دهد، مزایای فراوانی برای آن‌ها به دنبال دارد. در واقع، مردان به طور ناخودآگاه، با دیدن تناسب اندام خود، احساس سلامتی کرده و توجه خانم‌های بیشتری را به سوی خود جلب می‌کنند، زیرا همه خانم‌ها به طور طبیعی به افراد سالم گرایش داشته و ناخودآگاه به دنبال نشانه‌های قدرت و سلامتی در همسران آینده خود می‌گردند. علاوه بر این موارد، تناسب اندام مردان در روابط کاری و دوستانه آن‌ها نیز تاثیر داشته و باعث می‌شود مردان دیگر نیز آن‌ها را تحسین کنند. همچنین، به نظر می‌رسد همه زنان دنیا به سوی مردانی جذب می‌شوند که مانند یک محافظ محکم دیده شده و تنومند و قوی به نظر برسند. در نهایت، لازم است بدانید که هر پدر و مادری دوست دارد فرزند خود را قوی و سالم بار آورده و برای مبارزه با آینده سخت زندگی آماده کند.

بنابراین اگر شما به عنوان یک مرد جوان قصد دارید تا علاوه بر افزایش میزان عضلات در بدن خود، ظاهر آن را ثابت و استوار نشان دهید، قبل از عضله‌سازی باید به فکر پوشیدن لباس‌های مناسب با اندام خود باشید تا از به کمک این روش، بتوانید احساس مردانگی را در وجود خود تقویت نموده و قدرت بدنتان را به میزان قابل توجهی بالا ببرید. فراموش نکنید شما به عنوان یک مرد جوان و لاغر، هرگز با انجام حرکات ورزشی ویژه و استفاده از برنامه غذایی مخصوص، مانند آرنولد شوارتزنگر نخواهید شد، فقط می‌توانید با به کار بردن این نکات، قدرت بدن خود را افزایش داده و آن را تنومند و سالم نگه دارید. دستاوردهای ورزشی و غذایی در این موارد بسیار ظریف و ناچیز بوده و در بدن مردان جوان مختلف، به سبک کاملا متفاوتی عمل می‌کنند. در ادامه این مقاله، راه‌کارهای ساده و سبک برای قوی دیده شدن ظاهر مردان جوان ارائه شده است که به شرح زیر می‌باشند:

1-از پوشیدن لباس‌هایی که در دید اول، ظاهر شما را ضعیف و لاغر نشان می‌دهد، اجتناب کنید:

اولین گام برای تقویت حس قوی بودن مردان جوان این است که این افراد، طرز لباس پوشیدن خود را تغییر داده و از لباس‌هایی استفاده کنند که ظاهر آن‌ها را بزرگ‌تر و قوی‌تر نشان دهد. پس اگر شما یک مرد لاغر هستید و می‌خواهید با پوشیدن لباس‌های مناسب، هیکل خود را قوی نشان دهید، صادقانه می‌گویم که این کار بسیار دشوار بوده و باید تلاش بیشتری بکنید. بزرگ‌ترین اشتباه مردان لاغز اندام در چنین شرایطی پوشیدن لباس‌های بزرگ می‌باشد! افراد لاغر در اغلب موارد سعی می‌کنند تا هیکل ظریف خود را با پوشیدن لباس‌های بزرگ‌تر پنهان کرده و عضلات خود را حجیم‌تر از اندازه واقعی نشان دهند. طراحان باتجربه مخالف پوشیدن لباس‌های خیلی بزرگ توسط مردان لاغر اندام هستند، زیرا اکثر این اشخاص دارای مشکل اسکلتی بوده و فقط به‌ خاطر وضعیت نادرست بدن خود، ضعیف دیده می‌شوند.

برای اطلاع از ترکیب رنگ لباس­های مردانه این مطلب را بخوانید

مردان لاغر باید از پوشیدن لباس‌های تنگ، به رنگ پوست خود اجتناب کنند، زیرا این سبک از لباس‌ها قالب بدن آن‌ها را بیش از حد لاغر نشان داده و تا حد زیادی، فرم بدن این افراد را به هم می‌ریزد. پس، به عنوان یک مرد لاغر سعی کنید همیشه لباس‌هایی متناسب با اندازه بدن خود انتخاب نموده و فرم ظاهری بدنتان را دچار مشکل نکنید. لباس‌هایی که کاملا با اندازه بدن مردان هماهنگی داشته و به طور کامل بر روی عضلات بدن قرار می‌گیرد، ظاهر این افراد را بدون ایجاد کشش در نقاط مختلف، به حالت طبیعی نشان می‌دهد. البته، ممکن است در برخی موارد، مرد جوانی نیاز به پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان یا شل داشته و گاه به گاه از این نوع پوشش نیز استفاده کند.

مردان لاغر برای قوی دیدن شدن ظاهر خود باید توجه ویژه‌ای به شانه‌ها و آستین‌های لباس انتخابی خود داشته و همیشه پیراهن‌هایی را انتخاب کنند که درز سرشانه‌های آن را در لبه شانه‌ها قرار گیرد، زیرا زمانی که دوخت پیراهن، کاملا در لبه شانه فرد قرار گیرد، بیننده را دچار توهم کرده و آستین‌های او را خیلی بزرگ‌ تر از اندازه طبیعی نشان می‌دهد. اما، استفاده از تی‌شرت‌هایی با آستین بلند می‌تواند دست‌های مردان را مانند رشته‌های اسپاگتی نازک و رو به پایین نشان دهد. پس، سعی کنید در هنگام انتخاب، تی‌شرت‌هایی را پیدا کنید که حالت تنگ داشته باشند. البته، مردان جوان می‌توانند از سبک جیمز دین پیروی نموده و استین لباس خود را تا نزدیکی شانه‌ها رول کنند. زیرا این کار باعث می‌شود تا بازوها کمی پرتر و عضلانی دیده شود. پس یادتان باشد که سرشانه‌های تی‌شرت شما باید درست در لبه شانه‌ها قرار گرفته و انداره آن متناسب با شلواری باشد که به تن دارید.

همچنین، به عنوان یک مرد جوان و لاغر به یاد داشته باشید که پوشیدن شلوار جین به پاهای شما حالت مخروطی داده و آن‌ها را در نگاه بیننده مانند میله‌ای، نازک و باریک نشان می‌دهد. پس از پوشیدن این نوع لباس اجتناب کنید. علاوه بر این موارد، استفاده از لوازم جانبی بزرگ مانند ساعت‌های بزرگ که متناسب با اندازه هیکل شما نیست، کار اشتباهی می‌باشد، زیرا هدف از تولید ساعت‌هایی با صفحه بزرگ، پوشش دادن ناحیه مچ دست در افراد چاق است. بنابراین، مردان لاغر می‌توانند با رفع این مسائل کوچک، تغییر زیادی را در اندازه هیکل لاغر خود ایجاد کرده و آن را خیلی قوی و تنومند نشان دهند.

2-لباس‌هایی را بپوشید که شما را قوی‌تر نشان دهد:

آیا می‌دانید پوشیدن برخی از لباس‌های خاص در قوی و پر دیده شدن عضلات بدن مردان لاغر بسیار مفید است؟ منظور این مقاله، کت مردانه است! زیرا استفاده روزمره مردان جوان لاغر از کت و شلوار در قوی‌تر دیده شدن عضلات سینه و بازوی این افراد بسیار موثر می‌باشد. نکته مهمی که مردان باید درباره کت بدانند، نحوه طراحی و شکل آن است. کت مردانه باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که پوشیدن آن، عضلات فرد را در چشم بیننده بزرگ‌تر از حالت عادی جلوه دهد.

طراحی کت‌های مردانه برای قوی نشان دادن هیکل مردان باید به چه صورتی باشد؟

نکته مهم در مورد طراحی کت مردانه این است که پوشیدن آن باید بتواند شانه‌های فرد را گسترده‌تر از اندازه واقعی خود نشان دهد. سرشانه بسیاری از کت‌های قدیمی دارای لبه‌های واضحی بوده و پوشیدن آن‌ها، عرض شانه‌های مردان را کاهش می‌داد. استفاده از انواع مختلف اپل در سرشانه کت مردانه می‌تواند عرض شانه مردان را در حدود نیم اینچ در هر طرف اضافه‌تر نشان دهد؛ این در حالی است که بزرگی اپل زیاد به نظر نمی‌آید. تفاوتی که پوشیدن این نوع کت‌ها در بدن فرد ایجاد می‌کند، کاملا متفاوت از کت‌های قدیمی بوده و قابل مشاهده است.

علاوه بر این موارد، اگر می‌خواهید کت انتخابی شما، بدنتان را قوی‌تر و بزرگ‌تر از حد معمول نشان دهد، در هنگام انتخاب دقت کنید که اندازه آن برای شما خیلی بزرگ یا کوچک نباشد، چون کوچک یا بزرگ بودن بیش از حد لباس مردان لاغر، تم مردانه ظاهر آن‌ا را با مشکل مواجه می‌کند.

طرح کت و شلوار و بافت پارچه آن در قوی نشان دادن بدن مردان لاغر بسیار موثر است:

توجه داشته باشید که حجم عضلات شانه‌ها و سینه مردان جوان، نشان‌دهنده اقتدار و قدرت این افراد است که با پوشیدن یک کت مناسب، افزایش می‌یابد. بنابراین، استفاده از کت‌هایی که ناحیه سرشانه بزرگ‌تری دارند و تا رسیدن به ناحیه کمر، باریک‌تر می‌شوند (شکل V دارند)، در برجسته نشان دادن سینه و شانه‌های مردان جوان موثر هستند. در نهایت، یادتان باشد کت‌هایی که دارای یقه باز هستند و گردن آن‌ها از ناحیه سینه به بالا باز می‌شود، اجازه می‌دهد تا پیراهن و کراوات مردان به چشم بیاید. این شرایط، کنتراست قوی در دید بیننده ایجاد کرده، کمر فرد باریک‌تر دیده شده و ناحیه قفسه سینه و شانه‌های او وسیع‌تر از اندازه طبیعی خود به چشم می‌آیند. فراموش نکنید که وجود این ویژگی‌ها در کت مردانه، به آقایان لاغر اندام کمک می‌کنند تا قوی‌تر دیده شده و حجم عضلات خود را در نگاه بیننده افزایش دهند. البته این افراد می‌توانند برای قوی‌تر دیده شدن اندام خود، یک گام دیگر برداشته و کتی را انتخاب کنند که لایه دوبله داشته و از پارچه بسیار ضخیم دوخته شده باشد.

3-استفاده از لایه‌ های دوبله در دوخت کت مردانه چه تاثیری در ظاهر این افراد دارد؟

جالب است بدانید که با هر لایه‌ای که خیاط به کت مردانه اضافه می‌کند، وسعت شانه‌ها و سینه مردان در دید بیننده افزایش یافته و فرد مقتدرتر دیده می‌شود. البته، خود لایه در این مورد، به تنهایی موثر نبوده و مقدار پارچه‌های جانبی که در کنار آن استفاده می‌شود، می‌تواند تفاوت قابل مشاهده‌ای را در دید بیننده ایجاد کند. برای این منظور، مردان جوان لاغر باید چند نکته مهم را در ذهن خود داشته باشند که به شرح زیر است:

اگر اولین روز کاریتان هست و به این فکر می کنید که چه لباسی بپوشید این مطلب لباس مناسب برای اولین روز کاری و مسافرت شغلیرا بخوانید

اولا، اگر می‌خواهید ظاهری قوی و تنومند داشته باشید، باید از خیاط خود بخواهید تا چندین لایه ضخیم را در قسمت بالا تنه کت شما قرار داده و پارچه‌های جانبی دیگر را هم در شکل مناسبی، در کنار آن‌ها استفاده کند. در هنگام استفاده از کت‌ و شلوار، مردان می‌توانند لباس‌های زیرین خود را از جنس بسیار نازک انتخاب نموده و در عوض، به ضخامت کت خود اضافه کنند، زیرا با هر لایه پارچه‌ای که به کت مردانه افزوده می‌شود، فرد قوی‌تر از قبل دیده خواهد شد.

مردان جوانان لاغر باید برای قوی‌تر دیده شدن، نوع کت، شلوار و عینک آفتابی خود را جدی بگیرند:

توجه داشته باشید با هر لایه‌ای که به کت و شلوار مردانه افزوده می‌شود، هیکل فرد استفاده‌کننده قوی‌تر دیده شده و بافت عضلات او بزرگ‌تر از حد معمول جلوه می‌کند. به همین ترتیب، الگوهای طراحی انواع کت مردانه و بافت پارچه نیز در قوی‌تر دیده شدن اندام مردان لاغر بسیار موثر است. از آنجایی که همه لایه‌های لباس مردان (به استثنای لباس زیر) باید قابل مشاهده باشد، این افراد باید در  هماهنگی رنگ لباس‌های خود دقت نموده و تمام رنگ‌های موجود را طوری انتخاب کنند که مکمل یکدیگر باشند. اگر در این مورد مطمئن نیستید و نمی‌توانید رنگ‌های هماهنگ را انتخاب کنید، راه آسان برای جلوگیری از بروز مشکل، استفاده از یک رنگ ثابت برای تمام لباس‌ها است. با این حال، انتخاب رنگ لباس مردان از یک خانواده، با تنوع رنگی بسیار کم و محدود نیز این تغییر رنگ‌ها رنگ‌ها را خنثی کرده و در قوی نشان دادن ظاهر مردان بسیار مفید خواهد بود. به عنوان مثال، یک مرد جوان لاغر می‌توانید با انتخاب پیراهن خود به رنگ سبز نعناعی و یک ژاکت سبز تیره یا خاکستری تیره، بدن خود را پرتر و قوی‌تر از حد طبیعی خود نشان دهد. در چنین مواردی، انتخاب یک پیراهن به رنگ آبی روشن با ژاکت خاکستری و کت آبی تیره نیز ایده خوبی خواهد بود. پس، به عنوان یک مرد جوان لاغر یادتان باشد که با هماهنگی رنگ لباس‌های خود به سادگی می‌توانید ناحیه سینه و سرشانه‌های خود را قوی‌تر از اندازه واقعی نشان دهید.

4-انتخاب پارچه مناسب و ضخیم برای کت و شلوار مردانه، در بزرگ نشان دادن ظاهر این افراد تاثیر زیادی دارد:

انتخاب پارچه مناسب یکی دیگر از راه‌های آسان برای افزایش قدرت مردانگی افراد لاغر اندام تلقی می‌شود. به عنوان مثال، استفاده از پارچه‌هایی با بافت درشت، ظاهر مردان را بزرگ‌تر از اندازه واقعی خود نشان می‌دهد. انواع پارچه‌های مناسب برای کت و شلوار مردان لاغر عبارتند از: پارچه پشمی ضخیم با بافت درشت و پارچه مخملی. این نوع پارچه‌ها حالت توده‌ای داشته و با بافت درشت خود، اندازه بدن مردان را بیشتر از حد معمول نشان می‌دهند. البته در کنار این نوع پارچه‌ها، پوشیدن جوراب‌ها و پیراهن بافتنی از جنس ضخیم نیز به فضای بصری قاب بدن مردان اضافه کرده و اندازه عضلات این افراد را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. پس، مردان باید علاوه بر بافت پارچه، به ضخامت لباس‌های خود نیز دقت کاملی داشته باشند.

در بین فصل‌های مختلف سال، فصل‌های پاییز و زمستان برای این دسته از مردان محبوب‌تر بوده و استفاده از لوازم جانبی زیاد و لباس‌های ضخیم، مشکلی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند. استفاده از لباس‌های ضخیم و لایه‌دار از جنس پشم علاوه بر بزرگ نشان دادن ظاهر مردان لاغر، در وسیع دیده شدن ناحیه شانه و سینه آن‌ها نیز بسیار موثر است. به همین دلیل، اکثر مردان لاغر سبک مشخصی در انتخاب لباس‌های زمستانی خود داشته و شاهد وجود ژاکت‌های بافتنی ضخیم در کمد لباس این افراد هستیم. اگر شما هم به عنوان یک مرد جوان لاغر اندام از لباس‌های ضخیم بافتنی استفاده می‌کنید، جوراب‌های خود را از جنس معمولی و نخ انتخاب کنید؛ معمولا استفاده هم زمان از لباس‌های بافتنی و جوراب‌های ضخیم می‌تواند مانند یک پرنده کوچک شما را احاطه نموده و با ایجاد گرمای بیش از حد، حرکات بدن شما را مختل نماید.

5-اگر به عنوان یک مرد جوان گردن باریکی دارید، خجالت نکشید:

وقتی مرد جوانی در مورد هیکل خود فکر می‌کند، ناحیه اطراف گردن خود را در نظر گرفته و در مورد فراخی قفسه سینه، بازوها و پاهای خود می‌اندیشند. ارسطو، فیلسوف معروف یونانی در آثار خود در مورد بدن مردان چنین می‌‌گوید: "مردم در قضاوت ظاهر فیزیکی مردان، گردن محکم و عضلانی آن‌ها را به عنوان نشانه شجاعت و قدرت می‌دانند." این یک واقعیت محض است که گردن نازک و باریک مردان جوان، نشانه ضعف و حتی بدبختی او بوده و از زمان‌های قدیم، قلدری مرد را به میزان کلفتی گردن او ارتباط داده و می‌گویند که هرچه ناحیه گردن مرد ضعیف و باریک باشد، ترسو بودن او را به نمایش می‌گذارد. با همه این توصیفات، اگر گردن شما به عنوان یک مرد جوان خیلی بلند و نازک است، نگران نباشید. برای احساس رضایت بیشتر، راه‌های مختلفی وجود دارد که این ناحیه از بدن شما را کوتاه‌تر و قوی‌تر نشان دهد. نوع یقه مناسب برای مردان لاغری که گردن باریک و بلندی دارند، "سبک کلاسیک" می‌باشد. علاوه بر این مورد، گزینه‌های بسیاری در مدل‌های مختلف کلاسیک و مدرن وجود دارد که استفاده از آن‌ها در یقه ژاکت‌های بافتنی و پارچه‌ای، دور گردن مردان را به طور کامل پوشش داده و در قوی نشان دادن گردن این افراد بسیار موثر است. بنابراین، مردان لاغر باید برای تناسب هیکل خود، از یقه‌های خاصی استفاده کنند که عبارتند از:

  • لباس‌هایی که یقه آن‌ها در ناحیه گردن زیپ‌دار است
  • یقه ایستاده نیز مناسب افراد بسیار لاغر می‌باشد
  • پیراهن یا ژاکت یقه شال‌دار و کانالی

علاوه بر یقه‌‌های ذکر شده، هر نوع لباسی که یقه پوشیده داشته و بتواند ناحیه گردن مردان را پوشش دهد، گزینه مناسبی برای افراد لاغر خواهد بود. انواع دیگر لباس‌های مناسب برای مردان لاغر عبارتند از:

  • سبک‌هایی که پیراهن و کت‌هایی با یقه بسیار بزرگی را شامل شده یا ژاکت‌ها و کت‌هایی کوتاه که به سبک کلاسیک طراحی شده‌‌اند.

6-رنگ‌ها و الگوهایی که باعث افزایش قدرت بصری انسان شده و ظاهر مردان لاغر را قوی و تنومند نشان می‌دهد:

اکثر نکات ذکر‌شده در این مقاله، برای فصل‌های سرد سال به خصوص فصل مناسب هستند. اما بدیهی است که این افراد در فصل‌های گرم سال تحمل درجه حرارت بالای لایه‌های اضافی به کار رفته در کت یا پیراهن خود را نداشته و بهتر است به جای لباس‌های ضخیم، از لباس‌های مناسب فصل‌های گرم سال استفاده کنند. حتما می‌دانید که در فصل تابستان، به ندرت می‌توان بیش از یک پیراهن نازک به تن کرد، زیرا استفاده از لباس‌های ضخیمی که به سبک کلاسیک باشند، تنظیمات دمایی بدن را به هم زده و فرد را بی‌حال می‌کند. با این حال، افراد لاغر با رعایت برخی نکات ساده می‌توانند در فصل تابستان نیز ظاهر خود را کمی چاق‌تر از اندازه طبیعی نشان دهند. یکی از این نکات، استفاده از رنگ‌های سبک‌تر مانند سفید، بژ یا پاستلی است. رنگ‌های تیره علاوه بر اینکه هیکل انسان را کشیده و لاغر نشان می‌دهند، تاثیر متفاوتی نسبت به رنگ‌های سبک‌تر داشته و همه گرمای خورشید را به خود جذب می‌کنند. به همین دلیل، بهتر است افراد لاغر رنگ لباس خود را در فصل‌های گرم سال، از گروه رنگ‌های سبک و روشن انتخاب نموده و از رنگ‌های تیره فقط برای ایجاد تنوع استفاده کنند.

یکی دیگر از دلایل استفاده از رنگ روشن در لباس‌ها این است که حجم عضلات بدن مردان را بزرگ ‌تر از حد طبیعی نشان می‌دهد. همچنین، وجود سایه‌هایی از رنگ‌های تیره بر روی پیراهن سفید می‌تواند ظاهر بدن مزدان را متفاوت‌تر نشان دهد. بنابراین، اگر شما به عنوان یک مرد جوان دارای بدنی لاغر بوده و عضلات بزرگی ندارید، می‌توانید با پوشیدن لباس‌هایی به سبک کلاسیک و رنگ روشن توجه بیننده را به بالا تنه خود جلب کنید.

آیا استفاده از پیراهن یا تی‌شرت سفید، زاویه دید بیننده را بر روی عضلات مردان متمرکز می‌کند؟

استفاده از رنگ سفید یا رنگ‌های روشن دیگر می‌تواند به بهترین نحو بدن مردان را جلوه دهد. به همین دلیل، اگر یک فرد لاغر از انواع تی‌شرت‌ها با نوارهای افقی استفاده کند، سینه خود را بزرگ‌تر از حد معمول نشان داده و اندازه شانه‌های خود را هم گسترده‌تر از اندازه واقعی خود جلوه می‌دهد. اگر این نوارهای افقی در قسمت فوقانی لباس قرار گیرد، توجه بیننده را به سمت آستین‌های مردان گسترش داده و شکل بدن را به حالت V نشان می‌دهد.

اگر می خواهید بدانید با پوشیدن چه لباسی لاغر تر دیده میشوید این مطلب چگونه بلند تر و لاغر تر دیده شویم؟ را بخوانید

فراموش نکنید که موارد ذکر شده در مقاله بالا، تنها گزینه‌های موجود برای قوی نشان دادن بدن مردان لاغر نیستند. وجود جیب‌ها و انواع تزیینات جانبی در لباس افراد لاغر می‌تواند اندازه بدن آن‌ها را بزرگ نشان داده و به طورعجیبی، بافت‌های ناحیه بالا تنه بدن را تنومند جلوه دهد. بر همین اساس، شما می‌توانید در قسمت‌های کوچک‌تر بدن خود از جیب‌ها و لوازم تزئینی با مقیاس بزرگ استفاده نموده و بدن خود قوی‌تر از حد معمول نشان دهید.

در نهایت، به عنوان یک مرد لاغر اندام یادتان باشد که با رعایت نکات ذکر شده در مقاله بالا می‌توانید خودتان را قوی و جذاب نشان دهید. پوشیدن برخی از لباس‌ها می‌تواند تصویر قوی از بدن لاغر شما به بیننده ارائه دهد. رعایت این نکات، علاوه بر افزایش جذابیت یک مرد، اعتماد به نفس او را قوی‌تر کرده و باعث می‌شود که او با احساسات خوب، از زندگی خود لذت ببرد.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/