ملزومات کمد لباس زنانه

how-many-clothes

همان‌طور که هرم غذایی یک انسان باید متنوع بوده و بتواند از لحاظ تغذیه‌ای، همه نیازهای بدن او را برآورده کند، یک کمد لباس مناسب نیز باید بر اساس اصول خاصی، متنوع بوده و حد اعتدال در انتخاب وسایل درون آن رعایت گردد. جالب است بدانید که آنچه در گنجه لباس یک فرد قرار داده می‌شود، بر اعمال و رفتار او تأثیر مستقیمی خواهد داشت؛ بنابراین، بهتر است وسایل موجود در یک کمد لباس، متعادل باشد تا استفاده از آن‌ها بتواند راحتی فرد را به طور کامل فراهم کند. در واقع، خرید لباس بر اساس اصول علمی و استفاده از الگوهای منظم، باعث لذت بردن فرد شده و نیازهای روزانه او را به ‌طور کامل برطرف خواهد نمود. برای این منظور، لازم است شما از دستورالعمل‌های ضروری ارائه ‌شده در ادامه این مقاله پیروی کرده و با توجه به نیازهای روزانه و فرهنگ محل زندگی خود، الزامات کمد لباستان را تأمین نمایید تا با استفاده روزانه از وسایل درون آن، به راحتی کارهای روزمره خود را انجام دهید.

 مدل لباس‌های زنانه:

برای تهیه لباس‌های زنانه مناسب، فرد مجبور است از اصول اولیه خاصی تبعیت نموده و با استفاده از یک استراتژی قوی و پایبند به مبانی علمی، نوع لباس‌های خود را انتخاب کند. در این صورت، همه وسایل کمد او تقریباً با هم هماهنگ بوده و خود به خود ترکیب خاص و زیبایی را ایجاد می‌کنند.

  • نحوه استفاده از رنگ سفید و سیاه در کمد لباس زنانه:

جالب است بدانید که اکثر زنان از رنگ‌های سیاه و سفید برای لباس ورزشی و حضور در ورزشگاه‌ها استفاده می‌کنند، اما ترکیب این دو رنگ می‌تواند گاهی برای لباس‌های سفر نیز بسیار مناسب باشد. علاوه بر این موارد، ترکیب رنگ سیاه و سفید را می‌توان با همه نوع لباس دیگر مانند انواع دامن‌های کوتاه و بلند ترکیب کرده و ظاهر زیبایی برای خود آفرید. در واقع، می‌توان ادعا کرد که این نوع لباس‌ها به عنوان قطعات شگفت‌ انگیز و پیچیده در مد زنانه تلقی شده و تحت هر شرایطی، می‌توان از ترکیب رنگ سیاه و سفید، به عنوان لباس کار استفاده نمود.

  • ژاکت موجود در کمد لباس زنانه:

انواع ژاکتی که برای کمد لباس زنانه در نظر گرفته می‌شود، یا باید بسیار نازک بوده یا از جنس پنبه و پشم که حالت لایه‌داری دارند، تهیه شود. به خاطر داشته باشید که این نوع بافت‌ها می‌تواند راحتی کامل زنان را در هر نوع فعالیتی تأمین کند. استفاده از رنگ‌های خنثی در انواع ژاکت‌های پشمی، تنوع قابل‌توجهی را به این دسته از لباس‌های زنان می‌دهد. همچنین، سبک بلند ژاکت‌ها و برش‌های موجود در آن، اندام زنان را بسیار جذاب‌تر از حالت واقعی خود نشان می‌دهد.

اگر دنبال راهی برای تمیز نگه داشتن لباس هایتان هستید خواندن این مطلب 20 نکته مهم برای تمیز نگه داشتن لباس‌های زنان به شما توصیه میشود

  • شلوار جین:

خرید انواع مختلف شلوار جین گزینه بسیار مناسبی برای کمد لباس زنان است، زیرا علاوه بر مناسب بودن جنس، این نوع شلوارها بسیار راحت می‌باشند. البته بهترین نوع شلوار جین برای زنان، جین کشی است که بیش از 2 درصد لیکرا (پارچه‌ای با بافت کشی) در داخل خود داشته باشد تا شکل آن مدت‌ها به همان حالت اولیه خود باقی بماند.

  • تی‌شرت یا پیراهن آستین بلند موجود در کمد لباس زنانه:

 به نظر می‌رسد که همه زنان با پوشیدن تی‌شرت‌های نازک سفید احساس خوش‌آیندی داشته و هیکل خود را باریک و کشیده جلوه می‌دهند. البته شما باید در انتخاب اندازه مناسب این نوع پیراهن‌ها دقت نموده و آن را متناسب با اندازه بدن خود انتخاب کنید، طوری که کاملاً بر روی تن شما جای بگیرد.

  • لباس‌های راحتی و لباس خواب موجود در کمد لباس زنانه:

هرگز به عنوان یک زن جوان راحتی خود را در هنگام خم شدن یا نشستن بر روی پاهای خود در منزل، نادیده نگیرید. استفاده از لباس‌های راحتی در زمان خواب، بیشتر دلپذیر بوده و با چروك شدن، زیبایی خود را از دست نمی‌دهند. به همین دلیل، شما به عنوان یک خانم، بیشتر از همه، به انواع شلوارهای راحتی در کمد لباس خود نیاز دارید.

مدل‌هایی که برای دوخت یا خرید لباس زنانه انتخاب می‌شود، باید بر اساس اصول علمی طراحی بوده و منطبق با مبانی خیاطی روز باشد. به همین دلیل، انتخاب مدل لباس زنانه باید بر طبق قوانین خاصی صورت گیرد که به شرح زیر است:

  • یقه لباس زنانه:

یقه لباس‌های زنانه باید بر اساس ارزش‌ها و قوانین حاکم بر خانواده فرد انتخاب شود تا بتواند علاوه بر گرم نگه داشتن، با قیاس‌های زندگی خانوادگی و فرهنگ جامعه هماهنگ باشد.

  • استفاده از انواع دکمه‌ ها در لباس‌های زنانه:

یکی از اصولی که بیشتر در دوخت لباس‌های زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از دکمه یا زیپ است. استفاده از این وسیله جانبی، پوشیدن لباس را برای خانم‌ها آسان‌تر کرده و در هنگام بسته شدن کامل، اندام شخص را از دید اطرافیان پنهان می‌کند.

  • انواع تاپ‌های سفید و رنگی موجود در کمد لباس زنانه:

از آن‌جایی که استفاده از رنگ‌های روشن مخصوصاً رنگ سفید در لباس‌های زنانه بسیار شایع بوده و جذابیت بی‌نظیری را به فرد می‌دهد، این نوع لباس‌ها در نسخه‌ ها و طراح‌های نامحدودی به بازار ارائه شده و نیاز زنان به زیبایی و راحتی را تأمین می‌کند. پس شما هم به عنوان یک خانم جوان می‌توانید از این دسته لباس‌ها به عنوان جایگزین لباس‌های اصلی در کمد لباس خود، استفاده کنید.

  • شلوارهای سیاه زنانه:

شلوارهای زنانه با سبک خاصی تولید می‌شوند. در واقع، طراحان لباس‌های زنانه با استفاده از پارچه‌های تمام فصلی مانند پشم و ویسکوز، نیازهای اکثر زنان را در سراسر دنیا تأمین می‌کنند.

  • ژاکت جین:

همان‌طور که می‌دانید هر چه لباس جین شما رنگ تیره ‌تری داشته باشد، با شسته شدن درخشندگی بیشتری پیدا کرده و خود به خود جمع می‌شود. به همین دلیل، انتخاب انواع کت و شلوار جین با رنگ تیره در کمد لباس زنانه می‌تواند ایده بسیار خوبی برای ایجاد تنوع و زیبایی در ظاهر زنان باشد.

  • پیراهن‌های آستین کوتاه موجود در کمد لباس زنانه:

طول آستین کوتاه در لباس‌های زنانه حدود 3 تا 7 سانتی‌متر می‌باشد، زیرا در این مدل‌ها فقط مقدار مناسبی از بازوی فرد نمایش داده شده و بقیه قسمت‌های آن به طور کامل پوشش داده می‌شود.

اگر می خواهید بدانید با پوشیدن چه لباسی لاغر تر دیده میشوید این مطلب چگونه بلند تر و لاغر تر دیده شویم؟ را بخوانید

استفاده از لباس کار مناسب برای انجام کارهای روزانه، در بین زنان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و راحتی بدن این افراد را در طول هفته فراهم می‌کند. این نوع لباس‌های زنانه باید علاوه بر سازگاری با نوع شغل فرد، از رنگ‌هایی خنثی و به سبک کلاسیک تهیه شده باشد. انواع لباس‌های کار مناسب برای زنان به شرح زیر است:

  • مانتو و شلوار مناسب برای محل کار زنان:

این نوع لباس کار باید به سبک کلاسیک طراحی شده و با رنگ‌های تیره خود بتواند راحتی و نیاز روزانه زنان در محل کار را به خوبی برطرف کند. به عنوان یک خانم جوان و بی‌تجربه به خاطر داشته باشید که لباس‌های سیاه برای هر روز و هر فصلی مناسب هستند و می‌توان از آن‌ها به همراه هر مقنعه یا کفشی استفاده کرد. 

  • ژاکت پشمی:

انتخاب درست ژاکت پشمی برای فصل زمستان زنان، حکم یک جواهر را دارد، زیرا علاوه بر گرم نگه داشتن بدن این افراد در محل کار، با انواع بافت‌های لوکس و پارچه‌های زیبا، جذابیت خانم‌ها را تشدید می‌کند. یادتان باشد ژاکتی که برای محل کار خود در نظر می‌گیرید، باید متناسب با دمای اتاق یا محل کار شما بوده و بتواند به همراه مانتو زیرین خود، نیازهای بدن شما را برآورده کند.

  • شلوار خاکستری:

شلوار زغالی یکی از شیک‌  تر لباس‌ها برای زنان شاغل می‌باشد، زیرا با هر نوع مانتویی به راحتی ترکیب شده و زیبایی و ابهت زنان را بالا می‌برد. 

  • لباس‌های زنانه به سبک کلاسیک:

لازم نیست که هر زن ایرانی شاغل، برای افزایش جذابیت و زیبایی ظاهری خود، به دنبال سبک‌های ناآشنا و غریبانه برود. این در حالی است که اکثر زنان در گنجه لباس خود، چند قطعه لباس بی مصرف دارند که فقط در شرایط خاص مورد استفاده قرار می‌دهند.

  • لباس‌های زنانه با عکس‌های چاپ‌شده:

این نوع لباس‌ها پر از رنگ‌های شاد بوده و اگر طراح برای تهیه این نوع لباس‌ها از الگوهای بزرگ استفاده کرده باشد، حتماً باید رنگ‌های ملایم و ظریفی را در رنگ‌ آمیزی زمینه آن‌ها به کار ببرد. با همه این توصیفات، خانم‌هایی که در سازمان‌های رسمی مشغول کار هستند، نباید از چنین لباس‌هایی در ساعات کاری خود استفاده کنند.

  • شلوار کتان:

این نوع شلوارهای زنانه در رنگ‌های قهوه‌ای، سیاه، سفید و هر زنگ دیگری تولید می‌شود. دوخت این نوع شلوارها به سبک‌ کلاسیک می‌باشد که برای استفاده زنان در محیط کار بسیار مناسب است. جالب است بدانید که رنگ کرم این شلوارها زیبایی خاصی داشته و طرفداران زیادی در بین زنان شاغل دارد.

لباس‌های استاندارد شبانه برای زنان:

به عنوان یک خانم جوان و متأهل به یاد داشته باشید که شما باید به همسر خود اجازه دهید تا در انتخاب لباس خانه، رنگ و نوع آن با شما همکاری کند، زیرا این دسته از لباس‌ها پس از تاریکی هوا و با حضور شوهرتان در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته، بهتر است این نوع لباس‌ها را با رنگ شاد، روشن و متناسب با نورپردازی منزل خود انتخاب نموده و در طی روزهای مختلف، از لباس‌های متفاوتی استفاده کنید.

  • ژاکت مخملی زنانه برای استفاده در منزل:

اگر این نوع ژاکت با سبک مدرن یا کلاسیک انتخاب شود، استفاده از آن در کنار لباس‌های راحتی دیگر، زیبایی آن را به میزان قابل‌توجهی ارتقا می‌دهد.

  • پیراهن‌های نازک زنانه برای استفاده در منزل:

در هنگام خرید انواع پیراهن‌های نازک زنانه، هرگز به دنبال زرق و برق نروید، زیرا در صورت استفاده مداوم از آن‌ها در منزل، آلات تزئینی و دکمه‌های لباس ممکن است بر اثر شستشو از بین برود.

  • دامن‌ های خانگی و راحت زنان:

دامن‌های زنانه در هر رنگ و مدلی که انتخاب شوند، راحتی زنان را در منزل به ارمغان خواهند آورد. تنها نکته مهم در انتخاب دامن‌های زنان، دقت در جزئیات آن‌ها مانند جنس پارچه و اندازه آن‌ها است.

برای اطلاع از 10 نوع محصول زیبایی خطرناک در دوران بارداری این مطلب را بخوانید

  • شلوار مخملی زنانه برای استفاده در منزل:

اگر شلوار راحتی زنان از پارچه‌ های سنگین‌تر، مانند مخمل به رنگ سیاه و سفید تهیه شود، در لاغر نشان دادن آن‌ها بسیار مؤثر می‌باشد. همچنین، انتخاب این نوع شلوار راحتی به دلیل دوام بیشتر، می‌تواند در صرفه‌ جویی هزینه ‌ها به خانواده کمک کند. جالب است بدانید که در سراسر دنیا، این نوع شلوارها در سبک‌های مختلف و متناسب با بودجه هر خانواده‌ای تولید می‌شوند.

لباس‌های رسمی زنانه:

همه ما می‌دانیم که رخدادهای رسمی ممکن است تنها یک یا دو بار در زندگی هر زنی اتفاق بیافتد. به همین دلیل، پرداخت هزینه بالا برای خرید این نوع لباس‌ها اصلاً ایده خوبی نیست. پس به عنوان یک خانم بی‌تجربه، در انتخاب لباس‌های رسمی خود بیشتر دقت کنید، چون این نوع لباس‌ها فقط یک یا دوبار مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین، اگر جنس لباس‌های رسمی زنانه تضمین‌شده نباشد، مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد کرد. پس قبل از تدارک خرید لباس رسمی، به کیفیت و قیمت آن دقت کنید تا علاوه بر صرف هزینه پایین، جذابیت طاهری خود را چندین برابر جلوه دهید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/