10 ترکیب رنگ جذاب برای لباس های زنانه در سال 2019

--_13971002-153538_1

همانطور که می‌دانید انتخاب رنگ‌های مناسب و ترکیب آن‌ها می‌تواند لباس‌های زنانه را بسیار زیبا جلوه داده یا آن طرح را با شکست مواجه کند. بنابراین، هنگامی که یک طراح لباس جدیدی را طراحی می‌کند، طبیعی است که کمی استرس داشته باشد. در چنین وضعیتی، طراح می‌تواند بیننده طرح خود را با استفاده از انواع رنگ‌ها و ایجاد هماهنگی درست بین آن‌ها ارضا کند، زیرا به نظر می‌رسد که ترکیب مناسب رنگ‌ها سبب تحریک خریدار شده و میل او را به استفاده از سبک جدید مدل‌ها افزایش دهد. همچنین، به کار بردن ایده‌های جدید در رنگ لباس‌ها، یه‌ویژه لباس‌های زنانه، جنس مورد نظر را بسیار جذاب و پرفروش خواهد کرد. از نظر بسیاری از طراحان، افزودن رنگ سبز و زرد به مجموعه‌ رنگ‌های صورتی و خاکستری، ایده بسیار جالبی برای لباس‌های زنانه خواهد بود تا به خریدار بیاموزد که چگونه می‌تواند لباس‌هایی با تنوع رنگ را بدون احساس ناراحتی انتخاب کند. در ادامه این مقاله، ترکیبی از رنگ‌های مختلف را که بر روی لباس‌های سال زنانه امتحان شده است، برای خوانندگان ارائه می‌دهیم که خواندن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

1-  ترکیب رنگ سبز و زرد برای لباس زنانه:

در ابتدا، لازم است بدانید که هیچ رنگی شفاف‌تر از رنگ چمن تازه در یک روز گرم تابستان نیست. البته، فراموش نکنید که رنگ سبز چمنی، خود، ترکیبی از رنگ‌های سبز و زرد است که بسیار تازه و تمیز به نظر می‌رسد. ولی، اگر هوای محیط بیش از حد گرم شود، بر روی رنگ چمن‌ها تاثیر گذاشته و آن را به رنگ خردلی، خاكی یا سبز تیره تبدیل خواهد نمود. اگر هوا همچنان معتدل بماند، رنگ سبز روی چمن‌ها، با اضافه شدن رنگ زرد روشن‌تر شده و رنگ سبز پر زرق و برق به نظر خواهد آمد.

در طراحی لباس، برای این که رنگ سبز در ترکیب رنگ‌ها، بیشتر خود را نشان دهد  سعی کنید از یک مانتو زرد با یک شلوار ساده خاکستری استفاده کنید. البته در چنین شرایطی استفاده از یک پیراهن سفید باعث می‌شود تا لوازم جانبی سبز رنگ ظاهر زیبایی پیدا کرده و ظاهر روزمره شما را تازه کند. همچنین، شما می‌توانید در فصل زمستان با اضافه کردن رنگ زرد و سبز به رنگ‌های محدود در کمد لباس خود، آن‌ها را مانند ماه‌های گرم سال متنوع کنید. در نظر داشته باشید که در چنین شرایطی فقط اضافه نمودن چند رنگ شاد به لباس‌ها تغییرات تماشایی را برای بیننده شما ایجاد خواهد نمود. اما نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید، این است که سادگی  لباس باید حفظ شده و فرد نباید از ترکیب بیش‌ازحد رنگ‌های شاد بترسد.

 

برای اطلاع از لباس های پر کاربرد زنانه در زمستان این مطلب سه لباس پرکاربرد زنانه در استایل زمستانی را بخوانید

2-  ترکیب رنگ آبی و صورتی برای لباس زنانه:

همه ما می‌دانیم که هیچ چیز در فصل بهار مانند تغییر و تنوع در رنگ‌ها، زیبا نیست. بنابراین، شما در این فصل با به کار بردن رنگ صورتی و آبی در انواع لباس‌ها می‌توانید در افزایش جذابیت فردی خود بسیار موفق عمل کنید. انجام این کار، علاوه بر افزایش ظرافت لباس، می‌تواند مانند یک پرتره رنگی بسیار چشم نواز باشد، زیرا ترکیب رنگ‌های صورتی و آبی بیننده را به یاد رایحه خوش گل یاسمن یا نسیم خنک انداخته و جذابیت فصل بهار را بیش از پیش نمایان می‌کند. 

البته، جالب است بدانید که استفاده از یک ژاکت پشمی آبی یا یک ژاکت صورتی در روزهای سرد زمستانی نیز باعث می‌شود تا بقایای یخ‌ها از دید بیننده ذوب شده و هوا بسیار مطبوع به نظر برسد. همچنین، افرادی که از رنگ‌های کلاسیک یا تمام سیاه استفاده می‌کنند، با افزودن  برخی از وسایل جانبی مانند دستمال گردن با رنگ شاد آبی یا صورتی می‌توانند تنوع خاصی را در لباس‌های خود ایجاد کنند. شما نیز در هنگام استفاده از لباس‌هایی با رنگ یکنواخت سعی کنید تا از لوازم جانبی مانند دستمال گردن، کیف یا کفش با ترکیبی از رنگ‌های صورتی و آبی استفاده کنید. این ترکیب رنگ‌ها به خوبی نظر بیننده را جذب نموده و اعتماد به نفس زیادی را در شما ایجاد خواهد نمود.

3-  ترکیب رنگ قرمز و آبی برای لباس زنانه:

 همه ما می‌دانیم که ترکیب رنگ قرمز و آبی، در ظاهر بسیار زیبا بوده و مورد علاقه اکثر مردم، در تمام اوقات سال است. مثلا بیشتر ما دوست داریم تا یک شلوار جین آبی را با مانتو/بلوز قرمز و کفش‌های اسپرت سفید ترکیب کنیم، زیرا این نوع ترکیب رنگ علاوه بر این که با هزینه کم میسر است، نظر بیننده را نیز به خود جلب می‌کند.

اگر خوب فکر کنید، خواهید دید که هیچ کس نمی‌تواند به راحتی از پوشیدن پیراهن کلاسیک با یک شلوار جین بگذرد، چون این لباس‌ها الهام گرفته از مد فرانسوی Chanel بوده و به راحتی با یک جفت کفش راحتی ست خواهد شد. همچنین، در چنین شرایطی، فرد می‌تواند از یک پیراهن سفید زیر مانتو/کت قرمز خود استفاده کرده و جذابیت رنگ قرمز و شلوار جین آبی را برجسته کند.

4- ترکیب رنگ آبی کاربنی و فیروزه‌ای برای لباس زنانه:

ترکیب رنگ آبی کاربنی با رنگ فیروزه‌ای، رنگی بسیار قدرتمند ایجاد می‌کند. در کل، استفاده از این رنگ‌ها در لباس‌های زنانه، فرد را بسیار ظریف و باکلاس جلوه می‌دهد. لازم نیست که ترکیب این رنگ‌ها با یک رنگ خنثی مانند سفید یا کرم، به‌صورت هم‌زمان استفاده شود، اما شما می‌تواند در کنار ترکیب رنگ آبی کاربنی با فیروزه‌ای، لوازم جانبی خود را به رنگ نقره‌ای و طلایی انتخاب کنید که ظاهرتان را زیباتر جلوه دهد.

جالب است بدانید که زنان می‌توانند در هنگام پوشیدن لباس آبی کاربنی، رژ لب قرمز یا نارنجی زده و از کفش‌هایی به رنگ فیروزه‌ای استفاده کنند؛ شما نیز با این طراحی متوجه خواهید شد که به شدت مورد توجه هر بیننده قرار گرفته و تصویری زیبا در چشم او خلق کرده‌اید. در نهایت، فراموش نکنید که ترکیب رنگ آبی کاربنی و فیروزه‌ای با یک گردنبند بزرگ طلایی نیز زیبا شده و شما را در مجالس رسمی، به درخشندگی مشهور می‌کند.

اگر به دنبال سبک های متفاوت برای لباس مهمانی هستید این مطلب چند قاعده برای یک سبک متفاوت زنانه در مهمانی‌های رسمی! را بخوانید

5- ترکیب رنگ نارنجی و آبی برای لباس زنانه:

ترکیب رنگ‌های نارنجی و آبی، بسیار مناسب بوده و در طراحی مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتخاب شلوار آبی و یک پیراهن/مانتو پرتقالی یا انتخاب لوازم جانبی با رنگ‌های نارنجی و آبی می‌تواند ترکیب فوق‌العاده زیبایی را متولد کند. اگر به عنوان یک خانم جوان می‌خواهید کمی متفاوت باشید، سعی کنید تا ترکیبی از رنگ نارنجی تیره را با آبی تیره‌تر در لباس‌های خود داشته باشید، چون انتخاب هر کدام از این رنگ‌ها با سایه‌های متنوع، شما را زیباتر جلوه می‌دهد. مطمئن باشید که با اضافه نمودن یک جفت کفش مناسب به ترکیب لباس نارنجی و آبی خود می‌توانید ظاهر خود را بیش از قبل نمایان کنید. جالب است بدانید که استفاده از این رنگ‌ها بدون کفش و با پای برهنه هم زیبا است. در واقع، تأکید ما بر انتخاب درست لباس بوده و استفاده از رنگ‌های آبی و نارنجی بدون کفش نیز می‌تواند جلوه این رنگ‌ها را افزایش داده و شما را به روشنایی طلوع آفتاب، مانند کند که بسیار دوست‌داشتنی است.

6-  ترکیب رنگ قهوه‌ای و کرم برای لباس زنانه:

ترکیب سایه‌های مختلف قهوه‌ای از گروه رنگ‌های خنثی بوده و به سختی نور را برمی‌گرداند. به همین دلیل، وقتی کسی به شما نگاه می‌کند، باید به دنبال یک رنگ عمیق و غنی مانند کرم باشد تا زیبایی این رنگ را ببیند. البته، این نوع رنگ‌ها بیشتر مناسب لباس بازیگران بوده و علاوه بر حفظ هیجان بازی، برای همه پوست‌ها مناسب است. با همه این توصیفات، در استفاده از ترکیب رنگ قهوه‌ای علاوه بر میزان تیرگی رنگ، بافت پارچه نیز باید در نظر گرفته شود، مثلا شما می‌توانید با انتخاب یک دامن/شلوار مخمل یا یک کت/مانتو و شلوار ساتن قهوه‌ای، این رنگ‌ها را در لباس‌های روزانه خود امتحان کنید. البته بسیاری از طراحان مد جهان توصیه می‌کنند که برای حفظ اصالت رنگ قهوه‌ای، این رنگ باید به صورت تکی استفاده شود تا اجازه داده نشود که بیننده در نگاه اول با قوانین ترکیب رنگ‌ها بازی کند.

7- ترکیب رنگ نارنجی و سیاه برای لباس زنانه:

اگر در مورد این ایده شک دارید که لباس‌های زنانه می‌تواند همزمان، ترکیبی از یک رنگ درخشان و یک رنگ تیره مانند رنگ  نارنجی، سیاه و سفید باشد، بدانید که این ایده در طراحی، جدید بوده و هیچ چیز یک لباس سیاه بلند را مانند یک رنگ روشن، پررنگ‌تر جلوه نخواهد داد. برای یکبارهم که شده این ایده را امتحان کنید! به عنوان یک خانم جوان، هرگز یک فرد خجالتی نبوده و سعی کنید تا از لباس‌های تنگ رنگی هم استفاده کنید، زیرا این کار یک تصویر فوق‌العاده زیبایی از شما می‌آفریند که با عینک آفتابی در همه فصل‌های سال جلوه خاصی پیدا می‌کند. طراحان لباس زنانه، به کسانی که ترجیح می‌دهند رنگ روشن لباس خود را مخفی نمایند، توصیه می‌کنند که برای راحتی خود از یک ژاکت بلند مشکی استفاده کنند، زیرا هر آنچه که با این رنگ جفت کنید، بسیار لوکس شده و پرزرق و برق به نظر خواهد آمد.

8-  ترکیب رنگ صورتی و خاکستری برای لباس زنانه:

همه ما می‌دانیم که رنگ صورتی و خاکستری در نگاه اول بسیار عالی به نظر می‌رسند. جالب است بدانید که شما می‌توانید در تمام طول سال از این رنگ‌ها استفاده کرده یا حداقل لوازم جانبی خود مانند کیف، کفش و دستمال گردن را در این رنگ انتخاب کنید، چون در این باره هیچ محدودیتی وجود ندارد و فرد می‌تواند از ترکیب رنگ صورتی و خاکستری در هر نوع  لباس و وسایل جانبی استفاده کند. یک لباس جیر به رنگ خاکستری تیره با لباس دیگری به رنگ صورتی در کنار هم بسیار نرم به نظر رسیده و به همان اندازه جالب خواهد بود. البته این تم رنگ را از طریق لوازم جانبی نیز می‌توان  استفاده نمود. فقط فراموش نکنید که در هر فصل‌ سال باید از وسایل جانبی مناسب آن فصل نیز استفاده شود، مانند کلاه/روسری نارنجی بزرگ برای فصل تابستان

اگر میخواهید کفش خود را با لباستان ست کنید این مطلب 5 قاعده ست کردن کفش و لباس برای خانم‌ها را بخوانید

9- ترکیب رنگ بنفش و نارنجی برای لباس زنانه:

جالب است بدانید که رنگ بنفش و نارنجی برای اولین بار در صنعت مد، در ساخت رژ لب استفاده شد. اکنون نیز یکی از سایه‌های بسیار متنوع رنگ در علم طراحی، رنگ بنفش و نارنجی است، زیرا استفاده از این رنگ‌ها  اعتماد به نفس فرد را بالا برده و در تهیه لباس‌های تابستانی بسیار کاربرد دارد. به عنوان یک خانم جوان به خاطر داشته باشید که رنگ نارنجی برای همه پوست‌ها مناسب بوده و خود را بسیار زیبا نشان می‌دهد. ولی فراموش نکنید که این رنگ بر روی پوست‌های تیره باید در مقدار مناسبی استفاده شود تا کنتراست ایجاد نکند. سعی کنید در هنگام استفاده از رنگ نارنجی تیره، از کیف و کفش بنفش روشن استفاده کرده و برخی از لوازم جانبی خود را به رنگ طلایی انتخاب کنید.

10- ترکیب رنگ بنفش و سفید برای لباس زنانه:

در حالی که رنگ سفید با هر رنگ دیگری همخوانی داشته و جلوه خاصی به آن می‌دهد، ولی به نظر می‌رسد که اگر با رنگ زرد یا بنفش همزمان استفاده شود، فوق‌العاده زیبا خواهد بود. ایتفاده از این ترکیب رنگ در لباس‌ها، باعث می‌شود تا پوست شما روشن‌تر دیده شده و زنانگی و حساسیت خود را از دست ندهد. در علم طراحی، ترکیب رنگ سفید با رنگ‌های دیگر بسیار متنوع بوده و شما می‌توانید در هنگام رفتن به جمع دوستان برای صرف چای عصرانه، در کنار ترکیب رنگ سفید و بنفش از لوازم جانبی طلایی و نقره‌ای هم استفاده کنید تا شما را به یک تصویر رویایی تبدیل کند.

 

نظر (1)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

عالی بود ولی به درد نمی خورد

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/