راهنمای خرید ماشین شارژی کودکان

ماشین شارژی کودک

ماشین های شارژی بهترین راه برای معرفی کودک شما به دنیای ماشین ها هستند. کار با آنها آسان، ایمن و بسیار سرگرم کننده است! ماشین شارژی کودک راه بسیار خوبی برای آموزش اهمیت ایمنی و رانندگی مسئولانه به فرزندتان هستند. به همین دلیل ما در فروشگاه اینترنتی توی سان، این راهنمای خرید ماشین شارژی کودکان را گردآوری کرده ایم. همه چیزهایی را که باید در مورد این وسایل نقلیه شگفت انگیز بدانید، از ویژگی های آنها گرفته تا محدوده سنی آنها و حداکثر سرعت آنها، به شما خواهیم گفت.

ماشین شارژی چیست؟

ماشین های شارژی دقیقا همان چیزی است که به نظر می رسد - ماشین های برقی برای بچه ها! این اسباب بازی یکی از راه های افزایش هوش و خلاقیت کودکان است. این ماشین ها در اشکال و اندازه های مختلف، از ماشین های کوچک با باتری گرفته تا کامیون های بزرگ و سواری عرضه می شوند.

چطور یک ماشین شارژی خوب انتخاب کنیم؟

انواع مختلفی از ماشین شارژی وجود دارد، بنابراین تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای کودک شما مناسب است می تواند دشوار باشد. به همین دلیل است که ما این راهنمای جامع برای خودروهای برقی کودکان را گردآوری کرده ایم. ما همه چیزهایی را که باید در مورد این وسایل نقلیه شگفت انگیز بدانید، از ویژگی های آنها گرفته تا محدوده سنی و حداکثر سرعت آنها، به شما خواهیم گفت. بنابراین، چه به دنبال اولین خودروی برقی خود هستید و چه فقط به دنبال ارتقاء آن هستید، برای تصمیم نهایی بهتر است با ویژگی یک ماشین شارژی خوب آشنا شوید.

اندازه وسیله نقلیه

اولین عامل همیشه اندازه است. با توجه به هزینه ماشین های سواری، شما باید چیزی بخرید که فرزندتان چند سال از آن بهره مند شود. به این ترتیب، همیشه باید به دنبال یافتن وسیله‌ای باشید که فرزندتان بتواند در آن رشد کند. به عنوان مثال، ممکن است امروز کمی بیش از حد بزرگ به نظر برسد، اما در عرض شش ماه تا یک سال، اندازه می شود. این باعث می‌ شود با بزرگ شدن فرزندتان مجبور نباشید دوباره ماشین دیگری بخرید.

سطح راحتی ارائه شده

به دنبال چیزی باشید که دارای صندلی های راحت و فضای زیاد باشد. این معمولاً به معنای صندلی های پلاستیکی با روکش یا نوعی چرم مصنوعی است. این مواد به اندازه کافی از کودک هنگام رانندگی محافظت می کنند، در حالی که فضای کافی را برای آنها فراهم می کنند تا هرگز احساس ناراحتی یا تنگی نکنند.

تعداد چرخ ها

قرار نیست هر ماشینی با چهار چرخ طراحی شود - برخی از آنها از سه چرخ استفاده می کنند. پس باید تصمیم بگیرید که آیا فرزندتان از تجربه سواری با سه یا چهار چرخ لذت خواهد برد. موتورهای چهار چرخ بادوام ترین و متعادل ترین گزینه هستند، اما مانور کمتری دارند. این فقط به این بستگی دارد که فرزند شما در کجا می خواهد رانندگی کند. فضاهای باز بزرگ مناسب یک 4 چرخ است. نقاط تنگ‌ تر برای خودروهای 3 چرخ مناسب است.

عمر باتری

هنگام انتخاب یک وسیله نقلیه الکتریکی برای فرزندان خود، باید ولتاژ باتری را انتخاب کنید. ولتاژ سرعت پتانسیل و در صورت جفت شدن با اندازه موتور، قدرت خودرو را تعیین می کند. اکثر خودروهای برقی کودکان به صورت 6 ولت، 12 ولت، 24 ولت یا 36 ولت در دسترس هستند.
خودروهای ولتاژ پایین از موتورهای کم مصرف استفاده می کنند. در عمل، یک وسیله نقلیه 6 ولتی با سرعت 3 یا 5 کیلومتر در ساعت کار می کند، به اندازه ای کند که بتوانید در کنار آن راه بروید. یک وسیله نقلیه 36 ولتی معمولاً در حدود 24 کیلومتر در ساعت حداکثر سرعت دارد.
• 6 ولت بازدهی ~3-5 کیلومتر در ساعت دارد (به یک پیاده روی آهسته در کنار فرزندتان فکر کنید)
• 12 ولت بازدهی ~6.5 کیلومتر در ساعت دارد (این یک سرعت آهسته اما مناسب خواهد بود)
• 24 ولت سرعت ~ 24 کیلومتر در ساعت (راه رفتن با سرعت معمولی شما)
• 36 ولت ~ 24-29 کیلومتر در ساعت بازدهی دارد.
اگرچه وسایل نقلیه سواری 48 ولتی وجود دارد، اما ما آنها را برای کودکان زیر 12 سال توصیه نمی کنیم.

شارژ کردن

حتماً نیازهای برق باتری های مختلف را نیز در نظر بگیرید. با خودروهای ولتاژ بالا، قبض برق شما ممکن است بالا رود.خودروهای برقی کودکان با ولتاژ بالاتر نیز زمان بیشتری برای شارژ شدن خواهند داشت. مدت زمان و دفعات استفاده را در نظر بگیرید تا فرزندانتان بتوانند از ماشین خود نهایت استفاده را ببرند. به یاد داشته باشید که باتری‌های ماشین برقی بچه‌ها - با هر ولتاژی - هنوز نسبتاً کوچک هستند و در برابر شارژ بیش از حد آسیب‌پذیر هستند.

سرعت ماشین

هر خودروی برقی کودک که به آن نگاه می‌ کنید باید به اندازه‌ ای ایمن باشد که بتوانید با خیال راحت فرزندتان را سوار بر آن کنید. وسایل نقلیه 24 ولتی برای کودکانی مناسب است که قادر به راه رفتن باشند، بنابراین برای کسانی توصیه می شود که احتمالاً در اواخر مهد کودک یا ابتدای مدرسه هستند. سرگرمی برای یک کودک در یک ماشین الکتریکی باید به این معنی باشد که آنها احساس می کنند خودشان آن را تحت کنترل دارند. بنابراین مطمئن شوید که وسیله ای خریداری می کنید که بتوانند در سرعت های نسبتا بالا آن را کنترل کنند.
هر چه وسیله نقلیه سریعتر باشد، کودک شما به کنترل بیشتری از نظر رفلکس ها و کنترل عضلات نیاز دارد. این را در نظر داشته باشید، زیرا تصمیم گیری در مورد اینکه کدام وسیله نقلیه را بخرید بیشتر به سرعت و سطح راحتی بستگی دارد.

مواد سازنده

سبک‌ های مختلف ماشین‌ های الکتریکی برای بچه‌ها و محدوده‌های سنی مختلف به تعیین مواد مورد استفاده در اسباب‌ بازی کمک می‌ کنند. رتبه بندی ایمنی هر جزء به حداکثر سرعت وسیله نقلیه و وزن کودک در حال رانندگی بستگی دارد.
در نظر بگیرید که وزن و اندازه ماشین شارژی چگونه بر توانایی خانواده شما برای همراه داشتن آن در سفرها تأثیر می گذارد. روکش صندلی یک عنصر مهم و اغلب نادیده گرفته شده است که به راحتی تجربه رانندگی کودکان شما کمک می کند. فراموش نکنید، بیشتر بچه‌ها با خوشحالی زمان خود را با ماشین در اطراف رانندگی می‌کنند. هرچه راحت تر باشند، حواسشان پرت و ایمن تر خواهد بود!

ماشین شارژی کودک

ویژگی های برتر ماشین های شارژی چیست؟

ماشین ‌های برقی کودکان دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ های شگفت ‌انگیز هستند تا کودک شما را در حین رانندگی ایمن و سرگرم کند.
برخی از ویژگی های برتر ماشین های برقی کودکان عبارتند از:
• سیستم ترمز
• قفل فرمان
• محدود کننده سرعت
• سیستم موسیقی داخلی
• سیستم نور
• صندلی قابل تنظیم
• کنترل از راه دور

چگونه ماشین شارژی مناسب فرزندم را انتخاب کنم؟

انتخاب ماشین شارژی مناسب برای کودک ممکن است سخت به نظر برسد. عوامل ذکر شده در بالا مهم ترین فاکتور برای خرید یک ماشین برقی باکیفیت برای کودکان محسوب می شود. همچنین باید به عوامل کلیدی دیگری مانند قیمت، مناسب بودن سطح و موادی که وسیله نقلیه از آن ساخته شده است توجه کنید. این تصمیمات را در خرید خود لحاظ کنید و خرید خودروی برقی که انتظارش را داشتید بسیار آسان تر خواهد بود. توصیه فروشگاه اینترنتی توی سان این است که قبل از خرید قیمت ها را مقایسه کرده و از اصل بودن اسباب بازی مورد نیازتان، اطمینان پیدا کنید.

ماشین کودک

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/