برهنه شدن در اطراف کودکان | نکات مثبت و منفی برهنه شدن

برهنه شدن در اطراف کودکان

در برهه ای از زمان ، شما باید در مقابل کودک خردسال خود از دوش بیرون بیایید - یا لباس بپوشید یا از توالت استفاده کنید - و یا تصمیم گرفتید که لباستان را در مقابل کودک عوض کنید.

آیا این تصمیم درست بود و آیا هنوز هم تصمیم درستی است؟ این یک سوال شگفت آور بحث برانگیز است که والدین اغلب نمی دانند حتی بحث برانگیز است تا زمانی که با والدین دیگری صحبت کنند که کارها را متفاوت انجام دهند.

آیا برهنه بودن در اطراف فرزندان مشکلی ندارد؟

هنگامی که بچه ها خیلی کوچک هستند ، به نظر می رسد که مشکلی برای برهنه بودن وجود ندارد ، زیرا نوزادان و کودکان نوپا معمولاً از برهنگی غافل هستند. همانطور که بزرگتر می شوند و به خصوص هنگامی که شما در مورد کودکان جنس مخالف صحبت می کنید ، پاسخ کاملا مشابه نیست.

مربی والدین داون هوبنر ، دکترای تخصصی ، نویسنده کتاب خودآموزی برای کودکان ، می گوید: "برهنگی بین والدین و فرزندان خوب است تا زمانی که هر دو کاملاً راحت باشند."

وی می افزاید که والدین باید مراقب هرگونه تغییر در سطح راحتی باشند. او می گوید: "هدف كودكان پرورش لذت و اطمینان از بدن آنها است در حالی كه تدریجاً با گذر زمان ، هنجارهای مربوط به حریم خصوصی و رضایت را آموزش می دهند."

اگر می خواهید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای خانواده شما مناسب است ، در جای مناسب قرار دارید. در اینجا حقیقت درباره برهنگی وجود دارد - جوانب مثبت و منفی و برخی نکات ارزشمند درباره اینکه چه موقع زمان پوشاندن خودتان است.

جوانب مثبت و منفی برهنگی والدین

دلایلی وجود دارد که شما می خواهید در مقابل بچه های خود برهنه شوید - و به همین تعداد دلایل ممکن است شما یک عفت متواضعانه انتخاب کنید.

اینها مواردی هستند تا درباره شان فکر کنید:

برهنه بودن، راحت است

وقتی بچه های خیلی کوچکی دارید ، گاهی اوقات برهنه بودن در برابر آنها اغلب یک امر مسلم است. از این گذشته ، اگر کودک نوپا دارید ، غیرممکن است که به تنهایی به دستشویی بروید یا دوش بگیرید ... مگر اینکه از جیغ بی پایان لذت ببرید یا نگران نباشید که آیا آنها قصد آسیب رساندن به خودشان را دارند (یا خانه را خراب می کنند).

ممکن است کودکان در مورد دلایل برجسته بودن بعضی از قسمت های بدن سوال داشته باشد. به احتمال زیاد شما را از حالت گارد خارج کرده و سرخ می شوید.

در حالی که برخی از والدین ممکن است تصمیم بگیرند که در صورت بروز این امر سرپوش گذاشتن را شروع کنند - به ویژه هنگامی که کودک مورد نظر با شما همجنس نیست - شما همچنین می توانید از این امر به عنوان یک لحظه آموزش استفاده کنید و شرایط را به طور آناتومیکی خنثی کنید. 

کودکان به طور کلی گوش می دهند ، سر تکان می دهند و سپس حرکت می کنند. فقط به یاد داشته باشید که هرگز برای پرسیدن سوال نشان ندهید که احساس بدی دارید حتی اگر واقعا اینچنین باشد.

بچه باید با واقعیت روبرو شوند

بسیاری از مادران می گویند این دلیل اصلی است که آنها در مقابل بچه های خود برهنه می شوند این است که آنها باید با واقعیت روبرو شوند. هیلی ، مادر دو فرزند از شهر نیویورک می گوید: "بعدا از به دنیا آوردن دو نوزاد ، بدن من چیزی نیست كه دخترم در مجلات و بیلبوردها می بیند." "من فکر می کنم مهم است که او بزرگ شود و ببیند بدنش در واقع طبیعی است. به همان اندازه من می خواهم او بزرگ شود و ببیند مادرش از نظر طبیعی خوب است. "

برهنه شدن در اطراف کودکان

مادران پسران همچنین می خواهند راه را برای نسل جدیدی از مردان هموار كنند كه زنان را افرادی واقعی می بینند ، نه فقط کسانی را که روی بیلبوردها و تبلیغات قرار دارند.

جیل ، یک مادر دو نفره از کارولینای شمالی ، می گوید ، "من سعی می کنم به [پسرانم] در مورد بدن انسان و اینکه همه چگونه متفاوت هستند بیاموزم. من همچنین سعی می کنم بدون شرمساری بدن ، در مورد ضربه زدن و حفظ حریم خصوصی به آنها بیاموزم. "

ممکن است احساس ناراحتی کنید

به زبان ساده: برهنگی برای همه مناسب نیست. این ممکن است نتیجه چگونگی تربیت ، سابقه فرهنگی یا شخصیت شما باشد. والدین دیگر معتقدند مهم است كه از خردسالی به بچه ها در مورد حیا آموخت.

آدام ، پدر از لانگ آیلند می گوید: "ما هرگز در مقابل دوقلوهای خود برهنه نبوده ایم - لباس زیر می پوشیم." "[ما] به آنها می آموزیم كه بدن شما هیچ چیز شرم آوری ندارد ، اما حریم خصوصی شما باید رعایت شود."

اعضای بدن تابو محسوب نمی شوند

حتی خصوصی ترین قسمت های خصوصی نیز عملکرد بیولوژیکی دارند و نباید احساس شرمندگی به آنها داشته باشند. این امر به ویژه در هنگام بلوغ کودکان می تواند کمک کند.

سو از ماساچوست می گوید: "من با دخترم بسیار باز بوده ام و این به من كمك كرده تا در مورد سوالاتی كه او درباره بدن در حال رشد دارد ، راحت باشد." "این به بحثهای جالبی منجر شد ، اما او همچنین وقتی که شروع به رشد موهای شرمگاهی کرد دمدمی مزاج نبود زیرا می دانست که این طبیعی است."

مرزها ممکن است از بین بروند

وقتی با بچه های جنس مخالف برخورد می کنید ، اوضاع ممکن است پیچیده تر شود - و در مورد پدر و دختر ، بسیاری از والدین مسئله خاصی دارند.

به عنوان مثال هیلی در مورد برهنگی شوهرش احساس متفاوتی دارد و او هرگز در مقابل دخترشان کاملاً برهنه نشده است. او می گوید: "من فکر می کنم برای او مهم است که یاد بگیرد که هیچ وقت دلیلی ندارد که یک مرد بالغ لباس در اطراف خود نداشته باشد."

سوزان بارتل ، PsyD ، روانشناس کودک و فرزندپروری ساکن نیویورک ، می گوید در حالی که ممکن است خانواده های دیگر تصمیم بگیرند در مورد شرایط ایمنی بدن در شرایط مختلف صحبت کنند ، اما برای این نوع شفافیت می توان حرفی زد.

وی توضیح می دهد: "اگر کاملاً مشخص باشد که مرزها چیست ، پس آن کودک هیچ سوالی ندارد ،" و اضافه کرد که بچه ها توانایی شناختی در درک جزئیات ندارند. پس دیدن یک مرد بالغ برهنه برای آن کودک واضح است."

در حالی که بارتل معتقد است که برهنه شدن کودکان در اطراف والدین همجنس خود همیشه درست است ، اما او می گوید که در نهایت یک پویایی متفاوت با مادران / پسران و پدران / دختران ایجاد می شود.

شما می توانید تفاوت بین برهنگی و رابطه جنسی را بیاموزید

برخی والدین بر این باورند که این تمایز می تواند باعث تقویت پذیرش شیردهی و همچنین جلوگیری از جنسی شدن بدن زنان شود.

چه موقع زمان پوشاندن بدن است؟

برهنگی گاه به گاه ممکن است خوب باشد وقتی که بچه هایتان کوچک هستند ، اما در برخی از موارد ، ممکن است تفاوت در سطح راحتی آنها و شما را متوجه شوید.

هوبنر می گوید: "هنگامی که والدین احساس ناراحتی می کنند و هنگامی که فعالانه سوال می کنند که آیا برهنگی هنوز هم خوب است یا خیر ، این نشانه این است که دیگر احساس خوبی ندارد و برهنگی والدین باید از بین برود." "به همین ترتیب ، در جایی بین سنین 4 تا 8 سال ، اکثر کودکان احساس حیا در مورد بدن خود را دارند و از دیدن بدن برهنه والدین خود احساس ناراحتی می کنند."

در اینجا برخی از نشانه‌های عدم راحتی کودکان را می بینید:

  • سوالات مکرر و مداوم در مورد قسمتهای خصوصی وقتی برهنه هستید
  • خنده یا توهین به اعضای بدن
  • سعی می کند قسمت های خصوصی خود را لمس کند
  • هنگامی که شما را برهنه می بینند چشمان خود را دور می کنند
  • خیره به قسمتهای خصوصی شما
  • درخواست حریم خصوصی برای خودشان
  • به شما می گویند پوشیده باشید

هوبنر می گوید این مسئله عمدتا در مورد کودکان است که شروع به مشاهده اندام تناسلی به عنوان اعضای صریح جنسی می کنند. این یک قسمت طبیعی از رشد است - شما فقط باید از آنچه فرزند شما سعی در بیان آن دارد آگاه باشید و به آن احترام بگذارید.

هوبنر توصیه می کند: "به نیازها و حساسیت های کودک خود احترام بگذارید." "شما می خواهید که آنها ببینند که آنها حق دارند در مورد بدن خود احساس خوب کنند و چه چیزی را انتخاب نکنند."

برهنگی والدین و کودکان

او گفت كه بارتل برداشتی متفاوت تر و فرویدانه تر از این دارد: "پسرهای كوچك جنسی نیستند ، اما یك اتفاق ادیپی وجود دارد كه در بعضی اوقات در حدود 5 سالگی اتفاق می افتد." "اگر آنها مرزهای مشخصی نداشته باشند ، حل و فصل آن دشوارتر است. اگر کودکی در نقطه ای نیست که بدن شما را ثبت کند ، فکر می کنم [برهنگی] خوب است. مشکل این است که شما نمی دانید چه زمانی این احساس کودک تغییر خواهد کرد. "

هوبنر و بارتل هم توافق دارند که شما باید توجه خود را به این موضوع از اوایل 5 سالگی شروع کنید اما به طور کلی ایده خوبی است که حداکثر تا 10 سالگی برخی از مرزها را تعیین کنید.

برای برهنگی والدین پاسخی یکسویه وجود ندارد ، اما هر آنچه تصمیم می گیرید درجاتی از تعیین مرزها را شامل می شود. اگر شما و کودکتان در هر سنی دیگر احساس راحتی درباره برهنه بودن ندارید پس باید از همان لحظه این مساله را ترک کنید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/