چگونه یک پرستار کودکِ خوب باشیم؟

پرستار کودکِ خوب

پرستار کودکِ خوب ، کار ، مراقبت و زیرکی زیادی می طلبد. شما باید از قوانین ، نحوه سرگرم کردن کودک و اینکه در صورت بروز شرایط اضطراری چه کاری باید انجام دهید ، آگاهی داشته باشید.

چگونه یک پرستار کودکِ خوب باشیم؟

چه اولین بار است که کودک را تماشا می کنید یا سالهاست که از آن نگهداری می کنید ، در اینجا 11 نکته برای اینکه چگونه یک پرستار کودک خوب باشید، آورده شده است.

1. سطح راحتی خود را درک کنید

قبل از موافقت با پرستار کودک شدن ، محدودیت های خود را بدانید. از والدین سوالات مشخص و دقیق در مورد انتظارات و خواسته های آنها از پرستار کودک بپرسید. این به شما کمک می کند اینکه می توانید یا نمی توانید این نیازها را برآورده کنید، بهتر درک کنید. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا مناسب این خانواده هستید یانه. همیشه به طور خاص چند کودک و سن آنها را تماشا کنید.

2. یک خط ارتباطی باز داشته باشید

هنگام پرستاری کودک، احساس نکنید که باید همه چیز را به تنهایی رقم بزنید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکلی ، همیشه با والدین تماس بگیرید. این می تواند به سادگی "من نمی توانم دستمال مرطوب اضافی را پیدا کنم" یا به همان اندازه پیچیده "پسر شما بسیار ناراحت است و من مطمئن نیستم که چگونه او را آرام کنم. هیچ کاری انجام نداده ام. "

همچنین باید درمورد هرگونه نگرانی که دارید ، به آنها اطلاع دهید ، مانند اینکه فرزندشان با همسایه رفت و آمد کمد یا نه. با حفظ یک خط ارتباطی باز ، شما اعتماد والدین را افزایش می دهید. این نشان می دهد که شما می خواهید از سلامت جسمی و روحی فرزندشان اطمینان حاصل کنید.

3. برای همه چیز آماده باشید

اولویت اول شما به عنوان یک پرستار کودک ، حفظ امنیت کودکی است که تماشا می کنید. این بدان معنی است که برای هر مسئله یا شرایط اضطراری که ممکن است اتفاق بیفتد، آماده باشید.

لیستی از شماره تلفن های مهم را همیشه در دست داشته باشید. شما می خواهید برای سایر اعضای خانواده شماره ها را در نظر بگیرید تا بدانید در شرایط بحرانی با چه کسی تماس بگیرید.

لیستی از حساسیت های کودک (غذا ، فصلی ، حیوان خانگی و انواع دیگر) و کارهایی را که در صورت واکنش آلرژیک باید انجام دهید ، بخواهید. بیاموزید چه نوع اسباب بازی ها و غذاهایی خفه کننده هستند بنابراین می توانید از آنها اجتناب کنید. فعال بودن به شما این امکان را می دهد که در صورت بروز شرایط اضطراری آرام و سر به سر باشید.

4. آگاه باشید

آماده سازی فقط به شماره های اضطراری و بررسی آلرژی محدود نمی شود. برخی از خطرات ممکن است هنگام برنامه ریزی خود به زیر رادار شما بیفتند. با پرستار بچه های باتجربه صحبت کنید و یک دوره آموزشی ایمنی کودک یا پرستار بچه را پشت سر بگذارید تا انواع امکانات نگهداری از کودک را کنترل کنید.

5. منظم باشید

بچه ها با ساختار و کارهای روزمره خوب عمل می کنند. به عنوان پرستار کودک ، وظیفه شماست که برنامه ای را که والدین تعیین کرده است ، رعایت کنید. شاید بخواهید برای هر کودکی که نگهداری می کنید یک برنامه ریزی روزانه جداگانه نگه دارید.

تقویم باید شامل وعده های غذایی منظم ، چرت زدن و زمان بازی برای هر روزی که مسئولیت دارید را داشته باشد. انواع غذاهایی را که هر روز به آنها غذا می دهید و مدت زمان چرت زدن و بازی آنها را لیست کنید. داشتن یک برنامه مشخص برای چگونگی روز کودک به شما کمک می کند تا پتانسیل هرج و مرج را محدود کنید. به طور خاص سوال کنید که آیا دوستان دیگری مجاز هستند که کودک را ببینند و در این صورت ، زودتر از موعد اسامی آنها را بپرسید.

پرستار کودکِ خوب

6. فعال و سرگرم باشید

سرگرم کردن یک کودک در مقابل تلویزیون یا صفحه رایانه ممکن است آسان باشد. اگرچه یک پرستار کودک خوب کودک را درگیر سایر فعالیت ها می کند. ابتدا قوانین خانه والدین را درباره زمان بازی یاد بگیرید. از او بپرسید که آیا فرزندشان می تواند به زمین بازی برود ، چه اسباب بازی های مورد علاقه آنها است و کدام یک از بازی ها و وسایل الکترونیکی ممنوع است. سپس برنامه ریزی کنید که کدام فعالیت ها برای فعال نگه داشتن و سرگرمی فرزندشان بهتر است.

برو بیرون و باستان شناس بازی کن. داخل بمانید و بالش کاپیتان را بازی کنید. و اگر کودکی که در حال تماشای آن هستید دارای معلولیت است ، اطمینان حاصل کنید که چگونه می توانید او را در فعالیت هایی مشغول کنید تا از این بازی ها مستثنی نشوند.

7. قوانین و محدودیت ها را تقویت کنید

بچه ها شما را آزمایش می کنند و محدودیت ها را انجام می دهند. آزمایش حدود آنها بخشی از بزرگ شدن است. ممکن است وسوسه شوید که به آنها اجازه دهید همه قوانین والدینشان را نقض کنند تا شما را به عنوان پرستار کودک "باحال" ببینند. شما نباید تسلیم شوید.

کودکان با ساختار و مرزها بهترین کار را انجام می دهند. آنها به بچه ها کمک می کنند نظم و انضباط و کنترل خود را داشته باشند. قوانین خانه را پیدا کنید و به آنها پایبند باشید ، حتی اگر مخالف باشید. اما همچنین بدانید که "شکستن" قوانین درست است ، مانند خوردن یک کوکی اضافی یا 10 دقیقه ماندن از خواب. اگر مسئولیت پذیر و قابل اعتماد باشید ، احترام والدین و فرزند را خواهید گرفت.

8. مراقب باشید

خطراتی در داخل و خارج از خانه وجود دارد. آماده بودن برای موارد اضطراری کافی نیست. شما همچنین باید مراقب باشید. در نزدیکی کودکی که تماشا می کنید بمانید. اگر در زمین بازی هستید ، تلفن همراه خود را کنار بگذارید. چشم خود را به کودک و نه صفحه نگه دارید. اگر به پیام کوتاه یا مکالمه تلفنی رسیده اید ، ممکن است کودک سعی کند پرشی را انجام دهد که می تواند پا را بشکند.

9. انتقاد پذیر باشید

این احتمال وجود دارد که شما ممکن است کاری انجام دهید که والدین را ناراحت یا نگران کند. نگران نگرانی های آنها باشید. بپرسید چگونه می توانید کار بهتری انجام دهید و به آنها اطمینان دهید که همان اشتباهات را مرتکب نخواهید شد.

10. ملایم و مراقب باشید

یک پرستار کودک خوب حتی در مواردی که باید سختگیر باشند نسبت به کودکی که مراقبت می کنند باید همدل و مهربان است. کودکان هم مقاوم هستند و هم شکننده. آنها همچنین سرسخت و قابل تأثیر هستند. به یاد داشته باشید ، آنها هنوز در حال یادگیری و رشد هستند. از اشتباهات آنها درك كنید. وقتی ناراحت هستند گوش دلسوز خود را قرض دهید. مراقب باشید و به کودک بگویید که شما امانتدار او هستید.

11. انعطاف پذیر باشید

والدین ممکن است دیر برسند یا ممکن است نیاز به ترک زودتر از حد انتظار داشته باشند. سعی کنید و انعطاف پذیر باشید. زود حاضر شوید و دیر بمانید. در مورد محدودیت های خود صریح باشید ، اما انعطاف پذیر باشید. این به والدین نشان می دهد که شما قابل اعتماد هستید.

در نهایت نگهداری از بچه ها در بعضی مواقع می تواند یک کار چالش برانگیز باشد ، اما همچنین ارزشمند است. به یاد داشته باشید ، ایمنی کودکان اولویت شماره یک است ، بنابراین همیشه برای موارد اضطراری که ممکن است پیش بیایند آماده باشید. اما فراموش نکنید که با بچه ها کمی لذت ببرید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/