3 نکته که باید در انتخاب کالسکه کودک به آن دقت کرد

3 نکته که باید در انتخاب کالسکه کودک به آن دقت کرد

آیا شما به دنبال یک کالسکه ی چند منظوره برای کودک خودتان هستید؟ آیا شما احساس سردرگمی در مورد انتخابی که میخواهید انجام بدهید مواجه هستید؟ اگر شما در انتخاب خودتان شک دارید این مطلب به شما می تواند کمک کند که بهترین کالسکه کودک را انتخاب کنید.
هنگامی که کودک شما به دنیا میاید ، بسیاری از نکات را باید قبل از خرید در نظر بگیرید مانند خرید پوشک و کالسکه کودک ، برای اکثر پدر و مادر ها بسیار گیج کننده است که کالسه کودک مناسبی انتخاب کنند ، چرا که هر سال نسخه ی جدیدی به بازار عرضه می شود، بنابراین کدام کالسکه برای کودک من بهتر میتواند باشد؟ در اول شما باید در نظر داشته باشید که چه مقدار بودجه برای خرید کالسکه کودک کنار گذاشته اید.

نکاتی که قبل از خرید کالسکه کودک باید در نظر بگیرید:

بهترین کالسکه کودک آنهایی هستند که بتوانند کودک شما را در امنیت و آسایش نگه دارند، در این قسمت برخی از دلایلی که شما نیاز دارید تا بتوانید بهترین کالسکه کودک را بخرید، ذکر شده است.

kaleske-koodak1.jpg

1- ایمنی کالسکه کودک

ایمنی مهمترین عامل خرید یک کالسکه کودک است، قبل از خرید کالسکه پایداری کالسکه را بررسی کنید، کالسکه ای که انتخاب کردید باید یک حفاظ ایمنی داشته باشد، همچنین باید یک ترمز برای نگه داشتن کالسکه هم داشته باشد، مهمترین نکته این است که مکانیزم کالسکه نباید در دسترس کودک باشد.

2- بودجه موجود برای خرید کالسکه کودک

شما قبل از اینکه مدل های مختلف کالسکه کودک را ببینید باید بودجه مورد نظر خود را بررسی کنید به قول یک مثل قدیمی هر چقدر پول بدهید به همان اندازه آش میخورید و در نظر داشته باشید کودک با همان کالسکه رشد خواهد کرد، پس بودجه ای که در نظر می گیرید به گونه ای باشد که ارزش آن را برای سال ها داشته باشد.

3- هدف شما از خریدن کالسکه کودک چیست؟

اگر شما فردی هستید که دائم در حال قدم زدن هستید باید کالسکه ای برای کودک انتخاب کنید که بتواند استحکام کافی در خیابان را داشته باشد، اگر میخواهید کاسکه را در کاپوت پشت ماشین تان نگه دارید شما میتوانید یک کالسکه ی چتری بخرید.
پیدا کردن یک کالسکه مناسب برای کودک شما با توجه به انواع ویژگی های بسیار که کالسکه های موجود در بازار دارند میتواند یک کار دلهره آور باشد، برای کمک به شما ما لیستی از 15 کالسکه پرطرفدار نوزاد را برای شما آماده کرده ایم، بنابراین آماده قدم زدن با کالسکه کودک خود باشید.

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/