3 روش کاهش وزن افراطی(بخش دوم)

3 روش کاهش وزن افراطی(بخش دوم)

کاهش وزن و لاغری امروزه دغدغه بسیاری از مردم به خصوص بانوان است ، اما آیا راهی وجود دارد که آنها را سریعتر به هدف خود یعنی لاغری برساند؟ دانشمندان با تحقیقات فراوان به نتایجی رسیده اند ، برای آگاهی از این راهکارها با ما همراه باشید. خواندن 4 روش لاغری افراطی(بخش اول) به شما توصیه می شود.

1. تزریق ادرار روشی برای لاغری

درست زمانی که شما فکر می کنید هیچ رژیم غذایی برای امتحان کردن باقی نمانده است، یکی از عجیب ترین روش های کاهش وزن به کمکتان می آید، یکی از این روش ها تزریق روزانه ادرار به فرد است. نتایج آزمایشات نشان می دهد که با کمک این روش، افراد به طور متوسط 43 پوند و بیش از 30 اینچ در 5 ماه ورن کم میکنند. در بین افراد عادی جامعه، این روش، یکی از برنامه های بسیار غیر متعارف کاهش وزن شدید شناخته شده است. ادرار تزریقی در این روش از زنان باردار گرفته می شود و روزانه به افراد تحت درمان تزریق می شود. مشاوران این روش بیان می کنند که ادرار باعث لاغری فرد نمی شود، بلکه هورمون های داخل آن موجب کاهش وزن شدید می شوند. در واقع با این ترفند، مغز انسان فکر می کند که بدن باردار است که این تصور در مغز کمک خواهد کرد که اعضای بدن فرد با گذر زمان یاد بگیرند که چگونه شیوه ارتباط خود را با مواد غذایی تغییر دهند. امروزه تزریق ادرار یکی از روش های موفق در کاهش وزن بانوان شمرده می شود.

2. داشتن رابطه جنسی تا 7 بار در روز ، راز لاغری

سنگین وزن ترین زن زنده در جهان موفق به سوزاندن روزانه 500 کالری با داشتن رابطه جنسی با شوهرش شد، نام این خانم در سال گذشته زمانی که 700 پوند وزن داشت، در کتاب گینس به عنوان سنگین ترین زن زنده در جهان ثبت شد ، اما او موفق به از دست دادن نزدیک به 100 پوند در یک سال با کمک تقویت رابطه ی عاشقانه خود با شوهرش شد، دانشمندان عقیده دارند که با این روش، افراد بتوانند به وزن ایده آل خود و لاغری نزدیک شوند.

lagari18.jpg

3. استفاده از لوله بینی- معده ای

روش استفاده از لوله بینی- معده ای یکی از متدهای نگران کننده پزشکان برای لاغری سریع است، برخی دانشندان عقیده دارند که می توان خطرناک بودن این روش را ثابت کرد، اما به نظر می رسد که در بسیاری از موارد، روش بسیار موفقی به شمار می رود، این روش که یکی از آخرین دستاوردهای پزشکان آمریکایی است به عنوان یک روش کاهش وزن شدید و سریع معرفی شده است. این متد شامل وارد کردن مواد غذایی به بدن از طریق بینی، با استفاده از یک لوله می باشد. این رژیم غذایی، مخفف رژیم غذایی کتوژنیک و کار دکتر الیور دی پیترو، از فلوریدا است. او وعده می دهد که با استفاده از این لوله هر فرد قادر است 20 پوند در کمتر از 10 روز لاغر شود. به عنوان بخشی از رژیم غذایی، فرد رژیم گیرنده مجبور به استفاده از یک لوله کوچک معده به بینی است که از طریق آن محلول مایع به طور مداوم وارد بدن او می شود، راه حل، ظاهرا حاوی ترکیبی از پروتئین، چربی و آب است که حدودا شامل 800 کالری می باشد. پزشکان ادعا می کنند که این روش موجب سوزاندن چربی بدن به علت عدم کربوهیدرات می شود، اما عضلات و آب بدن دست نخورده باقی می ماند. افراد تحت رژیمی که می خواهند به بهترین نتایج برسد و کاهش وزن مناسب داشته باشند، باید این رژیم را برای یک دوره 10 روزه اجرا کرده و هرجایی که می روند این کیسه مایع مغذی لاغری را با خود حمل کنند.

 

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/