نکات مهم اجاره ویلا در رامسر برای خانواده‌هایی که کودک دارند

نکات مهم اجاره ویلا در رامسر برای خانواده‌هایی که کودک دارند!

سفر به شمال کشور از آن برنامه‌هایی است که بیشتر مردم همیشه برایش آماده هستند. گروهی برای تماشای دریا و شنیدن صدای امواج برای سفر شمال برنامه‌ریزی می‌کنند و همیشه عده‌ای هستند که به عشق تماشای جنگل و چشم‌اندازی سرسبز از طبیعت زیبا راهی این سفر می‌شوند.

در بین شهرهای مختلف شمالی کشور، شهرهایی مثل بهشهر، کلاردشت، رامسر، لاهیجان و رشت همیشه شلوغ‌تر و پرطرفدارتر هستند. طبیعت استثنایی و زیبا، چشم‌انداز جنگل بکر و سرسبز، فاصله کم تا دریا و انواع امکانات تفریحی باعث شده تا این شهرها از مقصدهای همیشگی سفر به شمال کشور باشند. به همین خاطر امروز تصمیم گرفتیم درباره ویلاهای رامسر صحبت کنیم؛ البته با این تفاوت که برای خانواده‌هایی که با فرزند کوچکشان سفر می‌کنند این راهنمای کامل را آماده کردیم، پس اگر قرار است سفری به رامسر زیبا و سرسبز داشته باشید، برای اطلاع از مهم‌ترین نکات رزرو ویلا در رامسر با ما همراه شوید.

ویلاهای لب ساحل برای همه مناسب نیست!

اگر از عاشقان تماشای دریا و استراحت کنار ساحل هستید، احتمالاً برای سفر رامسر رزرو ویلای لب ساحل مدنظرتان باشد؛ ولی باید به این نکته توجه کنید که ویلاهای ساحلی معمولاً برای خانواده‌هایی که با فرزند کوچک سفر می‌کنند، مناسب نیست.

در پلاژها و ساحل‌هایی که برای تفریح، بازی‌های دریایی و شنا از قبل تعیین شده همیشه خط‌کشی‌های مشخصی بر اساس جزرومد دریا وجود دارد. از طرف دیگر همیشه ناجی‌ها و شناگران ماهر در حال نظارت هستند و خطر چندانی کودکتان را تهدید نمی‌کند؛ ولی در ویلای لب ساحلی چنین امکانی وجود ندارد و اگر کودکتان کمی بازیگوش باشد و بخواهد حسابی بازی کند، ممکن است در هوای طوفانی، حین جزرومد دریا و امواج بلند خطر جدی او را تهدید کند. از طرف دیگر شما هم برای استراحت و سفر برنامه‌ریزی کردید، می‌خواهید چند روزی را خوش بگذرانید و قاعدتاً دوست ندارید همیشه دلهره و اضطراب دریا و فرزندتان را داشته باشید. به همین خاطر بهتر است که ویلاهایی با چشم‌انداز دریا یا دورتر از ساحل مثلاً با چند دقیقه پیاده‌روی رزرو کرده و در پلاژهای امن و تحت نظارت به بازی‌های دریایی مشغول شوید.

ویلای جنگلی و احتمال گزش حشرات

گروه دومی که در ابتدای بحثمان معرفی کردیم به عشق تماشای جنگل، سکوت طبیعت، مناظر بکر و سرسبز راهی سفر شمال می‌شوند و ترجیح می‌دهند چند روزی را دور از هیاهوی شهر و در سکوت کامل استراحت کنند.

برای رزرو ویلا با منظره جنگل، اقامتگاه بوم‌گردی و کلبه جنگلی به‌خصوص اگر فرزند کوچک دارید باید به چند نکته مهم توجه کنید. 

اگر فرزندتان یا خودتان آلرژی و حساسیت فصلی دارید، رزرو ویلا در جنگل چندان مناسب نیست. از طرف دیگر احتمال گزش انواع حشرات و پشه‌ها در چنین ویلایی به‌خصوص در تابستان بیشتر است و این مسئله ممکن است کودکتان را اذیت کند. در ضمن، ویلاهای جنگلی معمولاً دسترسی سخت‌تری دارند، باید در مسیر طولانی‌تری رانندگی کنید و از قبل همه خریدها را انجام دهید. بیشتر اوقات در این سبک ویلاها دسترسی راحتی به اینترنت ندارید و ممکن است نتوانید خرید آنلاین داشته باشید. در نتیجه حتماً همه خریدها را از قبل انجام دهید، داروهای شخصی و مسکن‌های معمولی همراه ببرید، برای دوری از گزش پشه قرص ویتامین b بخورید و یا پماد ضد گزش و ... تهیه کنید.

بهترین ویلا برای اقامت خانواده‌ها

برای خانواده‌هایی که با فرزند کوچک عازم سفر رامسر هستند، بهترین ویلای ساحلی یا جنگلی باید حتماً دسترسی خوبی به همه امکانات داشته باشد. فرزند شما ممکن است به‌خاطر تغییر هوا سرما بخورد یا حتی به غذای خاصی حساسیت بدهد؛ به همین خاطر علاوه بر اینکه داروی شخصی را همراه می‌برید بهتر است در جایی ویلا بگیرید که به داروخانه و یا کلینیک و خانه بهداشت هم نزدیک باشد.

از طرف دیگر کودکان تماشای کارتون را دوست دارند، حتی اگر در سفر باشند. به همین خاطر به غیر از تبلت و گوشی شاید تماشای کارتون از تلویزیون را هم دوست داشته باشند که در اجاره ویلا باید به این مورد هم توجه کنید. توالت ایرانی یا فرنگی، سیستم تهویه مطبوع هوا برای سرمایش یا گرمایش، تعداد اتاق و ... هم از نکات مهمی است که نباید در اجاره ویلا در رامسر فراموش کنید. به‌خصوص اگر قرار است خانوادگی سفر کنید و شب‌ها دور هم بیدار بمانید؛ بهتر است ویلایی چند خوابه بگیرید تا کودکان در اتاق مجزا بازی کرده و بخوابند.

به‌عنوان آخرین نکته هم یادتان باشد که معمولاً ویلایی با اتاق‌های تراس دار و یا ویلای دوبلکس با پله‌های تیز برای خانواده‌هایی با فرزند کوچک پیشنهاد نمی‌شود.

با امکانات ویلاهای رامسر که سفر شما را مهیج‌تر می‌کنند آشنایی دارید؟

نکات مهم اجاره ویلا در رامسر برای خانواده‌هایی که کودک دارند!

چگونه با بهترین قیمت ویلا بگیرم؟

برای اجاره ویلا در رامسر به‌‌صورت آنلاین می‌توانید از سایت‌هایی مانند جاجو، اقامت 24، هومسا، جاباما، اتاقک، جاجیگا و یا شب استفاده کنید. 

در این سایت‌ها انواع ویلا لب ساحل یا جنگلی، کلبه جنگلی، اقامتگاه بوم‌گردی و آپارتمان‌هایی در رامسر و دیگر شهرهای شمال کشور با قیمت مناسب، همراه با نام مالک، عکس‌های واقعی و تجربه مهمانان قبلی برای رزرو در دسترس قرار دارند. شما می‌‌توانید بعد از مقایسه قیمت و امکانات هر خانه ویلای موردنظر را انتخاب کرده و هزینه رزرو را هم آنلاین بپردازید. در صورتی که درباره قوانین کنسلی و تمدید رزرو هم سؤال داشتید، می‌توانید با پشتیبانی سایتی که از آن ویلا گرفتید، تماس بگیرید. در ضمن پیشنهاد می‌کنم حتماً به قوانین مهم ویلا مانند امکان همراه بردن حیوان خانگی، تعداد نفرات مجاز برای هر ویلا و ... توجه کرده تا مجبور به جابه‌جایی ویلا و ... نشوید و سفری فراموش‌نشدنی با خانواده را تجربه کنید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/