بهترین هتل های 3 ستاره کیش

hotel-ir-kish

کیش یکی از جزایر خلیج‌فارس است و جزئی از خاک ایران محسوب می‌شود. این جریزه 91 کیلومترمربع مساحت دارد. آثار باستانی و مراکز خرید گوناگون ازجمله دلایلی هستند که افراد مختلف کیش را برای سفر انتخاب می‌کنند. سالانه بسیاری از اشخاص قدم به این جزیره می‌گذارند، به‌همین دلیل اهالی کیش به ارائه خدمات به مسافران پرداخته‌اند که به‌عنوان مثال می‌توان به هتل‌داری، مراکز فروش و رستوران‌ها اشاره کرد. ما در این مطلب به معرفی روشی برای رزرو هتل کیش و دو مورد از بهترین هتل‌های سه ستاره این جزیره می‌پردازیم.

هتل گاردنیا

هتل گاردنیا کیش سال 1387 تاسیس شد. سال 1393 برای بهبود خدمات بازسازی‌هایی روی ساختمان این هتل انجام شد که آخرین بازسازی آن بوده است. ساختمان هتل گاردنیا چهار طبقه دارد و در این طبقات 58 اتاق ساخته شده است. در واحدهای اقامتی این هتل حدود 150 تخت قرار دارد. بخشی از محوطه هتل گاردنیا به فضای سبز اختصاص داده شده و این فضا توانسته تا حد زیادی زیبایی هتل را افزایش دهد. گاردنیا از هتل‌های سه ستاره جزیره کیش است که درادامه برخی از امکانات آن را معرفی می‌کنیم. اگر قصد اسکان در این هتل را دارید، بد نیست بدانید اقامت کودکان زیر پنج سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌های هتل رایگان است.

امکانات هتل گاردنیا

در ساختمان هتل گاردنیا فضاهایی وجود دارد که کم‌تر هتل سه ستاره‌ای در کیش به آن‌ها مجهز است. فضاهایی مانند سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، لابی، رستوران، نمازخانه، کافی‌شاپ و فضای سبز ازجمله این امکانات به‌شمار می‌رود. در لابی هتل، اینترنت نامحدود به‌صورت رایگان دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اگر به بازی بیلیارد علاقه‌مند هستید، می‌توانید اوقات‌فراغت خود را در سالن بیلیارد این هتل سپری کنید.

رستوران گاردنیا در طبقه منفی یک این هتل قرار دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی و گیاهی سرو می‌شود. ظرفیت این رستوران حدود 100 نفر است.

نشانی هتل گاردنیا

هتل گاردنیا که جز بهترین هتل های کیش محسوب می‌شود، در بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ واقع شده است. از این هتل تا مراکز خریدی مانند پردیس 1 و 2 فاصله زیادی نیست و شما به‌راحتی می‌توانید با اقامت در آن به همه مناطق کیش بروید.

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات هم از هتل‌های سه ستاره کیش است. این هتل سال 1375 در زمینی به مساحت 2000 مترمربع ساخته و تاسیس شد. ساختمان هتل تعطیلات در دو طبقه مشتمل‌بر 70 اتاق ساخته شده است و حدود 250 نفر ظرفیت دارد. در محوطه این هتل فضای سبزی وجود دارد و در آن تعدادی درخت نخل، گل و گیاهان متنوع کاشته شده است. در فضای بیرونی این هتل آبنمایی با نورپردازی منحصربه‌فرد وجود دارد که بر زیبایی هتل افزوده است. این هتل امکانات متنوعی دارد که درادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد. اقامت در هتل تعطیلات برای بازه سنی زیر پنج سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌ها رایگان است.

امکانات هتل تعطیلات

در ساختمان هتل تعطیلات فضاهایی از قبیل نمازخانه، رستوران، فضای سبز، پارک، کافی‌شاپ و محل بازی برای کودکان وجود دارد که مهمانان می‌توانند از آن‌ها به‌صورت رایگان استفاده کنند. رستوران این هتل 120 نفر ظرفیت دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. در محوطه هتل فضایی برای بازی کودکان تعبیه شده و آن‌ها می‌توانند در این پارک بازی کنند. کافی‌شاپ هتل تعطیلات در محوطه بیرونی و فضای باز واقع شده که مهمانان می‌توانند در آن میان‌وعده و نوشیدنی میل کنند.

از امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به روم‌سرویس، مبلمان، چای‌ساز، کمدلباس، آباژور، یخچال، تلوزیون، حمام و سرویس‌بهداشتی مجزا برای هر اتاق اشاره کرد. در این هتل ترانسفر با هزینه انجام می‌شود و مسافران می‌توانند به‌صورت 24 ساعته برای واحدهای اقامتی هتل تعطیلات اقدام کنند.

آدرس هتل تعطیلات

اگر بین هتل های کیش این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که هتل تعطیلات در محدوده میدان سیری واقع شده و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به فاصله کم با مراکز خرید سارینا 1، پردیس 1 و 2 اشاره کرد. اقامت‌کنندگان در این هتل به‌راحتی می‌توانید از این پاساژها دیدن کند.

روشی برای رزرو هتل کیش (علی بابا)

یکی از روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن هتل موردنظر خود را رزرو کنید، مراجعه به سایت‌های اینترنتی و رزرو آنلاین هتل است. علی بابا یکی از شرکت‌هایی به‌شمار می‌رود که در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری سفر فعالیت می‌کند. این شرکت سال 1393 کار خود را آغاز کرد و در آن زمان فقط به ارائه خدمات برای خرید بلیط پرداخت. حال پس از گذشت چند سال این شرکت خدمات دیگری برای رزرو تور و هتل ارائه می‌کند و کسانی که قصد سفر دارند، می‌توانند به سایت علی بابا مراجعه کرده و بلیط، هتل یا تور رزرو کنند.

در این مطلب به معرفی دو مورد از بهترین هتل‌های سه ستاره کیش و بررسی امکانات آن‌ها پرداختیم. اگر تجربه سفر به این جزیره زیبا و اقامت در هتل های کیش را داشته‌اید، تجربه و خاطرات خود را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/