بهترین سایت خرید بلیط هواپیما کدام است؟

safarme1

خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین چند سالی است که در بین مردم جا افتاده است. سایت های مطرح زیادی نیز مانند تریپ ادوایزر در جهان به ارایه خدمات گردشگری مشغول هستند. حتی گوگل هم به این صنعت وارد شده و با گوگل فلایت بلیط هواپیما را در اختیار مردم می گذارد. حتی گوگل به پیش بینی تاخیر در پروازها نیز می پردازد.

سایت های زیادی در جهان هستند که می توانند عنوان بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را از آن خود کنند. اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که بر ایران اعمال می شود عموم ایرانیان برای خرید از آنها دچار مشکل می باشند. اما جای نگرانی نیست! سایت های گردشگری در ایران نیز در دهه اخیر بسیار فعال شده اند و به ارایه خدمات مختلف می پردازند. در بعضی از این سایت ها می توانید به راحتی بلیط از ایرلاین و هتل خارجی بدون نیاز به مسترکارت و .... تهیه کنید. 

در ادامه به بررسی ویژگی های یک سایت خوب در حوزه گردشگری می پردازیم.

همانطور که در ابتدا اشاره شد؛ سایت های گردشگری در ایران روز به روز بیشتر می شوند. به همان اندازه که این مسئله امیدوارکننده است، باعث نگرانی نیز می شود! این موضوع انتخاب یک سایت معتبر برای خرید بلیط هواپیما را سخت تر می کند! به همین دلیل بهتر است قبل از خرید به نماد تجارت الکترونیکی سایت توجه کنید. توجه داشته باشید که این نماد منقضی نشده باشد.

بین صفحات سایت و مسیرهای مختلف پروازی را بررسی کنید. عموما سایت های معتبر با عموم ایرلاین ها کار می کنند و بلیط های آنها را به فروش می رسانند. مراقب باشید با دیدن قیمت بلیط هواپیما ارزان وسوسه نشوید. با دیدن قیمت غیرعادی حتما با سایت های دیگر مقایسه کنید. هرچند که قیمت بلیط در سایت های مختلف، ممکن است متفاوت باشد اما این اختلاف مخصوصا در بلیط های داخلی نباید بسیار زیاد باشد. ( ممکن است در بلیط های خارجی بازه این اختلاف بیشتر باشد)

از سایتی خرید کنید که پشتیبانی مناسب ارایه می کند. احتمالا بسیاری از این سایت ها ادعا می کنند که پشتیبانی 24 ساعته ارایه می کنند! اما متاسفانه در عمل بسیاری از آنها، خوب نیستند. بهتر است قبل از رزرو تماسی با پشتیبانی بگیرید تا نحوه پاسخگویی را بررسی کنید.

فراموش نکنید پشتیبانی از خرید بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال ممکن است به هر دلیلی پرواز تاخیر داشته باشد یا کنسل شود و شما اطلاع نداشته باشید. یا ممکن است برای شما مشکلی پیش بیاید و بخواهید بلیط و یا هتل خود را کنسل کنید! در صورتی که پشتیبانی مناسبی از سوی سایت ارایه نشود، احتمالا برای شما باعث ناراحتی های بسیاری خواهد شد.

امکان کنسلی آنی و آنلاین را داشته باشد. همانطور که گفته شد به هردلیلی ممکن است سفرتان کنسل شود. زمان اعلام کنسلی در مبلغ جریمه تاثیر دارد. البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر بلیط هواپیما سیستمی خریداری کرده باشید می توانید آن را با کسر از جریمه کنسل کنید. مبلغ جریمه به زمان اعلام و متناسب با نوع ایرلاین متفاوت است.

البته اگر از سایت سفرمی بلیط چارتر خود را تهیه کنید، در صورت کنسلی می توانید مقداری از پول بلیط را دریافت کنید. ارتباط خوب سایت سفرمی با چارتر کننده ها باعث شده است که این سایت بتواند در صورت کنسلی آن، با کسر جریمه ای که چارتر کننده اعلام می کند، مابقی پول را به مسافران بازگرداند تا ضرر کمتری کنند.

به هرحال زمان اعلام کنسلی بسیار اهمیت دارد. به این امکان در سایتی که از آن خرید می کنید بسیار توجه کنید.

خرید بلیط هواپیما از سفرمی

سفرمی یکی از معتبرترین سایت های فروش خدمات گردشگری از جمله بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و تور می باشد که پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را به مسافران خود می دهد. تیم پشتیبانی سفرمی به صورت کاملا حرفه ای آموزش دیده اند که برای مشکلات پیش آمده مسافران راه حل هایی مناسب ارایه دهند تا آنها با خیالی آسوده به سفر بروند.

برای خرید بلیط هواپیما و یا هر نوع خدماتی از سفرمی نیاز به ثبت نام اولیه در این سایت نیست. این موضوع به دلیل آن است که اگر عجله ای در تهیه بلیط دارید و هنوز ثبت نام نکرده اید، فرایند رزرو به سرعت برایتان پیش برود. البته اگر علاقمند به استفاده از تخفیف های سایت سفرمی و یا سایر شرکت های همکار با آن می باشید، بهتر است در این سایت ثبت نام کنید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/