افزایش قد کودکان | غذاهایی که باعث رشد قد کودک می شوند

---

اگر افزایش قد کودک تان دغدغه شما است، نگران نباشید. ما در این مقاله خوراکی های مقوی برای رشد قد کودکان را برایتان آورده ایم.

وقتی صحبت از قد کودکان میشود، عوامل زیادی در آن نقش دارند. به عنوان مثال، ژنتیک عامل مهمی در پیش بینی قد کودک شما است. علاوه بر ژنتیک، مصرف غذاهای مناسب و مغذی برای کمک به رشد قد کودک شما بسیار مهم است. علاوه بر این، هورمون HGH یکی از عواملی است که بر قد کودک شما تأثیر می گذارد. مصرف غذاهایی که تولید هورمون HGH را افزایش می دهد به رشد قد کودک شما کمک می کند. در اینجا غذاهایی که باعث افزایش قد کودکان می شوند را معرفی می کنیم.  با سایت مامانم همراه باشید. 

شیر

 تاثیر شیر در رشد قد کودکان

شیر سرشار از کلسیم است که به رشد کودک شما کمک می کند. استخوان های کودک شما را محکم نگه می دارد و به اسخوان های فرزندتان استحکام می بخشد. ویتامین A موجود در شیر به استخوان های کودک شما کمک می کند تا کلسیم را بهتر جذب کند. شیر همچنین منبع بسیار خوبی از پروتئین است که به رشد سلول های بدن کودک شما کمک می کند. از کودکتان بخواهید هر روز 1 تا 2 لیوان شیر بنوشد.

میوه ها و سبزیجات تازه

تغذیه مناسب برای افزایش قد کودکان- میوه و سبزیجات

مصرف میوه ها و سبزیجات تازه برای رشد و تکامل کودک شما حیاتی است. آنها حاوی مقدار زیادی فیبر، ویتامین، پتاسیم و فولات هستند. مصرف به اندازه میوه و سبزی تازه، علاوه بر افزایش ایمنی بدن کودک، باعث رشد بهتر قد فرزندتان هم می شود.

 غلات

تغذیه مناسب برای افزایش قد کودکان- غلات

غلات ذخیره انرژی هستند. غذاهایی مانند برنج قهوه ای، پاستاهای سبوس دار و گندم کامل می توانند انرژی لازم را برای افزایش قد کودک شما فراهم کنند.

تخم مرغ

تخم مرغ برای رشد قد!

تخم مرغ سرشار از پروتئین و ویتامین B12 است. هر روز حداقل 1 تخم مرغ به کودک خود بدهید. 

گوشت مرغ

تغذیه مناسب برای افزایش قد فرزندتان

مرغ یکی از بالاترین میزان پروتئین موجود در گوشت های حیوانی را دارد. خوردن گوشت مرغ به رشد ماهیچه ها و بافت های کودک شما کمک می کند.

ماهی

تاثیر گوشت ماهی در رشد کودکان

ماهی یکی از بهترین انتخاب ها در بین غذاهایی است که باعث افزایش قد کودکان می شود. ماهی قزل آلا و تن دو نوع ماهی هستند که سرشار از ویتامین D و پروتئین هستند.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/