معرفی بهترین تشک ایرانی

معرفی بهترین تشک ایرانی

تشک از ملزومات یک اتاق خواب پر آرامش و لازمه یک استراحت درست و حسابی به شمار می آید.

تا بحال دقت کرده اید وقتی در حال سفر هستید خوابیدن در هتل های ستاره دار و لوکس چقدر لذت بخش است ؟ بیشتر مواقع توجه نمیکنیم و فکر میکنیم چون در سفر هستیم لذت خواب بیشتراست ولی اگر توجه کنید و روکش تشک را کنار بزنید متوجه میشوید تشک هایی با ارتفاع بالا و با کیفیت هستند که باعث میشود بعد از گشت و گذار و تفریح با مدت زمان بالا خستگی از بدنتون بیرون برود و حتی صبح هایی که در سفر هستید بیشتر از همیشه بخوابید و دیرتر از تختخواب بیرون بیایید.

این برای این است که هتل ها مراکز اقامتی از تشک های با کیفیت استفاده میکنند تا هر مسافری با هر قد و وزنی که از تختخواب استفاده کرد تشک آن تخت خراب نشود و باعث هزینه اضافه نشود.

خرید تشک یکی از مهم ترین تصمیمات خرید در منزل است که ضمانت خواب کافی و راحت را برای شما به دنبال دارد.

در شناسایی تشک مناسب اندازه نقش به سزایی را دارد اول اینکه باید به اندازه تختخواب توجه کرد و مناسب با تخت خواب خود اندازه تشک را مشخص و خریداری کنید دوم اینکه قبل از خرید تختخواب و تشک به قد فردی که قرار است روی تخت خواب استراحت کند توجه کنید که چه اندازه ای مناسب قد آن است و حتی عرض تشک نیز مهم است افراد با وزن بالاتر برای راحتی بیشتر نیاز به عرض بیشتری دارند تا خواب راحتی را تجربه کنند.

نکته مهم دیگر در انتخاب تشک فنر آن است که به دو دسته فنر متصل و فنر منفصل (پاکتی) تقسیم میشود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

پارچه تشک نیز از ارکان مهم انتخاب تشک است یک پارچه زبر و گرم باعث ایجاد تعرق فرد در هنگام خواب میشود به همین دلیل برخی از تولید کنندگان از پارچه های خنک کننده برای رویه تشک استفاده میکنند و همچنین قابل شستشو بودن پارچه در مواقعی که نوشیدنی و یا هر چیز غیر متعارفی روی تشک میریزد امکان پاک شدن آن از روی تشک باید راحت باشد که باعث ایجاد بوی نا مطبوع نشود.

در صورت به کار نبردن اسفنج و موکت مرغوب در تشک باعث زود تر خراب شدن تشک و گود شدن آن در طول زمان نیز میشود.

استفاده از پارچه نا مناسب در تولید تشک ممکن است باعث پارگی و فرسودگی پارچه تشک نو شما شود.

به تازگی بعضی از برند های ایرانی اقدام به تعمیر تشک نیز کرده اند که بسیار به صرفه است پس شما با انتخاب یک برند مناسب برای خرید تشک خود میتوانید از گارانتی و یا تعمیر تشک خود خیالتان جمع شود و مطمن شوید تا چند سال آینده نیازی به خرید مجدد تشک ندارید.

پس هوشمندانه عمل کنید و بهترین انتخاب را با مشاوره از متخصصین و کسب اطلاع بیشتر از برند ها انجام دهید.

با افزایش قیمت ها توان مالی هر خانواده ای به خرید تشک خارجی و با کیفیت نمیرسد پس بهتر است بهترین تشک های ایرانی را بشناسید تا با هزینه کمتر بهترین برند و با کیفیت و با دوام ترین کالا را انتخاب کنید.

تشک ها از لحاظ مدلی به سه دسته تقسیم میشوند :

طبی : برای افرادی است که کمر درد دارند این تشک ها سفتر تر و مناسب تر هستند.

فنری: تشک های فنری هم همان طور که از نامش پیداست دارای فنر هستند و بیشتر برای افرادی که وزن پایین دارند توصیه میشود.

طبی فنری: 90 درصد افراد این نوع تشک را می پسندند چون نه خیلی نرم است و نه خیلی سفت.

در این مطلب سه گامه سعی در این دارد که بهترین برند های تشک ایرانی را به شما معرفی کند:

تشک رویا : تشک رویا از قدیمی ترین تشک های ایرانی است که برای همه اسم آشنایی است و از مادر بزرگ ها تا نوجوان ها این برند را یک بار هم که شده یا دیده یا شنیده اند ، تشک رویا در سال 1363 تاسیس شده و انواع تشک طبی ، فنری و طبی و فنری را به بازار عرضه میکند.

تشک رویال: تشک رویال نیز هم از یکی برند های قدیمی است با چهل سال سال سابقه تولید تشک که روند رو به رشدی را همراه داشته است.

تشک موناکو : تولید کننده تشک های با کیفیت ایرانی که تحت لیسانس فرانسه است . محصولات این برند متشکل از بهترین متریال است و کیفیت بالایی دارد و جزو برترین تشک های ایرانی به شمار میرود. نوع تشک های این برند عموما با ارتفاع زیاد و هتلی هستند و پارچه های استفاده شده در انواع مدلهای این تشک کاملا وارداتی با خواص های گوناگون است. و تراکم اسفنج استفاده شده در سطح و دیواره های تشک بسیار بالاست که از فرورفتگی و گود افتادگی تشک جلوگیری می کند. به شکلی که با انتخاب این تشک شما مطمئن میشوید که برند ایرانی خریداری کنید چون از لحاظ کیفیت و گارانتی با تشک های خارجی در رقابت است. و این امکان را به مشتری می دهد که در صورت خراب شدن تشک را بدون هیچ هزینه ایی تعویض کند.

تشک خوشخواب : این برند از سال 1338 شروع به کار خود را انجام داده و با ارائه کیفیت مناسب و استفاده از تکنولوژی های نوین توانسته جایگاه خود را در میان باز کند و اعتماد مصرف کننده را نیز جلب کند تا به این اندازه که بیشتر مردم به دور از برند خوشخواب بودن کالا تشک را با خوشخواب میشناسند کارخانه اصلی شرکت خوشخواب به بخش های مختلفی تقسیم میشود که عبارتند از: سالن های پنبه زنی، اسکلت زنی، نوار بافی، رویه دوزی، نجاری، فنر زنی، طناب بافی، لحاف دوزی، تولید سرویس های ملحفه، پد، آزمایشگاه و…..

تشک رویال آسایش : خیلی از افراد اطلاع ندارند که تشک رویال با تشک رویال آسایش متفاوت است در صورتی که دو برند مختلف ایرانی هستند که هر دو در فروش و ارائه خدمات موفق هستند.

 معرفی بهترین تشک ایرانی

تشک آدنیس : تولید کننده ایرانی و موفق در ساخت تشک بر پایه پد مموری لاتکس است . که تلاش بر ساخت تشک با متریال با کیفیت را دارد.

تشک ویستر: این برند از زیر مجموعه های شرکت تات است که در بخش های مختلف تولید های موفقی داشته است.

اندازه و ابعاد در تمامی تشک ها متفاوت است و همه برندهای ایرانی نیز دارای گارانتی هستند برخی از برند های ذکر شده مانند تشک موناکو قابلیت تعمیر تشک و یا تغییر سایز تشک را نیز دارند.

تیم حرفه ای سه گامه با در اختیار گذاشتن اطلاعات کامل و جامع در مورد تشک و کالای خواب به شما عزیزان این امکان را میدهد تا بهترین انتخاب را از میان برند های ایرانی داشته باشید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/