تخصص زنان و زایمان مشهد در دکترتو

تخصص زنان و زایمان مشهد در دکترتو

این روزها بسیاری از بانوان مراجعه به متخصص زنان و چکاب دوره ای خود را نادیده می‌گیرند. زیرا آن ها نمی‌دانند که درمان بهتر و سریع تر بیماری‌های زنانه، نیازمند تشخیص به‌موقع و صحیح این بیماری ها می‌باشد. از طرفی برخی از آن ها معتقدند که پیدا کردن متخصص زنان حرفه‌ای و کاربلد، کاری بسیار سختی بوده و از این رو، در اعتماد کردن به پزشکان وسواس به خرج می‌دهند. اگر شما هم عضو این دسته از بانوان هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. زیرا ما در این مقاله شما را با دکترهای متخصص زنان مشهد در دکترتو آشنا خواهیم کرد.

دکتر متخصص زنان و زایمان مشهد

دکتر زنان مشهد، پزشک متخصصی است که دوره‌ی عمومی خود را گذرانده و در رشته‌ی زنان و زایمان تخصص گرفته‌است. این پزشک در رابطه با بیماری‌های زنان، مشکلات دوران باروری، نازایی، یائسگی، بلوغ و مشکلات مرتبط با آن و بارداری و مراقبت‌های قبل و بعد از آن، دانش زیادی دارد و اگر مشکلی در ارتباط با این مسئله داشته‌باشید، درمان می‌کند.

برای دریافت نوبت اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر متخصص زنان مشهد، از لیست پزشکان این صفحه نوبت بگیرید. علاوه بر این تخصص می‌توانید لیست بهترین پزشکان مشهد را در انواع تخصص های پزشکی در دکترتو مشاهده کنید.

شما‌می توانید از لیست بهترین دکتر زنان مشهد، یکی از متخصصین زنان و زایمان و نازایی در مشهد را انتخاب و امکان ثبت نوبت آنلاین در دکترتو، به آن دکتر مراجعه کنید.

بیشترین علل مراجعه به دکتر متخصص زنان

بانوان در تمامی رده‌های سنی، ملزم به انجام معاینات دوره‌ای، تحت نظر متخصص زنان هستند. اما مراجعه به متخصص زنان همیشه برای چکاب های دوره ای نیست. در اغلب اوقات بانوان در صورت بروز برخی علائم و بیماری ها به پزشک زنان مراجعه می‌کنند.

شایع‌ترین علل مراجعه بانوان به متخصص زنان عبارت است از:

  • دردهای شدید و غیرقابل تحمل قاعدگی
  • احساس علائم عفونت (سوزش، خارش و ترشحات غیرطبیعی)
  • نازایی
  • یائسگی زودرس
  • داشتن مشکل هنگام برقراری رابطه جنسی(درد، خشکی، سوزش و ...)
  • مشکلات سینه (وجود توده و ترشحات غیرطبیعی از نوک سینه)
  • قاعدگی نامنظم

معرفی  دکتر زنان برتر در مشهد

دکتر آذر اشکذری

دکتر آذر اشکذری متخصص زنان و زایمان در مشهد هستند که عمل واژینیسموس، عمل لابیاپلاستی سفیدکردن واژن، عمل پرینورافی جوان سازی و تنگ کردن واژن، تزریق چربی و ژل به واژن، روشن کردن ناحیه بیکینی و کشاله ران و زیر بغل، بهبود ارگاسم ، برطرف کردن دردهای لگنی، درمان بی اختیاری ادرار، درمان زگیل تناسلی زنان، مراقبت های دوران بارداری، عمل پرینورافی، درمان خشکی واژن، درمان بوی بد واژن، عمل هودکتومی، درمان عفونت های مقاوم به درمان، از بین بردن جوش و اکنه روی باسن، پاپ اسمیر را در مطب با دستگاه و با اخرین متد روز دنیا انجام می‌دهند

آدرس مطب: مشهد، بلوار احمد آباد، خیابان پاستور 1، پلاک 30

تلفن تماس مطب: ۰۵۱۳۸۴۰۴۰۵۵

ثبت نوبت: https://doctoreto.com/doctor/dr-azar-ashkzari/ZPQJAq

دکتر فاطمه افتخارزاده

بی‌شک دکتر فاطمه افتخارزاده یکی از بهترین پزشکان متخصص در زمینه زنان و زایمان و نازایی در مشهد می‌باشند. دکتر افتخارزاده در زمینه درمان بیماری‌های زنان اعم از: عفونت های زنانه، قاعدگی های نامنظم، یائسگی، انواع سرطان‌های رحم و تخمدان، کیست های رحمی، مشکلات ناباروری و غیره فعالیت می‌نمایند. خانم دکتر افتخارزاده با انواع بیمه های درمانی مانند: بیمه تامین اجتماعی،خدمات درمانی، نیروهای مسلح، سلامت ایرانیان، و انواع بیمه های پایه همکاری دارند.

آدرس مطب دکتر فاطمه افتخارزاده:

مشهد، قاسم آباد، میدان حجاب ۵۴ ، مجتمع پزشکان، طبقه اول

تلفن تماس مطب:

05136224284

دکتر هما کیانی فر

اگر به دنبال یک دکتر زنان عالی و کاربلد در مشهد هستید، دکتر هما کیانی فر بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. برخی از مهارت‌های پزشکی ایشان در زمینه‌های زیر می باشد:

  •   درمان نازایی
  •   انجام زایمان طبیعی و سزارین
  •   انجام سونوگرافی و پاپ اسمیر
  •   درمان عفونت های زنانه
  •   درمان زگیل تناسلی
  •   درمان کیست‌های تخمدان
  •   پيشگيري و تشخيص سرطان‌هاي زنان
  •   معاينات دوره اي پستان
  •   و ...

آدرس مطب دکتر هما کیانی فر:

مشهد، بلوار احمدآباد، خیابان عارف، نبش عارف۶، ساختمان پزشکان پردیس، طبقه اول، واحد۱۰

تلفن تماس مطب:

۰۵۱۳۸۴۴۶۳۰۲

دکتر نیره خادم غایبی

اگر برای مشکلات زنان خود به دنبال پزشکی حاذق و توانمند در مشهد هستید، دکتر نیره خادم غایبی را به شما معرفی می کنیم. خدمات قابل ارائه توسط دکتر نیره خادم غایبی عبارت است از: فلوشیپ نازایی و آی وی اف، مراقبت هاي دوران شيردهي، مراقبت هاي دوران بارداری، درمان بيماري هاي دستگاه تناسلي زنان، انجام تست پاپ اسمیر، انجام زایمان های طبیعی و سزارین و ... .

آدرس مطب دکتر نیره خادم غایبی:

مشهد، بلوار احمدآباد، خیابان محتشمی ۱۰، پلاک ۳۱

تلفن تماس مطب:

۰۵۱۳۸۴۰۱۶۷۴

دکتر نازیلا ابراهیمی

یکی دیگر از دکترهای متخصص زنان مشهد، دکتر نازیلا ابراهیمی می‌باشد. ایشان در زمینه ی تخصص خود، یکی از بهترین و بارزترین پزشکان زنان می‌باشند. شما می‌توانید برای درمان انواع بیماری های زنانه‌ی خود، مانند: انواع عفونت ها، کیست های رحم و تخمدان، کیست های سینه، نازایی، پریودهای نامنظم و ... به خانم دکتر نازیلا ابراهیمی مراجعه نمایید.

آدرس مطب دکتر نازیلا ابراهیمی:

مشهد، حاشیه بلوار وکیل آباد، جنب پمپ بنزین دانشجو، ساختمان سینوهه، طبقه دوم

تلفن تماس مطب:

۰۵۱۳۸۹۳۷۵۷۶

دکتر بتول صادقی

اگر به دنبال دکتر زنان متخصص و با شخصیت هستید، دکتر بتول صادقی، بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. خانم دکتر صادقی دارای دکترای حرفه‌ای پزشکی بوده و قادر به درمان بیماری های سخت و لاعلاج می‌باشند. اگر دچار بیماری های پیشرفته زنان شده‌اید، دکتر بتول صادقی می‌توانند شما را راهنمایی و درمان کنند.

آدرس مطب دکتر بتول صادقی:

مشهد، بلوار احمدآباد، روبه روی بیمارستان قائم، ساختمان ۷۳، طبقه ۵

تلفن تماس مطب:

۰۵۱۳۸۴۰۶۸۵۴

چه زمانی به دکتر متخصص زنان مراجعه کنیم؟

همانطور که پیش‌تر گفته شد، مراجعه دوره‌ای به متخصص زنان، یکی از ملزمات اصلی بهداشت و سلامت جنسی بانوان می‌باشد. علاوه بر آن در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر، بهتر است هرچه سریعتر به پزشک زنان مراجعه نمایید :

تخصص زنان و زایمان مشهد در دکترتو

  •       بروز مشکلات ادراری
  •       تغییر زمان قاعدگی
  •       خارش و سوزش در ناحیه تناسلی
  •       ترشحات غیر طبیعی واژن
  •       خونریزی های بی دلیل
  •       مشاهده علائم یائسگی
  •       و ...

نوبت دهی اینترنتی بهترین دکترهای متخصص زنان مشهد

اگر ساکن شهر مشهد هستید و یا به تازگی به این شهر مهاجرت نموده‌اید و با بهترین دکتر زنان آن آشنا نیستید، نگران نباشید.  شما می‌توانید به راحتی با در دست گرفتن گوشی موبایل، از منزل و یا محل کار خود، نوبت دکتر زنان مشهد از طریق دکترتو مورد نظر خود را دریافت کنید. مجموعه دکترتو این امکان را به شما می‌دهد که خیلی راحت و سریع از بهترین دکترهای متخصص زنان مشهد نوبت مراجعه حضوری و یا آنلاین (تلفنی، متنی، ویدیویی)دریافت کنید. شما در این اپلیکیشن می‌توانید با رزومه پزشکان، تخصص‌های آن ها و ساعت و تاریخ حضور آن ها در مطب آشنا شوید و پزشک مورد نظر خود را با توجه به ساعت و روز درخواستی، انتخاب کنید. 

تخصص زنان و زایمان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان زنان و زایمان و نازایی در شهرهای مختلف است. شما‌می توانید با مراجعه به لیست پزشکان زنان و زایمان و نازایی مشهد یک بهترین دکتر زنان در مشهد را بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر خود را مشاهده کنید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/