آموزش آنلاین انگلیسی کودکان

en-02

آموزش زبان انگلیسی به صورت کم و بیش در مدارس انجام می‌شود. اما از آن جایی که سبک آموزش مدارس آنطور که باید و شاید  بروز نیست، خانواده‌ها تمایل دارند تا خارج از فضای مدرسه، کودکان خود را به کلاس‌های آموزش آنلاین انگلیسی بفرستند.

پیشرفت در در درس و کار ، مهاجرت به کشورهای مختلف، تجربه سفرهای خارجی بدون دردسر به کشور‌های دور و نزدیک و غیره، همگی در گرو تسلط داشتن به زبان انگلیسی است. چه بهتر که خانواده‌ها از همان ابتدا بستر مناسبی را برای یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی کودکان فراهم کنند.

این روزها کلاس‌های آموزش انگلیسی کودکان به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. در ادامه این بخش، بیشتر راجع به تفاوت میان این دو سبک برگزاری کلاس‌ها، مزایای هر یک و موارد مشابه آن صحبت خواهیم کرد.

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی

دلایل بسیار زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد .

دلیل اول، بین‌المللی بودن زبان انگلیسی است. زبان انگلیسی در اقصی نقاط کره زمین به عنوان زبان دوم شناخته می‌شود. اگر روزی کسی قصد داشته باشد به کشورهای خارجی سفر کند یا مهاجرت انجام دهد و برای این که بتواند با مردم جهان ارتباط برقرار کند، باید زبان انگلیسی را آموزش ببیند و روی آن تسلط کافی داشته باشد.

دلیل دوم، به دست آوردن فرصت‌های شغلی و تحصیلی عالی در سراسر جهان است. اگر کسی زبان انگلیسی را کامل آموزش ببیند، می‌تواند از فرصت‌های شغلی فوق‌العاده در کشورهای خارجی استفاده کند. همچنین می‌تواند در بهترین مدارس و دانشگاه‌های کشورهای خارجی به تحصیل خود ادامه دهد.

دلیل سوم، تقویت قدرت یادگیری مغز است. زمانی که کودک از مغز خود برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کند، بستر ایده‌آل برای یادگیری حرفه‌های مختلف فراهم می‌شود.

مزایای آموزش آنلاین انگلیسی کودکان

تا چند سال گذشته، کلاس‌های زبان انگلیسی کودکان و بزرگسالان به صورت حضوری برگزار می‌شد. این کلاس‌ها خیلی میان کودکان محبوبیت نداشتند. چون تا حدی افزایش میزان استرس آن‌ها را به دنبال داشت.

اما از وقتی دسترسی به اینترنت آسان شده است، برگزارکننده کلاس‌های آموزشی و آموزشگاه‌ها، تصمیم به غیرحضوری شدن دوره‌های آموزشی گرفتند. آموزش آنلاین انگلیسی کودکان چندین و چند مزایا دارد که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم.

کاهش هزینه‌های جانبی

شهریه دوره‌های زبان انگلیسی حضوری به ویژه اگر خصوصی باشد، بسیار سرسام‌آور است. در کنار هزینه‌های مربوط به شهریه، هزینه‌های جانبی از قبیل رفت‌و‌آمد، استفاده از وسایل نقلیه عمومی یا شخصی و هزینه‌های جانبی دیگر وجود خواهد داشت. با شرکت در کلاس آموزش آنلاین انگلیسی، به کاهش هزینه‌ها کمک خواهید کرد.

آزادی عمل بیشتر

زمانی که کودک شما در کلاس‌های آموزش آنلاین شرکت کند، می‌توانید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای کارهای خود انجام دهید.

چون اصولا زمان شرکت در کلاس‌های آموزشی آنلاین توسط خانواده کودک تعیین می‌شود. بنابراین داشتن آزادی عمل و برنامه‌ریزی دقیق‌تر از جمله مزایای شرکت در کلاس آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان است.

صرفه‌جویی در زمان

برای بردن کودکان به کلاس‌های حضوری آموزشگاه زبان، بدون شک باید مسیری را طی کنید و زمان خود را پشت چراغ قرمزهای طولانی و ترافیک‌های سنگین هدر دهید.

اما زمانی که کودک شما در کلاس‌های آموزش آنلاین شرکت کند، دیگر خبری از اتلاف زمان نیست و در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود.

توجه بیشتر مربی به کودک

درست است که کلاس‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی بر دو نوع خصوصی و عمومی برگزار می‌شود، اما چون ظرفیت محدودی دارد، حتی در کلاس های عمومی توجه مربی   زبان‌آموزکودک  بیشتر خواهد بود. در کلاس‌های چندین نفره حضوری، مربی تمرکز چندانی روی تک‌تک کودکان ندارد و یک روش کلی آموزش را پیش می‌گیرد.

مراحل ثبت‌ نام در کلاس‌های آموزش زبان آنلاین

چه در کلاس آموزش آنلاین انگلیسی بزرگسالان و چه در کلاس‌های حضوری، اول از هر چیز نیاز به تعیین سطح است. تعیین سطح طی یک آزمون خاصی مشخص می‌شود.

اما تعیین سطح کودکان زیر 10 سال با آزمون کتبی سنخیتی ندارد و تجربه نشان داده است بهتر است بصورت کاملا شفاهی انجام شود .

بعد از تعیین سطح ، تاریخ شروع کلاس، زمان برگزاری آن و موارد مشابه توسط والدین و یا با نظارت آنها تعیین می‌شود.

با المپ کودکان را به یادگیری زبان انگلیسی علاقمند کنید

 آموزشگاه آنلاین المپ علاوه بر آموزش مکالمه برای بزرگسالان، سالهاست که دوره های مخصوص  کودکان را برگزار می کند.

این سایت دوره‌های مختلف مکالمه، گرامر، آیلتس و غیره را با بهترین شیوه‌های آموزشی برگزار می‌کند و شرایط آموزش تضمینی زبان انگلیسی را نیز فراهم کرده است.

منابعی که سایت المپ برای رده‌های آموزشی مختلف در نظر می‌گیرد، همگی از معتبر‌ترین منابع جهانی تهیه شده است .

استفاده از تکنولوژی های آموزشی ، بازی ، شعر و موسیقی به همراه تجربه بالای کاری و تیم متخصص و توانمند  ،  تمرکز و تخصص بر روی آموزش آنلاین ، المپ را از پیشگامان آموزش آنلاین زبان انگلیسی در ایران قرار داده است .

مزایای سایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی المپ چیست؟

هر آموزشگاه حضوری و آنلاین در زمینه تدریس زبان انگلیسی، یک سری مزایا و معایبی دارد که اگر نسبت مزایا به معایب بیشتر باشد، آن آموزشگاه به عنوان یک آموزشگاه معتبر شناخته خواهد شد.

بعضی از مزایای سایت آموزش آنلاین انگلیسی کودکان المپ به شرح زیر است:

  • المپ توسط تیمی از متخصصان رشته نرم افزار ، تکنولوژی های آموزشی و اساتید زبان طراحی و اداره می شود . بنابراین هم در حوزه آموزش و هم بحث آنلاین کاملا خبره است .
  • در المپ ، کودک دلبندتان می تواند ابتدا بصورت مهمان در کلاس ها شرکت کند و بعد از رضایت از کیفیت کلاس ها ، در کلاس ها شرکت کنید .
  • پلتفورم کامل آموزشی : المپ تمام محتوای آموزشی لازم از قبیل کتاب الکترونیکی ، شعر و موسیقی ، بازی و سرگرمی و ... را برای زبان آموزان کودک و بزرگسال فرآهم آورده است ،

می توانید آنها را دانلود کنید و بر روی رایانه و یا مبایل خود آنها را مرور کنید .

  • آموزش بر مبنای کسب صلاحیت و یا (Competency Based Training) یکی از دستاوردهای بزرگ المپ است . علاوه بر کلاس آنلاین ،المپ با بکار گیری سیستم پیشرفته نرم افزاری ، تمرینات متعددی را برای کودک دلبند شما در طول ترم در نظر می گیرد ، تمرینات متعدد در غالب بازی و سرگرمی ، تشویق زبان آموز به صورت هوشمند بعد از حل تمرینات ،

گزارش پیشرفت ، شرطی سازی زبان آموزان برای یادگیری ، از ویژگی های آن است .

  • یادگیری تضمینی زبان انگلیسی از جمله شعارهای المپ است. بنابر این حتی در صورتی که والدین از خدمات آموزشی المپ رضایت نداشتند، می‌توانند تا بعد از سه جلسه با پر کردن فرم بازگشت شهریه خود را به صورت تمام و کمال پس به گیرند.

برای شروع و شرکت در کلاس های آزمایشی  ، به سایت آموزش زبان المپ روجوع کنید و یا با شماره های 7000-5869-021  تماس بگیرید .

 

نظر (1)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

المپ فوق العادس... با یکبار تجربه خودتون میفهمید از چه دنیایی دارم حرف میزنم

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/