نی نی ایرانی فروشگاهی به وسعت نیاز شما برای کودکان و بزرگسالان

cover

اگر شما هم جزو والدینی هستید که به زودی یک عضو کوچک به خانواده شما اضافه خواهد شد و در حال تدارک و خرید سیسمونی برای کودک دلبند و دوست داشتنی خود هستید، بی شک علاقه دارید راحت‌ترین و بدون حساسیت‌ترین لوازم و پوشک را برای نوزاد دلبندتان تهیه کنید. همچنین اگر قصد دارید برای کودک خود پوشک جدیدی تهیه کرده و از مدل قبلی خریداری نکنید، نیاز به دانستن و مقایسه چند برند مختلف پوشک مانند پوشک مولفیکس، پوشک بیبی لینو، پوشک مای بیبی و ... دارید. می‌توانید به شکل اینترنتی و غیرحضوری لوازم مخصوص بچه و حتی لوازم بهداشتی مورد نظرتان برای بزرگسال را تهیه کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر اقدام کنید؛ به راحتی از میان کالاها و برندهای متنوع پوشک مطابق با سلیقه و حفظ سلامت کودک خود با عالی ‌ترین قیمت و کیفیت خرید نمایید. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

درباره فروشگاه اینترنتی و آنلاین نی نی ایرانی

خرید اینترنتی لوازم بهداشتی خانواده، مادر و کودک از جمله مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها است. فروشگاه معتبر آنلاین و اینترنتی نی نی ایرانی با عرضه محصولات متنوع با مناسب‌ترین قیمت سعی در فراهم نمودن تمامی نیازهای بهداشتی خانواده‌ ایرانی را دارد و طبق نظر مشتریان بسیار موفق نیز عمل کرده است. فروشگاه اینترنتی نی نی ایرانی، عرضه کننده محصولات شوینده و بهداشتی کودک و نوزاد نظیر انواع پوشک، همچنین محصولات مراقبتی و بهداشتی مادران، خانوار و بزرگسالان شامل شوینده، بهداشتی، سلولزی خانواده و ... می باشد. فروشگاه اینترنتی نی نی ایرانی، با هدف جلب حداکثری رضایت مشتری به عنوان مهم‌ترین امر در فروش بالا سرلوحه کار خود قرار داده و با همراهی تیم مجرب، جوان و پر انرژی که دارد مشغول خدمت رسانی است. قیمت محصولات این فروشگاه را با اختلاف قابل توجهی نسبت به سایر فروشگاه ها عرضه می‌گردد.

محصولات فروشگاه معتبر نی نی ایرانی به صورت دست اول و به قیمت عمده در اختیار مشتریان و والدین قرار می گیرد. از جمله محصولات متنوع و با کیفیت موجود در فروشگاه نی نی ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهداشت کودک
  • پوشک بچه
  • وسایل کودک
  • بهداشتی بزرگسالان
  • مراقبت سالمندان
  • شوینده و بهداشتی
  • بهداشتی خانه و خانواده و ...

این محصولات دربرگیرنده‌ی تمامی نیازهای کودک، مادر و خانواده در تمامی مراحل بارداری، نوزادی و کودکی با تضمین حساسیت‌زا نبودن است.

انتخاب پوشک مولفیکس

پوشک مولفیکس ساخت و محصول کشور ترکیه با طراحی جدید است. طراحی قدیمی موجب آسیب دیدن بند ناف نوزاد می گردید اما با طراحی جدید این عیب برطرف شده است. این پوشک مولفیکس دارای ماده نرم کننده، لوسیون معطر و ماده ضد حساسیت برای پوست کودک بوده، همچنین با دارا بودن یک لایه کتان محافظ شرایط عبور هوا را برای کاهش حساسیت پوست کودک فراهم می کند. پوشک مولفیکس با ضخامت کم برای جلوگیری از آسیب به پای کودک است. کاربرد  باند لاستیکی دور کمر کودک برای جلوگیری از پس دادن پوشک مولفیکس است. پوشک مولفیکس به کمک چسب بسته شده که موجب شده تا بسیار راحت بسته شده و با چسب قوی که دارد به آسانی باز نشود.

همه چیز درباره پوشک بیبی لینو

پوشک بیبی لینو ساخت و محصول کشور یونان است. شرکت تولید کننده این پوشک بیش از سی سال سابقه تولید پوشک بچه و محصولات بهداشتی سازگار با پوست کودک دارد. محصولات این برند مانند نوار بهداشتی Everyday، دستمال مرطوب، دستمال آرایشی، پوشک شورتی کودک، پوشک بزرگسال و … است. پوشک بیبی لینو در تمامی سایزها از نوزادی تا سنین کودکی فراهم بوده و مناسب است. قابلیت و مزایای پوشک بیبی لینو جذب رطوبت، لطافت، نرمی، نازکی، طراحی مناسب با بدن نوزاد و کودک، دارای نوارهای کناری نرم و ... از جمله مشخصات مثبت پوشک بیبی لینو هستند.

پوشک بیبی لینو فاقد لاتکس بوده و به دلیل نازک بودن، حجم شورت و شلوار کودک بسیار کم وسبک خواهد بود. نوارهای به کار رفته در بخش‌های کناری پوشک، موجب خواهد شد نوزاد به راحتی پای خود را حرکت دهد. عملکرد دیگر این نوارها جلوگیری از انتقال رطوبت به لباس کودک است. این پوشک‌ها خاصیت ضد‌عفونی پوست را نیز داشته و از بروز التهاب‌ پوستی و قرمزی پوست کودک جلوگیری می‌نماید. پوشک بیبی لینو به صورت چسبی بسته شده و به کمک چسب‌های با کیفیت شناخته می‌شود.

مشخصات پوشک مای بیبی

پوشک مای بیبی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا یک پوشک سازگار با پوست کودکان بوده و حاوی عصاره بابونه است که مانع حساسیت، قرمزی و خارش پوست لطیف کودک می‌گردد. لایه‌ بالایی پوشک مای بیبی به نرمی پنبه بوده، لایه‌ تنفسی پوشک مای بیبی قابلیت عبور هوا را دارد. لایه بالا رطوبت را جذب کرده که این مورد خود موجب کاهش حساسیت پوست کودک خواهد شد. لایه‌ کشی پوشک مای بیبی دور پای کودک، حس راحتی به کودک داده و از نشست رطوبت به لباس جلوگیری می‌کند. چسب های قوی در پوشک مای بیبی کشسانی را بیشترکرده و کمک می‌کند تا پوشک متناسب با بدن نوزاد یا کودک بسته شود. پوشک مای بیبی یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده های با کیفیت در منطقه است و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. رمز موفقیت پوشک مای بیبی با استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت است.

کلام پایانی

انتخاب لوازم بهداشتی، پوستی و با کیفیت برای نوزاد تاثیر مستقیمی در سلامت کودک دارد. امروزه انتخاب و خرید پوشک بچه در زمان خرید سیسمونی و پیش از تولد نوزاد تا طی دوران کودکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برندهای مختلفی از پوشک شامل پوشک مولفیکس، پوشک بیبی لینو، پوشک مای بیبی و ...  در بازار موجود است. امروزه والدین خرید سیسمونی بچه و در آینده برای نوزاد و کودک متولد شده خود اینترنتی انجام داده و انواع برندهای مختلف پوشک می دهند. بهترین انتخاب خرید از فروشگاه نی نی ایرانی است که امکان خرید آنلاین پوشک بچه و انواع لوازم بهداشتی خانواده و نه فقط کودک را فراهم آورده است. سایت نی نی ایرانی با بهترین قیمت و کیفیت کالای مورد نیاز کودک و خانواده را دارا است. پس در زمان خرید نی نی ایرانی را به یاد داشته باشید و پیش از خرید به مقایسه قیمت ها با سایر فروشگاه های آنلاین بپردازید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/