اهمیت شستشوی اصولی فرش در قالیشوییها + ضمانت خدمات

ghalishoyi

 ضمانت خدمات قالیشویی یکی از مسائل مهمی می‌باشد که می‌تواند اطمینان خاطر مشتریان را تا حد زیادی فراهم کند و اعتماد مشتریان را در خصوص شستشوی صحیح فرش و موکت جلب کند. در اینجا با ضمانت خدمات قالیشویی و موکت شویی توحید بیشتر آشنا می‌شویم و به اهمیت ضمانت خدمات قالیشویی توحید پی می‌بریم.

اهمیت شستشوی اصولی فرش در قالیشویی‌ها

پاکیزگی و شستشوی صحیح و اصولی فرش و موکت در قالیشویی، یکی از مسائلی است که برای مشتریان بسیار حائز اهمیت می‌باشد. گاهی اوقات مشتریان پس از تحویل گرفتن فرش یا موکت از نتیجه شستشوی آن، راضی نیستند و همین موضوع باعث می‌شود که دیگر از خدمات قالیشویی‌ها استفاده نکنند و از هزینه مجدد برای شستشوی فرش یا موکت خود منصرف شوند. اینجاست که اهمیت ضمانت در قالیشویی آشکار می‌شود. با وجود ضمانت خدمات قالیشویی؛ این اطمینان خاطر برای مشتریان ایجاد می‌شود که فرش و موکت‌شان حتما با کیفیت مد نظرشان شستشو داده می‌شود و به طور کامل تمیز و پاکیزه می‌گردد. در ادامه با ضمانت در خدمات قالیشویی توحید آشنا می‌شویم:

ضمانت در خدمات قالیشویی توحید

قالیشویی توحید نیز مسئله فوق را مورد توجه قرار داده است و نیاز مشتریان را مورد بررسی قرار داده است. قالیشویی توحید برای حل این مشکل و به منظور تأمین رضایت خاطر مشتریان، ضمانت خدمات قالیشویی را فراهم کرده است. با استفاده از ضمانت خدمات قالیشویی توحید، شستشوی اصولی و صحیح فرش و موکت تضمین می‌شود به طوری که اگر مشتریان از نتیجه شستشوی فرش و یا موکت خود رضایت نداشتند، می‌توانند مجددا فرش و موکت خود را به قالیشویی توحید منتقل کنند و از خدمات شستشوی رایگان آن بهره مند شوند. بیشتر اوقات لکه‌هایی که روی فرش افتاده است و امکان لکه زدایی آن به طور کامل وجود نداشته؛ موجب عدم رضایت مشتری می‌شود. این قالیشویی با بررسی نوع لکه ایجاد شده روی فرش سعی می‌کند، توضیحات لازم را به مشتری ارائه دهد و میزان موفقیت لکه زدایی را از ابتدا به مشتری شرح دهد.

اما به طور کل، ضمانت خدمات قالیشویی توحید به طور رایگان فرش و موکت را تحویل گرفته و مجددا اقدام به شستشوی آن می‌کند تا بتواند رضایت کامل مشتری را فراهم نماید. با وجود ضمانت خدمات قالیشویی توحید دیگر جای هیچ نگرانی نیست و افراد در صورت عدم رضایت از نتیجه شستشوی فرش یا موکت خود می‌توانند مجددا آن را برای شستشو به قالیشویی توحید بسپارند. پرسنل قالیشویی توحید به راحتی فرش یا موکت را از مشتری تحویل گرفته و با بررسی سفارش مشتری و انتظارات او، فرش را دوباره به قالیشویی انتقال می‌دهند و آن را شستشو می‌دهند.

بنابراین ضمانت خدمات قالیشویی توحید دلیل بر مشتری مداری بالای این قالیشویی می‌باشد و مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر فرش و موکت خود را برای شستشو به قالیشویی توحید بسپارند و از نتیجه آن مطمئن باشند. همچنین در صورتی که در موارد نادر از شستشوی فرش و موکت خود راضی نبودند، از ضمانت خدمات قالیشویی و موکت‌شویی توحید استفاده کرده و فرش و موکت خود را با پاکیزگی کامل تحویل بگیرند. در زیر با خدمات قالیشویی توحید و شعب آن به طور کامل آشنا می شویم.

خدمات قالیشویی توحید

این قالیشویی از سال 67 تا کنون در زمینه شستشوی انواع فرش دستباف، فرش ماشینی، موکت و مبل فعالیت می‌کند و توانسته است رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم کند. قالیشویی توحید در سه سال متوالی 96، 97 و 98 توانسته است از سوی اتحادیه قالیشویان به عنوان واحد نمونه معرفی گردد. کلیه دستگاه‌های شستشوی فرش در قالیشویی توحید تمام اتوماتیک هستند و از پیشرفته‌ترین و به روز‌ترین دستگاه‌های شستشو هستند.

قالیشویی توحید با چهار شعبه در سراسر تهران شامل قالیشویی قیطریه، قالیشویی توحید در جنوب تهران، قالیشویی سعادت آباد و قالیشویی توحید در شرق تهران توانسته است شهر تهران، کرج و لواسانات را تحت پوشش خود قرار دهد و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد. مشتریان می‌توانند با توجه به محل زندگی خود به نزدیک‌ترین شعبه این قالیشویی تماس گرفته و از خدمات آن استفاده نمایند یا به سایت قالیشویی توحید مراجعه نمایند و خدمات آن را بررسی کنند.

خدمات قالیشویی توحید شامل موکت شویی، مبل شویی و قالیشویی می‌شود. خدمات قالیشویی توحید شامل شستشوی فرش با توجه به جنس تار و پود آن، رفوگری، لکه زدایی و ترمیم ریشه است. خشک کردن فرش‌ها در این قالیشویی به صورت سنتی انجام نمی‌شود؛ بلکه با استفاده از تجهیزات مناسب برای خشک کردن فرش و موکت، این کار به بهترین نحو و در مدت زمان کوتاه‌تر انجام می‌گیرد. علاوه بر این، قالیشویی توحید می‌تواند خدمات مبل شویی را در منزل انجام دهد و نیاز به انتقال مبلمان نمی‌باشد. همچنین با استفاده از دستگاه‌های خشک کن پیشرفته، در همان لحظه خشکشویی مبلمان انجام می‌شود و می‌توان از مبل استفاده کرد. تمامی مواد شوینده این قالیشویی متناسب با جنس تار و پود فرش و موکت و نوع پارچه مبلمان انتخاب می‌شود تا آسیبی به آن وارد نشود.

از سایر خدمات این قالیشویی می‌توان به سفارش آنلاین آن اشاره کرد. مشتریان می‌توانند به صورت آنلاین سفارش شستشوی فرش، موکت یا مبلمان خود را ثبت کنند و از تخفیفات ویژه سفارش آنلاین بهره‌مند شوند. علاوه بر این، امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین نیز فراهم شده است. با خدمات آنلاین این قالیشویی می‌توانید خدمات شستشو مد نظر خود را آسان‌تر سفارش دهید.

با استفاده از ضمانت خدمات قالیشویی توحید می‌توانید با اطمینان خاطر، فرش و موکت خود را به آن بسپارید و در صورت عدم رضایت از شستشو، مجددا به صورت رایگان از خدمات شستشوی قالیشویی توحید استفاده نمایید. محل کارخانه قالیشویی توحید واقع در تهران، شهر ری، جاده ورامین، کمربندی خاوران، اسلام آباد، خیابان موتورآب، انتهای خیابان دوم است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت https://tohidcarpet.ir مراجعه نمایید و از سایر خدمات قالیشویی توحید و خدمات موکت شویی توحید مطلع شوید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/