10 کاری که مردها بعد از سکس باید انجام دهند

مردان بعد از سکس

همه می دانند که چگونه و چه کاری باید قبل و در حین رابطه جنسی انجام دهند. اما بعد از رابطه جنسی چه باید بکنید؟ دقیقاً مانند مهم بودن همه چیز قبل و در طول آن ، مهم است که بدانید بعد از سکس چه کاری باید انجام دهید.

 مردان بعد از سکس چه کارهایی باید انجام دهند؟

بسیاری از مردان نمی دانند که پس از آن ارگاسم شگفت انگیز که معمولاً آنها را از پا در می آورد ، مواردی وجود دارد که باید بخاطر بسپارند تا بهداشت ، سلامتی و روابط آنها حفظ شود. از بین رفتن تمایلات بعد از رابطه جنسی طبیعی است، اما پیروی از این مراحل و انجام روال معمول پس از رابطه جنسی تعادل را در سلامتی و رابطه شما حفظ می کند.

بلافاصله بعد از رابطه جنسی ادرار کنید

معمولاً حتماً متوجه شده اید که زنان بلافاصله بعد از رابطه جنسی به دستشویی می دوند ، بیشتر به این دلیل که فقط احساس دفع ادرار می کنند و همچنین احتمال ابتلا به عفونت ادراری (عفونت دستگاه ادراری) را کاهش می دهند. این مورد برای مردان نیز صدق می کند و همچنین این امر در کنترل خروج منی هم کمک می کند.

درست بعد از رابطه جنسی خود را تمیز کنید

همانطور که همه ما می دانیم ، رابطه جنسی کثیف است! این تمیز کردن بعد از رابطه جنسی است که باید رخ دهد. هنگام رابطه جنسی حتماً اطراف خود دستمال یا دستمال مرطوب داشته باشید. آلت تناسلی خود را بلافاصله با آب و صابون بشویید به خصوص اگر مردی هستید که ختنه نشده باشید. تمیز کردن مردان بعد از سکس اگر نادیده گرفته شود ، می تواند منجر به عفونت ، التهاب ، تومور و سایر بیماری ها شود. بنابراین به خاطر داشته باشید پس تمیز کردن یک امر ضروری است!

غذا بخورید

درست مثل اینکه طعم غذا بعد از تمرین بهتر می شود ، غذا وقتی بعد از سکس خورده می شود بهترین طعم را دارد. خوردن موز می تواند از اسپاسم یا گرفتگی عضلات در حین و بعد از رابطه جنسی جلوگیری کند. متخصصان تغذیه می گویند موز حاوی آنزیم بروملین است که طبق برخی مطالعات ، میل جنسی مرد را تقویت می کند. ویتامین B مانند ریبوفلاوین برای تولید تستوسترون ضروری است.

آب بنوشید

برای دفع سموم از بدن آب لازم است. برای حفظ مقدار کافی خون و اکسیژن رسانی به آلت تناسلی مرد ، آب کافی بنوشید.

شریک زندگی خود را نوازش کنید

بسیاری از زنان شکایت دارند که بسیاری از مردان بعد از رابطه جنسی نمی خواهند همسر خود را نوازش کنند. ایده خوبی است که بعد از رابطه جنسی شریک جنسی خود را در آغوش نوازش قرار دهید. یک ماده شیمیایی به نام "اکسی توسین ، ماده شیمیایی" پیوند دهنده "پس از تجربه هجوم اندورفین در ارگاسم ، آزاد می شود. از آن استفاده کنید و برای ارتباط نزدیکتر با شریک زندگی خود پیوند برقرار کنید.

در مورد رابطه جنسی با شریک زندگی خود صحبت کنید

صحبت بعد از رابطه جنسی می تواند برای شما کمی عجیب باشد ، اما مهم این است که از او بپرسید چه احساسی دارد و بازخورد صادقانه را به او بدهید ، او بلافاصله بعد از رابطه جنسی چند نشانه ارزشمند به شما می دهد زیرا در این لحظه او تازه ترین تجربه را دارد و به این ترتیب می توانید دفعه بعد بداهه پردازی کرده و رابطه جنسی را درست یا بهتر کنید. مشکلی نیست که از او درباره سکس بپرسید و اگر در مورد سکس چیزی است که او می خواهد تغییر دهد ، توهین نکنید ، این تنها راهی است که می توانید در آن بهتر شوید. این برای یک زندگی جنسی ضروری است.

کارهای مردان بعد از سکس

آنچه دوست دارید و دوست ندارید را بگویید

از او بخواهید که پس از رابطه جنسی چیزهایی که دوست دارد را بگوید و شماهم چیزهایی که دوست دارید را به همسرتان بگویید، مهم است که او بداند چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید. با او به شکلی ظریف صحبت کنید و این مسئله را حل کنید ، اگرچه بسیار شگفت آور باشد. من این را ترجیح می دهم به جای آنکه ... او مطمئناً درک خواهد کرد و او نیز منتظر بازخورد صادقانه شماست. 

از شریک جنسیت تعریف کن

زنان معمولاً در رابطه با رابطه جنسی بسیار راحت و باز نیستند و در مقایسه با مردان خجالتی هستند. تعریف از او اعتماد به نفس او را افزایش می دهد ، زنان معمولاً نسبت به بدن خود آگاه هستند و ممکن است این آگاهی از نقص یا مشکل آنها را در حین رابطه جنسی آرام نگذارد. تعریف از او اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند و زندگی جنسی را بهبود می بخشد.

از نظر جسمی او را خشنود نگه دارید

کار شما تمام شده است اما شریک زندگی شما ممکن است هنوز خواسته های بیشتری داشته باشد. به شریک زندگی خود نشان دهید مشتاق هستید و به نیازهای او فکر می کنید. اگر به همسر خود بفهمانید که مایل به ادامه کار هستید ، باعث آرامش او می شود و احساس محبوبیت می کنند و  آنها می توانند در آینده کمی بیشتر به شما شور و شوق در رابطه جنسی بدهند!

چرت بزنید

خوب ، بیشتر مردان به هر حال این کار را می کنند! فوراً این کار را نکنید بعد از همه مواردی که در بالا دنبال کردید ، بخوابید. دلیل آن این است که وازوپرسین ، هورمونی که رگ های خونی را سفت می کند و نقش مهمی در هموستاز بدن دارد. این هورمون مستقیماً در مغز ترشح می شود و بدن را شل می کند.

مردان بعد از سکس چه کارهایی باید انجام دهند؟

مردان بعد از رابطه جنسی ابتدا باید ادرار کرده و خود را تمیز کنند و بعد از آن به نوازش و تعریف از همسر خود بپردازند. یادتان باشد بعد از رابطه جنسی در مورد سکستان و کارهایی که دوست دارید و ندارید، انجام دهید صحبت کنید.

خواب آلودگی بعد از رابطه جنسی طبیعی است؟

بله! مردان بعد از سکس بیشتر از زنان احساس خواب آلودگی می کنند و این به دلیل ترشح هورمون ها در مغز است پس نباید از این مساله ناراحت سوید یا آن را پای بی توجهی بگذارید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/