لابیاپلاستی چیست؟ | عوارض جراحی زیبایی واژن

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی که به عنوان جوان سازی واژن نیز شناخته می شود ، یک روش جراحی پلاستیک است که شامل اصلاح لب های کوچک (لب های داخلی) و / یا لب های بزرگ (لب های بیرونی) واژن است. این عمل غالباً روی لب های کوچک ، نزدیکترین چین ها به کلیتور انجام می شود تا ظاهری" درهم و برهم "ایجاد کند.

لابیاپلاستی چرا انجام می شود؟

یک محدوده H-U-G-E وجود دارد که واجد شرایط طول و ظاهر طبیعی لب می باشد! بعضی اوقات لب های داخلی بلندتر از لب های خارجی است ، گاهی اوقات لب های خارجی بلندتر از لب های داخلی است.

بعضی اوقات متقارن هستند ، گاهی به گونه ای شکل می گیرند که کلیتوریس قابل مشاهده است ، سایر موارد نه ، و غیره.اگر لبهای واژن کسی بیش از حد طولانی باشد می توان جراحی واژن را انجام داد.

لابیاپلاستی از نظر پزشکی لازم است؟

دکتر دین زود اعلام می کند که برای اکثر افراد جراحی زیبایی واژن از نظر پزشکی لازم نیست. در عوض ، این یک روش زیبایی است که آنها انتخاب می کنند زیرا آنها تصمیم گرفته اند که یک لب واژن کوچک یا کوچکتر مطلوب باشد. وی گمان می کند این نتیجه پیام رسانی فرهنگی و رسانه ای است. عمدتا: جریان اصلی پورنو. با این حال ، بله (!) گاهی اوقات از نظر پزشکی ضروری است.

دکتر نورمن ام روو ، یک جراح پلاستیک دارای هیئت مدیره ، می گوید اگر لب های شما در حین رابطه جنسی "مکیده" یا "فرو بروند" از نظر پزشکی برای این جراحی ضروری است. این می تواند منجر به پارگی دردناک در پوست ولو شود.

در مواردی مانند پوشیدن لباس زیر یا لباس حمام ، پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری یا حتی نشستن نیز دردناک است یا باعث تحریک یا ورم پوست ولو می شود. برخی از افراد با لابیا طولانی تر متولد می شوند ، اما دکتر هدر جی فورنس ، FACS ، خاطرنشان می کند که زایمان و به پیرتر شدن نیز می تواند منجر به دراز شدن لابیا شود ، بنابراین این عمل در اواخر زندگی لازم است.

لابیاپلاستی چقدر رایج است؟

انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) گزارش می دهد که سالانه حدود 10 هزار عمل لابیاپلاستی انجام می شود. برای درک مقایسه: همین داده ها نشان می دهد که حدود 215000 نفر سالانه جراحی زیبایی بینی (بینی) انجام می دهند و 300000 نفر هر ساله عمل بزرگ کردن سینه انجام می دهند.

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی برای چه کسانی مضر است؟

شما باید قبل از رفتن زیر چاقو در سلامت باشید. بنابراین ، هرکسی که بیماری قبلی داشته باشد به احتمال زیاد نباید این جراحی را انجام دهد. دکتر فورناس می افزاید: ”بیمار همچنین باید از نظر روانی خوب باشد. بیماری که روی میلی متر از کمال تمرکز کرده است هرگز خوشحال نخواهد شد و کاندیدای جراحی خوبی نیست. "

دکتر دین می گوید: "در حالی که جراحی پلاستیک یک انتخاب شخصی است ، اما به نظر من اکثر صاحبان ولو نباید این عمل را انجام دهند زیرا ولوس آنها طبیعی و زیبا است."

آیا خطرات بالقوه ای وجود دارد؟

در اینجا ، خطرات اصلی عبارتند از:

  • کاهش حساسیت پره
  • خشکی مزمن
  • بی حسی
  • اسکار که منجر به رابطه جنسی دردناک واژن می شود
  • ASPS خاطرنشان می کند که خطرات شامل خونریزی ، هماتوم و عفونت نیز می باشد.

در حالی که برخی از صاحبان ولو تصمیم به کاهش شدید طول لب دارند ، اما اگر لابیا بیش از حد برداشته شود یا پوست زیادی از بین برود ، می تواند از انجام وظایف لب ها جلوگیری کند: محافظت از دهانه واژن. در نتیجه ، ممکن است ورود به داخل واژن و از بین بردن تعادل pH برای افراد آسان تر شود. این می تواند منجر به عفونت بیشتر واژن شود.

آیا نتایج لابیا پلاستی تضمین شده است؟

بیشتر افراد همان کاری را انجام می دهند که در نظر گرفته شده است: لابیا را کوتاه کنید. دکتر فورناس می گوید ، افرادی که تصمیم می گیرند این روش را انجام دهند زیرا لگن های OG آنها پیچ خورده ، لگن می زدند یا پاره می شدند ، احساس آرامش می کنند. وی می گوید: "این بیماران معمولاً جراحی را تغییر دهنده زندگی می نامند."

طبق یک مطالعه در سال 2014 ، 91 درصد از افرادی که این عمل را انجام داده اند پس از آن احساس "رضایت بیشتری" از ظاهر دستگاه تناسلی خود دارند و نتیجه گرفتند که "جراحی واژن در بهبود ظاهر دستگاه تناسلی و رضایت جنسی" موثر است. البته این روش هنوز به اندازه کافی جدید است که هیچ داده ای در مورد چگونگی تأثیر چیزهایی مانند یائسگی و زایمان بر نتایج بدست آمده توسط لابیاپلاستی وجود ندارد.

آیا برای آماده سازی برای جراحی لابیاپلاستی باید کاری انجام دهید؟

در روزهای منتهی به عمل باید خواب کافی داشته باشید ، غذای سالم بخورید و آب زیادی بنوشید.

لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

دو روش اصلی برای رسیدگی به لبهای کوچک وجود دارد: برداشتن لبه و برداشتن گوه. هر دو معمولاً تحت بیهوشی انجام می شود. برداشتن لبه شامل برش لبه های برجسته "بیش از حد" لب ها است ، به عنوان مثال موهای خود را در هنگام اصلاح کوتاه می کنید.

برداشتن گوه با بریدن شاخه های گوه ای شکل پوست از مرکز لب های کوچک ، لبه های لب اصلی را حفظ می کند و پوست باقیمانده را با بخیه های محلول بهم می رساند.

روش های پرداختن به لب بزرگ معمولاً به دو روش انجام می شود:

  • برش بافت یا استفاده از لیپوساکشن در لابیا که طولانی تر یا پرتر از حد مورد نظر است.
  • تزریق چربی یا مواد پرکننده دیگر به لبهای چاق و چله که به اندازه دلخواه پر نیستند.

جراحی زیبایی واژن

چه انتظاری از مراقبت های بعدی و بهبودی دارید؟

این جراحی معمولاً یک روش سرپایی است ، به این معنی که شما در خانه بهبود می یابید. اما این بدان معنا نیست که روش کار بزرگی نیست. در حقیقت ، دکتر فورناس می گوید که لابیا پس از آن بسیار زخم و متورم خواهد شد. دکتر دین به افراد توصیه می کند حداقل 3 تا 7 روز از کار خود خارج شوند.

بیشتر پزشکان آنتی بیوتیک برای کاهش خطر عفونت و ضدالتهاب برای کاهش درد تجویز می کنند. در صورت تجویز داروهای ضد التهاب ، ضد التهاب OTC توصیه می شود.

به افرادی که از این روش بهبود می یابند معمولاً توصیه می شود:

  • برای جلوگیری از اصطکاک و درد بیش از حد لباس گشاد بپوشید.
  • برای از بین بردن احساس درد ، حمام نمک یا سیتز بگیرید.
  • از ورزش و فعالیتهای سخت گیرانه خودداری کنید.
  • حداقل 4 تا 6 هفته از مصرف تامپون و رابطه جنسی خودداری کنید.
  • همچنین می توانید کیسه یخ را روی لباسهای زیر که "20 دقیقه روشن ، 20 دقیقه تعطیل" است اضافه کنید.

طبق ASPS ، در حالی که بیشتر تورم پس از 6 هفته از بین خواهد رفت ، ممکن است تورم باقیمانده 6 ماه طول بکشد.

قبل از تصمیم به عمل لابیاپلاستی چه کنیم؟

وقت خود را صرف نگاه کردن به واژن سایر افراد کنید. تماشای پورنوهای Indie ، Queer و Alternative ، که به داشتن انواع بدن (و ولو) بیشتر مشهور هستند ، ممکن است به شما کمک کند تا درک کنید که واقعاً واژن شما چقدر طبیعی است.

O-shot بگیرید. O-shot شامل گرفتن خون از سایر قسمت های بدن شما و تزریق آن به کلیتوریس است. دکتر دین می گوید برای افرادی که علاقه مند به انجام عمل جراحی هستند این یک گزینه عالی است ، زیرا لابیا در تحریک جنسی تداخل ایجاد می کند.

با یک درمانگر صحبت کنید. غیرمعمول نیست که صاحبان ولو که از لابیا خود بیزارند از سایر قسمت های بدن خود نیز متنفر باشند (یا حتی متنفر باشند). اگر این به نظر شما می رسد ، کار با یک درمانگر متخصص در بدشکلی بدن ممکن است مفید باشد.

از خوابیدن با کسی که به خجالت کشیدن از واژن شما کمک می کند ، دست بکشید. دکتر جیل مکدویت ، سکسولوژیست مقیم CalExotics ، می گوید: "در آنجا افراد ناآگاه و ناپسندی وجود دارند که ولو ندارند ، که باعث می شود شرکای خود از ظاهر ولو خود خجالت بکشند." "اگر شریکی دارید که به شما احساس می کند ، آنها را نپذیرید."

عمل لابیاپلاستی برای چه کسانی لازم است؟

این جراحی برای کسانی ضروری است که لب های واژن آن بیش از حد بلند است و برای آنها مشکل ایجاد می کند. بیشتر افرادی که مایل به این عمل هستند چنین مشکلی ندارند و متمرکز بر زیبایی واژن هستند.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/