10 رفتار اشتباه در رابطه جنسی | بایدها و نبایدهای سکس

eshtebahat rabete jensi sex

وقتی خوب است، عالی است و وقتی بد است ، واقعاً بد است! درست حدس زدید؛ ما درباره رابطه جنسی حرف می‌زنیم. در این مقاله نحوه حفظ زندگی جنسی سالم و شاد آورده شده است.

اشتباه در رابطه جنسی چیست؟

خوشبختانه بیشتر برخوردهای منفی جنسی با دوز متوسط ​​اطلاعات قابل بهبود است. به همین دلیل لیست موارد بدی را که می تواند در طول رابطه رخ دهد، جمع آوری کرده ایم. اگر متوجه شده‌اید چیزی حس جنسی شما را خاموش می کند احتمالاً تنها نیستید. موضوع را بررسی و حل کنید.

امتناع از رابطه دهانی - اورال سکس

بیشتر زنان واقعاً از رابطه جنسی دهانی لذت می برند و برخی روندهای جنسی حاکی از آن است که دختران راحت تر بتوانند لبهای خود را دور آلت مردان قرار دهند تا اینکه یک پسر بتواند سرش را بین پاهای خانم بگذارد. اما همه ما می دانیم که این درست نیست. امتناع از رابطه اورال نه تنها زنان را از یک فرصت خوب برای داشتن ارگاسم محروم می کند بلکه بدان معناست که چیزی وجود دارد که شما در مورد او دوست ندارید که این یکی از رفتارهای اشتباه در رابطه جنسی است. اگر شما از نظر جنسی فعال هستید ، باید بتوانید هر نوع عامل ضعف که ممکن است بوجود بیاید را حل کنید. بلوغ جنسی فقط برای بدن صدق نمی کند بلکه درک چنین چیزهایی نیز بخشی از بلوغ جنسی است.

احساس بد در مورد بدنتان

رابطه جنسی چیزی است که شما می خواهید با تمام حواس آن را تجربه کنید: بینایی، بویایی، چشایی و غیره؛ بنابراین وقتی یک شریک زندگی تمایلی به اینکار نداشته باشد اجازه نمی دهد تا دیگری به طور کامل رابطه جنسی را از این طریق تجربه کند. الکسیس کانون ، روانشناس،  توضیح میدهد، "من فکر می کنم بزرگترین ضرر برای عملکرد سالم جنسی اضطراب و ناامنی هایی است که ممکن است درباره بدن داشته باشید. وقتی این شرمندگی را داشته باشید ، این همان چیزی است که افراد را از لذت جنسی محروم می کند. " بنابراین اگر رابطه جنسی برقرار می کنید آرام باشید ، زیرا به احتمال زیاد شریکتان از بدن شما لذت می برند، حتی مناطقی که خودتان آنقدرها دیوانه آن نیستید!

وقتی ترشحی ندارید!

این ممکن است به عنوان یک موضوع خاص برای زنان مورد توجه قرار بگیرد اما رابطه جنسی دردآور برای هیچ کسی جالب نیست. درست است که زنان ترشحات طبیعی تولید می کنند، اما گاهی اوقات این ترشحات کافی نیست و مجبور کردن به دخول هرگز ایده خوبی نیست و ناراحت کننده است. شاید شما چند نوشیدنی بیش از حد نوشیده اید و یا شاید استرس مانع از برقراری کامل ارتباط مغز و بدن شما شود. پس نگران نباش ممکن است زمان بسیار مناسبی برای انجام رابطه جنسی نباشد اما اگر میل جنسی دارید، از رفتن به داروخانه نترسید و ژل روان کننده تهیه کنید.

رفتار اشتباه در رابطه جنسی

دخول بدون عشق بازی

تعاریف استاندارد از رابطه جنسی متمرکز بر دخول آلت تناسلی مرد در واژن است. اما کسانی که در خارج از یک آزمایشگاه زندگی می کنند می دانند که رابطه جنسی می تواند فراتر از آن گسترش یابد. معمولا عشق بازی الهام بخش رابطه جنسی می شود، به نظر ساده است با این حال ، بسیاری از افراد درگیر جنسی تمایل دارند که از این مرحله بگذرند و زودتر دخول انجام دهند که این کار جز رفتارهای اشتباه در سکس است.

امتناع از بیان خواسته ها

همه افراد متفاوت هستند و غیر ممکن است بدون صحبت کردن با همسرتان رمزگشایی دوست داشتن و دوست نداشتن هایش را تشخیص دهید. رابطه جنسی به اندازه کافی عجیب است بنابراین لطفاً قبل از اینکه همسرتان برنجد یا بدتر از آن ، قبل از اینکه شریک زندگیتان رابطه را تمام کند ، به خود و شریک زندگی خود لطف کنید و آنچه را که می خواهید انجام دهید را به زبان بیاورید.

10 کار اشتباه در رابطه جنسی

وقتی صحبت از رابطه جنسی می شود، اتفاقات بسیاری وجود دارد که از طریق آن رابطه به طرز وحشتناکی بد می‌شود. اگر به طور اتفاقی در حین رابطه روی صورت همسر خود عطسه کنید چه می کنید؟و یا اگر همسرتان بهداشت بسیار بدی داشته باشد چه می کنید؟

عطسه کردن

شما در  حال رابطه جنسی هستید و ناگهان روی صورت همسرتان عطسه می کنید! این بدترین چیزی است که ممکن است انجام دهید.

حرف زدن را متوقف کنید

از نهار امروز لذت بردی؟ کارها خوب پیش رفت؟ اینها حرف هایی هستند که نباید در حین رابطه جنسی استفاده کنید و بگذارید سکوت بینتان حاکم باشد.

ماهی مرده نباشید!

بله رابطه جنسی یک تمرین سخت است و بعد از یک روز طولانی بیشتر ما خسته هستیم. اما این بدان معنا نیست که شما مانند یک ماهی مرده دراز بکشید و بگذارید همسرتان در این کار سخت قرار بگیرد بلکه باید مشارکت کنید.

هل دادن سر به جایی

اگر همسرتان بخواهد جایی از شما را لمس کند یا ببوسد خودش این کار را انجام می دهد پس خوب نیست که سرش را به جایی هل بدهید و خواسته خودتان را اینگونه نشان دهید!

پوزیشن های ناخوشایند

استایل داگی چیز بدی نیستند اما وقتی بخواهید مانند آن چیزی که در پورن ها تماشا کرده اید، رفتار کنید همه چیز مصنوعی خواهد بود. پس خودتان باشید و پوزیشن های ناخوشایند را کنار بگذارید. هیچوقت از همسرتان نیز انتظار نداشته باشید که مانند پورن استارها رفتار کند.

دخول ناگهانی به مقعد

قانون طلایی رابطه مقعدی این است؛ همیشه اجازه بگیرید. بدون بحث قبلی آلتتان را در مقعد قرار ندهید زیرا می تواند به طرز بسیار بدی رابطه پایان یابد. بسیاری از زنان رابطه از معقد را دوست ندارند و اجبار آنها به چنین رابطه باعث دلزدگی از سکس خواهد شد.

تمیز باشید

اگر می خواهید رابطه جنسی برقرار و دخول کنید بهتر است دوش بگیرید و عطر بزنید. این کار اشتباهی است که بدون حمام کردن رابطه جنسی برقرار کنید. اگر به ظاهرتان قبل از رابطه جنسی اهمیت ندهید کم کم دلزدگی برای همسرتان ایجاد می کنید.

رابطه جنسی در سکوت!

اگرچه رابطه جنسی جای حرف های روزمره نیست اما سکوت هم در رابطه جایز نیست. از اندام همسرتان تعریف کنید و یا حرفهای تحریک کننده در طول رابطه جنسی بزنید. زنان و مردان هردوبه وسیه تعریف های جنسی بهتر تحریک می شوند.

رفتار غلط در سکس

عدم تمرکز

یکی از گلایه های مردان عدم تمرکز همسرانشان در حین رابطه جنسی است. سعی کنید روی رابطه تان تمرکز کنید تا بهتر تحریک شوید و لذت جنسی خودتان و همسرتان راهم افزایش دهید. حواسپرتی حین رابطه یکی دیگر از رفتارهای اشتباه در رابطه جنسی است.

لباس های کهنه می پوشید

یکی از اشتباهات در رابطه جنسی پوشیدن لباس های کهنه و کثیف قبل از سکس است. زن و مرد هردو باید قبل از رابطه جنسی آراسته باشند و با لباسهای کهنه و کثیف میل جنسی همسرشان را از بین نبرند.

 رفتارهای اشتباه در رابطه جنسی کدام است؟

کثیف بودن، سکوت یا حرف بیهوده در حین رابطه، عدم تمرکز، پوشیدن لباس کهنه و کثیف، دخول بدون عشق بازی و امتناع از بیان خواسته از جمله رفتارهای اشتباه در رابطه جنسی است.

برای اصلاح اشتباه در سکس چه کار کنیم؟

اصلاح کردن رفتار اشتباه در رابطه جنسی هیچوقت دیر نیست. لیستی از کارهایی که دوست ندارید در رابطه و یا قبل و بعد از رابطه انجام دهید تهیه کنید و به همراه همسرتان این نکات طلایی را به یاد داشته باشید تا هرچه سریعتر یکی سکس بی نقص داشته باشید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/