هتل های تازه تاسیس مشهد

mashhad4

سلیقه افراد مختلف برای رزرو هتل در مشهد متفاوت است. عده‌ای دوست دارند در هتلی اقامت داشته باشند که سالها از تاسیس آن می‌گذرد و اسم و رسمی دیرینه دارد و عده‌ای هم ترجیح می‌دهند در هتل‌های نوساز و تازه تاسیس اقامت داشته باشند و اقامت خود را در هتل به‌روزتری سر کنند. هر دو دسته این افراد دلایل قابل قبولی دارند و واقعا نمی‌توان گفت اقامت در کدام نوع هتل بهتر از نوع دیگر است. اما در این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی هتل‌های تازه تاسیس مشهد بپردازیم و ویژگی‌های این هتل‌های مشهد را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

هتل الماس ۲

هتل پنج ستاره الماس ۲ هتلی است که می‌تواند تمام خواسته‌های شما از یک هتل نوساز را برآورده کند. این هتل که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد، در میان هتل‌های لوکس مشهد قرار دارد که آخرین امکانات روز دنیا را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. هتل الماس ۲ دارای ۲۶ طبقه است و یکی از بلندترین هتل‌های شهر مشهد است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران‌های شیک و متنوع، استخر و مجموعه‌های ورزشی، اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و مدرن و بازارچه اختصاصی اشاره کرد. هتل الماس ۲ دسترسی خوبی به حرم امام رضا (ع) و بازارهای اصلی شهر مشهد هم دارد که این نکات باعث می‌شود دیگر جای شکی برای رزرو این هتل باقی نماند!

هتل الماس نوین

هتل چهار ستاره الماس نوین هتلی است که به دارا بودن امکانات مناسب برای کودکان معروف شده است. فعالیت هتل الماس نوین از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و در میان هتل‌های تازه تاسیس مشهد با امکانات کامل و مناسب قرار دارد. به دلیل علاقه افراد مختلف به اقامت در محلی نزدیک به حرم امام رضا (ع)، اکثر هتل‌های جدید در نزدیکی حرم ساخته می‌شوند. هتل الماس نوین هم با در نظر گرفتن این نکته در خیابان امام رضا ۹ ساخته شده و اگر با ماشین از آنجا به حرم بروید، کمتر از ده دقیقه راه در پیش خواهید داشت. از امکانات و ویژگی‌های این هتل می‌توان به اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع، سالن اجتماعات، مجموعه آبی، روم سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ اختصاصی، تورهای گردشگری، خشکشویی و خانه‌داری اشاره کرد.

هتل مدینه الرضا

هتل پنج ستاره مدینه الرضا مشهد در ۱۸ طبقه و در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل تنها ۱۵۰ متر فاصله تا حرم امام رضا (ع) دارد و این مسئله در کنار امکانات متنوع و به روز آن، باعث افزایش محبوبیت هتل مدینه الرضا در میان زائران شده است. به عبارت دیگر، این هتل نزدیکترین هتل پنج ستاره به حرم است. از امکانات هتل مدینه الرضا می‌توان به اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع، رستوران‌های سنتی و بین‌المللی، مجموعه آبی، سالن بدنسازی و سالن‌های کنفرانس اشاره کرد. اگر در میان افرادی هستید که قصدتان از رزرو هتل در مشهد نزدیک بودن آن به حرم و دارا بودن امکانات رفاهی کامل است، هتل مدینه الرضا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

هتل کارن

هتل سه ستاره کارن مشهد در میان هتل‌های تازه تاسیس این شهر است که موفق شده رضایت مسافران را به خوبی جلب کند. این هتل که در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد، فاصله کمی با حرم امام رضا (ع) دارد و اگر با ماشین به سمت حرم بروید، کمتر از ۱۰ دقیقه بعد به آنجا می‌رسید. هتل کارن همچنین در فاصله بسیار کوتاهی از پارک میرزا کوچک خان جنگلی واقع شده است و شما می‌توانید قدم بزنید، به این پارک بروید و آب و هوایی عوض کنید. از طرف دیگر، بازار رضا که یکی از محبوب‌ترین بازارهای شهر مشهد است فاصله کوتاهی با هتل کارن دارد و اگر پیاده به سمت بازار بروید، تنها ۱۲ دقیقه در راه خواهید بود. از امکانات هتل کارن می‌توان به صرافی، دستگاه خودپرداز، سرویس لاندری، صندوق امانات و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل سی نور

هتل پنج ستاره سی نور مشهد در سال ۱۳۹۳ و در ۲۲ طبقه تاسیس شد. اگر با ماشین از هتل سی نور به سمت حرم امام رضا (ع) حرکت کنید، تنها ۵ دقیقه در راه خواهید بود. این هتل علاوه بر نزدیک بودن به حرم، دارای امکانات متنوع و مدرنی است که باعث می‌شوند مسافران متعددی این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. از امکانات متعدد هتل سی نور مشهد می‌توان به مجموعه آبی ورزشی، محوطه و اتاق بازی کودکان، روف گاردن و رستوران سنتی، اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و سالن جلسات و آمفی تئاتر اشاره کرد. هتل سی نور در انتهای بازار رضا واقع شده و از آنجا به راحتی می‌توانید به این بازار محبوب بروید.

حرف آخر

رزرو هتل در مشهد این روزها از هر زمان دیگری راحت‌تر است. کافی است کمی در اینترنت جستجو کنید، بدانید که هتل مورد نظرتان باید چه ویژگی‌های داشته باشد، اولویت‌های خود را مشخص کنید، هتل مورد نظر را پیدا کرده و عکس‌ها و امکاناتش را ببینید و در نهایت به صورت آنلاین به رزرو هتل در مشهد بپردازید. رزرو هتل از www.alibaba.ir این امکان را به شما می‌دهد که از تخفیف‌های متنوعی که به مناسب‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود استفاده کنید و رزرو خود را با بهترین قیمت انجام بدهید. فراموش نکنید که نظرات و تجربیات خود درباره اقامت در هتل‌های تازه تاسیس مشهد را با ما در میان بگذارید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/