استفاده از اسپری تاخیری "باعث اختلال در نعوظ میشود" | عوارض و فواید

اسپری تاخیری

بسیاری از مردان در سراسر دنیا از انزال زودرس رنج می برند؛ اما اکثر این مردان تمایلی به صحبت در این مورد و بیان مشکل خود ندارند.به لطف نوآوری و تحقیقات پیشرفته در حوزه علوم پزشکی، چندین محصول ساده و ایمن برای حل مشکلات زودرس انزال در مردان وجود دارد.

اسپری های تأخیری به دلیل تأثیرات سریع خود به طور فزاینده ای در سرتاسر جهان برای پیشگیری از انزال زودرس مردان مورد استفاده قرار می گیرند؛ هرچند که مطمئناً این محصول ساده نمی تواند در تمام طول شب به شما كمك كند. با همه این توصیفات، آیا اسپری تأخیری برای پیشگیری از انزال زودرس مردان واقعاً مفید هستند؟ چگونه می توان بهترین نوع اسپری تأخیری را انتخاب کرد؟ آیا استفاده از این محصول برای همه مردان امن می باشد؟ ادامه این مقاله را بخوانید تا دقیقاً بدانید که در صورت استفاده از اسپری تأخیری روی آلت تناسلی خود چه اتفاقی می افتد؛ همچنین، با تأثیرات و مزایای این محصول در زندگی جنسی خود آشنا شوید.

آیا اسپری تأخیری برای پیشگیری از انزال زودرس مردان مفید است؟

بله، در نظر داشته باشید که استفاده از اسپری های تأخیری برای پیشگیری از انزال زودرس در بدن همه مردان مفید هستند. البته، شما باید در مورد مارک های جعلی این محصول احتیاط کنید که لزوماً مطابق با آنچه که ادعا می کنند، عمل نکرده و ایمن نیستند؛ محصولات تقلبی ممکن است به بدن خود شما و همسرتان آسیب برسانند. با این حال، اگر به نام های تجاری مشهور پایبند باشید، می توانید از یک روش مطمئن برای بی حس کردن آلت تناسلی خود و کاهش احساس آن کمک بگیرید و مطمئن باشید که بین 30 تا 45 دقیقه از رابطه هیچ انزالی صورت نمی‌گیرد. در واقع، استفاده از اسپری های تأخیری به شما این امکان را می دهد تا در حین تجربه رابطه جنسی طولانی، به طور بالقوه لذت بیشتری ببرید.

آیا در صورت انزال زودرس، استفاده از اسپری تأخیری می تواند کمک کننده باشد؟

انزال زودرس نه تنها بر زندگی جنسی شما و همسرتان تأثیر می گذارد، بلکه می تواند اعتماد به نفس و عزت نفس شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد. خبر عالی در مورد انزال زودرس مردان این است که روش هایی برای کمک به غلبه بر این مشکل وجود دارد. اسپری های تأخیری ممکن است درمان بلند مدتی برای این مشکل نباشند، اما مطمئناً می توانند به شما کمک کنند. استفاده از اسپری های تأخیری، با کاهش حساسیت آلت تناسلی شما، ممکن است شما را قادر سازد که به سادگی انزال زودرس خود را کنترل کنید. بر این اساس، می توان ادعا کرد که استفاده از این محصول آرامش خاطر شما را به دنبال خواهد داشت. همچنین، شما می توانید از مزایای اسپری تأخیری برای ماندگاری بیشتر در رختخواب و کنار آمدن با انزال زودرس خود بهره ببرید.

اسپری های تأخیری چگونه کار می کنند؟

هر مارک خاص از اسپری های تأخیری شامل مواد تشکیل دهنده متفاوتی است؛ بنابراین، نتایج و اثرات آنها نیز می تواند از محصول به محصول دیگر متفاوت باشد. به طور کلی، بیشتر اسپری های تأخیری حاوی نوعی ماده بی حسی خفیف هستند که به سرعت با کاهش حساسیت آلت تناسلی، روند کار خود را آغاز می کنند. کاملاً به خود شما بستگی دارد که آیا می خواهید کل آلت تناسلی خود یا فقط سر آن را بی حس کنید. همچنین، این امر به حساسیت آلت تناسلی شما بستگی دارد. در هر صورت، شما به سادگی می توانید از اسپری تأخیری استفاده کنید تا عملکرد جنسی شما به میزان قابل توجهی تقویت شود.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

جذب پوستی افراد مختلف متفاوت است اما توصیه می‌شود به مدت 4 تا 6 ثانیه روی آلت اسپری صورت گیرد. بعد از گذشت 5 دقیقه اثر بی حسی مشخص می‌شود و می‌توان از کاندوم استفاده کرد. برای استفاده از اسپری تاخیری حتما به موارد زیر توجه کنید:

  • قبل از مقاربت آلت خود را با آب و صابون شست‌وشو دهید
  • محلول را به کلاهک و زیر آلت اسپری کنید
  • هنگام استفاده از اسپری چند دقیقه قبل از نزدیکی آلت خود را بشویید و یا از کاندوم استفاده کنید
  • دارو بر روی بیضه‌ها و مجاری داخلی اسپری نشود

عوارض استفاده از اسپری تاخیری

استفاده از این محصول می‌تواند عوارضی را به همراه داشته باشد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

  • اسپری تاخیری با کاهش لذت جنسی همراه است
  • اختلال نعوظ ایجاد می‌کند
  • ممکن است به بدن شریک جنسی‌تان منتقل شود
  • برای نتیجه گرفتن باید زمان بگذارید
  • استفاده از اسپری یک درمان دائمی محسوب نمی‌شود

جلوگیری از انزال زودرس بدون اسپری

از آنجایی که درمان انزال زودرس مردان ممکن است کاملاً ایمن نباشد و طیف گسترده ای از عوارض جانبی را به دنبال داشته باشد، تكيه بر راه‌حل‌های ساده، مقرون به صرفه و طبيعي برای اغلب مردان می تواند يك انتخاب ارجح باشد. شما می توانید با تمرینات کنترل انزال و چند تکنیک مانند فشردن نوک آلت تناسلی خود، تکنیک استارت یا اوج گرفتن، اضطراب توانایی جنسی خود را آرام کنید.

اسپری تاخیری

آیا استفاده از اسپری تأخیری برای مردان ایمن است؟

 این موضوع، اولین سؤالی است كه بسیاری از مردان در مورد استفاده از اسپری های تأخیری می پرسند. به هر حال، ماندن طولانی تر در رختخواب بسیار عالی است، اما اگر غرور و شادی شما را به خطر بیندازد، قطعاً این کار مناسب نخواهد بود! خوشبختانه با استفاده از مارک های شناخته شده اسپری تأخیری، به احتمال زیاد شما با عوارض جانبی استفاده از محصول روبرو نمی شوید. البته، همیشه توصیه می شود که اطلاعات روی بسته بندی را مطالعه کرده و فقط مقدار توصیه شده از این محصول را استفاده کنید. جالب است بدانید که بسیاری از محصولات موجود در بازار طبیعی هستند.

آیا برای تهیه اسپری تأخیری به نسخه پزشک متخصص کلیه و مجاری ادراری نیاز است؟

 به دلیل این که اسپری های تأخیری فقط تعداد اندکی از عناصر بی حسی را در مواد تشکیل دهنده خود دارند، بسیاری از آنها را می توان بدون نسخه پزشک تهیه کرد. در واقع، شما مالک بدن خود هستید. اگر به دنبال یک روش ایمن برای کاهش حساسیت آلت تناسلی خود بدون نسخه پزشک متخصص کلیه و مجاری ادراری هستید، استفاده از اسپری تأخیری به کنترل مشکلات مرتبط با انزال زودرس شما کمک شایانی خواهد کرد. اغلب پزشک متخصص کلیه و مجاری ادراری عقیده دارند که ماهیت ایمن و مؤثر اسپری های تأخیری می تواند ناجی همه مردان در تختخواب باشد.

اسپری تاخیری برای جنین ضرر دارد؟

هرچیزی که سلامت مادر را به خطر بیندازد ممکن است سلامت نوزاد را نیز تهدید کند.اسپری تاخیری ممکن است سلامت نوزاد را به خطر بیندازد زیرا حاوی موادی است که برای جنین نامطلوب است.

 

نظر (2)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

از چه نوع اسبری برای کاهش زود انزالی استفاده باید استفاده کرد؟

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
برای درمان زودانزالی بهتره این مقاله رو کامل مطالعه کنید
https://mamanam.com/sexual/2565

برای درمان این مورد استفاده از اسپری رو زیاد توصیه نمیکنم با اینکه میتونه خوب هم باشه

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/