مدت زمان سفر با اتوبوس تهران به شیراز

سفر با اتوبوس

بسیاری افرادی که قصد سفر به شیراز را دارند از اتوبوس استفاده می‌کنند تا بهترین قیمت را برای سفرشان بپردازند. این مسیر کمی طولانی است و اگر بخواهید از اتوبوس‌های قدیمی استفاده کنید ممکن است در طول مسیر کمی خسته شوید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش آن اتوبوس‌های مسافربری پیشرفت‌های زیادی را تجربه کردند تا بتوانند به بهترین شکل به مسافران خدمات‌دهی کنند. اگر از اتوبوس‌های مسارفربری جدید استفاده کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که کیفیت بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان مشکلات اتوبوس‌های قدیمی را ندارند. اتوبوس‌های قدیمی شرکت‌های مسافربری برای سفرهای طولانی مدت توصیه نمی‌شد چراکه صندلی‌های مناسبی نداشت و بعد از گذشت یکی دو ساعت فشار زیادی را به کمر و ستون فقرات وارد می‌کرد. فاصله تهران ـ شیراز در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر است و این فاصله در حدود ۹ تا ۱۰ ساعت زمان می‌برد. البته اتوبوس‌های این مسیر ایستگاه‌های بین راهی زیادی دارند. اگر می‌خواهید بلیط اتوبوس تهران شیراز علی بابا را تهیه کنید بهتر است بدانید که بهترین قیمت بلیط اتوبوس را تهیه کرده‌اید و مطمئن باشید که سفر لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد.

شهر تهران دارای ترمینال‌های مسافربری زیادی است و همان‌طور که می‌دانید ترمینال جنوت بزرگترین پایانه شهر تهران است که بیش‌تر مسافران برای شروع سفرشان به آن مراجعه می‌کنند. برای رسیدن به این ترمینال یکی از بهترین راه‌ها استفاده از مترو است که می‌توانید از هر کجای تهران به کمک مترو به این ترمینال مسافربری برسید. اگر می‌خواهید بهترین خرید بلیط اتوبوس پایانه جنوب در علی بابا را تحربه کنید توصیه می‌شود از ۳ روز قبل از سفرتان بلیط خود را تهیه کنید تا بتوانید صندلی مناسب خود را رزرو کنید. همان‌طور که در قسمت‌های بالا هم اشاره شد بهتر است برای سفر به شیراز بلیط اتوبوس VIP را تهیه کنید تا بتوانید کمترین خستگی را در مسیر سفر داشته باشید. امکانات اتوبوس‌های وی‌آی‌پی بسیار زیاد و متنوع است و استفاده از این اتوبوس‌ها می‌تواند مسیر سفر را برای شما لذت‌بخش‌تر کند. در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های اتوبوس‌های وی‌آی‌پی در مسیر تهران شیراز می‌پردازیم.

۱ـ صندلی‌های راحت

همان‌طور که گفته شد یکی از مشکلاتی که در سال‌های قبل برای اتوبوس‌های مسافربری وجود داشت صندلی‌های نامناسب و غیراستاندارد بود که در طول سفر مشکلات زیادی را برای مسافران به‌وجود می‌آورد. همچنین این صندلی‌ها به علت فضای کم جلوی پا، مشکلات بیشتری را برای افراد بلند قد به‌وجود می‌آورد. اما با پیشرفت تکنولوژی این صندلی‌ها بهبود‌های فراوانی پیدا کردند. صندلی اتوبوس‌های وی‌آی‌پی می‌توانند به حالت خوابیده دربیایند تا بتوانید به راحتی در اتوبوس به خواب بروید. همچنین این صندلی‌ها از جنس‌ چند لایه هستند که درطول سفر کمتر شما را خسته می‌کند. در نظر داشته باشید که خرید بلیط اتوبوس پایانه جنوب در علی بابا می‌تواند یکی از به‌صرفه‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای خرید بلیط اتوبوس باشد. راهنمای سفر از آستارا به باکو با اتوبوس

۲ـ‌ صفحه نمایش‌ اختصاصی

طبق جدیدترین تکنولوژی‌های مو جدیدترین استانداردها پشت صندلی‌ اتوبوس‌های مسافربری VIP مانیتورهای اختصاصی هر مسافر تعبیه شده است که به کمک آن می‌توانید برنامه یا بازی دلخواه خود را درطول سفر مشاهده کنید.

مسافران در استفاده از این مانیتورها هیچ‌گونه محدودیتی ندارند و حتی می‌توانند درصورت نیاز حافظه‌ی اکسترنال به آن متصل کنند. این مانیتورها کیفیت بالایی دارد و به‌طور پیش فرض تعداد مناسبی فیلم، بازی و موسیقی بر روی آن بارگذاری شده است تا مسافران در طول سفر با آرامش بتوانند محتوای مناسب خود را پیدا کنند. با خرید بلیط اتوبوس شیراز تهران در سایت علی بابا به آدرس  https://www.alibaba.ir/bus/THR-SYZ  می‌توانید از تمامی امکانات این اتوبوس‌ها استفاده کنید..

۳ـ چراغ برای مطالعه در شب

اتوبوس‌های وی‌آی‌پی دارای چراغ‌های کوچکی با نور متمرکز هستند که اگر قصد مطالعه در شب را داشته باشید می‌تواند بسیار مفید باشد. مطالعه در اتوبوس کمک می‌کند تا سفر شما لذت‌بخش‌تر شود و همچنین می‌توانید به کمک این چراغ‌های مطالعه با نور متمرکز بدون مزاحمت برای دیگران به مطالعه‌ی خود برسید. همچنین دقت داشته باشید که خرید بلیط اتوبوس پایانه جنوب در علی بابا به‌صورت آنلاین و با کمترین قیمت امکان‌پذیر است.

۴ـ‌ قسمت نگهداری وسایل در بالای صندلی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از اتوبوس‌های مسافربری دارند این است مکان مناسبی برای قراردادن وسایل لازم مسافر در داخل اتوبوس ندارند. البته همه‌ی اتوبوس‌ها در قسمت خارجی خود محفظه‌ی بزرگی برای نگهداری وسایل دارند اما در طول سفر ممکن است به وسیله‌ی خاصی نیاز پیدا کنید. اگر می‌خواهید به شیراز سفر کنید توصیه می‌شود بلیط اتوبوس VIP بخرید تا بتوانید مسیر لذت‌بخشی را تجربه کنید.

 

نظر (0)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/