لباس های مناسب برای خانم های لاغر

Buying-Clothes-in-Japan-Main-Image

 کارشناسان صنعت مد عقیده دارند که لاغر بودن خانم‌ها بهتر از داشتن چربی اضافی و وجود انحناهای زیاد در بدن است. به همین دلیل، بسیاری از دختران به داشتن چهره لاغر و قدی بلند فکر می‌کنند. با این حال، جالب است بدانید که بسیاری از طراحان مد عقیده دارند: "اگرچه زنان لاغر در نگاه اول جذاب به نظر می‌رسند، اما در بسیاری موارد، سرمایه‌ گذاری بر روی این گروه از افراد برای نمایش لباس‌های جدید مدرن با شکست مواجه می‌شود." اکثر زنان لاغر نیز در مواجهه با آینه، احساس رضایت نکرده و نمی‌توانند هر نوع لباسی را بدون نگرانی بپوشند. بر اساس این توضیحات، در ادامه این مقاله درباره "نحوه پوشش زنان لاغر" و این‌که "چه مدل لباس‌هایی برای این افراد مناسب است" به طور کامل بحث شده است. لازم به ذکر است که  برخی از توصیه‌های ذکرشده در این مقاله، در عالم مد ثابت شده و در مورد انواع دیگر بدن‌ها نیز کابرد دارد.

اکثر زنان در هنگام مواجه شدن با آینه، احساس رضایت نمی‌کنند! این خانم‌ها در طی روز، زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره نحوه انتخاب لباس مناسب برای اندام خود و استفاده از آن‌ها می‌کنند. در این دنیا، به طور طبیعی برخی افراد بیش از حد بلند بوده و برخی دیگر، خیلی کوتاه قد هستند؛ در مقابل، برخی دیگر بیش از حد چاق بوده و برخی بسیار لاغر می‌باشند. به همین دلیل، داشتن اطلاعات کامل در مورد چگونگی پوشش افراد با هیکل‌های متفاوت می‌تواند به خانم‌ها کمک کند تا ضعف و نقص‌های احتمالی موجود در بدن خود را تا حدودی از دید بیننده پنهان کنند. اگرچه در علم نوین مد، توصیه‌های عملی زیادی برای انواع بدن‌ها وجود دارد، ولی در این مقاله می‌خواهیم شما را با پوشش مناسب برای بدن‌های لاغر خانم‌ها آشنا کنیم. در گام اول، بهتر است این افراد قبل از نگاه کردن به آینه، از لباس‌های زرق و برق‌دار استفاده کنند. البته، پیدا کردن لباس و لوازم جانبی مناسب برای زنان نازک اندام بسیار ساده‌تر از پیدا کردن لباس برای کسانی است که اضافه وزن داشته و انحناهای بدن آن‌ها بیش از حد قابل مشاهده می‌باشد. در این میان، توجه به اصول پوشش خانم‌ها، به افراد لاغر کمک می‌کند تا به راحتی، بدن لاغر و نحیف خود را به نمایش بگذارند. البته، لازم است بدانید که نکات زیادی در مورد انتخاب مدل‌های جدید لباس برای افراد لاغر و چاق وجود دارد. با همه این توصیفات، فراموش نکنید که همه ما باید قدردان بدن خود بوده و همیشه به آن اطمینان داشته باشیم!

اگر اولین روز کاریتان هست و به این فکر می کنید که چه لباسی بپوشید این مطلب لباس مناسب برای اولین روز کاری و مسافرت شغلیرا بخوانید

در ادامه این مقاله، گزینه‌هایی را برای دختران لاغر اندام توصیه می‌کنیم که پوشیدن آن‌ها بتواند لاغر بودن بدن این افراد را از دید بیننده پنهان کند. انتخاب لباس مناسب برای نمایش جذاب بدن خانم‌های لاغر بسیار موثر است. جالب است بدانید که انواع مختلف لباس‌هایی که در این مقاله به شما ارائه می‌شود، از مدل‌های روز الهام گرفته‌اند؛ پس همه دختران لاغر آن‌ها را دوست داشته، با پوشیدن این لباس‌ها و به کار بستن نکات ذکرشده در مورد مد، احساس غرور کرده و از وضعیت لاغر بدن خود راضی خواهند شد. بنابراین، اگر به عنوان یک دختر جوان می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان بدن دختران لاغر را فوق‌العاده گرم و پر نشان داد، قبل از انتخاب لباس برای کمد خود، حتما مقاله زیر را با دقت بخوانید. برخی از لباس‌ها به همان اندازه که پر زرق و برق هستند، در نگاه اول، بدن لاغر شما را جذاب و پر نشان خواهند داد!

هنگامی که فرد لاغری بتواند طرز درست انتخاب لباس را دریابد، می‌تواند بدن خود را بزرگ‌تر نشان دهد. پس، به عنوان یک خانم جوان لاغر اندام، در هنگام پرو کردن لباس‌های مختلف فقط بر روی انحناهای بدن تمرکز نموده و لباس‌هایی را انتخاب کنید که حجم بدن لاغر شما را افزایش دهد. در واقع، تنها کاری که این افراد باید انجام دهند، این است که منحنی‌های زیادی را بر روی لباس خود ایجاد کرده و از انتخاب لباس‌های بسیار تنگ امتناع کنید، زیرا این نوع  لباس‌ها بدن زنان را کوچک و لاغرتر از قبل نشان می‌دهد. علاوه بر این مورد، استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های شاد نیز در از بین بردن اندازه کوچک بدن زنان بسیار موثر بوده و منحنی‌های زنانه بدن این افراد را دقیقا در جای مورد نظر خود، برجسته می‌کند.

در واقع، اگر شما در چنین شرایطی بتوانید حجم شانه‌ها و باسن خود را با استفاده از لباس‌های شاد بالا ببرید، در نگاه اول عالی به نظر رسیده و منحنی بین سینه‌ها، کمر و ران‌های شما بیش از قبل قابل مشاهده خواهد بود. همچنین، برای افزایش انحناهای بدن خود، می‌توانید از لباسی با طرح امپراتوری استفاده نموده و کمربند پهنی را دور کمر خود ببندید. البته، استفاده از لباس‌هایی به سبک شل و انواع تاپ‌ها نیز برای افزایش سایز بدن دختران لاغر بسیار مفید می‌باشد. با این حال، یادتان باشد که استفاده از لباس‌های کاملا توری و لباس‌هایی با سبک بچگانه باعث می‌شود تا ظاهر شما در نگاه اول، کوتاه‌تر دیده شده و لاغرتر از آنچه هستید، به نظر برسید.

آستین لباس خانم‌ های لاغر:

به عنوان یک خانم لاغر اندام، پیراهنی را برای خود انتخاب کنید که دارای آستین‌های بلند با حجم بالا باشد تا بتواند در نگاه اول، بدن و بازوهای شما را بزرگ‌تر از حد طبیعی خود نشان داده و عضلات ضعیف و استخوانی شما را از دید بیننده پنهان کند. همچنین، شما می‌توانید برای بزرگ نشان دادن حجم بازوهای خود، از لباس‌هایی با آستین‌های بالدار و بلند استفاده کنید. علاوه بر این موارد، لازم است به خاطر داشته باشید که تمرکز بر روی قسمت پایین تنه زنان نیز در پر نشان دادن بدن لاغر این افراد بسیار موثر است. پس، به عنوان یک خانم لاغر اندام بر پوشیدن انواع کفش‌ها، شلوار و دامن‌هایی به رنگ روشن سرمایه‌گذاری کنید. در کنار این موارد، با پوشیدن پیراهن‌های آستین بلند سعی کنید زاویه نگاه بیننده را به سمت کمر خود گسترش داده و با استفاده از آستین بلند یا پوشیدن یک کت بومر یا آبنوس به همراه کفش‌های پاشنه بلند، بازوهای استخوانی خود را پنهان کنید.

گردنبند مناسب برای خانم ‌های لاغر:

اگر به عنوان یک خانم لاغر از پیراهن یا لباس‌هایی که دارای نقاشی‌های سنگین و رنگی هستند، استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید با اضافه کردن یک گردنبند پیچ و تاب دار یا گره زدن یک دستمال گردن زیبا دور گردن خود، سینه‌هایتان را پرتر از آنچه هستند، نشان دهید. بنابراین، به عنوان یک خانم لاغر سعی کنید همیشه لباس‌های شیک خود را به کمک جواهرات منطقه یقه تزیین نموده و لباس‌های کمد خود را به رنگ روش و شاد انتخاب کنید. از ایجاد خط‌های برش بسیار عمیق در لباس‌های خود اجتناب کرده و مدل‌های ساده را برای زیباتر نشان دادن بدن خود پیدا کنید. همچنین، فراموش نکنید که استفاده از نقاشی یا گلدوزی در ناحیه گردن لباس‌ها و ایجاد خطوط مختلف در این قسمت از لباس شما می‌تواند سبک بسیار دلپذیری برای پر نشان داده بدن لاغرتان باشد. به همین دلیل، اگر قصد خرید لباس جدیدی را دارید، سعی کنید لباس‌هایی با یقه پوشیده مانند یقه‌ ایستاده را انتخاب کنید تا علاوه بر پوشاندن گردن نحیف شما، سایر قسمت‌های بدنتان را هم کمی پر نشان دهد.

علاوه بر این موارد، شما می‌توانید با انتخاب لباس‌های دارای لایی در اطراف ناحیه کمر، لاغری بدن خود را از دید بیننده پنهان نموده و با پوشیدن لباس‌های شلوغ و طرح‌دار با جزئیات تزیینی زیاد مانند انواع لایه‌ها و عکس‌های چاپی رنگی، شکل مورد علاقه خود را به بدنتان هدیه دهید. مطمئن باشید که با استفاده از نکات ذکرشده در این مقاله، در نمایش زیبایی‌های بدن خود اغراق نمی‌کنید؛ فقط هدف اصلی خود را که بالا بردن حجم بدن و ایجاد تعادل در نگاه بیننده است، فراهم خواهید نمود. در نهایت، فراموش نکنید که پوشیدن لباس‌هایی با سبک‌ نامناسب و استفاده از لوازم تزئینی کوچک، جذابیت شما را به میزان قابل توجهی کم می‌کند.

دامن و شلوار بلند، بهترین انتخاب برای خانم ‌های لاغر اندام است:

به عنوان یک خانم لاغر، برای افزایش حجم پایین تنه بدن خود، از شلوار یا دامن بلند استفاده کنید. در واقع، پوشیدن این نوع لباس‌ها باعث می‌شود زاویه  نگاه بیننده به قسمت پایین بدن منحرف شده و حجم بدن شما را بزرگ‌تر از آنچه هست، نشان دهد. برای کسانی که پایین تنه ظریفی دارند، پوشیدن دامن و شلوار بسیار تنگ مناسب نسیت؛ بلکه لباس این افراد باید حداقل از زانو به پایین، یعنی تا ناحیه مچ پاها دارای زرق و برق بیشتری باشد. بنابراین به عنوان یک دختر لاغر اندام در هنگام انتخاب شلوار به اتصالات اطراف آن دقت نموده و از پالازو یا شلوارهایی با لوازم جانبی و جیب‌های اضافی استفاده کنید، طوری که پاهای شما در دیده بیننده، برجسته کند. همچنین، افراد لاغر باید لباس‌هایی را برای پایین تنه بدن خود انتخاب کنند که باعث از بین رفتن شادابی آن‌ها نشده و به جای تنگ، و باریک بودن، دارای لوازم تزئینی زیادی باشد. علاوه بر این موارد، استفاده از عکس‌های چاپی پررنگ و الگوهای چین‌دار در دامن‌ها و شلوارهای خانم‌های لاغر، باعث بهتر دیده شدن پاهای این افراد در نگاه اول شده و با زاویه دید بیننده بازی می‌کند.

برای اطلاع از اینکه چگونه بلند تر و لاغر تر دیده شویم؟ این مطلب را بخوانید

این افراد باید از پوشیدن لباس‌های فوق‌العاده تنگ، دامن یا شلوارهایی که بیش از اندازه چین‌دار هستند، خودداری کنند، زیرا این دو گروه از لباس‌ها باعث می‌شود بدن زنان کوچک‌تر و کوتاه‌تر از حد طبیعی خود به نظر برسد. انتخاب دامن و شلوار با جیب‌های کیسه‌ای خیلی بزرگ یکی دیگر از خطاهای اصلی است که هر زن لاغری برای پر دیده شدن بدن خود استفاده می‌کند. بنابراین، اگر شما به عنوان یک خانم جوان دارای اندام بسیار لاغری هستید:

1-پاهای خود را پنهان کنید:

به عنوان یک خانم لاغر از پوشیدن ساپورت و ساق‌شلواری اجتناب کنید. یادتان باشد که استفاده از ساق‌شلواری برای زیبا دیده شدن پایین تنه دختران چاق مناسب بوده و انحنای بدن این گروه از خانم‌ها را بسیار جذاب ‌تر نشان می‌دهد. بنابراین، دختران لاغر باید با انتخاب دامن و شلوارهای بلند، پاهای خود را مخفی نموده و بلندی بدن خود را به نمایش بگذارند.

2-اضافه کردن حجم پایین تنه بدن:

سعی کنید با پوشیدن لباس‌های مناسب، حجم بدن خود را در قسمت پایین تنه افزایش دهید. در واقع، شما می‌توانید با این کار حجم منحنی‌های بدنتان را افزایش داده و ظاهر لاغر پایین تنه خود را از دید بیننده پنهان کنید. همان‌طور که قبلا اشاره شد، از پوشیدن ساق‌شلواری یا شلوار تنگ خودداری کنید، زیرا باعث می‌شود پوست پاهای شما فشرده شده و لاغرتر دیده می‌شوید.

3-لباس‌های خود را از جنس ابریشم و پنبه درجه یک انتخاب کنید: 

به جای انتخاب پارچه از جنس ساتن، چینی و ژرژت ساریس، همیشه جنس‌ پنبه‌ای یا ابریشم را برای دوخت لباس‌های خود انتخاب کنید تا حجم بیشتری به بدن شما داده و لاغری بدنتان را کمتر جلوه دهد. یادتان باشد که انتخاب جنس مناسب لباس، علاوه بر اینکه وزن شما را بیشتر نشان می‌دهد، به بدنتان چسبیده و فرم دقیق آن را برای بیننده برجسته خواهد نمود.

4-لباس زیر مناسبی بپوشید: 

یکی از مهم‌ترین لباس‌ها برای پنهان کردن لاغری بدن خانم‌های جوان، انتخاب درست لباس زیر است. به خاطر داشته باشید که استفاده از برندهای معتبر سینه‌بند در صاف نگه داشتن این ناحیه از بدن شما موثر بوده و حجم سینه‌های شما را بزرگ‌ تر از آنچه هست، نشان می‌دهد. پس به عنوان یک خانم لاغر اندام با انتخاب سینه‌بند مناسب، مشکلات مربوط به بالاتنه بدن خود را حل کرده و با اضافه کردن حجم سینه‌ها، دید بیننده را به این قسمت از بدن خود منحرف نمایید.

5-استفاده از چندین لایه‌ در دوخت لباس‌ها: 

به کار بردن چندین لایه پارچه در دوخت لباس افراد لاغر، یک نکته بسیار مهمی بوده و به حجیم نشان دادن بدن این افراد کمک زیادی می‌کند. استفاده از کت‌های لایه‌دار توسط زنان لاغر می‌تواند نقص‌های موجود در ناحیه سینه و شانه بدن این افراد را از دید بیننده پنهان کند.

6-پوشیدن شلوار جین برای دختران لاغر مناسب نیست: 

افراد لاغر نباید از شلوار جین یا شلوارهای بچگانه استفاده کنند. پوشیدن شلوارهای بلند و کمی گشاد، بهترین راه برای پنهان کردن پاهای این افراد تلقی شده و بدن آن‌ها را پرتر از آنچه هست، نشان می‌دهد.

7-گاهی، خود را مانند یک فرشته، آرایش کنید:

پوشیدن دامن و شلوارهای بلند طرح‌دار با رنگ‌های شاد، پاهای لاغر شما را از دید بیننده پنهان می‌کند. همچنین، استفاده از یک پیراهن آستین بلند با بالاتنه ترکیبی و چین‌دار در کنار این نوع دامن یا شلوار می‌تواند شما را مانند یک فرشته نشان دهد.

اگر دنبال راهی برای تمیز نگه داشتن لباس هایتان هستید خواندن این مطلب 20 نکته مهم برای تمیز نگه داشتن لباس‌های زنان به شما توصیه میشود

8-انتخاب الگوهای مناسب لباس در جذاب دیده شدن افراد لاغر اهمیت زیادی دارند:

لازم است به عنوان یک خانم لاغر به یاد داشته باشید که وجود خطوط افقی در لباس‌های نیم تنه بالای بدن شما، منحنی‌های این ناحیه را افزایش داده و بدن لاغر شما را زیباتر از انچه هست، جلوه می‌دهد. بنابراین، افراد لاغر باید از پوشیدن لباس‌های سیاه اجتناب کرده و هیکل خود را باریک‌تر از قبل نشان ندهند. واقعیت این است که لباس‌های تیره با برش‌های عمودی، بدن شما را در نگاه اول، بسیار لاغر نشان می‌دهند.

در نهایت به عنوان یک خانم لاغر یادتان باشد که هرگز از جوراب شلواری تنگ و چسبان استفاده نکنید، زیرا باعث می‌شود پاهای شما مانند دو چوب باریک و بلند دیده شود؛ دقیقا همان چیزی که از آن متنفر هستید. همچنین، برای اینکه لباس شما ساده بوده و در ماه‌های گرم سال بدن شما را خنک نگه دارد، از پیراهن‌های آستین‌دار با پارچه سبک و نازک استفاده کنید، زیرا این دسته از لباس‌ها در مخفی کردن قسمت‌های لاغر بدن شما موثر بوده و به همراه شلوارهایی با رنگ شاد، شما را در نظر دوستان زیباتر جلوه خواهد داد. پس، می‌توان ادعا کرد که افراد لاغر باید لباس‌های خود را همیشه به رنگ‌های روشن با خط‌های افقی در بالاتنه انتخاب کنند. همچنین، اضافه کردن لوازم جانبی، استفاده از گردنبند‌ها و دستبندهای بزرگ، دید بیننده را به سمت خود جلب کرده و ابعاد بدن این دسته از خانم‌ها را گسترده‌تر از آنچه هست، نشان می‌دهد.

 

نظر (3)

بسم الله ، شما اولین نفر باشید.
This comment was minimized by the moderator on the site

عااااااااااااااالی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام خیلی ممنون من تمام نکات را رعایت کردم و الان هم کاملا ازمدل لباس ها و کفش هایم راضی هستم مرسی ??????

This comment was minimized by the moderator on the site

خوب بود ولی بعضی نکات باید تغییر کنه

  1. میتوانید نظرتان را به عنوان مهمان ارسال کنید ، ولی بهتر است ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
0 حرف
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://mamanam.com/